Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer
zoeken in:
0
geplaatst: 9 april 2008, 16:27 uur
Hallo iedereen
Ik zoek de versie van dit nummer. Maar ik weet niet wie het zingt, dat zou ik graag weten want ik denk dat er meerdere versies zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=SatPNo5UypI
Alvast bedankt
Ik zoek de versie van dit nummer. Maar ik weet niet wie het zingt, dat zou ik graag weten want ik denk dat er meerdere versies zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=SatPNo5UypI
Alvast bedankt
0
geplaatst: 9 april 2008, 17:42 uur
0
geplaatst: 9 april 2008, 18:46 uur
Ook ik zoek iets het was een clip die vaak op mtv kwam aantal jaren geleden,ik dacht dat het iets van radiohead of blur was maar weet het niet zeker.in die clip zag je een meisje die een vriend had en op straat terecht kwam en raakte steeds verder in de problemen drugs en moest de hoer spelen om aan geld te komen was echt een droevige clip.weet het niet meer precies maar is al een jaar of 5 geleden dat ik hem voor het laatst zag.
bij voorbaat dank.
bij voorbaat dank.
0
geplaatst: 10 april 2008, 00:47 uur
@Arrie: Ik ken me ook alleen maar de clip voornamelijk herinneren 
en het was geen animatie clip

en het was geen animatie clip
0
geplaatst: 10 april 2008, 10:55 uur
Lieve mensen! Ik zoek ook een liedje.
Het is een frans liedje, beetje up tempo. Het is heel poppy, en er zit de hele tijd een typisch synthesizer melodietje in.
Het wordt gezongen door een frans meisje, waarschijnlijk heel jong, al die franse zangeresjes zijn belachelijk jong. Het is niet Alizee. Denk ik.
Het werd de hele tijd gedraaid bij C1000, toen ik daar werkte, zo rond het jaar 2001, maar misschien is het ouder. Het heeft wel iets 80's achtigs.
Nou, succes! Ik hoop dat jullie enig idee hebben. Bedankt alvast.
Het is een frans liedje, beetje up tempo. Het is heel poppy, en er zit de hele tijd een typisch synthesizer melodietje in.
Het wordt gezongen door een frans meisje, waarschijnlijk heel jong, al die franse zangeresjes zijn belachelijk jong. Het is niet Alizee. Denk ik.
Het werd de hele tijd gedraaid bij C1000, toen ik daar werkte, zo rond het jaar 2001, maar misschien is het ouder. Het heeft wel iets 80's achtigs.
Nou, succes! Ik hoop dat jullie enig idee hebben. Bedankt alvast.
0
geplaatst: 10 april 2008, 11:02 uur
Als het 80s is zal het wellicht Lio kunnen zijn. Typische synths van Jacno en zij was toen 17. Zie ook de clip want dat was een grote hit in Nederland.
0
geplaatst: 10 april 2008, 11:35 uur
ja! Het is het nummer dat ik zoek! Onwijs bedankt! Hier was ik jaren naar opzoek.
wat een geweldig forum is dit.
wat een geweldig forum is dit.
0
geplaatst: 13 april 2008, 16:52 uur
In Muziek > Algemeen > Titel van dit nummer:
Op deze link kom je op de site van www.stopdederdewereld.nl
In het bovenste filmpje (11 maart), is in de 16e-17e minuut een nummer te horen.
Dit nummer hoor ik ook wel eens in programma's en films.
Kan iemand me vertellen wat de titel van dit nummer is en de betreffende artiest?
Op deze link kom je op de site van www.stopdederdewereld.nl
In het bovenste filmpje (11 maart), is in de 16e-17e minuut een nummer te horen.
Dit nummer hoor ik ook wel eens in programma's en films.
Kan iemand me vertellen wat de titel van dit nummer is en de betreffende artiest?
0
geplaatst: 14 april 2008, 09:56 uur
http://www.wwzapper.com/search/t041.mp3
Bovenstaand stukje heb ik opgenomen van een of andere Studio Brussel-commercial maar het gaat me om het trompet-deuntje dat ónder dat geklets zit. Ik heb zo'n vermoeden dat het weleens een leuk nummer zou kunnen zijn.
Heeft iemand enig idee welk nummer het is?
Bovenstaand stukje heb ik opgenomen van een of andere Studio Brussel-commercial maar het gaat me om het trompet-deuntje dat ónder dat geklets zit. Ik heb zo'n vermoeden dat het weleens een leuk nummer zou kunnen zijn.
Heeft iemand enig idee welk nummer het is?
0
geplaatst: 14 april 2008, 10:28 uur
James Last??? Ik ontdek hier opeens een heel aparte kant van mezelf (vind het zowaar écht een leuk liedje nu ik er meer dan 13 seconden van hoor). Bedankt, in ieder geval.
0
geplaatst: 14 april 2008, 10:33 uur
Dit is iig een uitvoering van James Last, org. is van ene Bill Conti maar dit was het eerste wat ik tegenkwam op YouTube.
0
geplaatst: 15 april 2008, 09:35 uur
OK, ik weet nu zeker dat ik eigenlijk bij het verkeerde topic zit, maar wat zijn ook alweer de lyrics van Roodkapje (niet die van Pater Moeskroen)? Ik loop nl zelf vast tussen het koekjes brengen naar oma en niet bang zijn voor de boze wolf.
0
geplaatst: 15 april 2008, 10:03 uur
Zeg roodkapje waar ga je heen
Zo alleen, zo alleen
Zeg Roodkapje waar ga je heen
Zo alleen
Ik ga bij grootmoeder koekjes brengen
In het bos, in het bos
In het bos
In het bos wonen de wilde dieren
In het bos, in het bos
In het bos
Ben niet bang voor de wilde dieren
Ben niet bang, ben niet bang
Ben niet bang
Pas maar op daar komt de wolf
Pas maar op, pas maar op
Pas maar op...
Die?
Zo alleen, zo alleen
Zeg Roodkapje waar ga je heen
Zo alleen
In het bos, in het bos
In het bos
In het bos, in het bos
In het bos
Ben niet bang, ben niet bang
Ben niet bang
Pas maar op, pas maar op
Pas maar op...
Die?
0
geplaatst: 15 april 2008, 10:10 uur
Dan heb ik ook zelf nog een Help!
Die commercial van Peugeot. (volgens mij de 308, hij is in ieder geval zwart) Daar zit een gitaarstukje in; van wie is dit en welk nummer is dat? Op ster.nl staat het niet
Die commercial van Peugeot. (volgens mij de 308, hij is in ieder geval zwart) Daar zit een gitaarstukje in; van wie is dit en welk nummer is dat? Op ster.nl staat het niet
0
geplaatst: 15 april 2008, 22:43 uur
Ok, thanx, had de coupletten 4 en 5 in mijn hoofd kennelijk in elkaar geschoven ofzo. Kan je helaas niet helpen met de commercial, ga er morgen weer op letten.
0
geplaatst: 17 april 2008, 00:28 uur
Ik wil graag weten wie de componist is van de muziek bij deze video:
http://www.dumpert.nl/mediabase/82021/48e12459/man_zit_41_uur_vast_in_lift.html
0
geplaatst: 17 april 2008, 16:43 uur
Stemmig muziekske maar ik weet niet wie het is. Wel erg voor die kerel, zeg 
Zoek al een een tijdje achter de componist van dit
onheilspellend stuk. Heb al eens een mail gestuurd naar hokshop maar helaas pindakaas!

onheilspellend stuk. Heb al eens een mail gestuurd naar hokshop maar helaas pindakaas!
0
geplaatst: 17 april 2008, 19:52 uur
Flammazine schreef:

Dat is van Prokofiev uit Romeo and Julia
0
geplaatst: 17 april 2008, 21:13 uur
Danke! 
Gevonden op I-Tunes zelfs. Wat een mokerslag! Hebben jullie misschien tips qua dezelfde dreigende klassieke muziek?

Gevonden op I-Tunes zelfs. Wat een mokerslag! Hebben jullie misschien tips qua dezelfde dreigende klassieke muziek?
0
geplaatst: 17 april 2008, 21:53 uur
Lekker bombastisch en nog swingend ook:
Jean Sibelius - Intermezzo Karelia Suite (1900)
Verhippierockt door The Nice in de 1968 en Verdiscoot door Louis Clark in de 1981. Origineel vind ik het beste. Ik heb ze alle 3.
Jean Sibelius - Intermezzo Karelia Suite (1900)
Verhippierockt door The Nice in de 1968 en Verdiscoot door Louis Clark in de 1981. Origineel vind ik het beste. Ik heb ze alle 3.
0
geplaatst: 18 april 2008, 00:52 uur
Vandaag hoorde ik in een kledingzaak wel een vet hiphop nummer in een stijl die sterk doet denken aan de Sugarhill Gang, maar dan wat moderner qua productie. Er zat een basgitaar in, een orgel/piano, drums en allemaal met goede partijen. Het moet wel een enigzins succesvol nummer zijn zo geslaagd klonk het. Een heel fijn oldschool type nummer. Lang en vrolijk en op het einde werd er een beetje uit 'ge-la-la-laat' met nog steeds de muziek eronder. Alle tips die hierop lijken zijn sowieso welkom.
Qua tekst heb ik amper wat kunnen onthouden, daar gaat het mij bij een nummer initieel bijna nooit om ook. 'L.A. is the best' werd geloof ik wel één keer geroepen.
Qua tekst heb ik amper wat kunnen onthouden, daar gaat het mij bij een nummer initieel bijna nooit om ook. 'L.A. is the best' werd geloof ik wel één keer geroepen.
0
geplaatst: 18 april 2008, 09:35 uur
Pfoe...da's wel heel lastig op deze manier.
Ik heb inmiddels geleerd meteen de betreffende verkoper/barman etc. te vragen in dit soort gevallen.
.
Ik heb inmiddels geleerd meteen de betreffende verkoper/barman etc. te vragen in dit soort gevallen.
.
0
geplaatst: 18 april 2008, 11:00 uur
krishna schreef:
Het doet mij heel erg aan Ludovico Einaudi denken.
Welk stuk het is, weet ik niet. Het is wel zijn stijl.
Iets van le Onde ofzo.
* denotes required fields.