Muziek / Algemeen / Shirts
zoeken in:
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 14:26 uur
Mijn enige 2 bandshirts:
Interpol:

en nog een van The Raconteurs waar ik geen plaatje van kan vinden, maar er staat in ieder geval een Medusa-achtig wezen op.
Interpol:

en nog een van The Raconteurs waar ik geen plaatje van kan vinden, maar er staat in ieder geval een Medusa-achtig wezen op.
0
clutch
geplaatst: 23 augustus 2008, 16:50 uur
Gisteren een Tool shirt gekocht, zal ook voorlopig mijn laatste bandshirt worden. Die dingen zijn vaak spuuglelijk en alleen maar bandshirts dragen gaat ook wel vervelen.

0
The Deftone
geplaatst: 21 september 2008, 17:54 uur
Pas geleden een Nevermore shirt gekocht, van het album 'This Godless Endeavor'. Kon er zo even geen plaatje van vinden.
0
geplaatst: 27 september 2008, 15:56 uur
uh....

GOOOOO

die ik echt te vaak draag

-Een gele deftones
-Een pink floyd the wall
-een van muse met de invinviceble single opdruk
En deze is in bestelling:

GOOOOO

die ik echt te vaak draag

-Een gele deftones
-Een pink floyd the wall
-een van muse met de invinviceble single opdruk
En deze is in bestelling:

0
The Deftone
geplaatst: 9 december 2008, 20:05 uur
Laatste aankopen zijn er een van Iron Maiden, en eentje van Down.
0
geplaatst: 2 augustus 2009, 13:11 uur
He ik zoek echt al een hele lange tijd door heel nederland naar een shirt van Joy Division(unkown pleasures voorkant) en een Velvet Underground shirt (met banaan) maar beide shirts kan ik hier niet echt vinden, nu zoek ik dus een goede internet winkel die goed te vertrouwen is waar ik die twee shirts zou kunnen bestellen weet iemand er 1?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 augustus 2009, 13:36 uur
Ik moest er laatst helaas wat weg doen, wegens te klein. Dit hou ik nu over:
Obituary (Cause of Death)
Cannibal Corpse (Kill)
Crosby, Stills & Nash (debuutalbum)
Death (Symbolic)
Jimi Hendrix
Led Zeppelin (Stairway to Heaven)
Motörhead
Nirvana 2x (1 Cobain, 1 smiley)
Rolling Stones (tong)
Slayer (Christ Illusion)
Velvet Underground & Nico
Dit is m'n favoriet denk ik:

Obituary (Cause of Death)
Cannibal Corpse (Kill)
Crosby, Stills & Nash (debuutalbum)
Death (Symbolic)
Jimi Hendrix
Led Zeppelin (Stairway to Heaven)
Motörhead
Nirvana 2x (1 Cobain, 1 smiley)
Rolling Stones (tong)
Slayer (Christ Illusion)
Velvet Underground & Nico
Dit is m'n favoriet denk ik:

0
VB1
geplaatst: 3 augustus 2009, 17:34 uur
1 van sigur ros vorig jaar op lowlands gekocht

Verder nog 1 van my morning jacket, een t-shirt met een stuk tekst uit paranoid android van radiohead en heb zelf een shirt laten bedrukken met het artwork van forever changes van love.

Verder nog 1 van my morning jacket, een t-shirt met een stuk tekst uit paranoid android van radiohead en heb zelf een shirt laten bedrukken met het artwork van forever changes van love.
0
geplaatst: 5 augustus 2009, 18:16 uur
Ik heb 4 shirts van Krezip, waarvan er 1 is gesigneerd
Ook heb ik er een van Kane die je een keer gratis op internet kon bestellen, gebruik hem als slaapshirt xD
Ook heb ik er een van Kane die je een keer gratis op internet kon bestellen, gebruik hem als slaapshirt xD
0
geplaatst: 8 augustus 2009, 18:41 uur
nogmaals
waar kopen jullie die Velvet Underground T-shirts ?
waar kopen jullie die Velvet Underground T-shirts ?

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 8 augustus 2009, 18:48 uur
Mijn Velvet Underground shirt heb ik bij een kraampje op Bospop gekocht vorig jaar. M'n pa heeft een zwarte met opdruk gekocht in Frankrijk, maar hier zul je niet veel aan hebben vrees ik. 

0
geplaatst: 8 augustus 2009, 20:00 uur
he jammer.
ik ben echt opzoek naar een goede internet zaak waar je dergelijke shirts kan kopen.
Toch bedankt stijn!
ik ben echt opzoek naar een goede internet zaak waar je dergelijke shirts kan kopen.
Toch bedankt stijn!
0
geplaatst: 8 augustus 2009, 20:25 uur
0
geplaatst: 19 september 2009, 18:56 uur
0
geplaatst: 24 juni 2010, 12:17 uur
Heb maar een paar bandshirts: eentje van Ryan Adams & the Cardinals, gekocht bij hun concert, in november 2007, shirt van Neil Young, van de Chrome Dreams tour en eentje van zijn zomer-tour in 2009, die met de LincVolt. Verder een shirt van LedZep, in Italië gekocht. Oh ja en een shirt van D5, de gelegenheidsband van mijn schoonvader 

0
CHIEP (crew)
geplaatst: 24 juni 2010, 13:35 uur
Ik heb er twee:
Gorillaz: zwart, met op de borst de Demon Days-hoesafbeelding van Murdoc (ik vind het t-shirt niet meteen terug op het net), ooit gewonnen
&

(voor 4 euro op Play vond ik dat een koopje
)
Gorillaz: zwart, met op de borst de Demon Days-hoesafbeelding van Murdoc (ik vind het t-shirt niet meteen terug op het net), ooit gewonnen
&

(voor 4 euro op Play vond ik dat een koopje
)
0
geplaatst: 24 juni 2010, 18:56 uur
1 van Nico en 1 van Kraftwerk. De bandshirts die je het meeste ziet zijn eigenlijk meestal van tragische bands die hun voorkomen belangrijker vinden dan hun muziek. Bij het stalletje waar ik deze 2 vandaan heb, leken ze echter ongeveer van iedere artiest op aarde wel een shirt te hebben.
0
geplaatst: 25 juni 2010, 14:04 uur
Ben niet zo van de bandshirts. Toevallig een shirtje van The Beatles. Ook ooit een shirt van Metallica gekocht, maar ik draag hem zelden of nooit.
0
geplaatst: 25 juni 2010, 20:07 uur
de nieuwste van sonata arctica met een wolf erop en daaronder "
the last amazing grays"(single) ben ik de trotse bezitter van.
naast dat sonata arctica een van de betere bands van deze planeet is vind ik het ook een prachtig shirt.
the last amazing grays"(single) ben ik de trotse bezitter van.
naast dat sonata arctica een van de betere bands van deze planeet is vind ik het ook een prachtig shirt.
0
geplaatst: 27 juni 2010, 12:16 uur
Eh, ik snap dat je een eigen smaak hebt, maar die zou ik voor geen goud willen dragen

0
geplaatst: 27 juni 2010, 17:51 uur
Thanks voor de nuttige info. 
Onderbouwing ? Of kan ik dat ook onder het hokje 'smaak' plaatsen ?

Onderbouwing ? Of kan ik dat ook onder het hokje 'smaak' plaatsen ?
* denotes required fields.