Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juli 2020, 11:40 uur
Die hoor ik momenteel zo'n beetje elk uur op Q-Music langs komen

0
geplaatst: 11 juli 2020, 12:04 uur
Ja, beetje slappe versie van het origineel.
Als ArthurDZ dit hoort...
Als ArthurDZ dit hoort...
0
geplaatst: 11 juli 2020, 12:12 uur
Zo, op die play-knop ga ik echt niet drukken hoor
Ik heb bij Con Calma mijn lesje wel geleerd.
0
geplaatst: 11 juli 2020, 12:23 uur
ArthurDZ schreef:
Ik heb bij Con Calma mijn lesje wel geleerd. Hey niks mis met Con Calma

0
geplaatst: 11 juli 2020, 12:30 uur
Jawel.
Als ik naar de radio zou luisteren, zou het ongetwijfeld het bloed onder mijn nagels vandaan halen.
0
geplaatst: 11 juli 2020, 14:12 uur
Het is een beetje vloeken in de kerk, maar het begin vind ik productioneel een stuk beter klinken dan het origineel. Die platte EDM-beat erna verneukt het wel. En het is inderdaad behoorlijk inspiratieloos, maar daar kijk ik al lang niet meer van op.
1
geplaatst: 16 juli 2020, 12:46 uur
Het nieuwe nummer van Caro Emerald. Het klinkt precies hetzelfde als haar vorige drek. Drek? Ja, formualistische drek.
0
geplaatst: 18 juli 2020, 19:29 uur
Een professioneel uitgevoerd trucje, maar toch: een trucje. Eentje die ik al jaren zat ben.
Eigenlijk zorgen enkel twee singles van haar eerste album (Back it up en Riviera life) voor enige prikkeling. Wat ik er verder door de jaren heen zoal van gehoord heb, riekt te veel naar blije huisvrouwenpop.
Eigenlijk zorgen enkel twee singles van haar eerste album (Back it up en Riviera life) voor enige prikkeling. Wat ik er verder door de jaren heen zoal van gehoord heb, riekt te veel naar blije huisvrouwenpop.
0
geplaatst: 23 juli 2020, 07:36 uur
Was dit nou nodig (behalve dan voor de bankrekening van degene die dit in elkaar geprutst heeft)?
Voor wie er liever niet op klikt: Het is een Kygo-achtige cover van Can't take my eyes of you.
Voor wie er liever niet op klikt: Het is een Kygo-achtige cover van Can't take my eyes of you.
0
geplaatst: 24 juli 2020, 14:57 uur
itchy schreef:
Dinant Woesthoff. Onkruid komt altijd terug.
Dinant Woesthoff. Onkruid komt altijd terug.
Hij heeft ooit reclame gemaakt voor Mascotte terwijl zijn vrouw kort daarvoor was overleden aan kanker.https://3voor12.vpro.nl/lokaal/den-haag/artikelen/overzicht/2005/februari/kane-promoot-roken-via-maas-tabakswet.html
5
geplaatst: 29 juli 2020, 13:16 uur
Alles op 538 (voornamelijk omdat ze elke dag constant dezelfde nummers draaien en dan nog al dat slappe domme gelul tussendoor)
0
geplaatst: 10 oktober 2020, 21:05 uur
toevallig hoorde ik het vandaag maar kreeg meteen weer jeuk
RESET YOUR BRAIN - SOULVATION* (Ronald Molendijk, Marloes Nova, Caroline Dest, Jeroen Rietbergen) - YouTube
in 2003 hadden wij op het werk Noordzee FM aan (weet niet zeker maar dacht dat het zo heette) en daar kwamen elke dag dezelfde 20 nummers voorbij uit de categorie sky radio en crap en deze draaiden ze zeker 3x op een dag, genre Truttendance
RESET YOUR BRAIN - SOULVATION* (Ronald Molendijk, Marloes Nova, Caroline Dest, Jeroen Rietbergen) - YouTube
in 2003 hadden wij op het werk Noordzee FM aan (weet niet zeker maar dacht dat het zo heette) en daar kwamen elke dag dezelfde 20 nummers voorbij uit de categorie sky radio en crap en deze draaiden ze zeker 3x op een dag, genre Truttendance
0
geplaatst: 11 oktober 2020, 05:26 uur
Het is bijna ziekelijk blij en dat wordt inderdaad snel vervelend, maar toch zijn ze wel slechter gemaakt.
Telkens de kop van Ronald Molendijk in beeld als je de video aan zet, is trouwens ook niet echt een plus.
Telkens de kop van Ronald Molendijk in beeld als je de video aan zet, is trouwens ook niet echt een plus.

1
geplaatst: 17 december 2020, 09:35 uur
Als je een algoritme schrijft om een kerstnummer te genereren, wat komt er dan uit? Antwoord: De nieuwe single van Miss Montreal.
0
geplaatst: 19 februari 2021, 18:43 uur
Dit is zo’n ongelooflijk luie, slechte cover/remix. Hoogste binnenkomer in de Top 40 deze week, dat je het even weet.
1
geplaatst: 18 maart 2021, 14:57 uur
geen nummer maar ik werk deze week alweer 2 dagen echt op het werk, nu opeens met Q aan en die randdebiele inspreeklijn om een request door te geven uit 3 keuzes uit de top 40 van een jaar is verschrikkelijk, daar laten ze een stuk of 6 insprekers van horen, waarom zou je in deze tijd met youtube en alles in je bereik zo wanhopig zijn om een plaatje aan te vragen (uit 3 matige keuzes elke keer ook) en dan op zo'n zielige manier ook
En gelijk nu ook maar een klacht over hun nieuwe alarmschijf van Imagine Dragons, al meteen een kanshebber voor een waardering 1 bij Nieuw in de top 40 bij catdog binnenkort
En gelijk nu ook maar een klacht over hun nieuwe alarmschijf van Imagine Dragons, al meteen een kanshebber voor een waardering 1 bij Nieuw in de top 40 bij catdog binnenkort
0
geplaatst: 18 maart 2021, 20:20 uur
Mausie schreef:
(embed)
Dit is zo’n ongelooflijk luie, slechte cover/remix. Hoogste binnenkomer in de Top 40 deze week, dat je het even weet.
(embed)
Nee joh. Onwijs leuke update. Is natuurlijk ook wat leuker als je al bekend was met de meme. Echt zo’n plaatje die ik momenteel graag bij het uitgaan had willen horen.
1
geplaatst: 6 mei 2021, 21:21 uur
Dat sea shanty-liedje mogen ze ondertussen wel echt een keer tot zinken brengen.
0
geplaatst: 25 juni 2021, 19:26 uur
Dat veteranen nummer wat deze week reclame kreeg, daar eer je niemand mee, wat een klotestem
0
geplaatst: 28 juli 2021, 09:45 uur
Net hoorde ik een nummer van Guus Meeuwis en Armin van Buuren en daarmee zal ik moeten leren leven, zei Slachtofferhulp.
0
geplaatst: 2 augustus 2021, 10:43 uur
nieuwe single van Jody Bernal net gehoord, een toekomstige 1 punter voor Nieuw in de top 40
Vamos a la playa cover op een Kris Kross Amsterdam manier
Vamos a la playa cover op een Kris Kross Amsterdam manier
0
geplaatst: 5 augustus 2021, 11:16 uur
Ed Sheeran heeft een nieuwe, Bad Habits, en het lijkt nog saaier dan de vele voorgangers. 
Het liedje negeren lukt ook binnenshuis niet helemaal. Zelfs Studio Brussel en Ice Radio (zenders die doorgaans in orde zijn en die thuis regelmatig opstaan) draaien het.

Het liedje negeren lukt ook binnenshuis niet helemaal. Zelfs Studio Brussel en Ice Radio (zenders die doorgaans in orde zijn en die thuis regelmatig opstaan) draaien het.

1
geplaatst: 5 augustus 2021, 18:57 uur
Ik word echt onpasselijk van 'Follow You' van Imagine Dragons en 'Afraid of the Dark' van Chef'Special; beide bands hadden al zo'n lage standaard en dan komen ze hiermee aanzetten.
0
geplaatst: 8 augustus 2021, 15:37 uur
Die van Imagine Dragons is nikserig maar binnen hun singles wel 'anders' dan die lompe stadionrefrein nummers.
Afraid of the dark is volledig identiteits loos, net zoals huidige One Republic en Maroon5, gewoon prostitueren naar wat aanslaat. (en binnen dat dan nog ontzettend nikszeggend t.o.v.OR en M5)
Afraid of the dark is volledig identiteits loos, net zoals huidige One Republic en Maroon5, gewoon prostitueren naar wat aanslaat. (en binnen dat dan nog ontzettend nikszeggend t.o.v.OR en M5)
* denotes required fields.