Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 26 september 2007, 19:03 uur
Geen idee, ken de film ook niet maar ik wed dat het deze is, ook gezien de berichten die ik er over krijg via Google. Dave Roen is de artiest.
0
geplaatst: 27 september 2007, 04:40 uur
MM Raider schreef:
Vermoed dat het de 'Guess Who' is met het nummer 'American Woman.
Oorspronkelijk afkomstig van dit album:
Guess Who
Tenzij er meer versies van die reclame bstaan.
Ik ben op zoek naar de titel van het laatste nummer dat te horen is in de reclame van de rockhits-cd's van Time Life. De reclame is momenteel vrij veel te zien op National Geographic, als ik het me goed herinner. Het is een van de grootste rockhits aller tijden, maar ik kan dus niet op de titel komen. Ik heb hier al naar alle nummers geluisterd(het betreft een van de twee bovenste uitgaven), maar ik heb het desbetreffende nummer nog niet kunnen vinden. Iemand die weet over welke reclame en over welk nummer ik het heb?
Guess Who
0
geplaatst: 29 september 2007, 10:41 uur
Ik vraag me af wat voor sampletje er gebruikt is in 'Description of a fool' van A Tribe Called Quest. Hetzelfde sampletje is ook al ooit gebruikt door Armand Van Helden in 'Alright'.
De plaat waar het uit komt - en die ik dus zoek - heb ik weleens gehoord (is een oude discoplaat), maar ik weet de titel niet.
Wie weet hem wel?
De plaat waar het uit komt - en die ik dus zoek - heb ik weleens gehoord (is een oude discoplaat), maar ik weet de titel niet.
Wie weet hem wel?
0
geplaatst: 29 september 2007, 12:11 uur
snakevega schreef:
Ik zoek een liedje.
Er word niet in gezongen.
Het is een soort dance nummer denk ik.
Het word de laatste week enorm veel gespeeld op topradio.
het is een melodietje die steeds herlaalt word.
Het melodietje word gespeeld door een mond harmonica
iemand? alvast bedankt
Ik zoek een liedje.
Er word niet in gezongen.
Het is een soort dance nummer denk ik.
Het word de laatste week enorm veel gespeeld op topradio.
het is een melodietje die steeds herlaalt word.
Het melodietje word gespeeld door een mond harmonica
iemand? alvast bedankt
Samim - Heater?
0
geplaatst: 29 september 2007, 12:21 uur
tnf schreef:
Ik vraag me af wat voor sampletje er gebruikt is in 'Description of a fool' van A Tribe Called Quest. Hetzelfde sampletje is ook al ooit gebruikt door Armand Van Helden in 'Alright'.
Wie weet hem wel?
Wie weet hem wel?
Ik kende m niet, maar het intrigeerde mij ook. Met een beetje hulp van Wikipedia:
Roy Ayers
0
geplaatst: 29 september 2007, 12:27 uur
Weet iemand hoe dat nummer heet die Danny de Munk zingt in de film Ciske de Rat, tijdens de les bij Herman van Veen? Ik heb de filmscore bekeken, maar ik heb geen idee welke het is, en het is lang geleden dat ik de film heb gezien, dus ik kan ook niet bepaalde stukken van dat liedje in google tikken ofzo 

0
MM Raider
geplaatst: 29 september 2007, 21:13 uur
Oldfart schreef:
MM Raider schreef:
Guess Who
MM Raider schreef:
(quote)
Guess Who
Nee, die is het niet. Toch bedankt voor de moeite. Ik heb de reclame helaas al een poosje niet meer langs zien komen, en aangezien ik de muziek zelf ook niet goed herinner, kan ik verder ook weinig vertellen. Ik weet alleen dat het gezongen wordt door een mannelijke zanger met een hoge stem in een hoge vaart, die tevens moeilijk te verstaan is - althans in het couplet, want dat is het gedeelte van het nummer dat kort te horen is. Hij wordt volgens mij begeleid door de drums.
0
geplaatst: 1 oktober 2007, 20:26 uur
deric raven schreef:
Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen?
Ik Voel Me Zo Verdomd Alleen?
Nope, niet die! Mensen die de film (recent) hebben gezien, begrijpen hopelijk wel welk stukje ik bedoel

0
geplaatst: 5 oktober 2007, 12:31 uur
Ik loop me al een tijd suf te piekeren welk nummer nou ook weer gebruikt wordt in de "Robeco-reclame".
Dat jazz-nummer, komt namelijk zo bekend voor (typisch gevalletje van o- ja
)
Iemand?
Benjamin Herman met Ups & Downs?
Zegt me namelijk niks.
Dat jazz-nummer, komt namelijk zo bekend voor (typisch gevalletje van o- ja
)Iemand?
Benjamin Herman met Ups & Downs?
Zegt me namelijk niks.
0
geplaatst: 6 oktober 2007, 22:46 uur
Op www.ster.nl kan je altijd vinden wat voor muziek je hoort op de achtergrond van commercials.
0
geplaatst: 7 oktober 2007, 11:01 uur
In Overigen > Algemeen > van wie is dit liedje??:
ik wil graag een nummer van een paar jaar geleden downloaden. het was toen een hit dus iemand zal het vast wel kennen! De tekst is '' blue dabedie dabedaa" veel meer tekst is er niet..
ik wil graag een nummer van een paar jaar geleden downloaden. het was toen een hit dus iemand zal het vast wel kennen! De tekst is '' blue dabedie dabedaa" veel meer tekst is er niet..
0
geplaatst: 7 oktober 2007, 13:22 uur
Hahaha die had mijn broer nog gekocht toen weet ik nog.
Leuk die ouwe tijden.
Leuk die ouwe tijden.
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 17:54 uur
Hier staat het een en ander over die Robeco reclame, maar ik weet niet of je hiermee verder komt.
0
geplaatst: 10 oktober 2007, 18:12 uur
psychonaatje schreef:
Hier staat het een en ander over die Robeco reclame, maar ik weet niet of je hiermee verder komt.
Die had ik al geprobeerd.Hier staat het een en ander over die Robeco reclame, maar ik weet niet of je hiermee verder komt.
Dat het Malando niet is lijkt me duidelijk, maar hier wordt dus ook Benjamin Herman genoemd.
Die naam zegt me niks, terwijl het deuntje zo bekend klinkt.
Maar dat kan natuurlijk weer zijn omdat die reclame zo vaak voorbij komt.
0
Ruby1966
geplaatst: 10 oktober 2007, 18:14 uur
ettettummu schreef:
Dat het Malando niet is lijkt me duidelijk, maar hier wordt dus ook Benjamin Herman genoemd.
(quote)
Die had ik dus al geprobeerd.Dat het Malando niet is lijkt me duidelijk, maar hier wordt dus ook Benjamin Herman genoemd.
Benjamin Herman is de componist en bandleider van New Cool Collective, misschien dat dát je wat verder helpt?
0
Baltasound
geplaatst: 11 oktober 2007, 10:02 uur
Het heet Ups & Downs en gecomponeerd door Billinger & Marsman
Dus niet te krijgen, jammer!
Dus niet te krijgen, jammer!
0
Baltasound
geplaatst: 11 oktober 2007, 11:27 uur
Heb er nog 1tje. De Sun vaatwastabletten. Begint met drums en in een toilet. Iemand?
0
geplaatst: 11 oktober 2007, 15:50 uur
Baltasound schreef:
Heb er nog 1tje. De Sun vaatwastabletten. Begint met drums en in een toilet. Iemand?
Kan je een mailtje sturen naar [email protected].
0
Baltasound
geplaatst: 12 oktober 2007, 16:50 uur
woooooooah BABY ! set me free set me free ofzo.. komt uit 1986. gezongen door man en een vrouw met veel trompetjes 

0
geplaatst: 12 oktober 2007, 17:49 uur
whooah ... Set set set me Free . 
Met het jaartal erbij. Geen mannelijke vocalist, maar ik denk toch dat t m is.
album op MuMe met meer mooie hits van deze dame
0
Baltasound
geplaatst: 13 oktober 2007, 13:49 uur
sq schreef:
Nee is hem niet, het is echt een vrouw en een klein mannetje in de clip

* denotes required fields.