MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Help! ik zoek een nummer

zoeken in:
Fairground Attraction - Perfect

dat is hem!
Bedankt

stanzel
hallo mensen,
bij ons op de camping hadden we een duo dat kwam zingen en die deden dus covers..en 1 liedje hadden we vorig jaar ook al op een camping gehoord..het bevat in iedergeval de tekst: the night is on fire..en volgens mij is de rest van de tekst voornamelyk in een andere taal dan het engels..wie kan mij helpen??

alvast bedankt!

stanzel
Jaaaaa!!
Heel erg bedankt L_T_B !

Ik zoek het liedje uit de coca cola reclame komt, die momenteel erg vaak op tv wordt gespeeld.
Iemand?

Staat-ie hier tussen?

snakevega schreef:
Ik zoek het liedje uit de coca cola reclame komt, die momenteel erg vaak op tv wordt gespeeld.
Iemand?

Coca Cola reclame's

Probeer deze link eens

Laurora
Door Bowie vaak gezongen nummer My Death is van Jacques Brel (als ik het goed heb), weet iemand hoe het origineel heet?

Ace
La Mort

stanzel
weet iemand toevallig hoe dat liedje heet wat onder die reclame van Univé staat? Met Abe Lenstra?

http://www.youtube.com/watch?v=CyHzY8agrmU

Op deze link zegt iemand dat t speciaal voor deze reclame is.

stanzel
oke ik zie het...bedankt
hopelyk komt die track nog een keer (?!?)

Neen hij staat er niet tussen. jammer

Improvision
Help! Ik zoek een nummer!

Ik hoorde net een nummer op Radio 1, maar de achternaam van de zangeres was nogal onduidelijk.

Een zangeres met een Iers accent, met voornaam Rachel.
Het nummer klinkt heel Iers/Keltisch en is zeer rustig.

Ze zingt over een zekere Mickey. En het woord 'drunk' komt meermaals voor.

Ik zoek een heel bekend nr.
het is denk ik uit de film shawshank redemption.
(ben dit niet zkr)
Het is een rustig droevig melodietje die door een piano word gespeeld.

Iemand?

wavanbuuren
Weet iemand hoe het klassieke stuk heet dat wordt gespeeld in de film Venus (met Peter 'O Toole) op het moment dat de twee oudjes gaan dansen in de kerk?

snakevega schreef:
Ik zoek een heel bekend nr.
het is denk ik uit de film shawshank redemption.
(ben dit niet zkr)
Het is een rustig droevig melodietje die door een piano word gespeeld.

Iemand?

Het zou hier bij moeten staan

Hmm ik heb het nummer vaker gehoord vandaag op de radio maar ben er niet achter wat de naam van de artiest is of zelfs het nummer

Het is een rock nummer, vrij nieuw dacht ik ook. Deze zin komt er in voor: "I'm in love with your sister".

En ik dacht ook dat deze artiest op pinkpop kwam als ik het goed had gehoord op de radio.

Ik weet zeker dat dit nummer bekent is bij meerdere van jullie maar ik weet de naam niet hehe. Bij voorbaad dank.

Hallo iedereen

Ik zou graag de titel en de zanger/dj weten van de achtergrondmuziek van deze site----->http:///www.djs.be/

Alvast bedankt

Killerbee schreef:
Hmm ik heb het nummer vaker gehoord vandaag op de radio maar ben er niet achter wat de naam van de artiest is of zelfs het nummer

Het is een rock nummer, vrij nieuw dacht ik ook. Deze zin komt er in voor: "I'm in love with your sister".

En ik dacht ook dat deze artiest op pinkpop kwam als ik het goed had gehoord op de radio.

Ik weet zeker dat dit nummer bekent is bij meerdere van jullie maar ik weet de naam niet hehe. Bij voorbaad dank.

ik denk dat je Fiction Plane - Two Sisters bedoelt die zingen "i'm in love with two sisters" komt vooral vaak op 3fm

Oh sorry, nu ik het weet dat ze dat zingen hoor ik het ook

Super bedankt!

Ik zoek een nummer van The Cure dat ik hoorde tijdens een aflevering van Jamie Oliver Goes Italian. Hij speelde het af in zijn VW-busje met monniken erbij. Het nummer klonk redelijk 'catchy' en Oliver zei dat het nummer 'about love' ging. Als iemand me kan helpen zou ik het fijn vinden.

snakevega schreef:
Iemand?

De coca cola light reclame met de dames in de lift is Etta James met I just wanne make love to you

Etta James

Nee, Love Cats is het niet.

Inbetween days is wel catchy?

http://nl.youtube.com/watch?v=tyoFVvY9Z_M&mode=related&search=

Welk nummer word hier, enigzins hilarisch uitgevoerd?

MetalDex
Volgens comments bij de video, 'Hikaru Michi'.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:08 uur

geplaatst: vandaag om 15:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.