MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / De Nationale Popquiz (en popquizzen in het algemeen)

zoeken in:
DjFrankie (moderator)
Onze popkwis in Venray 18e editie stroomt langzaam vol, wie nog mee wil doen schrijf je snel in via http://www.popkwis.com

Iedereen heeft prijs, je krijgt 18 rondes van uiteenlopende categorieen en 3 theorie rondes.
Er zijn ook enkele visuele rondes.

Tot ziens

In Muziek > Muziekgames > deelnemers popquiz gevraagd:

Goedemorgen,

Ik zoek eigenlijk nog 1 of 2 fanatieke muziekliefhebbers welke zin/tijd hebben om samen met ons een team te vormen en deel te nemen op 25-04-2010 aan de landelijke popquiz in Echt en op 23-05-2010 in Venray. Heb je zin en tijd, laat het dan even weten op stuur een mailtje naar: [email protected]

DjFrankie (moderator)
Aanstaande zaterdag 17 April kwis in Aowe Kino in Bocholtz, 25 teams aanwezig, publiek welkom

Namens de 4 Amigo's wil ik het team van de Evenaar feliciteren met hun overwinning afgelopen zaterdag in de Aowe Kino in Bocholtz (Zuid-Limburg).
Zelden zo'n moeilijke quiz gespeeld. Een quiz vol met onbekende gitaarmuren die zelfs voor de Evenaar en de 4 Amigo's onherkenbaar bleken te zijn.
De quiz startte om 20:00 uur en eindigde om 01:30 uur!!
De top 2 had een score vann 65%.

Hoe dan ook , onze felicitaties gaan uit naar de EVENAAR!

DjFrankie (moderator)
Raymond S schreef:
Namens de 4 Amigo's wil ik het team van de Evenaar feliciteren met hun overwinning afgelopen zaterdag in de Aowe Kino in Bocholtz (Zuid-Limburg).
Zelden zo'n moeilijke quiz gespeeld. Een quiz vol met onbekende gitaarmuren die zelfs voor de Evenaar en de 4 Amigo's onherkenbaar bleken te zijn.
De quiz startte om 20:00 uur en eindigde om 01:30 uur!!
De top 2 had een score vann 65%.

Hoe dan ook , onze felicitaties gaan uit naar de EVENAAR!

Dank jullie, was ook erg moeilijk maar wel een paar leuke bands gehoord,
Tot zondag in Echt.

Wij hebben nog enkele plaatsen vrij voor 23 Mei,in venray en niet zo'n moeilijke kwis
http://www.popkwis.com

Gr Frank

DjFrankie (moderator)
Hier nog nieuws van de popquiz in Echt.

Beste popkwissers,
We verwachten jullie zondag 25 april om uiterlijk 13.30 uur in de Stoba voor de 14e popkwis van The Funksoulbrothers. De kwis gaat om 14.00 uur stipt van start. Aangezien we dit jaar te kampen hebben met een relatief groot aantal afmeldingen, is er nog plaats voor een paar teams, dus als jullie nog potentiele popkwisteams weten, dan kunnen zij zich nog tot en met de zondag zelf inschrijven.
http://www.stoba.nl/

Raymond S schreef:

Dat klinkt als een quiz waar ik bij had moeten zijn. De popkwis in acfe Pelt in Heerlen vond ik dan weer niet te doen.

DjFrankie (moderator)
In ieder geval zat er een nummer in van Low - Whore dacht ik.
Volgend jaar dan naar Bocholtz Cygnus.

DjFrankie (moderator)
We zijn bijna vol, maar er kunnen nog 4 teams deelnemen aan de popkwis in Venray.

23 Mei om 14.00 uur in Venray (noord-limburg)

Meer info via
Popkwis Venray & Boxmeer

Ik ben er bij.

Tweede plek behaalt met ons team.
4 Amigo's waren de terechte winnaar.
Wisten 91% van de antwoorden!!

Mijn eerste post. Als 4e en nieuwste lid van de 4 Amigos mag ik ook de heren van de Evenaar een compliment maken voor een leuke quiz. Mijn buurmeisje was minder blij, omdat ik nogal laat op haar communiefeest was, maar goed.
De Outsiders kunnen een geduchte concurrent worden (hopelijk).
O ja...en mijn excuses voor de blijkbaar nog al erg moeilijke quiz in mijn hometown!

Ons team is nog niet compleet.
Een persoon is afgehaakt, maar we gaan haastig op zoek naar een vervanger.
Het was mijn eerste keer, en het beviel goed.

DjFrankie (moderator)
Let maar op voor je het weet ben je verslaafd

Ondanks het feit dat Herman op vakantie was zijn we vandaag 3e geworden bij de Leidse Popquiz. Op slechts 6 punten van de winnaar.Van de MuMe users was Arrie weer aanwezig en ter vervanging van Herman was Ranboy er, wat niet verkeerd uitpakte. Leuke bijkomstigheid is dat we de volgende quiz in elkaar mogen zetten omdat de nummers 1 en 2 dat onlangs nog gedaan hebben

en ik mocht met een dvd naar huis!

divart bedankt voor het regelen van de quiz en ik hoop dat er volgende keer weer een plekje vrij voor me is

Het was weer erg leuk!
En dan ook nog eens een geweldig resultaat.

Ik hoorde het van A. die me wakker belde, terwijl ik half slapend in het gras van het Parc Joan Miró naar Real Estate lag te luisteren.

Goed zeg!

DjFrankie (moderator)
Nog ver weg maar op Zondag 14 November is onze 4de popkwis in Boxmeer.
Boxmeer is maar 1uur en 5 minuten rijden van Utrecht dus goed te doen voor de liefhebbers.
Meer info
Popkwis Venray & Boxmeer

Ik ben present.
Hopelijk de 4 Amigo's ook weer, maar dat verwacht ik wel.

Op zondag 26 september is er ook een popquiz in De Burcht te Leiden!

DjFrankie (moderator)
De nationale popkwis is er weer en wel op 31 Oktober
http://www.denationalepopquiz.nl/

en dat is tegelijk met die van Sounds in Venlo.

Scheelt wel 150 km

Hoe krijgen ze het voor elkaar! Ik heb net mijn vakantie rond 31 oktober geboekt

DjFrankie (moderator)
Doe je gewoon bij ons mee op 14 november in Boxmeer !
Samen met Deric Raven heb je een super team

Dat zou mooi zijn, hebben al 2 andere deelnemers, maar een vierde ontbreekt nog.

Dat is een aanbod dat ik niet kan weigeren
(welke soulzanger parafraseer ik hiermee?)

DjFrankie (moderator)
jimmy helmes

Heee Franky, kleine correctie, het is namelijk Jimmy Helms en niet Jimmy Helmes.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:22 uur

geplaatst: vandaag om 06:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.