MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:

Woutt
Van wie is dat ene nummer in die reclame van Gucci (meende ik)? Mooi dromerig nummer gezongen door een vrouw. Op ster.nl kan ik niks vinden.

Stray-Bullet schreef:
Ik zoek het nummer wat op het eind van deze serie gedraait werd: http://player.omroep.nl/?af...

Het nummer is te horen op 23 minuten...

DJ Shadow - Midnight in a Perfect World

Woutt schreef:
Van wie is dat ene nummer in die reclame van Gucci (meende ik)? Mooi dromerig nummer gezongen door een vrouw. Op ster.nl kan ik niks vinden.

Staat die reclame ergens op YouTube toevallig?

Woutt
Ah, heb 'em gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=gjqfyc5lkU8

Wel een andere reclame dan in Nederland, maar het nummer is hetzelfde. Mijn pa zei al dat het een nummer van Blondie was, en dat was het dus ook: Blondie - Heart Of Glass staat bij de comments.

Maar eens wat opzoeken van Blondie, dat nummer is schitterend.

Aha bedankt man, ik ben echt al weken op zoek naar dit nummer.

Woutt schreef:
Maar eens wat opzoeken van Blondie, dat nummer is schitterend

Beste nummer, andere toppers Rapture, Atomic, veel plezier!

Call me!!! Niet te vergeten.

koenenbw schreef:
je zoekt All Saints - Pure Shores, succes met je video!

Erg bedankt voor je snelle en juiste antwoord!

ik zoek een liedje

er word iets gezongen van: duptieduptieduptie dup, duptie duptie yeah ea! tis een soort eurodance nummer uit de jaren 90. word gezongen door een vrouw. Iemand?

snakevega schreef:
ik zoek een liedje

er word iets gezongen van: duptieduptieduptie dup, duptie duptie yeah ea! tis een soort eurodance nummer uit de jaren 90. word gezongen door een vrouw. Iemand?

klik

dat is hem! bedankt!

Roisin Murphy - Overpowered

http://nl.youtube.com/watch?v=VlFjf1pWk2c

Er is een terugkerend deuntje dat ik herken, maar van welke song komt dat toch ook alweer?

Frozen_Devil schreef:

Er is een terugkerend deuntje dat ik herken, maar van welke song komt dat toch ook alweer?

Depeche Mode - World In My Eyes

In Muziek > Algemeen > Liedje bij boek gezocht!:

ik weet niet waar ik deze vraag neer moet zetten,maar ik hoop dat iemand me kan helpen,ik ben pas nieuw.
ik zoek het eindnummer van het programma dancing queen waar ze na de uitslag allemaal op dansen.
take me away of zoiets.wie kan mij helpen?????

hallo ik zoek het nummer wat ze altijd op het laatste draaien bij dancing queen,dat disconummer volgens mij is de tekst take me away.
maar weet niet zeker.
wie kan mij helpen????

thelion schreef:
(quote)

Depeche Mode - World In My Eyes

Ik denk dat ik nog iets anders zoek...

hallo, ik zoek de groep die het nummer automatic uit 1996 zingt?!?! ik kan het echt nergens vinden.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Less Than Jake had daar in 96 een nummer mee. Een punk band uit Amerika.

Hallo iedereen

Ik zoek een nummer dat soms ook op fuiven wordt gedraaid. Het is zo een liedje met verschillende afrikaanse stemmen zo heel de tijd. Het is nogal moeilijk uit te leggen maar misschien weet iemand het toch?

sq
Het meestgedraaide afrikaanse nummer op fuiven zal toch wel zijn:

Mory Kante - Yekeyeke

sq
Frozen_Devil schreef:

Het synth riedeltje heeft wel iets weg van Yazoo´s ´Dont Go´

sq schreef:
(quote)

Het synth riedeltje heeft wel iets weg van Yazoo´s ´Dont Go´

Nee dat ook niet, ik herken het toch ergens van, misschien is het dan toch Depeche Mode, maar dan onbewust???

Rhythm & Poetry schreef:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Less Than Jake had daar in 96 een nummer mee. Een punk band uit Amerika.

nee die had ik al gezien maar die is het niet. in het begin van het nummer hoor je eerst een tijdje oeee oee oeee oee?? of zoiets. hoop dat iemand mij verder kan helpen. automatic uit ik meen 1996.
welke groep hoort hierbij

meer info misschien? genre? man/vrouw?

Flammazine schreef:
meer info misschien? genre? man/vrouw?

het was een vrouw die deel uit maakt van een band denk ik?!!? en het was een vrij rustig nummer, maarja heb het maar 1x gehoort dus heel veel info heb ik er verder niet over

hier kan je alle nummers vinden die automatic heten,miisschien staat het er tussen?

Flammazine schreef:
hier kan je alle nummers vinden die automatic heten,miisschien staat het er tussen?

okee dankje

Hoi, ik zoek de titel van dit nummer...

volgens mij: Water/Elements of Life

Gast
geplaatst: vandaag om 16:43 uur

geplaatst: vandaag om 16:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.