Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
Ruby1966
geplaatst: 3 december 2007, 22:01 uur
Het klonk me iets anders in de oren, maar zou kunnen hoor dat het gewoon het origineel is 
http://nl.youtube.com/watch?v=9N4ckFN96-k

http://nl.youtube.com/watch?v=9N4ckFN96-k
0
geplaatst: 3 december 2007, 22:06 uur
Ruby1966 schreef:
Het klonk me iets anders in de oren, maar zou kunnen hoor dat het gewoon het origineel is

Moet mezelf en jou corrigeren, hier is het origineel te vinden (mijn eigen post nota bene), alhier te horen.
0
geplaatst: 5 december 2007, 00:11 uur
lebowski schreef:
Moet mezelf en jou corrigeren, hier is het origineel te vinden (mijn eigen post nota bene), alhier te horen.
geweldig!
0
geplaatst: 7 december 2007, 09:13 uur
Ik zoek een bluesachtig nummer, dat laatst nog eens is gecoverd door een maloot die in z'n eentje op een auto dat nummer zit te drummen.
Ik dacht dat het Black Berry heette, maar daar kan ik 'm niet op vinden helaas. De tekst ken ik dus niet echt, maar het gaat ongeveer zo:
Wohow black berry, tatadam
Dat is volgens mij het refrein en wordt heel vaak herhaald. Bedankt!
Ik dacht dat het Black Berry heette, maar daar kan ik 'm niet op vinden helaas. De tekst ken ik dus niet echt, maar het gaat ongeveer zo:
Dat is volgens mij het refrein en wordt heel vaak herhaald. Bedankt!
0
geplaatst: 7 december 2007, 17:03 uur
Juist! Dat is 'm, bedankt he. Black Betty was het inderdaad, niet Berry. Wat een lelijke gast zeg, die zanger:p
0
geplaatst: 7 december 2007, 23:17 uur
Okay, dit wordt een moeilijke denk ik.
Ik zag ooit eens een clip op The Box, toen ze nog vanalles door elkaar uitzendden, dus in de tijd dat ze van die thema avonden voor alle soorten kutmuziek hadden gemaakt.
Het was een vrij pop achtig nummer, de artiest was een italiaan, en in de clip zat hij, behoorlijk cliche, achter een dame aan. Volgens mij had hij ook overal een akoestische gitaar bij zich. Hij zong ook in het Italiaans.
Dit nummer vond ik toendertijd best leuk en het aanstekelijke deuntje zat dagen in mijn hoofd. Maar ik vergat op te schrijven wie de artiest was.
Ik heb zelfs al eens een mailtje naar the box gestuurd hierover, want het zit me dwars
The Box wist echter totaal niet waar ik het over had, misschien jullie wel?
Ik zag ooit eens een clip op The Box, toen ze nog vanalles door elkaar uitzendden, dus in de tijd dat ze van die thema avonden voor alle soorten kutmuziek hadden gemaakt.
Het was een vrij pop achtig nummer, de artiest was een italiaan, en in de clip zat hij, behoorlijk cliche, achter een dame aan. Volgens mij had hij ook overal een akoestische gitaar bij zich. Hij zong ook in het Italiaans.
Dit nummer vond ik toendertijd best leuk en het aanstekelijke deuntje zat dagen in mijn hoofd. Maar ik vergat op te schrijven wie de artiest was.
Ik heb zelfs al eens een mailtje naar the box gestuurd hierover, want het zit me dwars

0
geplaatst: 7 december 2007, 23:41 uur
Veel voorkomend thema. Kan natuurlijk van alles wezen maar ik dacht meteen aan Eros Ramazzotti, voor mij het beste wat Italiaanstalige pop te bieden heeft, en die staat ook nog niet in je stemlijst. Dan nog zijn er meerdere mogeljkheden. Toch een poging: Probeer t eens met deze, een van zijn bekendere nummers met (jawel) een verslavend deuntje.
0
geplaatst: 8 december 2007, 17:04 uur
leuk nummer, kent idd veel overeenkomsten met mijn nummer, maar hij is het helaas niet. Daar ben ik van overtuigd.
Thanks voor de moeite in ieder geval. Maar zoals ik al zei, dit wordt echt moeilijk. Ik zou ook niet durven zeggen of de beste man uit mijn clip populair is in eigen land...
Thanks voor de moeite in ieder geval. Maar zoals ik al zei, dit wordt echt moeilijk. Ik zou ook niet durven zeggen of de beste man uit mijn clip populair is in eigen land...
0
geplaatst: 8 december 2007, 19:50 uur
Ik zoek een al een tijdje de orginele(re) versie van het nummer poei poei van Andre Hazes.
Ik kan dit nergens vinden, maar ik heb hem jaren geleden voordat Andre er mee kwam al gehoord, in een Joe Cocker achtige uitvoering (denk ik me te herinneren).
Ik kan dit nergens vinden, maar ik heb hem jaren geleden voordat Andre er mee kwam al gehoord, in een Joe Cocker achtige uitvoering (denk ik me te herinneren).
0
geplaatst: 8 december 2007, 22:07 uur
Even geluisterd, maar ´poeipoei´ is dus de Bensonhurst Blues. Kende Hazes´ versie helemaal niet.
0
geplaatst: 9 december 2007, 03:57 uur
Dn!S schreef:
Misschien eens proberen te youtuben op Zucchero? Persoonlijk een van de beste Italiaanse artiesten die ik ken. Verder grote Italiaanse hit voor: Tiziano Ferro - Perdono.
Of Nek - Laura Non C'e of Laura Non C'e, een iets andere versie.
En even een tipje tussendoor, mijn favoriete single van Nek:
Sto Con Te, een prachtig nummer

0
geplaatst: 9 december 2007, 15:24 uur
musicfriek schreef:
Misschien eens proberen te youtuben op Zucchero? Persoonlijk een van de beste Italiaanse artiesten die ik ken. Verder grote Italiaanse hit voor: Tiziano Ferro - Perdono.
(quote)

ik ga ze stuk voor stuk beluisteren, bedankt alvast
SNELLE UPDATE: Nek heeft er een behoorlijke neiging toe om met een akoestische gitaar achter een vrouw aan te lopen in zijn clips, maar geen van de video's op youtube was wat ik zocht.
Tiziano Ferro die kende ik al, die is het dus ook niet. En zucchero is het ook niet...
Helaas, iemand nog suggesties?
0
geplaatst: 10 december 2007, 19:04 uur
Urenlange zoektocht op Google helpt me geen steek verder... Nummer is dagelijks te horen op de radio, maar er wordt nooit bij gezegd hoe het nummer heet.
Net als ongeveer 90% van alle nummers op de radio is geen woord te verstaan, maar het klinkt ongeveer zo:
"Seeing you were right ... Tried enough for you..."
IEMAND enig idee?
Dank u.
Net als ongeveer 90% van alle nummers op de radio is geen woord te verstaan, maar het klinkt ongeveer zo:
"Seeing you were right ... Tried enough for you..."
IEMAND enig idee?
Dank u.
0
geplaatst: 10 december 2007, 19:14 uur
Deze is alleszins veel te horen, heel misschien dan?
http://www.musicstarx.net/videos/video-and-lyric-of-with-every-heartbeat-kleerup-feat-robyn/
http://www.musicstarx.net/videos/video-and-lyric-of-with-every-heartbeat-kleerup-feat-robyn/
0
geplaatst: 11 december 2007, 00:00 uur
Dn!S schreef:
Okay, dit wordt een moeilijke denk ik.
Hij loopt wel niet constant met een gitaar en het is Spaans, maar toch heb ik het idee dat het om dit nummer gaat: paco - amor de mis amoresOkay, dit wordt een moeilijke denk ik.

0
geplaatst: 11 december 2007, 22:19 uur
Neen, het is niet paco, en zeker geen tarkan, ik weet zeker dat het een italiaan was, want op een gegeven moment in de clip zag je volgens mij zo'n steigerend ferrari paard en italiaanse kleuren op de achtergrond.
Het is helaas al gebleken dat er veel mensen zijn die ervoor kiezen om hun begeerde vrouwen te achtervolgen in gezelschap van een akoestische gitaar. Helaas voor mij.
Het is helaas al gebleken dat er veel mensen zijn die ervoor kiezen om hun begeerde vrouwen te achtervolgen in gezelschap van een akoestische gitaar. Helaas voor mij.
0
geplaatst: 14 december 2007, 03:56 uur
Ik ben nu toch wel verrekte benieuwd welk nummer je bedoelt Dn!S. Laat het ons even weten als je er ooit achter komt 
Enne, reptile, Amor de Mis Amores is toch een Frans nummer

0
geplaatst: 14 december 2007, 09:41 uur
musicfriek schreef:
Ik ben nu toch wel verrekte benieuwd welk nummer je bedoelt Dn!S. Laat het ons even weten als je er ooit achter komt
Geen talenknobbel zeker? Ik ben nu toch wel verrekte benieuwd welk nummer je bedoelt Dn!S. Laat het ons even weten als je er ooit achter komt

0
geplaatst: 14 december 2007, 14:53 uur
musicfriek schreef:

op zn Frans zou t Amour de Mes Amours zijn

0
geplaatst: 14 december 2007, 17:39 uur
Ik dacht dat Paco een Franse artiest was, vandaar. Maar hoe kom je dan bij Paco, reptile, als er om een Italiaanstalig nummer wordt gevraagd 

0
geplaatst: 14 december 2007, 17:56 uur
musicfriek schreef:
Ik dacht dat Paco een Franse artiest was, vandaar. Maar hoe kom je dan bij Paco, reptile, als er om een Italiaanstalig nummer wordt gevraagd
Ik weet dat er meer mensen zijn zoals jij, friek, die het verschil niet horen tussen bijv. Italiaans en Spaans. Ik dacht dat Paco een Franse artiest was, vandaar. Maar hoe kom je dan bij Paco, reptile, als er om een Italiaanstalig nummer wordt gevraagd

Het nummer van Paco was waar ik direct aan moest denken omdat ik me herinnerde dat die kerel in zo'n clip de hele tijd achter zo'n meid aanloopt. Nu heeft hij ook geen gitaar beet, maar dan nog, ik wist dat ook niet meer in mijn herinnering en degene die het nummer zocht had de clip al een tijd geleden voor het laatst gezien. Dus ik dacht dat deze het best kon zijn. Tot zover mijn uitgebreide antwoord. 
0
geplaatst: 14 december 2007, 18:01 uur
Aha, ik snap het, ik ben niet de enige die het verschil niet wist
Maar nu zijn we er nog steeds niet achter 
Maar nu zijn we er nog steeds niet achter 
* denotes required fields.