Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 13:02 uur
Ja, dat zag ik ook al. 
Heb dat album ooit gedownload en toen ik het een tijd later tegen kwam op mijn computer had ik geen idee meer waarom. Later kwam ik erachter dat dat was omdat ze op last.fm de meest gelijkende artiest van Rational Youth zijn.
De muziek is blijkbaar niet echt blijven hangen...

Heb dat album ooit gedownload en toen ik het een tijd later tegen kwam op mijn computer had ik geen idee meer waarom. Later kwam ik erachter dat dat was omdat ze op last.fm de meest gelijkende artiest van Rational Youth zijn.
De muziek is blijkbaar niet echt blijven hangen...
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 14:13 uur
Ach, de score hier op MuMe is ook niet echt om over naar huis te juichen. Zal wel een matig album met een leuke single zijn, daar zijn er zoveel van...
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 15:00 uur
Hoi,
Ik ben al jaren op zoek naar episch nummer, een soort rockopera. Je krijgt bij de intro: een vrouwelijke stem (kerkkoor-achtig) en dan gaat het los, gitaarsolo en rockt het verder. Nummer is volgens mij eind jaren 60 cq jaren 70
Ik ben al jaren op zoek naar episch nummer, een soort rockopera. Je krijgt bij de intro: een vrouwelijke stem (kerkkoor-achtig) en dan gaat het los, gitaarsolo en rockt het verder. Nummer is volgens mij eind jaren 60 cq jaren 70
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 22:05 uur
Is dat je reactie op de vraag naar een soort rockopera van eind jaren 60 / begin jaren 70 met een vrouwelijke kerkkoor-achtige stem? 
Of mis ik hier nu iets?

Of mis ik hier nu iets?
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 22:09 uur
GrafGantz schreef:
Is dat je reactie op de vraag naar een soort rockopera van eind jaren 60 / begin jaren 70 met een vrouwelijke kerkkoor-achtige stem?
Of mis ik hier nu iets?

Of mis ik hier nu iets?
Mss wel het begint met een vrouwelijke opra stem en het rockt verder.
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 22:12 uur
Klinkt echter als een typisch jaren '90 bandje als je het mij vraagt. De vrouwelijke zang in de intro is zowat de enige overeenkomst met de omschrijving, maar wie weet. 

0
geplaatst: 18 oktober 2011, 22:22 uur
Arrie schreef:
Klinkt echter als een typisch jaren '90 bandje als je het mij vraagt. De vrouwelijke zang in de intro is zowat de enige overeenkomst met de omschrijving, maar wie weet.
Ja wie weet.
Maar het kloptook dat het verder rockt. 
0
geplaatst: 18 oktober 2011, 22:31 uur
Ja, ga lekker even later jaren 60/70 toevoegen zodat ik voor lul sta hier 

0
geplaatst: 20 oktober 2011, 13:28 uur
Iets uit Tommy van The Who? Weet je zeker dat het een vrouwelijke stem is? Anders zou Focus-Hocus Pocus kunnen of iets van Dizzy Man's band.
0
geplaatst: 21 oktober 2011, 14:10 uur
Nee, het is niet the who of focus. Hoor daar ook geen vrouwenstem in
0
geplaatst: 24 oktober 2011, 20:55 uur
Ik zoek eignelijk een album. Het liedje Forever Angel by Axel Rudi Pell ik zie dit nergens in een album staan.
Alvast bedankt.
Mvg, Jaimy
Alvast bedankt.
Mvg, Jaimy
0
geplaatst: 24 oktober 2011, 21:09 uur
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 00:54 uur
willemdeux schreef:
Hoi,
Hoi,
Iets van Renaissance wellicht?
0
geplaatst: 25 oktober 2011, 02:05 uur
willemdeux schreef:
Misschien ELO - Rockarea
0
geplaatst: 3 november 2011, 14:19 uur
Kan iemand toevallig de nummers die beginnen identificeren rond 2:34 (waarschijnlijk van Sam Cooke, maar welk nummer?) en 5:18 (is dat ook nog van Os Mutantes en zo ja, welk nummer?)?
Edit: Het eerste nummer is volgens mij Chain Gang. Grappig genoeg klinkt het in dit filmpje als bijna als een reggae nummer ipv het swingende soulnummer dat het eigenlijk is.
Maar weet iemand het andere nummer?
0
geplaatst: 3 november 2011, 17:30 uur
Ik zoek een nummer met deze melodie: 2shared - download terug bij af.wav (WAV)
0
geplaatst: 3 november 2011, 18:13 uur
Reint schreef:
(embed)
Kan iemand toevallig de nummers die beginnen identificeren rond 2:34 (waarschijnlijk van Sam Cooke, maar welk nummer?) en 5:18 (is dat ook nog van Os Mutantes en zo ja, welk nummer?)?
Edit: Het eerste nummer is volgens mij Chain Gang. Grappig genoeg klinkt het in dit filmpje als bijna als een reggae nummer ipv het swingende soulnummer dat het eigenlijk is.
(embed)
Panis Et Circenses van Os Mutantes
YouTube - Os Mutantes (1968)- 01 Panis Et Circenses
0
geplaatst: 3 november 2011, 19:01 uur
BuitenBewustzijn schreef:
Kan vanalles zijn, maar het eerste dat me te binnen schoot was dit nummer van Ween
0
geplaatst: 3 november 2011, 19:52 uur
Flammazine schreef:
Kan vanalles zijn, maar het eerste dat me te binnen schoot was dit nummer van Ween
(quote)
Daar heb je gelijk in, maar dit komt dichtbij. Leuk liedje.
0
geplaatst: 4 november 2011, 14:19 uur
J.J. Wever schreef:
(quote)
Dank J.J. Wever en bedankt voor de bevestiging, Sandokan-veld. Beide artiesten maar eens gaan uitzoeken.
* denotes required fields.