Muziek / Algemeen / Shirts
zoeken in:
0
geplaatst: 29 juli 2008, 12:55 uur
The Deftone schreef:
Toffe shirtjes
Mijn Metallica shirtje is ook een beetje op z'n eind, en hij is veel te groot. Dus ik moet ook maar eens op zoek naar een nieuwe.
Toffe shirtjes

Mijn Metallica shirtje is ook een beetje op z'n eind, en hij is veel te groot. Dus ik moet ook maar eens op zoek naar een nieuwe.

Als je dan toch een Metallica shirt wilt, vind ik dit toch wel de mooiste:

0
geplaatst: 29 juli 2008, 14:02 uur
vin13 schreef:
Ik heb boeken van Lou de Jong de beroemde Nazi-jager gelezen en ook al zou de helft maar kloppen dan blijft het verbazingwekkend.
Ik heb boeken van Lou de Jong de beroemde Nazi-jager gelezen en ook al zou de helft maar kloppen dan blijft het verbazingwekkend.
clutch schreef:
Ja, die foto is zeker bestaand. Pius XII (de nazi-paus) was een gedreven jodenhater.
Ja, die foto is zeker bestaand. Pius XII (de nazi-paus) was een gedreven jodenhater.
Als je 't per se over die rotoorlog wilt hebben, zorg dan wel dat je je huiswerk een beetje hebt gedaan.
0
geplaatst: 29 juli 2008, 14:47 uur
Dime schreef:
Als je dan toch een Metallica shirt wilt, vind ik dit toch wel de mooiste
Als je dan toch een Metallica shirt wilt, vind ik dit toch wel de mooiste
Mee eens: heb hem zelf ook

0
clutch
geplaatst: 29 juli 2008, 15:49 uur
tomthumb schreef:
Als je 't per se over die rotoorlog wilt hebben, zorg dan wel dat je je huiswerk een beetje hebt gedaan.
Er zijnbronnen waarin de toenmalige paus behoorlijk onderuit gehaald wordt en wordt afgestempled als nazi paus. Ik haal het niet zomaar uit de lucht, het stond nochtans in een geschiedenisboek dat ik had ik had in de 2e of 3e klas. Moet ik wel bij zeggen dat het boek was geschreven door een leraar zelf hier op school..
0
geplaatst: 29 juli 2008, 16:28 uur
Heb wel een warme trui met damage inc. logo er op.
En als ik ik later nog eens een t-shirt met damage inc. tegen het lijf loop koop ik die zeker.

En als ik ik later nog eens een t-shirt met damage inc. tegen het lijf loop koop ik die zeker.
0
geplaatst: 30 juli 2008, 14:44 uur
laatste aanwinst:

verder in de kast:

(helaas te klein)

(favoriet)

verder in de kast:
(helaas te klein)

(favoriet)
0
geplaatst: 8 augustus 2008, 23:52 uur
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 00:26 uur
Die heb ik nog.
Verder heb ik:

Heb van Zappa ook nog een shirt van Apostrophe en een van Zappa Plays Zappa.

0
geplaatst: 9 augustus 2008, 02:23 uur
max en joep schreef:
ik heb gelukkig een tijdje terug bij het Down optreden eindelijk een keer een Down T-shirt kunnen scoren.
die met die jezus met die peuk in zijn bek.
die kan je anders nergens krijgen geloof ik.
(afbeelding)
ik heb gelukkig een tijdje terug bij het Down optreden eindelijk een keer een Down T-shirt kunnen scoren.
die met die jezus met die peuk in zijn bek.
die kan je anders nergens krijgen geloof ik.
(afbeelding)
Lijkt Rob Zombie wel...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 9 augustus 2008, 12:33 uur
Eens even zien wat ik allemaal heb..
Nirvana 3x
Slayer (een is van Christ Illusion) 2x
Death (Symbolic)
Obituary (Cause of Death)
Cannibal Corpse (Kill ofzo?)
Jimi Hendrix
The Rolling Stones
The Velvet Underground & Nico (banaan dus)
Marilyn Manson (die draag ik dus nooit
)
Led Zeppelin (Stairway to heaven)
Nirvana 3x
Slayer (een is van Christ Illusion) 2x
Death (Symbolic)
Obituary (Cause of Death)
Cannibal Corpse (Kill ofzo?)
Jimi Hendrix
The Rolling Stones
The Velvet Underground & Nico (banaan dus)
Marilyn Manson (die draag ik dus nooit
)Led Zeppelin (Stairway to heaven)
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 17:15 uur
zojuist besteld; Merzbow - Merzbird 
ontworpen door mevrouw Merzbow (Jenny Akita)

ontworpen door mevrouw Merzbow (Jenny Akita)

0
sxesven
geplaatst: 10 augustus 2008, 10:33 uur
Die heb ik ook, mooi design alleen zit het ding voor geen meter (veel te lang naar mijn smaak).
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 11:51 uur
sxesven schreef:
veel te lang naar mijn smaak
veel te lang naar mijn smaak
Een probleem van heel veel shirts, ook de vorm is vaak niet alles (aardappelzakken).
0
sxesven
geplaatst: 10 augustus 2008, 16:27 uur
aERodynamIC schreef:
Een probleem van heel veel shirts, ook de vorm is vaak niet alles (aardappelzakken).
(quote)
Inderdaad. Ik heb welgeteld één bandshirt dat degelijk zit (van Orchid, hoewel de nek daar ietwat strak zit) en de rest heb ik alleen voor de heb en zit simpelweg niet mooi (los van de lengte idd vormeloos en zo meer). Toch wel jammer.
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 17:44 uur
sxesven schreef:
Inderdaad. Ik heb welgeteld één bandshirt dat degelijk zit (van Orchid, hoewel de nek daar ietwat strak zit) en de rest heb ik alleen voor de heb en zit simpelweg niet mooi (los van de lengte idd vormeloos en zo meer). Toch wel jammer.
(quote)
Ik heb ook maar één shirt die echt goed zit, ook m'n mooiste, vind ikzelf.
Is een shirt van Rock & Rebellion:

0
Sheplays
geplaatst: 10 augustus 2008, 19:10 uur

Mijn enige echte 'meisjes' bandshirt...zit ook niet mooi, maar ja, hij is wel leuk

Deze heb ik ook maar dat is een mannenshirt, ik kan er 2x in.
Plus nog een paar.
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 20:37 uur
Dime schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(quote)
(afbeelding)
(afbeelding)
schone t-shirt

0
geplaatst: 11 augustus 2008, 17:19 uur

(Dit ben ik niet, voor alle duidelijkheid
)Zijn de enige twee muziekgerelateerde shirts die ik op het moment heb. Verder nog zo'n drie Clockwork Orange T-shirts, maar dat is een ander medium

0
geplaatst: 11 augustus 2008, 20:35 uur
Vreselijk shirt.. maarja heb sowieso nog maar heel weinig mooie shirts gezien van bands/artiesten.
0
geplaatst: 11 augustus 2008, 21:08 uur
Die bovenste vind ik wel mooi hoor.. die Ministry is gewoon de voorkant van de hoes van Psalm 69, tsja, ik heb hem al een tijd
Maar ik vind de meeste bandshits ook pislelijk. Vandaar dat ik er niet veel heb.
Maar ik vind de meeste bandshits ook pislelijk. Vandaar dat ik er niet veel heb.
0
fastpulseboy
geplaatst: 12 augustus 2008, 01:56 uur
hier kon het een tijd.....
http://www.oxfordmusic.net/product.php?link=new&id=1280]
maar nu even niet meer dus
(ik had een heel leuk australisch tour shirt van going blank again......te erg verwassen....en een super shirt van twisterella, maar bij een ex blijven liggen ooit........)
http://www.oxfordmusic.net/product.php?link=new&id=1280]
maar nu even niet meer dus
(ik had een heel leuk australisch tour shirt van going blank again......te erg verwassen....en een super shirt van twisterella, maar bij een ex blijven liggen ooit........)
0
geplaatst: 12 augustus 2008, 16:50 uur
sxesven schreef:
Die heb ik ook, mooi design alleen zit het ding voor geen meter (veel te lang naar mijn smaak).
Ik ben in ieder geval blij dat ik een 'medium' heb besteld en geen 'large'. Hij had nog wel wat kleiner gemogen inderdaad, maar hij zit redelijk.
0
sxesven
geplaatst: 13 augustus 2008, 01:48 uur
Ah, verstandig inderdaad, want met de large die ik heb kun je een redelijke tent opzetten.
0
geplaatst: 13 augustus 2008, 10:58 uur
Dat Cure shirt past als een tweede huid. Precies strak genoeg en mouwen die op de huid liggen. Dat ministry shirt is nog oude stijl inderdaad, model hobbezak. Gelukkig heb ik het al tien jaar en is het sindsdien zo erg in de was gekrompen dat het bijna als gegoten lijkt. Helaas zijn die mouwen nog steeds te wijd 

0
geplaatst: 13 augustus 2008, 11:24 uur
sxesven schreef:
Ah, verstandig inderdaad, want met de large die ik heb kun je een redelijke tent opzetten.
Misschien typisch Japans dat ze niet weten hoe groot een large moet zijn omdat ze het zelf nooit dragen! Ik heb ook een large Boris shirt (met Wata erop hihi) waar ik in kan wonen.
0
sxesven
geplaatst: 13 augustus 2008, 11:26 uur
Haha, wellicht.
Mijn andere veel te grote large is niet geheel ontoevallig van Envy. Overigens komen de shirts wel beide van Amerikaanse labels (Important en Temporary Residence).
Mijn andere veel te grote large is niet geheel ontoevallig van Envy. Overigens komen de shirts wel beide van Amerikaanse labels (Important en Temporary Residence).
0
geplaatst: 13 augustus 2008, 21:29 uur
Nu is "L" in amerika ook "XL" hier, heeft iets met de kolossale omvang van de gemiddelde yank te maken.. 

* denotes required fields.