MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
In Genres > Electronic > nr van aphex twin gezocht:

Ik zit net naar top gear te kijken en daar hoorde ik een kort stukje van een nr van aphex twin wat ik aantal jaren terug weleens hoorde, alleen ik kan heb hem niet op cd staan heb ik net gemerkt.
en vraag me af of een van jullie het zal weten. Ik probeer het te omschrijven:

Het nummer is de hele tijd vrij constant, niet echt veel rare dingetjes en riedeltjes, en wat mij altijd opviel, of waar het mij aan deed denken was het steeds terugkomende geluid van een duiker die adem haalt, en dat ritmisch elke paar seconden weer.
met daarachter een rustige steeds herhalende beat.... (vrij hard?)

weet iemand welk nummer ik bedoel???bvd!

slaemperayreon
Berzerker schreef:
dit nummer vind ik ontzettend cool, ik kan het alleen niet plaatsen (het komt me wel heel bekend voor)

Eeeuhm... Metalheads?...

In het begin van het filmpje staat "Knee Deep". De zoekfunctie hier geeft als resultaat dat het van Job for a Cowboy is. Op hun MySpace staat het nummer ook en volgens mij komt die overeen met het nummer in het filmpje.

Ik zoek een nummer waarbij het refrein begint als volgt:
"Wake up it's a beautiful morning,
wake up it's a..."
Het is catchy, en het lijkt een beetje op Death Cab For Cutie.

Dank.

Gevonden, het waren The Boo Radleys.

OldSkool schreef:
Wie wil mij even helpen?
Ik heb hier een WAV-bestandje waar een stukje mziek opstaat. Het is heel kort.
Mijn beste gok naar de artiest is Vangelis, het is in ieder geval een synthesizer-nummer.

Als je wilt helpen, stuur ff een PB, stuur ik het wel naar je toe.

AB, OS

Iemand nog?

tnf
Ik ben op zoek naar het volgende nummer:

-In het refrein hoorde ik steeds iets van 'Vamos a bailar' of 'Vamos a baila' of iets dergelijks. Het hele nummer is trouwens Spaanstalig.
-Het is latin-achtige pop.
-Te oordelen aan de sound is de kans groot dat het ergens eind jaren 80/begin jaren 90 is uitgebracht.
-Het wordt gezongen door een vrouw.

Verder kwam het op een Belgische (en tamelijk mainstream) zender: Het zou zomaar kunnen dat het daar ooit een hit is geweest.

Heeft iemand een idee over welk nummer ik het heb?

tnf
Nee, het was redelijk commercieel maar toch een stuk 'verantwoorder' dan dat. En het was géén dance.

Meer iets wat je in de zomermaanden op Radio 1 en Radio 2 zou kunnen aantreffen.

sq
Paolo& Chiara - Vamos a Bailar past zeer goed in de beschrijving.

Kende het maar alleen heel vaag. Potdorie wat een mooi nummer!

tnf
Nee, weer mis. Ook deze heeft trouwens nog min of meer een dancebeat, die niet zit in het nummer dat ik zoek. Al komt het qua feel al iets meer in de richting dan die van Miranda.

Volgens mij is dit echt een geweldig leuk puzzeltje voor degenen die zich kapot zitten te vervelen in de vakantie...

sq
Jammer. Enneh.. Ik ben hier gewoon aan t werk

tnf
Ik weet hem nu (had de request ook op Fok!forum geplaatst).

--> http://www.youtube.com/watch?v=Y8eqOqKp3yI

Oftewel: Elli Medeiros - A Bailar Calypso. Het YouTube-clipje ziet er best fout uit (het blijkt uit 1987 te komen, dat verklaart het een en ander), maar met het deuntje is niets mis.

Ik zoek een nummer waarin een koorman opeens zegt:
Avaloon.

Meer heb ik niet, sorry

*is even overvallen door hoe makkelijk een nummer gevonden kan worden*

...

Tenx!

http://www.youtube.com/watch?v=qLbIPGvtYko

Beetje vage geluidskwaliteit en ik heb het gevoel dat ik hem ken. Maaaaaaaaaaaaaaaar.... ik kan er niet opkomen

Electro_
Kleine twijfel, het is zeker niet Tiga - Lower State of Consciousness?

Ik zoek een nummer: gezongen door een man, elektronisch, op een gegeven moment wordt er zoiets als: Shouting Lager Lager Lager gezongen.. Help!

Help niet meer nodig: heb um al Born Slippy van Underworld.. Natuurlijk

Ik een nummer van Placebo, het is al wat ouder en in de video zie je een vrouw die, als ze naar een object kijkt, dit object veranderd is snippers, alsof het door de papierversnipperaar wordt gehaald.

Weet iemand hoe het nummer heet wat je hier
http://www.dumpert.nl/mediabase/21511/b5fbf1dd/index.html hoort ?

Het is zo vaak te horen op tv en in allerlei filmpjes en ik wil nu wel eens eindelijk weten hoe het heet

Ik ben al een hele tijd op zoek naar de titel of artiest van dit nummer.

http://www.youtube.com/watch?v=lN0y3CMkKXs

Niemand?

ja dat is m dankuu

Hoorde laatst een nummer met daarin: 'If i give you my heart, will you love me forever?' Ken t iemand titel en uitvoerende? Denk dat het 80's is.

Ruby1966
Hier ook nog maar een keer dan

Ik denk dat je Little Steven & The Disciples of Soul bedoelt, met Forever

If I give you my heart would you love me forever
Would you pick up the pieces if I stumble and fall
If my world falls apart could you keep it together
If I can't have you I don't want no one at all

Klasse, thanx!

ik zoek een nr.
Het gaat als volgt: It has to beeeeeeeee, Perfect.
It has to be perfect.

Iemand?

Gast
geplaatst: vandaag om 13:44 uur

geplaatst: vandaag om 13:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.