MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)

zoeken in:
Poek schreef:
en misschien zelfs Gretz?

Helaas, dan ben ik in Duitsland voor ons aller Eefje

Iemand gisteren nog meegedaan met de 'Beste Muziekquiz Allertijden' van Veronica Radio in Den Bosch?

Volgende week vrijdag organiseer ik een Popquiz bij mijn werk in Paasloo, een vrij toegankelijke quiz - wel hartstikke lachen omdat ik het presenteer

Linkje

Natuurlijk niet in de buurt voor de meesten hier, maar hey wie weet!

https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/502678197_698909272898508_658307529531041945_n.jpg?_nc_cat=100&ccb=1-7&_nc_sid=75d36f&_nc_ohc=Z-zrKVzJav8Q7kNvwG8jyPV&_nc_oc=Adl8VCOS2q4Kn24X5F5Dlp5aidXm0qySNv3A2rWq_dKMv56mrBqPXoYNaKRW9nLn-7ctc7FQp3QQcHGkyY0QUeuP&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&_nc_gid=1K95C2P7IyBgP62NvB3zLw&oh=00_AfeESf7T45NlAVYqVviHrv1XpTkDxxa7FG3tsnEdxJsTUg&oe=68FDC6D9

Nu alvast maar wat reclame maken op MuMe, in de hoop dat er enkele Nederlandse teams zullen afzakken naar de provincie Antwerpen

In februari is de vierde editie van de fameuze Buisquiz van De Buis van Eustachius. Mijn teamgenoten Thomas (stardust_be), Ben en Evy stellen de rondes samen. Ik zal de avond zelf jullie drankjes en versnaperingen komen brengen.

Wanneer?
Op zaterdag 28 februari 2026, start om 20:00 (prijsuitreiking omstreeks middernacht)

Waar?
In zaal Steenberg, Molenbergstraat 113b, 2840 Rumst (ongeveer halverwege Antwerpen en Mechelen)

Kostprijs?
20EUR per ploeg (max. 4 personen). Overschrijven via BE39 0019 3022 4319 met vermelding van jullie teamnaam.

Hoe inschrijven?
Stuur een pm naar stardust_be of een mailtje naar debuisvaneustachius at gmail dot com

Wat mogen jullie verwachten?

► opnieuw een kleine vier uur topmuziek van de jaren 60 tot nu, met een stevige klemtoon op de voorbije drie decennia (vanaf 90s tot nu)
▻ een brede variëteit aan genres met een lichte nadruk op alternatieve muziek, voor het merendeel geïnspireerd op de playlisten van Radio 1, Studio Brussel en Willy, de eindejaarslijsten van Pitchfork en aanverwanten, maar uiteraard zullen de hits uit de Ultratop ook niet ontbreken!
► geen pure instapquiz, al proberen we het met fototips, rode draden, en andere spielerei wel speelbaar te houden voor een breed publiek. Net als vorig jaar zullen er naast de audiorondes ook video- en tafelrondes zijn
▻ een uitgebreide drankkaart, maar ook hapjes, knabbeltjes en zoetigheden van eigen makelij
► een gevulde prijzentafel met onder andere vinyl, cd's en concerttickets

Wil je graag deelnemen maar raakt je ploeg niet voltallig?
Laat het weten en dan zoekt De Buis voor jullie mee

- Meer informatie @ muziekquizzen.be
- Facebook-evenement
- Analyse + antwoorden quiz 2025
- Analyse + antwoorden quiz 2024
- Analyse + antwoorden quiz 2023

Gast
geplaatst: vandaag om 18:57 uur

geplaatst: vandaag om 18:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.