Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2011, 11:24 uur
Wat betreft Milow niet mee eens, ik werd de eerste keer dat ik hem hoorde zowaar vrolijk.
dit geldt nog steeds, hij is gratis jongens
freitzen (op 19 januari 2010) schreef:
Bedoel je One of It? Ik heb hier nog de single liggen die ik ooit gratis bij de Plato kreeg... nog in uitstekende staat, wie haalt hem op
Bedoel je One of It? Ik heb hier nog de single liggen die ik ooit gratis bij de Plato kreeg... nog in uitstekende staat, wie haalt hem op
dit geldt nog steeds, hij is gratis jongens

0
geplaatst: 21 april 2011, 22:43 uur
Andere vraag: Wat vind je van de huidige top 50 nou helemaal shit en halen dus het bloed onder je nagels vandaan?
Dit is de 3FM Mega Top 50 van 16-04
1 Alexis Jordan - Happiness
2 Glennis Grace - Afscheid
3 Adele - Set Fire To The Rain
4 Anouk - Down & Dirty
5 Jessie J feat. B.o.B - Price Tag
6 Neon Trees - Animal
7 Adele - Rolling In The Deep
8 Bruno Mars The Lazy Song
9 Crystal Fighters - Plage
10 Jennifer Lopez feat. Pitbull - On The Floor
11 Cee Lo Green -Bright Lights Bigger City
12 Snoop Dogg vs. David Guetta - Sweat
13 Julian Perretta - Wonder Why
14 Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
15 Racoon - No Mercy
16 Usher - More
17 Dotan - This Town
18 Rihanna - S&M
19 Sara Bareilles - King Of Anything
20 David Guetta feat. Rihanna - Who's That Chick?
21 Chris Brown - Yeah 3X
22 Bruno Mars - Grenade
23 Don Fardon - I'm Alive
24 The Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough
25 Lady GaGa - Born This Way
26 Guus Meeuwis - Dit lied
27 Inna - Sun Is Up
28 Handsome Poets - (We Can't Be) Saints
29 Dazzled Kid - Embrace
30 Jamie Woon - Lady Luck
31 Alain Clark - Foxy Lady
32 Basto! - Gregory's Theme
33 Kings Of Leon - Pyro
34 Kensington - Let Go
35 Within Temptation - Faster
36 Milow - You And Me (In My Pocket)
37 Nicole Scherzinger - Don't Hold Your Breath
38 James Blunt - So Far Gone
39 The Script -Nothing
40 Beady Eye - The Roller
41 Taio Cruz feat. Travie McCoy - Higher
42 Anouk - Killer Bee
43 P!nk - Bad Influence
44 P!nk - F**kin' Perfect
45 The Naked And Famous - Young Blood
46 DiddyDirtyMoney feat. Skylar Grey - Coming Home
47 R.I.O - Like I Love You
48 Katy Perry - Firework
49 The Partysquad & Adje, Gers, Jayh & Reverse - Ik ga hard
50 Martin Solveig & Dragonette - Hello
Dit is de 3FM Mega Top 50 van 16-04
1 Alexis Jordan - Happiness
2 Glennis Grace - Afscheid
3 Adele - Set Fire To The Rain
4 Anouk - Down & Dirty
5 Jessie J feat. B.o.B - Price Tag
6 Neon Trees - Animal
7 Adele - Rolling In The Deep
8 Bruno Mars The Lazy Song
9 Crystal Fighters - Plage
10 Jennifer Lopez feat. Pitbull - On The Floor
11 Cee Lo Green -Bright Lights Bigger City
12 Snoop Dogg vs. David Guetta - Sweat
13 Julian Perretta - Wonder Why
14 Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
15 Racoon - No Mercy
16 Usher - More
17 Dotan - This Town
18 Rihanna - S&M
19 Sara Bareilles - King Of Anything
20 David Guetta feat. Rihanna - Who's That Chick?
21 Chris Brown - Yeah 3X
22 Bruno Mars - Grenade
23 Don Fardon - I'm Alive
24 The Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough
25 Lady GaGa - Born This Way
26 Guus Meeuwis - Dit lied
27 Inna - Sun Is Up
28 Handsome Poets - (We Can't Be) Saints
29 Dazzled Kid - Embrace
30 Jamie Woon - Lady Luck
31 Alain Clark - Foxy Lady
32 Basto! - Gregory's Theme
33 Kings Of Leon - Pyro
34 Kensington - Let Go
35 Within Temptation - Faster
36 Milow - You And Me (In My Pocket)
37 Nicole Scherzinger - Don't Hold Your Breath
38 James Blunt - So Far Gone
39 The Script -Nothing
40 Beady Eye - The Roller
41 Taio Cruz feat. Travie McCoy - Higher
42 Anouk - Killer Bee
43 P!nk - Bad Influence
44 P!nk - F**kin' Perfect
45 The Naked And Famous - Young Blood
46 DiddyDirtyMoney feat. Skylar Grey - Coming Home
47 R.I.O - Like I Love You
48 Katy Perry - Firework
49 The Partysquad & Adje, Gers, Jayh & Reverse - Ik ga hard
50 Martin Solveig & Dragonette - Hello
0
geplaatst: 21 april 2011, 22:49 uur
Laten we het ontopic houden: welke halen het bloed onder je nagels vandaan?
In mijn geval nummers 5, 22, en 44.
In mijn geval nummers 5, 22, en 44.
0
geplaatst: 21 april 2011, 22:50 uur
Als ik die lijst bekijk, vind ik die nummers van Adele goed en die van Cee Lo Green is ook leuk om te horen. Daarbij moet ik zeggen dat ik minstens de helft niet ken. Lady Luck is ook wel aardig.
Jessie J vind ik vreselijk, en Ik Ga Hard van The Partysquad gaat daar nog even hard overheen (om in die termen te blijven). Maar zoals ik al zei ken ik een heleboel ook niet. Ik kan ook genoeg aanhoren, maar dat blijft dan ook niet bij.
Jessie J vind ik vreselijk, en Ik Ga Hard van The Partysquad gaat daar nog even hard overheen (om in die termen te blijven). Maar zoals ik al zei ken ik een heleboel ook niet. Ik kan ook genoeg aanhoren, maar dat blijft dan ook niet bij.
0
geplaatst: 21 april 2011, 22:59 uur
In mijn geval 1,
5,
8 (als je een nummer wil schrijven over vandaag doe ik niks schrijf dan maar geen nummer ) ,
10,
17 (echt een irritant, te lieflijk, zaadloos gelikt nummer)
22.
24.
31.
ABSOLUTE TOPPER IS 49.
5,
8 (als je een nummer wil schrijven over vandaag doe ik niks schrijf dan maar geen nummer ) ,
10,
17 (echt een irritant, te lieflijk, zaadloos gelikt nummer)
22.
24.
31.
ABSOLUTE TOPPER IS 49.
0
geplaatst: 22 april 2011, 00:17 uur
Ik ken er maar 5 (waaronder 2x Adele). En daar heb ik geen hekel aan.
0
geplaatst: 22 april 2011, 01:47 uur
Vreselijke lijst met maar een paar leuke nummers (The Naked And Famous -fantastisch nummer!-, Don Fardon, Cee Lo Green, Kings Of Leon, 2x Adele, 2x P!nk).
Vooral Inna, RIO, Rihanna, BEP, Glennis Grace en Jessie J mogen ze van mij afschieten naar de maan.
Vooral Inna, RIO, Rihanna, BEP, Glennis Grace en Jessie J mogen ze van mij afschieten naar de maan.
0
geplaatst: 22 april 2011, 01:53 uur
Meen je dat nou, Kaztor? Je vindt Fuckin' Perfect leuk? Ik vind dat echt het ergste nummer van die hele lijst... als er een nummer is dat goed in dit topic past, is die het wel.
0
geplaatst: 22 april 2011, 09:45 uur
Born this Way en Grenade zijn echt Twee dieptepunten in de muziekgeschiedenis, het is bijna knap hoe ze zulke slechte nummers hebben weten te schrijven
.
.
0
geplaatst: 22 april 2011, 12:51 uur
Arrie schreef:
Meen je dat nou, Kaztor? Je vindt Fuckin' Perfect leuk? Ik vind dat echt het ergste nummer van die hele lijst... als er een nummer is dat goed in dit topic past, is die het wel.
Yup. P!nk maakt gewoon degelijke popmuziek dat typisch 'P!nk' klinkt. Ik kan me er echt niet aan storen.
Kan zat vervelender platen uit de Top 40 opnoemen.
0
geplaatst: 22 april 2011, 13:28 uur
Dat is het hem nou juist. Ik kan gewoon niet kiezen welke plaat nou het meeste bloed onder mijn nagels vandaan haalt.
*Veroordeeld tot 538 is op werkplek*
Fuckin Perfect? Dame van 32 of 33 die zingt dat iemand neukend volmaakt is? Laat ik zeggen dat ik respect heb voor het feit dat ze dat met droge ogen heeft in kunnen jammeren...
*Veroordeeld tot 538 is op werkplek*
Fuckin Perfect? Dame van 32 of 33 die zingt dat iemand neukend volmaakt is? Laat ik zeggen dat ik respect heb voor het feit dat ze dat met droge ogen heeft in kunnen jammeren...
0
geplaatst: 22 april 2011, 13:57 uur
Welke nummers uit die lijst halen het bloed onder de nagels vandaan?
Nrs. 10, 18, 20, 21, 24 en 49 vind ik de ergste.
Nrs. 3, 7 en 11 daarentegen vind ik uitstekend.
Nrs. 10, 18, 20, 21, 24 en 49 vind ik de ergste.
Nrs. 3, 7 en 11 daarentegen vind ik uitstekend.
0
geplaatst: 22 april 2011, 16:36 uur
Kom op mensen, er is toch helemaal niets mis met het vrolijke lenteplaatje van Jessie J? En dit is de eerste BEP plaat in tijden die ik weer kan verdragen. Niet te kritisch worden dames en heren. 

0
geplaatst: 22 april 2011, 17:18 uur
Ik wordt ramgek van dat nummer van Jessie J en B.o.B. Echt een slecht nummer. De nieuwe Black Eyes Peas ken ik (gelukkig) nog niet.
0
geplaatst: 22 april 2011, 17:30 uur
Nummers 6, 10, 20 en 44. De rest ken ik niet of nauwelijks (gelukkig, denk ik in de meeste gevallen) of vind nog wel aan te horen...
0
geplaatst: 22 april 2011, 17:45 uur
Hmm, ik ken ook heel weinig van deze lijst (Rolling in the Deep en Grenade heb ik wel eens voorbij horen komen, niet heel hinderlijk allebei (Grenade is wel erg glad), maar ook niet echt goed). Hello is best een leuk liedje, maar heb ik onderhand te vaak gehoord. Embrace is een topnummer 

0
geplaatst: 22 april 2011, 17:49 uur
niels94 schreef:
.....Valt me op hoe weinig ik eigenlijk ken.
.....Valt me op hoe weinig ik eigenlijk ken.
Dat had ik nou ook, ik heb gezocht naar irritante nummers in de lijst, de grootste draak die ik de afgelopen 80 jaar heb gehoord, Lange Frans, "Zing een liedje voor me Frans ook al is het in het Frans" (echt de meest geniale dichtregel ever....
), Thé Lau is ook alle credits in 1x kwijt wat mij betreft... maar die stond er niet in....
0
geplaatst: 22 april 2011, 21:22 uur
rock-rick schreef:
Born this Way en Grenade zijn echt Twee dieptepunten in de muziekgeschiedenis, het is bijna knap hoe ze zulke slechte nummers hebben weten te schrijven
.
. Grenade is zo'n X-Factor nummer, waarbij het commentaar is dat 'je het echt gelooft' en het met een rauw randje is. In principe snap ik wel dat het een hitje is, het ligt wel aardig in het oor. Maar dat koortje in het refrein is echt vreselijk.
0
geplaatst: 23 april 2011, 10:53 uur
Arrie schreef:
Grenade een rauw randje?!
Grenade een rauw randje?!
Je weet wel, als hij tegen het einde aan het zingen is, klinkt het een beetje schor. Ik hoor het in ieder geval al als commentaar gezegd worden. Ik ben het er zelf overigens niet echt mee eens.
0
geplaatst: 23 april 2011, 11:17 uur
Veel nummers van de lijst kan ik, ondanks dat ik ze niet goed, wel naar luisteren. Sommige vind ik in tegenstelling tot de meesten van jullie zelfs prima. Zoals bijv. die van Jessie J en die van Jennifer Lopez.
De enige die echt het bloed onder mijn nagels vandaan weet te krijgen is meneer Don Fardon.
De enige die echt het bloed onder mijn nagels vandaan weet te krijgen is meneer Don Fardon.

0
geplaatst: 23 april 2011, 11:31 uur
In dat lijstje zitten veel gedrochten (gelukkig ken ik er ook een hoop niet) maar de enige waarvan m'n tenen echt gaan krullen is Grenade. Ik krijg spontaan zin om alles uit het raam te smijten als ik dat nummer hoor. Is het niet vanwege die schelle irritante stem dan is het wel vanwege de misselijkmakende tekst.
Verder gaat het goed met me

0
geplaatst: 23 april 2011, 12:33 uur
NewYorkCityLight schreef:
In dat lijstje zitten veel gedrochten (gelukkig ken ik er ook een hoop niet) maar de enige waarvan m'n tenen echt gaan krullen is Grenade. Ik krijg spontaan zin om alles uit het raam te smijten als ik dat nummer hoor. Is het niet vanwege die schelle irritante stem dan is het wel vanwege de misselijkmakende tekst.
Geen probleem joh, ik krijg altijd de neiging wild om me heen te gaan slaan als ik iets met autotune hoor.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 24 april 2011, 18:01 uur
Niet op de radio maar dit is ook vreselijk link
0
geplaatst: 24 april 2011, 19:33 uur
En daar ben ik het compleet mee eens, DjFrankie. Echt om iemand te martelen!
* denotes required fields.