MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?

zoeken in:
Die van Lady Gaga met die dominator sample. Lalalalala-rarararara . Ze zingt als een dronken ezel.

herman schreef:
Ik had hem al eens ergens gepost, maar hier ook nog maar eens dan:

(embed)

Wat zou Ome Leonard hiervan vinden...

Ik zie deze nu net staan en hoor het voor het eerst maar dit is werkelijk te verschrikkelijk voor woorden. Ik zou haast een carnavalsverbod willen eisen en deze twee heren het land uit willen laten schoppen. Werkelijk wat een verkrachting.

Die carnavalsversie van Hallelujah vind ik nog wat erger en misplaatst en de eerder genoemde versie van Lisa vind ik al even erg als die van Natalia & Gabriel Rios. Het is blijkbaar een rage om dit prachtige nummer van Leonard Cohen te verkrachten.

Dat heb ik niet echt, ik luister geen radio

Nothing Else Matters in de versie van dat wijf. De originele versie kan het ook wel trouwens!

rabbit
Dat nummer van Gramophonedzie. Ik vind het nummer een beetje te "gemaakt" hip klinken.

Father McKenzie
Als ik om op het even welke zender van die nieuwe "Arrenbie onzin" hoor draaien, genre "ik ben een lekker wijf dat met haar gat en tieten kan schudden en de producer heeft uuuuren moeten schaven aan mijn zeikstem om er nog iets van te bakken", dan zap ik weg.
Fuck R&B! Het is zo leeg als de hersenen van al die R&B "artiesten".

Eén van de ergste vergissingen is die van Bono & Co die dachten hun eigen machtige ballad "One" te moeten laten verkrachten door die R&B griet op wiens naam ik niet eens meer WIL komen, bweurk, zo tenenkrommend slecht!

Die R&B-griet is Mary J. Blige.
R&B of arrenbie vind ik zowat het vervelendste genre in de popmuziek met die gelikte productie, vervormde stemmen en vierkante beats.

En naar mijn mening zingt Mary J. Blige toch een stuk mooier dan die verschrikkelijke Bono die ik niet uit kan staan! Dus wat dat betreft een verbetering van het nummer!

Father McKenzie
hahahahahaha wat een smaak hebben sommigen toch, hahahahaha
Marie F**in Bliiieeege

Father McKenzie
LucM schreef:
Die R&B-griet is Mary J. Blige.
R&B of arrenbie vind ik zowat het vervelendste genre in de popmuziek met die gelikte productie, vervormde stemmen en vierkante beats.

Bedankt voor de steun, er zijn nog mensen met SMAAK!

maar van jou wist ik dat al lang, hé, Luc!

Ach, Patrick, onze smaak komt vaak genoeg wel overeen hoor.

Father McKenzie
Weet ik wel, het was ook niet AL te serieus bedoeld, maar sorry die R&B trienen die zingen niet, die KWIJLEN, die lange uithalen die ook Mariah F*ckin' Carey en Whitney Houston typeren, je moet daar van houden, en ik hou daar absoluut niet van.
Idem dito voor Tina Turner, zo lang ze zingt is het ok, maar vaak gaat die ook richting gekwijl uit, vooral op haar gladdere platen, zeg maar de laatste 15 jaar of zo, en dan hoeft het voor mij niet meer...

Arrie schreef:
En naar mijn mening zingt Mary J. Blige toch een stuk mooier dan die verschrikkelijke Bono die ik niet uit kan staan! Dus wat dat betreft een verbetering van het nummer!

Yup, helemaal mee eens. Alhoewel U2 ook wel wat goede dingen heeft gedaan.

Sowieso is Mary J. meer soul. De r&b zoals in de top 40 staat kan ik maar matig verdragen. Dus ik ben het wel met Pat eens verder. Gelukkig hoef ik niet zo vaak de radio aan te horen.

Die nieuwe single van Rihanna is toch superlekker!

Ik denk dat de R&B in de top 40 niet slechter is als de rock of de electronic in de top 40. Het is gewoon een wereld apart zo'n top 40.

Dat is waar.
Al staat er nooit electronic in de top 40.

Ik meende meer Dance te zeggen. En top 40-dance, dat suckt pas echt!

De meeste rock in de huidige top-40 (Kane, Di-Rect, Nickelback) is inderdaad niet beter dan die R&B. De dance is ook aan herbronning toe, de tijd dat er nog veel leuke dance-nummers in de top-40 staan is ook allang achter de rug (begin jaren '90).

Dat gevoel heb ik ook wel. Er staat nog steeds wel eens een goede danceplaat in de top 40, maar over het algemeen kom je toch vooral de formulematige dance/trance tegen waar echt helemaal niets aan is. Terwijl het zo'n rijk genre is.

Deze 'recente' dance hits zijn nog wel erg leuk, vind ik:
YouTube - 187 Lockdown Kung Fu
YouTube - Sweet Like Chocolate - Shanks & Bigfoot
YouTube - MICHEL CLEIS - LA MEZCLA

Sweet Like Chocolate van Shanks & Bigfoot dateert nochtans van 1999, wel een leuk nummer.

Als ik nog één keer Caro Emerald hoor pleur ik 'm het raam uit.

sxesven
itchy schreef:
Als ik nog één keer Caro Emerald hoor pleur ik 'm het raam uit.

Krijg er ook goed het schijt van.

Fireflies en dat "Always on the run" ding van Absynthe Minded. En Undisclosed desires van Muse

Father McKenzie
Dat platgedraaide nummertje van Train.

Hey, Soul Sister? Inderdaad kun je de radio niet opzetten zonder dat dit nummer wordt gedraaid, dat begint na een tijd te vervelen (maar ik ken nog veel slechtere nummers in de huidige hitparade).

dix
uh ... dat Nederlandse songfestivalliedje, maar ik ben even de titel kwijt

Sir Spamalot (crew)
Die uit de hand gelopen grap van Tom Waes (programma "Tomtesterom"):

The Baseballs - Umbrella

Sir Spamalot schreef:
Die uit de hand gelopen grap van Tom Waes (programma "Tomtesterom"):
(embed)

LMAO

Vind deze dan wel weer leuk!!

Ik krijg kriebel van alles wat met Nick & Simon te maken heeft (werk in de verstandelijk gehandicapte zorg).

Gast
geplaatst: vandaag om 01:29 uur

geplaatst: vandaag om 01:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.