Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
Altaria
geplaatst: 8 januari 2017, 00:24 uur
Gretz schreef:
Dat is netjes van je.
Wanneer ik met het OV reis en ik de muziek van iemand anders uit de oordoppen kan horen komen zet ik meestal m'n eigen muziek gewoon nog wat harder. Dat is op zich ook een oplossing, hoewel het dan kan gebeuren dat er weer mensen zijn die mijn muziek horen.
Beste oplossing voor dit probleem lijken me In-Ear doppen, die sluiten je oren veel beter af voor omgevingsgeluiden (dus ook de muziek van anderen).
(quote)
Dat is netjes van je.
Wanneer ik met het OV reis en ik de muziek van iemand anders uit de oordoppen kan horen komen zet ik meestal m'n eigen muziek gewoon nog wat harder. Dat is op zich ook een oplossing, hoewel het dan kan gebeuren dat er weer mensen zijn die mijn muziek horen.

Beste oplossing voor dit probleem lijken me In-Ear doppen, die sluiten je oren veel beter af voor omgevingsgeluiden (dus ook de muziek van anderen).
Tja, ik ben qua eigen muziek vaak te netjes. Als ik 'm gewoon keihard zou zetten en schijt heb aan anderen, moet het lukken om de hardstyle van uitgaanspubliek en (in de zomer) de muziek van de buurjongen te overstemmen. Maar dat vind ik gewoon niet eerlijk tegenover medereizigers/buurtbewoners, dus dat doe ik niet. Ik wil anderen gewoon niet tot last zijn, waardoor ik sowieso vaak over me heen laat lopen. Maar dat is niet alleen qua muziek, ook met andere dingen.
Onweerwolf schreef:
Ik vind dat zo'n onzin. In een trein hoor je sowieso constant het geraas van dat ding over het spoor alsmede wind en een enorme hoeveelheid aan andere geluiden. Als je je dan nog gaat zitten storen aan wat lekkende muziek uit oordopjes dan kun je volgens mij beter sneu in je bed blijven liggen met de ramen dicht. Waar mensen zich al niet druk over kunnen maken zeg.
Ik vind dat zo'n onzin. In een trein hoor je sowieso constant het geraas van dat ding over het spoor alsmede wind en een enorme hoeveelheid aan andere geluiden. Als je je dan nog gaat zitten storen aan wat lekkende muziek uit oordopjes dan kun je volgens mij beter sneu in je bed blijven liggen met de ramen dicht. Waar mensen zich al niet druk over kunnen maken zeg.
Tja, wind en geraas van de trein vind ik geen probleem. Gepraat ook niet (geschreeuw wél). Maar die kutmuziek vind ik gewoon zo klote. Ook omdat je in de stiltecoupé zit omdat je rustig wil werken. Ik ben zeker niet de enige die zich ergert, in de stiltecoupé gebeurt het regelmatig dat mensen iemand erop aanspreken. Alleen luisteren veel mensen daar niet naar.
In een gewone coupé accepteer ik het wat makkelijker, dan hoort het er gewoon bij. Maar in de stiltecoupé, waar ik toch doelbewust ga zitten als ik wil werken, is het behoorlijk irritant. Het is gewoon een regel dat je je daaraan moet houden, net als dat je een geldig vervoersbewijs nodig hebt.
http://www.storymanagement.nl/wp-content/uploads/welkom-bij-ns1.jpg
En het is niet altijd lekkende muziek, ook is het regelmatig uitgaanspubliek zonder oordoppen als ik 's avonds moet reizen. En dan is het een heel ander verhaal...
In de gewone coupé accepteer ik het, geen enkel probleem. Maar in de stiltecoupé hoor je je aan te passen aan mensen die willen werken, lezen of rusten.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 januari 2017, 00:27 uur
Altaria schreef:
Tja, wind en geraas van de trein vind ik geen probleem. Gepraat ook niet (geschreeuw wél). Maar die muziek vind ik gewoon zo klote, vooral omdat je in de stiltecoupé zit omdat je rustig wil werken. Ik ben zeker niet de enige die zich ergert, in de stiltecoupé gebeurt het regelmatig dat mensen iemand erop aanspreken. Alleen luisteren veel mensen daar niet naar.
In een gewone coupé accepteer ik het wat makkelijker, dan hoort het er gewoon bij. Maar in de stiltecoupé, waar ik toch doelbewust ga zitten als ik wil werken, is het behoorlijk irritant. Het is gewoon een regel dat je je daaraan moet houden, net als dat je een geldig vervoersbewijs nodig hebt.
Tja, wind en geraas van de trein vind ik geen probleem. Gepraat ook niet (geschreeuw wél). Maar die muziek vind ik gewoon zo klote, vooral omdat je in de stiltecoupé zit omdat je rustig wil werken. Ik ben zeker niet de enige die zich ergert, in de stiltecoupé gebeurt het regelmatig dat mensen iemand erop aanspreken. Alleen luisteren veel mensen daar niet naar.
Als jij zo nodig wilt werken waarom doe je dan zelf geen oordoppen in? Dan hoeven mensen zich niet aan jou aan te passen maar pas jij je aan aan jezelf.

0
Altaria
geplaatst: 8 januari 2017, 00:31 uur
Onweerwolf schreef:
Als jij zo nodig wilt werken waarom doe je dan zelf geen oordoppen in? Dan hoeven mensen zich niet aan jou aan te passen maar pas jij je aan aan jezelf.
(quote)
Doe ik vaak wel, maar ik zet 'm erg zacht omdat ik medereizigers niet tot last wil zijn. Eigenlijk zou ik ook wat meer schijt aan anderen moeten hebben, maar dan voel ik me schuldig... Ook als anderen het wél doen. Ik weet dat dit belachelijk is, maar toch...
En meestal kan ik een lekkend oortje wel overstemmen, maar mensen die uitgaan en 's avonds harde hardstyleherrie draaien overstemmen lukt me niet. Zelfs niet met Motorhead, Deep Purple of Black Sabbath op z'n hardst op mijn koptelefoon. En als het gangpad vol staat, kom je er moeilijk doorheen als je weg wil lopen.
Ik weet in elk geval dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Ik zie in de stiltecoupé vaak medereizigers in de stiltecoupé die iemand aanspreken, of met geirriteerd gezicht in een boek verzonken zitten.
Nogmaals, in de gewone coupé, soit als het lekt uit oortjes. In de stiltecoupé gewoon niet doen.
1
geplaatst: 8 januari 2017, 00:33 uur
Ik heb zelden last van volle treinen. Ook zelden van muziek, wel soms van luide gesprekken/kinderen, als dat in een stiltecoupe is vind ik het wel storend.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 januari 2017, 00:41 uur
Altaria schreef:
Doe ik vaak wel, maar ik zet 'm erg zacht omdat ik medereizigers niet tot last wil zijn. Eigenlijk zou ik ook wat meer schijt aan anderen moeten hebben, maar dan voel ik me schuldig... Ook als anderen het wél doen. Ik weet dat dit belachelijk is, maar toch...
En meestal kan ik een lekkend oortje wel overstemmen, maar mensen die uitgaan en 's avonds harde hardstyleherrie draaien overstemmen lukt me niet. Zelfs niet met Motorhead, Deep Purple of Black Sabbath op z'n hardst op mijn koptelefoon. En als het gangpad vol staat, kom je er moeilijk doorheen als je weg wil lopen.
Ik weet in elk geval dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Ik zie in de stiltecoupé vaak medereizigers in de stiltecoupé die iemand aanspreken, of met geirriteerd gezicht in een boek verzonken zitten.
Nogmaals, in de gewone coupé, soit als het lekt uit oortjes. In de stiltecoupé gewoon niet doen.
(quote)
Tsja, ik word er regelmatig op gewezen dat ik mij in een stilte coupé bevind. Dat komt omdat ik echt niet ga kijken wat er allemaal voor speciale regeltjes in de coupé zijn waar ik toevallig het eerste ben ingestapt. Veel te veel gedoe. Ik check eerste of tweede klas en verder boeit het me niet. Bovendien heb je, zoals gezegd, meestal geen keuze. Ik hou dan mijn bek wel omdat het een regel is en ik geen zin heb om de trein te worden uitgezet maar in feite vind ik het gewoon complete onzin. Waarom zouden mensen die bijvoorbeeld een conversatie willen voeren zich gaan moeten aanpassen aan mensen die niets willen horen? Het is namelijk veel makkelijker voor die laatste groep om daar zelf wat aan te doen door gewoon oordopjes in te doen. Omgekeerde wereld wat mij betreft.
sidenote;
Laatst zat ik naast een stel met een baby'tje. En dat baby'tje huilde af en toe enigszins luid. Tsja kan. Toen die mensen waren uitgestapt begon het mens tegenover mij tegen mij te zeuren dat ze vond dat die mensen dan maar niet met het openbaar vervoer moesten gaan als die baby zo huilde. Tsja, fuck off, baby's huilen nou eenmaal. Doe je weinig aan. Ik snap niet dat mensen zich daar aan kunnen ergeren. Neem een leven ofzo.
0
Onweerwolf
geplaatst: 8 januari 2017, 00:44 uur
Poek schreef:
Ik heb zelden last van volle treinen. Ook zelden van muziek, wel soms van luide gesprekken/kinderen, als dat in een stiltecoupe is vind ik het wel storend.
Waarom doe je dan geen oordoppen in? Dat snap ik echt niet? Als ik stilte wil hebben (wat eigenlijk alleen 's nachts in mijn tent op een festival is) dan doe ik ook oordoppen in. Dan ben je gewoon klaar. Hoef jij je niet te ergeren en hoeven andere mensen zich niet aan jouw privéwensen aan te passen.

1
geplaatst: 8 januari 2017, 08:16 uur
Het is niet dat je niets hoort met oordoppen in he.
Ik heb overigens (zoals gezegd) nooit gehad dat ik "geen keuze" had. En die stiltecoupes zijn er niet zomaar gekomen, blijkbaar was er veel behoefte aan.
Vraag voor Altaria: heb je het wel eens besproken met een leidinggevende? Ik heb zelf niets tegen muziek uit de top 40, maar nummers vijf keer op een dag horen zou mjjn werkkwaliteit wel negatief kunnen beinvloeden.
Ik heb overigens (zoals gezegd) nooit gehad dat ik "geen keuze" had. En die stiltecoupes zijn er niet zomaar gekomen, blijkbaar was er veel behoefte aan.
Vraag voor Altaria: heb je het wel eens besproken met een leidinggevende? Ik heb zelf niets tegen muziek uit de top 40, maar nummers vijf keer op een dag horen zou mjjn werkkwaliteit wel negatief kunnen beinvloeden.
1
geplaatst: 8 januari 2017, 11:19 uur
Van goede muziek, in jouw oren dan, ben je productiever op het werk. Dat geloof ik absoluut.
Welke (internet) radiostations zijn nu dankzij hun variaties wel het beluisteren waard? Thuis luister ik altijd naar McIntosh music server. Die draaien alles, dus ook nummers die iets minder bekend zijn. Van jaren 60 tot nu en vrijwel alle genres.
Welke (internet) radiostations zijn nu dankzij hun variaties wel het beluisteren waard? Thuis luister ik altijd naar McIntosh music server. Die draaien alles, dus ook nummers die iets minder bekend zijn. Van jaren 60 tot nu en vrijwel alle genres.
0
geplaatst: 8 januari 2017, 11:27 uur
Ik luister niet vaak naar de radio (enkel StuBru en in mindere mate Radio 1 en Radio 2 in Vlaanderen), dus kan ik niet oordelen over Qmusic, Sky Radio etc. Soms heb ik geen behoefte aan muziek en wil ik stilte (als ik mij moet concentreren). Ik heb geen radio nodig om nieuwe muziek te ontdekken, dat doe ik via andere kanalen (o.a. MusicMeter). Ik kan mij gelukkig prijzen dat ik een uitgebreide CD-collectie bezit, ik kan dus zelf beslissen wat ik wil horen.
In de jaren '70 werden wij op de meeste radiozenders overspoeld met allerhande schlagers, vandaar dat ik mijn toevlucht zocht tot Radio Noordzee of Veronica (daar draaiden ze wel goede pop). Ik wil zoveel mogelijk afwisseling en kan dus wel begrijpen dat sommigen zich ergeren aan het feit dat steeds dezelfde pulp wordt gedraaid, louter uit commercie. Als voorbeeld neem ik het eerder door mij vermelde nummer van Chainsmokers, het toppunt van een zoutloos en zielloos nummer dat grijs wordt gedraaid.
Overigens vind ik hitlijsten een verouderd fenomeen en niet meer van deze tijd. Ik heb hitlijsten steeds geassocieerd met verkoop van singles en kon je enigszins de populariteit ermee afmeten. Nu er geen singles meer verkocht worden zijn hitlijsten niet relevant meer. De huidige muziekwereld is zo gevarieerd en zo versnipperd dat er geen sprake is van een algemene smaak of trend of populariteit.
De nummers van Justine Bieber (ook hier vermeld) zitten louter technisch goed in elkaar (het irriteert mij niet) maar daar blijft het ook bij (ik vind ze zoutloos, voor mij niet meer dan behangmuziek). Een nummer als Bohemian Rhapsody (dat blijkbaar ook vaak gedraaid wordt) vind ik dan wel fantastisch maar moet ik niet elke dag horen wat ook geldt voor Music van John Miles, er is daarnaast nog vele geweldige muziek (ook hedendaags).
In de jaren '70 werden wij op de meeste radiozenders overspoeld met allerhande schlagers, vandaar dat ik mijn toevlucht zocht tot Radio Noordzee of Veronica (daar draaiden ze wel goede pop). Ik wil zoveel mogelijk afwisseling en kan dus wel begrijpen dat sommigen zich ergeren aan het feit dat steeds dezelfde pulp wordt gedraaid, louter uit commercie. Als voorbeeld neem ik het eerder door mij vermelde nummer van Chainsmokers, het toppunt van een zoutloos en zielloos nummer dat grijs wordt gedraaid.
Overigens vind ik hitlijsten een verouderd fenomeen en niet meer van deze tijd. Ik heb hitlijsten steeds geassocieerd met verkoop van singles en kon je enigszins de populariteit ermee afmeten. Nu er geen singles meer verkocht worden zijn hitlijsten niet relevant meer. De huidige muziekwereld is zo gevarieerd en zo versnipperd dat er geen sprake is van een algemene smaak of trend of populariteit.
De nummers van Justine Bieber (ook hier vermeld) zitten louter technisch goed in elkaar (het irriteert mij niet) maar daar blijft het ook bij (ik vind ze zoutloos, voor mij niet meer dan behangmuziek). Een nummer als Bohemian Rhapsody (dat blijkbaar ook vaak gedraaid wordt) vind ik dan wel fantastisch maar moet ik niet elke dag horen wat ook geldt voor Music van John Miles, er is daarnaast nog vele geweldige muziek (ook hedendaags).
1
geplaatst: 8 januari 2017, 11:34 uur
Eens. Hitlijsten zijn niet meer van deze tijd. Muziek is overal toegankelijk en je kunt luisteren wat je wilt of niet. Sinds spotify en natuurlijk ook internet stations wel erg veel nieuwe muziek groepen en genres ontdekt. Los van MM 

0
Altaria
geplaatst: 8 januari 2017, 11:56 uur
Onweerwolf schreef:
Waarom doe je dan geen oordoppen in? Dat snap ik echt niet? Als ik stilte wil hebben (wat eigenlijk alleen 's nachts in mijn tent op een festival is) dan doe ik ook oordoppen in. Dan ben je gewoon klaar. Hoef jij je niet te ergeren en hoeven andere mensen zich niet aan jouw privéwensen aan te passen.
(quote)
Tja, oordoppen kunnen vaak wel de lekkende oortjes van iemand anders overstemmen, maar niet de harde muziek met boxjes van sommig uitgaanspubliek.
En in de stiltecoupé wil ik soms even rust. Daar is het ook voor: de STILTEcoupé. Dat kun je onzin vinden, maar er zijn genoeg mensen die er behoefte aan hebben. Ik ben niet de enige. Anders zou het er niet zijn. Dat kun je onzin vinden, maar het is gewoon een regel, net als dat je een vervoersbewijs moet hebben. In de gewone coupé accepteer ik geschreeuw en kutmuziek, in de stiltecoupé moeten anderen zich maar aanpassen aan degenen die bewust voor de stiltecoupé kiezen. Het zijn niet mijn privéwensen, maar de wensen van een redelijk grote groep mensen die bewust voor de stiltecoupé kiezen. Als ik de enige zou zijn, zou die coupé er niet zijn.
LucM schreef:
Ik luister niet vaak naar de radio (enkel StuBru en in mindere mate Radio 1 en Radio 2 in Vlaanderen), dus kan ik niet oordelen over Qmusic, Sky Radio etc. Soms heb ik geen behoefte aan muziek en wil ik stilte (als ik mij moet concentreren). Ik heb geen radio nodig om nieuwe muziek te ontdekken, dat doe ik via andere kanalen (o.a. MusicMeter). Ik kan mij gelukkig prijzen dat ik een uitgebreide CD-collectie bezit, ik kan dus zelf beslissen wat ik wil horen.
Bohemian Rhapsody hoor ik op de populaire radiozenders nooit voorbij komen. Q-Music, Slam FM en 538 is allemaal popmuziek (lees: dance, rap, hiphop) van de laatste paar maanden, en dan meerdere keren per dag hetzelfde nummer herhaald.
Er zijn vast wel zenders waar wél Bohemian Rhapsody en dergelijke nummers te horen zijn, maar die staan vaak niet op in de openbare ruimte, op het werk, in een restaurant, de kantine etc.
WillemM schreef:
Eens. Hitlijsten zijn niet meer van deze tijd. Muziek is overal toegankelijk en je kunt luisteren wat je wilt of niet. Sinds spotify en natuurlijk ook internet stations wel erg veel nieuwe muziek groepen en genres ontdekt. Los van MM
Eens. Ik heb maar één keer een nummer via de radio ontdekt, en dat was toen ik in Belgie was en er Studio Brussel op stond in een café. Daar hoorde ik Help van de Belgische metalband Channel Zero ( Channel Zero - Help (Unplugged) (Lyric Video) - YouTube ). Die zou je in Nederland sowieso niet tegen komen op de radio, en al helemaal niet op 538/Q-Music/Slam FM/Sky Radio en dergelijke.
Verder heb ik mijn muzieksmaak vooral via YouTube ontwikkeld, zowel bekende als minder bekende artiesten en bands. Op de radio hoor ik vooral kutmuziek, en af en toe iets goeds dat ik al jarenlang kende (plekken waar Radio 2 of Veronica aan staat). Maar nieuwe, goede muziek ontdekke via de radio? Dat kan ik me niet herinneren, op deze uitzondering na.
0
geplaatst: 8 januari 2017, 12:04 uur
Goed, we gaan het hier maar weer hebben over nummers die je irriteren op de radio, het wordt namelijk wel erg een herhaling van alles wat al gezegd is en weinig meer met het onderwerp te maken heeft. Dus on-topic maar weer. 

0
geplaatst: 8 januari 2017, 16:01 uur
Billy Ocean - When The Going Get's Tough (The Tough Get Going);
Ashford & Simpson - Solid;
Womack & Womack - Teardrops;
Terence Trent D'Arby - Wishing Well.
Indertijd gewoon te vaak op de radio en televisie gehoord en gezien. Als het nu voorbijkomt switch ik van zender of zet het apparaat uit.
Ashford & Simpson - Solid;
Womack & Womack - Teardrops;
Terence Trent D'Arby - Wishing Well.
Indertijd gewoon te vaak op de radio en televisie gehoord en gezien. Als het nu voorbijkomt switch ik van zender of zet het apparaat uit.
Met je rockistische insteek als bij jou gebruikelijk verbaast het mij niet dat er welgeteld 4 'zwarte' artiesten dit lijstje halen. Dat je deze belegen titels dan aanhaalt, is eens te meer een reden om aan te nemen dat je eenTulliaanse muziekhouding hebt - Living in the Past - die keren dat ik de radio aan had, heb ik genoemde songs nimmer gehoord; net zo min als het door mijzelve verfoeide It's Raining Men (Weather + Spice Girls)- dat hoorde ik dan op hopeloze 80s-getinte dipso-feesten.
Me dunkt dat je hier een geconstrueerd punt probeert te scoren

0
geplaatst: 8 januari 2017, 20:39 uur
Ik heb niet goed op zitten letten. Je hebt helemaal gelijk dat ik ouwe tachtiger jaren meuk heb zitten op te lepelen die nooit meer op de radio voorbij komt. Recentelijk kwamen de clips voorbij op 192TV, maar dat is dus geen radio.
Ik haal mijn bijdrage maar weg.
Goed dat er nog mensen op zitten te letten.
Ik haal mijn bijdrage maar weg.
Goed dat er nog mensen op zitten te letten.
1
geplaatst: 8 januari 2017, 20:46 uur
nlkink schreef:
Je hebt een punt vwb het feit dat deze tracks niet vaak meer op de radio komen, Mjuman. Recentelijk kwamen die clips weer voorbij op 192TV. Maar ja, dat is weer geen radio. En dan blijkt gewoon dat ik die nummers nog steeds niet kan velen.
Tulliaanse muziekhouding....klinkt mooi.
Punten probeer ik hier niet te scoren.
Ik kan mijn bijdrage nog verwijderen, maar dan hangt jouw opmerking zo in het luchtledige.
Wat zal ik doen?
Je hebt een punt vwb het feit dat deze tracks niet vaak meer op de radio komen, Mjuman. Recentelijk kwamen die clips weer voorbij op 192TV. Maar ja, dat is weer geen radio. En dan blijkt gewoon dat ik die nummers nog steeds niet kan velen.
Tulliaanse muziekhouding....klinkt mooi.
Punten probeer ik hier niet te scoren.
Ik kan mijn bijdrage nog verwijderen, maar dan hangt jouw opmerking zo in het luchtledige.
Wat zal ik doen?
Als je op de Spotifiets minimaal 10 minuten naar Burial, Four Tet of Zomby luistert, vind ik het prima. We kunnen natuurlijk ook naar de funkende jazzisti gaan (Clark, Corea etc) maar dan verdrievoudigt de tijd.
Laat me maar weten wat je ervan vond 
TTD: Wishing Well is niet zijn sterkste nummer, maar zijn debuut staat voor mij nog als een huis en Conscience (Womack & Womack) is natuurlijk wel een goed album.
0
geplaatst: 8 januari 2017, 20:54 uur
Ik zal zeker eens luisteren naar de genoemde acts, Mjuman en WillemM.
Af en toe is het goed om eens een ander geluid te horen. Het is ontegenzeggelijk zo dat ik voor muziek graag in de oude doos snuister maar ik sta altijd open voor iets nieuws, maar ik schrijf ook wel erg graag over al die oudere bands en artiesten.
Af en toe is het goed om eens een ander geluid te horen. Het is ontegenzeggelijk zo dat ik voor muziek graag in de oude doos snuister maar ik sta altijd open voor iets nieuws, maar ik schrijf ook wel erg graag over al die oudere bands en artiesten.
0
geplaatst: 8 januari 2017, 22:04 uur
Ik luister nooit meer naar de radio, behalve dan wel eens naar Radio 1 om op de hoogte blijven van de actualiteit en soms naar Radio 4, bijvoorbeeld als er 's avonds een concert wordt uitgezonden dat ik graag wil horen. Ook luister ik wel eens naar internetradio, bijvoorbeeld met jazz of muziek uit de jaren 40 en 50. Ik hoef me dus niet zo vaak te ergeren aan oninteressante muziek, die ik gewoon ontwijk. Voor nieuwe muziek gebruik ik regelmatig Spotify om voor te luisteren.
0
geplaatst: 9 januari 2017, 06:42 uur
WillemM schreef:
Van Teardrops was destijds een mooie lange uitvoering.
Klopt! Die ken ik. Een van de leden van de sportschool waar ik destijds trainde had deze lange uitvoering een aantal keren op een cassettebandje gezet. Als hij dan trainde mocht dat cassettebandje in de speler en dan kwam dat nummer een aantal keren voorbij.
Grappig dat zo'n herinnering met een opmerking bovenkomt.
De radio staat bij ons nog wel regelmatig aan heartofsoul, simpelweg omdat mijn vrouw dat leuk vindt. Liefde is geven en nemen. Ik kan van haar niet verwachten dat ze alles wat ik draai leuk vind. En zo komt er best nog wel iets interessants voorbij.
Van Teardrops was destijds een mooie lange uitvoering.
Klopt! Die ken ik. Een van de leden van de sportschool waar ik destijds trainde had deze lange uitvoering een aantal keren op een cassettebandje gezet. Als hij dan trainde mocht dat cassettebandje in de speler en dan kwam dat nummer een aantal keren voorbij.
Grappig dat zo'n herinnering met een opmerking bovenkomt.
De radio staat bij ons nog wel regelmatig aan heartofsoul, simpelweg omdat mijn vrouw dat leuk vindt. Liefde is geven en nemen. Ik kan van haar niet verwachten dat ze alles wat ik draai leuk vind. En zo komt er best nog wel iets interessants voorbij.
0
geplaatst: 9 januari 2017, 11:46 uur
nlkink: even voor de goede orde, ik ben oprecht blij voor je dat een partner hebt (en natuurlijk houd je dan rekening met elkaar), maar helaas is dat geluk mij niet beschoren. Maar ik hoef dus nergens rekening mee te houden, behalve dan dat ik 's avonds doorgaans muziek beluister met een hoofdtelefoon om de buren niet onnodig te hinderen.
4
geplaatst: 12 februari 2017, 18:50 uur
Metallica - Nothing Else Masters.
Gast, kan je ff normaal zingen.
Daarna Kane - Can You Handle Me
Daarna Kane - Can You Handle Me
0
geplaatst: 11 maart 2017, 11:38 uur
dit hoort niet direct bij dit topic maar ik wou het toch kwijt,
eerder deze week ging ik met een collega mee in de lunchpauze naar de Subway en hij had Veronica in de auto aanstaan.(zender die ik nooit vrijwillig luister maar bij vorige werk wel aanstond vaak) In totaal hebben we misschien 15 minuten in de auto gezeten heen en terug en toch hoorde ik Anouk-One word en Aerosmith-Crying weer. Volgens mij draait deze zender al 8 jaar elke dag dezelfde dingen
eerder deze week ging ik met een collega mee in de lunchpauze naar de Subway en hij had Veronica in de auto aanstaan.(zender die ik nooit vrijwillig luister maar bij vorige werk wel aanstond vaak) In totaal hebben we misschien 15 minuten in de auto gezeten heen en terug en toch hoorde ik Anouk-One word en Aerosmith-Crying weer. Volgens mij draait deze zender al 8 jaar elke dag dezelfde dingen
* denotes required fields.