MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Welk nummer op de radio haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?

zoeken in:
Bob Sinclar doet weer eens zeer goed z'n best om me zeldzaam geïrriteerd te maken op het werk.

Ook die cover van Elle la Ella (?) is wat mij betreft voor de honden.... (Kate Ryan?)

We hadden laatst eens een paar keer Slam FM aan staan en hoewel het TOTAAL niet mijn muzieksmaak is vind ik het toch véél prettiger om naar te luisteren dan naar die ellenlange egotrips van bv. Edwin Evers op 538-erlijk. Het is ook lang niet zo vergeven van de commercials en dan scoor je bij mij ook bonuspunten.

Maarja... KinK FM op het werk zal wel een onvervulde droom van me blijven...

Stijn_Slayer
Nog steeds die nieuwe van Kane (moest hem laatst zelfs helemaal uitzitten )

en die I kissed a girl als goede tweede.. wat een ellende

raffael77
Stijn_Slayer schreef:
Nog steeds die nieuwe van Kane (moest hem laatst zelfs helemaal uitzitten )

en die I kissed a girl als goede tweede.. wat een ellende

Idd, maar eigenlijk al die hitjes die constant herhaald worden.

Ik luister laatste tijd geen radio meer dus dit is dan alleen de muziek waar ik op tv me dood aan erger.

- Kid Rock - All Summer Long, zie ik glukkig niet zo veel meer

- Ne-yo - Closer, zag hem vandaag nog

- Nick & Simon - Rosanne, waarom moet iedereen dat nummer zingen

- Alphabeat - 10.000 Nights Of Thunder, ik vond die eerste al vreselijk en dan brengen ze nog een single uit

- Axwell & Bob Sinclair ft. Ron Carrol - What A Wonderful World, ik weet niet wie die neger aan het begin van de video is maar hij moet echt zijn bek houden over dat gezeik over een mooie wereld etc. (waarbij hij ook nog lekker cliché in een 'prachtig' korenveld staat

- Madonna ft. Justin Timberlake - 4 Minutes, irritante kut refrein waarin ze het hebben over dat ze maar 4 minuten hebben om het 'woord' te zeggen (welk woord in vredesnaam) en dan heb je nog die Timbaland die in de intro begint te zeuren dat ze maar 4 minuten hebben, dan denk ik...wees blij (is namelijk al veel te lang)

Weer een dag gedoemd tot Q-Music. Vandaag draaien ze de Rock Top 100. Als je die lijst ziet, springen de tranen in je ogen.
Aerosmith, Whitesnake, Melissa Etheridge, Tokyo Hotel, Nickelback, Bryan Adams, ZZ Top

Sir Spamalot (crew)
@Freekje: het origineel "What a Wonderful World" is volgens mij van Louis Armstrong... De clip ken ik niet, maar het feit dat zo'n klassieker ook al wordt gecoverd, amai.

Sir Spamalot schreef:
@Freekje: het origineel "What a Wonderful World" is volgens mij van Louis Armstrong... De clip ken ik niet, maar het feit dat zo'n klassieker ook al wordt gecoverd, amai.

Jah het origineel ken, maar ik vraag me af of dit een cover is. Of het moet een hele slechte cover zijn

sdr
starsailor schreef:
Weer een dag gedoemd tot Q-Music. Vandaag draaien ze de Rock Top 100. Als je die lijst ziet, springen de tranen in je ogen.
Aerosmith, Whitesnake, Melissa Etheridge, Tokyo Hotel, Nickelback, Bryan Adams, ZZ Top

Wat is er mis met Aerosmith, Whitesnake en ZZ Top??

kaztor schreef:
Bob Sinclar doet weer eens zeer goed z'n best om me zeldzaam geïrriteerd te maken op het werk.

Ik bedoel dus R.I.O. met Shine On.

Doet die Bob hier op mee, ofzo? Het klinkt zo identiek dat er haast geen enkel verschil meer is. Wat een dramatische meuk is dit toch...

sdr schreef:
Wat is er mis met Aerosmith, Whitesnake en ZZ Top??

Alledrie bands hebben hits gehad die tot op het bot zijn versleten.
Ik begrijp de aversie dan ook best, al zijn de bands an sich niet beroerd.

Verder vind ik dat Melissa Etheridge en Bryan Adams eigenlijk weinig met het fenomeen 'rock' te maken hebben, en vooral Tokyo Hotel niet. Dat ze die opgepoetste trutten-pop rockmuziek noemen...

Dat lied, Father and Friend, van Alain Clark. Wat kots ik daarop zeg. Echt, verwerpelijk.

Alphabeat, daar gaan mijn nekharen ook van overeind. Vreselijk. Colbie Caillet mag van mij ook de kogel krijgen. Nou, nou. Zeg ik dat nu hardop.

Celluloid Dreams schreef:
Dat lied, Father and Friend, van Alain Clark. Wat kots ik daarop zeg. Echt, verwerpelijk.

Slechte relatie met je vader..?

Sir Spamalot (crew)
Alles van Milk Inc.

kaztor schreef:
(quote)

Ik bedoel dus R.I.O. met Shine On.

Doet die Bob hier op mee, ofzo? Het klinkt zo identiek dat er haast geen enkel verschil meer is. Wat een dramatische meuk is dit toch...

Ik heb net even dat nummer van R.I.O. opgezocht, omdat ik op TMF al een nummer had gezien wat heel erg Sinclar-achtig klonk en waarvan ik me afvroeg of het ook van hem was, maar nee, het is een Sinclar-imitatie van R.I.O., die eerder al verantwoordelijk waren voor het verschrikkelijke De Janerio.

Good Shape - Take My Love(Regi Remix)

Regi en Tom Helsen - Night And Day

Om even een filmcitaat te gebruiken: "Regi is like King Midas in reverse, everything he touches turns into shit."

Al is dat bij deze twee nummers relatief, want die waren al slecht.
En moest Tom Helsen morgen zijn stem verliezen en wakker worden met scharen i.p.v. handen, dan geef ik er ene.

Sir Spamalot (crew)
Flammazine schreef:
Om even een filmcitaat te gebruiken: "Regi is like King Midas in reverse, everything he touches turns into shit."

Flammazine schreef:

Hahaha, groot gelijk Flammazine! Alleen jammer dat er met stront nog steeds zoveel geld te verdienen valt!

Vermits ik de radio Donna's en Q-music's van deze wereld angstvallig probeer te vermijden, zitten mijn meest ergerlijke platen in de ietwat "alternatieve" sfeer:

chumbawamba: Tubthumping
Therapy?: Diane
Liquido: Narcotic

Mijn persoonlijke hel is de een of andere tentfuif met alleen maar dronken mensen waar deze platen non-stop worden gedraaid......brrr, vreselijk!

Freekje schreef:
Madonna ft. Justin Timberlake - 4 Minutes, irritante kut refrein waarin ze het hebben over dat ze maar 4 minuten hebben om het 'woord' te zeggen (welk woord in vredesnaam) en dan heb je nog die Timbaland die in de intro begint te zeuren dat ze maar 4 minuten hebben, dan denk ik...wees blij (is namelijk al veel te lang)

Ze zingen 'save the world', niet 'say the word'.

Dat dacht ik ook, maar ik heb nog even terug geluisterd en volgens mij is het say the word. Maar goed ik twijfelde ook al...

Maar goed alsof de tekst dan wel ergens op slaat

Celluloid Dreams schreef:

Idd, sowieso alles van Alain Clark, maar dit nummer is echt wel het treurigste wat ik heb gehoord sinds Rood van Marco Borsato...

Puur textueel:

- "Sing sweet home allabama all summer long"
Deze wint wel de prijs van origineelste lyrics

- "I kissed a girl, I liked it"
Een vrouw die dat zingt. Publieke opinie: "so what?"
Stel u voor dat een man zou zingen: "I kissed a boy, i liked it". Wat zou de publieke opinie dan zeggen ?

Vroeg ik me af toen ik het hoorde.

luijsterburg
Vrijwel alles van de radio, die van Kid Rock is ook erg irritant, maar de Nederlandse remakes zijn nog erger.

edris.
AGE-411 schreef:
Stel u voor dat een man zou zingen: "I kissed a boy, i liked it". Wat zou de publieke opinie dan zeggen ?

Ze zouden ongetwijfeld lollies erop gaan gooien.

luijsterburg schreef:
Vrijwel alles van de radio, die van Kid Rock is ook erg irritant, maar de Nederlandse remakes zijn nog erger.

Kid rock ?

luijsterburg
AGE-411 schreef:
Kid rock ?

Daar had jij het toch ook over, met het nummer, all summer long.

Kweenie. Heb het 3 maal gehoord.

Enkele weken geleden op TMF. Mijn zus kijkt steeds naar die kutzender.
En 2 keer op de radio in de auto. (in andermans auto. Bij ons thuis komt de radio niet open: zorg ik persoonlijk voor)

luijsterburg
Ik zorg er dan weer persoonlijk voor dat het radio geluid van mijn broer niet mijn kamer binnendringt, met wat contra geluid uiteraard. Zo veel gezag heb ik nou ook weer niet.

luijsterburg schreef:
Ik zorg er dan weer persoonlijk voor dat het radio geluid van mijn broer niet mijn kamer binnendringt, met wat contra geluid uiteraard. Zo veel gezag heb ik nou ook weer niet.

Als je zus britney luisterd moet je REIGN IN BLOOD op zetten ofzo.

Of een plaat van King Diamond. Mijn zus kan absoluut niet tegen die hoge uithalen.
Leg ik mijn nieuwste aanwinst op vinyl op. Vollen bak:
intro + the candle

Is zeer efficient. Probeert m'n zus harder en hoger te roepen. Lukt haar niet.
Dan trapt ze het af.

luijsterburg
Mmm ik heb zo'n cheap dance/après ski broer... Meestal concurreer ik inderdaad met wat Slayer herrie.

Helaas kan ik ook niet goed tegen die hoge uithalen van KD

Sir Spamalot (crew)
luijsterburg schreef:
Mmm ik heb zo'n cheap dance/après ski broer... Meestal concurreer ik inderdaad met wat Slayer herrie.

Helaas kan ik ook niet goed tegen die hoge uithalen van KD

Dan is Motorhead een waardig alternatief.

[Roel]
of probeer eens lightning bolt, maken ze gewoon geen kans om erover te raken

Gast
geplaatst: vandaag om 01:14 uur

geplaatst: vandaag om 01:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.