Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 11 februari 2008, 21:45 uur
kevindeb schreef:
Hallo iedereen ik zoek een nummer waar dit stuktje inkomt: "But the story isn't so" Waarbij de so wat langer wordt gezongen. Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt
Hallo iedereen ik zoek een nummer waar dit stuktje inkomt: "But the story isn't so" Waarbij de so wat langer wordt gezongen. Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt
Deed me meteen denken aan 'Say it isn't so' van Bon Jovi, maar ik vrees dat je dat niet bedoelt.
0
geplaatst: 13 februari 2008, 14:01 uur
Ja dat is het hartelijk bedankt!!! Het was Absynthe Minded. Toch bedankt voor de andere tip van bon jovi
0
geplaatst: 13 februari 2008, 17:07 uur
Ach tip, ik vind het geen goed nummer.
Absynthe Minded daarentegen, echt een prachtnummer.
Absynthe Minded daarentegen, echt een prachtnummer.
0
geplaatst: 13 februari 2008, 17:35 uur
Idd, voor mij zowat het beste Belgische nummer van de afgelopen 5 jaar!
0
geplaatst: 14 februari 2008, 09:32 uur
Geef even de artiest en titel van wat je al hebt, dan zal ik je verder helpen.

0
geplaatst: 14 februari 2008, 22:18 uur
Ik zoek het disconummer wat steeds tijdens de reclame voor dancing queen op sbs6 te horen is. Ik kan er maar niet op komen nl.
0
geplaatst: 14 februari 2008, 23:42 uur
ooow heb ik daarstraks nog gehoord
Fijn hoor, nu zoek ik 'm ook!
Fijn hoor, nu zoek ik 'm ook!
0
geplaatst: 15 februari 2008, 07:09 uur
Net wakker en denk dat ik Should be dancing heb gedroomd van de Beegees, checking at this moment... Goeie grap btw Reptile 

0
geplaatst: 15 februari 2008, 19:39 uur
Stray-Bullet schreef:
In Overigen > Algemeen > Aftitelingsmuziek van de serie: Moes:
Ik keek gisteravond even naar de serie Moes, toen de serie was afgelopen draaide ze een liedje over de aftiteling heen. Ik weet niet of ze dit nummer altijd draaien aan het eind van die serie, maar ik ben al heel erg lang opzoek naar dat nummer. Het is een beetje Ambient achtig...weet iemand welk nummer ik bedoel?
In Overigen > Algemeen > Aftitelingsmuziek van de serie: Moes:
Ik keek gisteravond even naar de serie Moes, toen de serie was afgelopen draaide ze een liedje over de aftiteling heen. Ik weet niet of ze dit nummer altijd draaien aan het eind van die serie, maar ik ben al heel erg lang opzoek naar dat nummer. Het is een beetje Ambient achtig...weet iemand welk nummer ik bedoel?
Het nummer heet Kissing You en het wordt gezongen door Desiree.
Het is ook de soundtrack van de film Romeo en Juliet
0
geplaatst: 16 februari 2008, 16:25 uur
PartyMarty schreef:
Ik zoek het disconummer wat steeds tijdens de reclame voor dancing queen op sbs6 te horen is. Ik kan er maar niet op komen nl.
Is het die remix van Junior Jack?
http://nl.youtube.com/watch?v=K5j5h2dQDl8
0
geplaatst: 16 februari 2008, 20:15 uur
Ik zoek een liedje die ze altijd op de kermis draaien, ze draaien het het altijd op de atractie de "g-force". Iemand?
Je kan het liedje horen vanaf de 2.20ste min op volgende link.
Iemand aub?
http://nl.youtube.com/watch?v=2SijgqwcdA8&feature=related
Je kan het liedje horen vanaf de 2.20ste min op volgende link.
Iemand aub?
http://nl.youtube.com/watch?v=2SijgqwcdA8&feature=related
0
geplaatst: 16 februari 2008, 23:12 uur
Als ik het goed heb is dat Unknown Analoq - Motherf*ckers Go!
Graag gedaan
Graag gedaan

0
geplaatst: 17 februari 2008, 14:15 uur
Een nummer dat ergens in de 2e helft van de jaren '90 in de top 40 heeft moeten gestaan. Het was een zomers aandoende clip, die meen ik werd opgenomen in een zonovergoten bergachtig gebied. De zang kwam van een negerin af en toe kwam een blanke (Italiaanse, Griekse?) vrouw in een lang wit gewaad die ook wat zong.
Steeds terugkomende tekst was (ik zal het verkeerd spellen, maar zo klonk het) : Sam, baby, sam. (het was ook geen westerse taal)
Dit nummer raakte ook nog opnieuw enigszins in de bekendheid doordat iemand het zong tijdens Idols deel 1, en tot een van de slechtste kandidaten van dat jaar werd verkozen (jongen met blond haar en zonnebril 'Ons mams').
Het is vaag, maar er is vast iemand die het kent..
Steeds terugkomende tekst was (ik zal het verkeerd spellen, maar zo klonk het) : Sam, baby, sam. (het was ook geen westerse taal)
Dit nummer raakte ook nog opnieuw enigszins in de bekendheid doordat iemand het zong tijdens Idols deel 1, en tot een van de slechtste kandidaten van dat jaar werd verkozen (jongen met blond haar en zonnebril 'Ons mams').
Het is vaag, maar er is vast iemand die het kent..

0
geplaatst: 17 februari 2008, 14:17 uur
Wes - Alane?
Was alleen geen negerin, maar geloof dat je die bedoeld.
Was alleen geen negerin, maar geloof dat je die bedoeld.
0
geplaatst: 17 februari 2008, 14:22 uur
0
geplaatst: 19 februari 2008, 00:43 uur
Nummer gezocht...
Een (commercieel, SLAM-FM en 538-materiaal) dansnummer. Er komt niet veel tekst in voor, en wat er gezongen wordt (of beter gezegd geroepen, want echt zingen kun je het niet noemen) klinkt Zuid-Europees, Spaans of Italiaans of zoiets....iets met esta esta. De muziek is te vergelijken met die van platen als Yeah Yeah (Bodyrox), Perfect Exceeder (Mason vs. Princess Superstar) en Sexy Lady (DJ Jean). Ik geloof niet dat het een (grote) hit is geweest in Nederland, maar hij was in elk geval redelijk vaak te horen vorig jaar zomer, ik ga er dan ook vanuit dat de plaat uit medio 2007 komt.
Anyone?
Een (commercieel, SLAM-FM en 538-materiaal) dansnummer. Er komt niet veel tekst in voor, en wat er gezongen wordt (of beter gezegd geroepen, want echt zingen kun je het niet noemen) klinkt Zuid-Europees, Spaans of Italiaans of zoiets....iets met esta esta. De muziek is te vergelijken met die van platen als Yeah Yeah (Bodyrox), Perfect Exceeder (Mason vs. Princess Superstar) en Sexy Lady (DJ Jean). Ik geloof niet dat het een (grote) hit is geweest in Nederland, maar hij was in elk geval redelijk vaak te horen vorig jaar zomer, ik ga er dan ook vanuit dat de plaat uit medio 2007 komt.
Anyone?
0
geplaatst: 20 februari 2008, 21:07 uur
Waarschijnlijk moet je Niels de Vries - Sueno hebben is idd met zo'n zelfde geluidje als de liedjes die je noemt en met spaans oid dus moet wel zijn 

0
geplaatst: 20 februari 2008, 23:41 uur
Hellup...!
Ik ben al jaren op zoek naar een Engelstalig nummer uit ongeveer 1990 van een Amerikaanse groep. Het enige dat er nog wat weet is dat de videoclip begint met een soort poppentheater waarvan de gordijnen openschuiven. Daarna begint de eigenlijke clip pas, die volgens mij (deels?) in zwart-wit en versneld wordt afgespeeld, een soort jaren 20 slapstick dus.
Weet iemand titel en/of groep?
Ik ben al jaren op zoek naar een Engelstalig nummer uit ongeveer 1990 van een Amerikaanse groep. Het enige dat er nog wat weet is dat de videoclip begint met een soort poppentheater waarvan de gordijnen openschuiven. Daarna begint de eigenlijke clip pas, die volgens mij (deels?) in zwart-wit en versneld wordt afgespeeld, een soort jaren 20 slapstick dus.
Weet iemand titel en/of groep?
0
geplaatst: 21 februari 2008, 07:51 uur
Ik zoek naar een (waarschijnlijk zeer recent) popnummer dat nooit wordt aan/afgekondigd als ik het op de radio hoor. Het komt gewoon op mainstream zenders, o.a. (de Nederlandse) Radio 1.
Het betreft een nummer waar hier en daar een wat exotisch cq. Mexicaans aandoend melodietje tussendoor zit. De hele 'feel' is een beetje zoals Fly van Sugar Ray, inclusief dat melodietje. Heel relaxt.
Heeft iemand enig idee over welk nummer ik het heb?
Het betreft een nummer waar hier en daar een wat exotisch cq. Mexicaans aandoend melodietje tussendoor zit. De hele 'feel' is een beetje zoals Fly van Sugar Ray, inclusief dat melodietje. Heel relaxt.
Heeft iemand enig idee over welk nummer ik het heb?
0
geplaatst: 25 februari 2008, 12:48 uur
Hallo,
ik zoek het nummer dat in dit televisieprogramma is gebruikt (Campinglife). Je kunt het horen rond 17 minuut 20. Het is een volgens mij een bekend nummer en het werkt goed voor videobewerking (waar ik mij vooral mee bezighoud).
ik zoek het nummer dat in dit televisieprogramma is gebruikt (Campinglife). Je kunt het horen rond 17 minuut 20. Het is een volgens mij een bekend nummer en het werkt goed voor videobewerking (waar ik mij vooral mee bezighoud).
0
koenenbw
geplaatst: 25 februari 2008, 13:25 uur
je zoekt All Saints - Pure Shores, succes met je video! 

0
geplaatst: 25 februari 2008, 19:56 uur
Ik zoek het nummer wat op het eind van deze serie gedraait werd: http://player.omroep.nl/?af...
Het nummer is te horen op 23 minuten...
Het nummer is te horen op 23 minuten...
0
geplaatst: 25 februari 2008, 21:44 uur
Weet iemand op welke single/ep/whatever de Red Hot Chili Peppers 'Why must I be a teenager in love' hebben gecoverd? Bedankt!
* denotes required fields.