Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2007, 21:28 uur
http://www.youtube.com/watch?v=DsNFxOOnjgw
Bij 1:15, echt dat is zo'n fijne beat, zelfs met beatbox, maar weet ff niet welk nummer dat is. Dacht van een dance nummer haha.
Iemand een idee?
Bij 1:15, echt dat is zo'n fijne beat, zelfs met beatbox, maar weet ff niet welk nummer dat is. Dacht van een dance nummer haha.
Iemand een idee?
0
geplaatst: 7 november 2007, 21:33 uur
Hehe, maar het klinkt zo goed. Echt ik werd helemaal wild toen ik dat stukje hoorde, moet weten welke het is haha
0
geplaatst: 8 november 2007, 07:51 uur
pjh1967 schreef:
Is het misschien iets van Gary Numan / Tubeway Army. Die produceerde destijds Robert Palmer. Ken verder te weinig van die man om iets direct te linken aan Johnny and Mary.
Is het misschien iets van Gary Numan / Tubeway Army. Die produceerde destijds Robert Palmer. Ken verder te weinig van die man om iets direct te linken aan Johnny and Mary.
Heb wat opgezocht van die twee maar geen succes

Toch bedankt !
0
Akonner
geplaatst: 12 november 2007, 18:47 uur
Ik weet niet zeker of dit het geschikte topic is voor mijn vraag maar toch:
Op mijn werk zit een bewoner die graag naar Beierse Muziek van vroeger luisterd (ongeveer 1940-1960). Heeft er iemand tips of weet iemand waar ik deze muziek kan vinden. Alvast Thx.
(in welk topic kan ik dit het beste plaatsten)
Op mijn werk zit een bewoner die graag naar Beierse Muziek van vroeger luisterd (ongeveer 1940-1960). Heeft er iemand tips of weet iemand waar ik deze muziek kan vinden. Alvast Thx.
0
geplaatst: 12 november 2007, 20:37 uur
Akonner schreef:
Dan ga je al snel richting Ernst Mosch und seine Originale Oberkrainer

0
geplaatst: 12 november 2007, 22:41 uur
Ben al een tijdje op zoek naar een minimal-remix van The Model van Kraftwerk? Wie kan mij helpen?
0
geplaatst: 14 november 2007, 18:03 uur
Vriendendienst:
Ik zoek een ietwat somber nummer met strijkinstrumenten.
De zanger heeft het over een 'garden' en hoe
'you still cut your father's hair' en hoe 'I cut my mothers hair.'
Is al vrij oud.
Alvast bedankt, OS
Is al vrij oud.
Alvast bedankt, OS
0
geplaatst: 14 november 2007, 19:03 uur
OldSkool schreef:
Vriendendienst:
Is al vrij oud.
Alvast bedankt, OS
Heb je nog meer info? Hoe oud is vrij oud? Jaren 40,50,60,70 of 80?Vriendendienst:
Is al vrij oud.
Alvast bedankt, OS
0
geplaatst: 14 november 2007, 19:16 uur
reptile71 schreef:
(quote)
Heb je nog meer info? Hoe oud is vrij oud? Jaren 40,50,60,70 of 80?Eh...ik hoor net dat hij het opgenomen in 2003, of rond die tijd, dus eigenlijk hoeft het nog niet zo oud te zijn

0
geplaatst: 21 november 2007, 09:15 uur
In Genres > Overigen > Country:
Misschien een goed topic voor de volgende vraag: Ooit hoorde ik een fantastische uitvoering van een van de mooiste evergreens van het genre: The Muleskinner Blues, stevige ritmegitaar, met veel Yi-haah- haah- haah er in, en een luid ''Good Moooooooorning Captain " aan het begin. Bijna een parodie. Geen rock maar Country met een hoog 'on the road' gehalte.
Tijdsaanduideing: naar schatting begin 70´s op basis van de opname kwalitiet, maar in elk geval vóór 1982 (toen door mij opgenomen op een bandje).
Ik heb al talloze versies geprobeerd, maar de juiste nog niet gevonden. Op wikipedia worden er wel een paar genoemd en de meeste ken ik wel, maar die zijn veelal te oud. Ik zoek dus zeker niet die van Bill Monroe.
Misschien een goed topic voor de volgende vraag: Ooit hoorde ik een fantastische uitvoering van een van de mooiste evergreens van het genre: The Muleskinner Blues, stevige ritmegitaar, met veel Yi-haah- haah- haah er in, en een luid ''Good Moooooooorning Captain " aan het begin. Bijna een parodie. Geen rock maar Country met een hoog 'on the road' gehalte.
Tijdsaanduideing: naar schatting begin 70´s op basis van de opname kwalitiet, maar in elk geval vóór 1982 (toen door mij opgenomen op een bandje).
Ik heb al talloze versies geprobeerd, maar de juiste nog niet gevonden. Op wikipedia worden er wel een paar genoemd en de meeste ken ik wel, maar die zijn veelal te oud. Ik zoek dus zeker niet die van Bill Monroe.
0
geplaatst: 21 november 2007, 19:21 uur
sq schreef:
Op de cd The Golden Age of American Rock 'n' Roll Volume 1, staat de track Mule Skinner Blues van The Fendermen, volgens mij is dit de versie die je zoekt. Maar er bestaat ook een versie van The Cramps (op het album Stay Sick) misschien is dat 'm. Succes met verder zoeken.
0
geplaatst: 22 november 2007, 23:02 uur
Hallo, ik zoek een nummer, het probleem is dat ik deze slechts 2x een seconde of 15 heb kunnen luisteren in een kroeg en in een kledingzaak. Het wordt gezongen door een man, ik denk een brit, en volgens mij zit in zijn songtekst een beetje een verhaal. Het is niet zo dat je zn zang perfect hoort, je hoort wel alles wat hij zingt, alleen het is niet zo dat de zang bovenop het nummer ligt om het zo maar te zeggen. Het klinkt een beetje als een band zoals the kaiser chiefs of nog meer: the arctic monkeys. Ik denk dat het lied hoogsten 2 maanden oud is. Het staat voor zover ik weet niet in de top40. Het is meer 3fm muziek 
Hele vage beschrijving dus degene die hier wat uit kan opmaken is koning . bvd

Hele vage beschrijving dus degene die hier wat uit kan opmaken is koning . bvd
0
geplaatst: 22 november 2007, 23:31 uur
Dus je vind een nummer goed (neem ik aan, anders zoek je het niet) en toch ken je maar 2 keer 15 seconden en ben je die keren niet in die kroeg of winkel blijven hangen om er wat langer naar te luisteren? Hm... Ik ken verder 3fm muziek niet zo goed, maar mijn tip is om voorlopig de gehele openingstijden van die kroeg daar te blijven en zodra je het nummer hoort de barman te vragen wat er nu opstaat.
PS: Zorg dat je nuchter blijft.
PS: Zorg dat je nuchter blijft.

0
geplaatst: 23 november 2007, 11:30 uur
Ja , dit is idd een hele vage beschrijving maar meer weet ik er niet van :/
Ik heb nooit langer kunnen luisteren omdat ik tijdens dat nummer ook druk was met andere dingen
. En Time Is Over is het niet. Volgens mij is het wel van een bekende groep op dit moment.
Ik heb nooit langer kunnen luisteren omdat ik tijdens dat nummer ook druk was met andere dingen
. En Time Is Over is het niet. Volgens mij is het wel van een bekende groep op dit moment.
0
geplaatst: 25 november 2007, 20:29 uur
sq schreef:
Ik zoek een recent nummer. Het genre is dance/alternative, en er zit een heel aantrekkelijke ritme-gitaar in. Zou niet misstaan in de TOP 40 maar dus ook niet in de KINK FM 40 (en misschien staat ie daar ook wel in).
Belangrijkste aanwijzing (voor degenen die dat gezien hebben)
Het was de tune voor de serie programma's rond Glastonbury 2007.
Ik zoek een recent nummer. Het genre is dance/alternative, en er zit een heel aantrekkelijke ritme-gitaar in. Zou niet misstaan in de TOP 40 maar dus ook niet in de KINK FM 40 (en misschien staat ie daar ook wel in).
Belangrijkste aanwijzing (voor degenen die dat gezien hebben)
Het was de tune voor de serie programma's rond Glastonbury 2007.
Thans is het nummer de tune van ´3 op reis´ op Nederland 3 (is nog bezig en net kwam ie weer langs) . Is er nu iemand die het weet? Het is een behoorlijk bekend nummer geworden sinds mijn vorige post.
0
geplaatst: 25 november 2007, 22:49 uur
ik heb ff op uitzending gemist gekeken en ik denk dat je
Just Jack - Starz in their eyes zoekt.
0
geplaatst: 26 november 2007, 19:37 uur
FeNDeR schreef:
Ja dat was ´m. Geweldig bedankt

0
geplaatst: 26 november 2007, 20:09 uur
sq schreef:
Het is een behoorlijk bekend nummer geworden sinds mijn vorige post.
Het is een behoorlijk bekend nummer geworden sinds mijn vorige post.
Ja sq, je invloed reikt ver

0
geplaatst: 27 november 2007, 18:01 uur
Ik zoek ene Frans nummer, en ik heb alleen maar een korte regel. Aangezien mijn Frans tien keer niks is hoop dat er alsnog resultaat komt 
De regel is (Van wat ik verstaan heb):
La (of le) vain de porturain.

De regel is (Van wat ik verstaan heb):
La (of le) vain de porturain.
0
geplaatst: 3 december 2007, 20:24 uur
0
geplaatst: 3 december 2007, 21:21 uur
Flammazine schreef:
Heb je misschien een link naar die reclame?
Heb je misschien een link naar die reclame?
http://www.phonehouse.nl/index.php?active=1684
0
Ruby1966
geplaatst: 3 december 2007, 21:58 uur
Het origineel is in ieder geval van Hot Butter en heet Popcorn
0
geplaatst: 3 december 2007, 22:00 uur
Ruby1966 schreef:
Volgens mij is dat gewoon het origineel.
* denotes required fields.