Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?
zoeken in:
0
geplaatst: 10 september 2008, 21:15 uur
Sir Spamalot schreef:
Die nieuwe van Kate Ryan: zeer slecht voor mijn ticky ticker...
Ik deel je mening volkomen, Sir Spamalot. Die nieuwe van Kate Ryan: zeer slecht voor mijn ticky ticker...

Elk liedje van Kate Ryan kan ik moeilijk of nauwelijks appreciëren eigenlijk...

0
Pastichio Rocker
geplaatst: 11 september 2008, 12:42 uur
I kissed a girl and I liked it, of zoiets. Wat een irritant kutnummer!
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 11 september 2008, 13:00 uur
The Doors - Light My Fire (in mijn ogen de meest overroepen groep ooit)
0
geplaatst: 11 september 2008, 19:22 uur
Er zijn twee platen die op dit moment vaak op de radio worden gedraaid, en die mij het bloed onder mijn nagels vandaag halen. Namelijk Stop de Tijd van de Zingende Koltrui en Oktober van Blof. Twee artiesten waarvan überhaupt hun hele repertoire bestaat uit niets zeggende teksten en irritante nummers. Nee, geef mij maar een ander nummer dat October heet. Geef mij maar October van U2.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 september 2008, 16:10 uur
The Confettis - Sound of C (geboorte van die verschrikkelijke New Beat)
0
geplaatst: 14 september 2008, 10:28 uur
Peter88 schreef:
Er zijn twee platen die op dit moment vaak op de radio worden gedraaid, en die mij het bloed onder mijn nagels vandaag halen. Namelijk Stop de Tijd van de Zingende Koltrui en Oktober van Blof. Twee artiesten waarvan überhaupt hun hele repertoire bestaat uit niets zeggende teksten en irritante nummers. Nee, geef mij maar een ander nummer dat October heet. Geef mij maar October van U2.
ja October van U2 is een topnummer de versie van Blof ken ik nog niet
0
geplaatst: 14 september 2008, 13:16 uur
Ice1968 schreef:
Nou, het is niet dat het een cover is van U2. Godzijdank niet zeg. Daar moet je toch niet aan denken.
0
geplaatst: 20 september 2008, 12:55 uur
FatBottomedGirl schreef:
Kid Rock - All Summer Long
Vreselijk!
Kid Rock - All Summer Long
Vreselijk!
Ja, ik word ook een beetje naar van die over-enthousiaste redneck.
Het kitch-gehalte ligt er duidelijk expres heel dik bovenop maar dan nog valt het totaal niet bij me. Ik krijg er een soort van douchebag-gevoel bij, vooral als ik denk aan die Kid Rock.....

0
D0dg3r
geplaatst: 20 september 2008, 13:12 uur
Pastichio Rocker schreef:
Amen.
0
geplaatst: 20 september 2008, 16:41 uur
kaztor schreef:
Het kitch-gehalte ligt er duidelijk expres heel dik bovenop maar dan nog valt het totaal niet bij me. Ik krijg er een soort van douchebag-gevoel bij, vooral als ik denk aan die Kid Rock.....
(quote)

Bovendien zing ik altijd Sweet home alabama als dit lied speelt.
0
geplaatst: 20 september 2008, 18:31 uur
Gevoelsmatig zet ik bij het refrein in met 'Awooooh!' vanwege de Warren Zevon-backing.
0
geplaatst: 20 september 2008, 19:06 uur
Ik luister vrijwel nooit radio (zeker niet op eigen initiatief) maar als het dan sporadisch voorkomt valt mijn haar spontaan uit als Jeroen vd Boom - Jij Bent Zo voorbij komt ...
0
geplaatst: 22 september 2008, 13:13 uur
Estelle - American Boy 
en uiteraard Kid Rock - All Summer Long

en uiteraard Kid Rock - All Summer Long

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 22 september 2008, 14:52 uur
Ik kan de voorgaande post alleen maar beamen.
Heiligschennis van Kid Rock.
Heiligschennis van Kid Rock.
0
stuart
geplaatst: 24 september 2008, 07:54 uur
Geen enkel; als een nummer niets aan vind zoek ik wel een andere zender of haal even koffie of whatever. Nou moet ik wel zeggen dat ik heel weinig naar de radio luister.
0
geplaatst: 24 september 2008, 12:39 uur
Gelijk stuart, ik luister ook weinig naar de radio en als een nummer mij niet bevalt zet ik gewoon de radio af.
0
geplaatst: 24 september 2008, 12:42 uur
stuart schreef:
Geen enkel; als een nummer niets aan vind zoek ik wel een andere zender of haal even koffie of whatever. Nou moet ik wel zeggen dat ik heel weinig naar de radio luister.
Stoere opmerking, maar dan ben ik de hele dag koffie aan het zuipen of van mijn plaats af op het werk (ja, ik ben loonslaaf) met Q-Music.
0
stuart
geplaatst: 24 september 2008, 13:30 uur
starsailor schreef:
Stoere opmerking, maar dan ben ik de hele dag koffie aan het zuipen of van mijn plaats af op het werk (ja, ik ben loonslaaf) met Q-Music.
Je moet niet te gauw wat invullen voor een ander, Starsailor. Ik erger me niet zo gauw aan muziek, eerder aan sommige users hier.

0
geplaatst: 24 september 2008, 13:40 uur
stuart schreef:
Je moet niet te gauw wat invullen voor een ander, Starsailor. Ik erger me niet zo gauw aan muziek, eerder aan sommige users hier.

(quote)

meaning??
0
geplaatst: 24 september 2008, 14:14 uur
Zelf erger ik mij zelden aan muziek, ik kan heel wat verdragen, al ben ik geneigd om de radio af te zetten als ik de laatste singel van Kate Ryan of Pussycat Dolls of Rihanna hoor. De meeste nummers van de huidige hitparade boeien mij niet evenals vele schlagers, dat geef ik toe.
Wat mij werkelijk het bloed onder de nagels vandaan haalde of zenuwachtig maakte was Crazy Frog of de één of andere platte housedreun dat ze in de platenzaken wel eens draaiden, ik was ribbedebie zonder iets te kopen.
Q-Music of Sky Radio luister ik nooit, enkel Radio 1 of Radio 2 (Vlaanderen) waar ze zulke rommel niet draaien en (de laatste jaren steeds minder) Studio Brussel.
Wat mij werkelijk het bloed onder de nagels vandaan haalde of zenuwachtig maakte was Crazy Frog of de één of andere platte housedreun dat ze in de platenzaken wel eens draaiden, ik was ribbedebie zonder iets te kopen.
Q-Music of Sky Radio luister ik nooit, enkel Radio 1 of Radio 2 (Vlaanderen) waar ze zulke rommel niet draaien en (de laatste jaren steeds minder) Studio Brussel.
0
stuart
geplaatst: 24 september 2008, 14:18 uur
starsailor schreef:
meaning??
meaning??
Niet te serieus nemen, Starsailor (zie Smileys). Natuurlijk heb ik de ene muziek ook liever als de andere, maar ergeren is een groot woord.

0
wijsneus
geplaatst: 24 september 2008, 14:32 uur
Sir Spamalot schreef:
Dat is wel een heel boute uitspraak, zeg !
En er zit een knop op je radio !
0
geplaatst: 24 september 2008, 16:24 uur
LucM schreef:
Zelf erger ik mij zelden aan muziek, ik kan heel wat verdragen, al ben ik geneigd om de radio af te zetten als ik de laatste singel van Kate Ryan of Pussycat Dolls of Rihanna hoor. Q-Music of Sky Radio luister ik nooit, enkel Radio 1 of Radio 2 (Vlaanderen) waar ze zulke rommel niet draaien en (de laatste jaren steeds minder) Studio Brussel.
Zelf erger ik mij zelden aan muziek, ik kan heel wat verdragen, al ben ik geneigd om de radio af te zetten als ik de laatste singel van Kate Ryan of Pussycat Dolls of Rihanna hoor. Q-Music of Sky Radio luister ik nooit, enkel Radio 1 of Radio 2 (Vlaanderen) waar ze zulke rommel niet draaien en (de laatste jaren steeds minder) Studio Brussel.
Je wilt dus de radio uitzetten ondanks dat je jezelf zelden erger aan muziek

Vooropgesteld dat ik prive vrijwel nooit radio luister, werk ik dus 5 dagen in de week in een ruimte met minsten 10 andere mensen die allemaal naar dezelfde radio moeten/willen luisteren. Dus radio afzetten is niet erg sociaal. En sta ik helaas alleen qua muzieksmaak dus Kink FM of 3FM of whatever is dus geen optie. Nu kan ik als manager wel mijn 'macht' laten gelden, maar zal me daar niet populair mee maken.
Wat ik dus wil zeggen:
Ja, er zit een knop op een radio, maar die is niet altijd voor iedereen bedienbaar.
0
Raekwon the chef
geplaatst: 24 september 2008, 23:34 uur
wijsneus schreef:
(quote)
ja, maar of je die op je werk ook mag uitzetten.........

0
geplaatst: 25 september 2008, 10:13 uur
0
stuart
geplaatst: 25 september 2008, 10:44 uur
starsailor schreef:
op de TV toch...?
(quote)
op de TV toch...?

Ja, vandaar de smiley; ik had de tekst een beetje aangepast voor dit topic hier.

* denotes required fields.