Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 17 september 2009, 20:29 uur
Ik heb me niet aangemeld want dat ging niet: kreeg de mededeling dat mijn mail al bekend was. Logisch want ik ben er al lang klant.
Toen heb ik die mogelijkheid tot het ontvangen van de newsletter maar aangevinkt. Maar daarna gebeurde er verder niet veel meer.
Toen heb ik die mogelijkheid tot het ontvangen van de newsletter maar aangevinkt. Maar daarna gebeurde er verder niet veel meer.
0
fastpulseboy
geplaatst: 17 september 2009, 20:31 uur
aERodynamIC schreef:
Ik heb me niet aangemeld want dat ging niet: kreeg de mededeling dat mijn mail al bekend was. Logisch want ik ben er al lang klant.
idem dito hier hahaha
suf bedrijf....
0
geplaatst: 17 september 2009, 20:35 uur
Inderdaad vreemd ja, misschien moet je toch even geduld hebben en komt de nieuwsbrief wat later. Ander kun je misschien een mailtje sturen dat er iets fout gaat.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 17 september 2009, 21:00 uur
herman schreef:
Ja. wel bij cd-wow.nl, dus niet bij .com.
Ja. wel bij cd-wow.nl, dus niet bij .com.
Had ik ja. Heb het meerdere malen geprobeerd gisteren, met geen resultaat helaas...
0
jeko
geplaatst: 17 september 2009, 21:15 uur
aERodynamIC schreef:
Heb ik ook gehad, maar de eerst volgende keer dat er weer bonnen werden weggegeven,kreeg ik deze ook! Dus vanaf de eerstvolgende aktie kan je ze tegemoet zien!

0
jeko
geplaatst: 21 september 2009, 12:48 uur
KORTING VAN €2 OP ALLES!
Het kan weer niet op vandaag, maar heb me ingehouden dus maar 1 cd'tje besteld.
Het kan weer niet op vandaag, maar heb me ingehouden dus maar 1 cd'tje besteld.
0
geplaatst: 21 september 2009, 17:02 uur
Hier Crime & The City Solution - Room of Lights voor 12 Euro.
Een album waar ik al een tijd naar op zoek was.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 september 2009, 17:16 uur
Ik ga zometeen toch maar weer even rondsnuffelen. 

0
geplaatst: 22 september 2009, 07:45 uur
deric raven schreef:
En vanmorgen een bericht dat ze het album niet kunnen leveren.

0
geplaatst: 23 september 2009, 17:11 uur
De eerste voucher ter waarde van 10,49 euro binnen (dat is mooi een gratis cdtje) 

0
geplaatst: 23 september 2009, 17:18 uur
Mooi, heb je nou afgelopen maandag ook een kortingsbon gekregen of nog steeds niet?
0
geplaatst: 23 september 2009, 17:20 uur
Nope. Ik denk dat dit de bon was die je krijgt na 10 bestellingen. Maar goed, dit is al erg prettig natuurlijk. De nieuwe Kasabian is nu verzilverd op het harde schijfje i.p.v. mp3 

0
geplaatst: 23 september 2009, 17:47 uur
aERodynamIC schreef:
Nope. Ik denk dat dit de bon was die je krijgt na 10 bestellingen. Maar goed, dit is al erg prettig natuurlijk. De nieuwe Kasabian is nu verzilverd op het harde schijfje i.p.v. mp3
Na 10 bestellingen? Waar blijven die 5 van mij dan?

0
geplaatst: 23 september 2009, 19:26 uur
Shangri-la schreef:
Mooi, heb je nou afgelopen maandag ook een kortingsbon gekregen of nog steeds niet?
Afgelopen maandag was er toch gewoon een 'algemene korting' van €2,- op alles? Daar had je geen bon voor nodig.
0
geplaatst: 23 september 2009, 20:08 uur
Hoe lang duurt het voordat je bestelling binnen is? Vorige week dinsdag kreeg ik de bevestiging dat The Resistance is verzonden, maar tot op heden....
Besteld bij .nl btw.
Besteld bij .nl btw.
0
geplaatst: 23 september 2009, 20:08 uur
kaztor schreef:

Deze actie is pas ingegaan op 5 juni, anders had ik er vast ook wel heel wat meer

Sunderland schreef:
Hoe lang duurt het voordat je bestelling binnen is? Vorige week dinsdag kreeg ik de bevestiging dat The Resistance is verzonden, maar tot op heden....
Besteld bij .nl btw.
Besteld bij .nl btw.
Bij mij altijd een week, maar de laatste paar cd's doen er beduidend langer over (dik 2 weken) en ik bleek met 1 week altijd erg vlot mijn cd's binnen te krijgen als ik de reacties van anderen hier las.
Cd-wow zelf geeft het op hun site 7-10 dagen de tijd (en dat zijn neem ik aan werkdagen) vooraleer je kunt reageren.
Bij mij is The Resistance ook vorige week dinsdag verzonden en ik heb het nog niet binnen. Ik denk dus dat je zeker tot het weekend moet wachten. Ik neem dat lange wachten op de koop toe: met zo'n prijs moet je niet moeilijk doen en meestal heb ik de albums al gepindakaasd.
0
geplaatst: 23 september 2009, 21:04 uur
MarkJS schreef:
Afgelopen maandag was er toch gewoon een 'algemene korting' van €2,- op alles? Daar had je geen bon voor nodig.
(quote)
Je hebt gelijk, ik was er even niet bij.
0
geplaatst: 23 september 2009, 21:57 uur
MarkJS schreef:
Klopt inderdaad (ik kon het weer niet laten wat bestellingen de deur uit te doen). Als ik het goed begrepen heb kun je op dat soort dagen geen vouchers gebruiken toch?!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 23 september 2009, 22:01 uur
Klopt, tenminste meestal niet. In de mail bij de vouchers staat altijd of het wel of niet kan.
0
geplaatst: 24 september 2009, 09:35 uur
Ik heb gisteren een cd binnengekregen en hij leek wel nep. Echt heel vaag, dit heb ik nog nooit gehad.
Het was (What's the story) Morning Glory? van Oasis. De titels op de achterkant waren heel erg vaag en op de rug van de cd idem. Hoort dit bij de cd of moet ik me toch echt zorgen gaan maken?
Het was (What's the story) Morning Glory? van Oasis. De titels op de achterkant waren heel erg vaag en op de rug van de cd idem. Hoort dit bij de cd of moet ik me toch echt zorgen gaan maken?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 24 september 2009, 09:46 uur
In de lokale platenzaak even kijken of het hoesje er daar ook zo uit ziet?
0
geplaatst: 24 september 2009, 11:09 uur
wouter8 schreef:
Ik heb gisteren een cd binnengekregen en hij leek wel nep. Echt heel vaag, dit heb ik nog nooit gehad.
Vaak kun je oudere titels bij cdwow in verschillende prijzen krijgen. Als je de allergoedkoopste pakt krijg je regelmatig een Australische persing. De hoesjes hiervan zijn vaak slechter gedrukt dan de Europese versie.
0
geplaatst: 24 september 2009, 11:18 uur
Precies Marco, dat is ook mijn ervaring. Ik had onlangs een paar spotgoedkope oudere Dylan-titels. Dat waren Australische persingen, maar je kon goed zien dat het boekje en de achterflap waren overgenomen van de oorspronkelijke (eerste) Nederlandse (!) persingen. En hoewel het drukwerk is, kun je zien dat die kopieën net iets fletser zijn.
Meestal kun je op de achterflap of op de CD wel zien waar hij vandaan komt. Tijdens hun actieperiode afgelopen zomer had ik zelfs een paar spotgoedkope titels (Deep Purple, Jimi Hendrix) die in Argentinië waren geperst. Qua muziek merk je daar niets van, maar soms is het artwork nét even van wat mindere kwaliteit.
Het lastige is dat je dat niet kunt zien wanneer je bestelt; je moet maar afwachten wat je krijgt. Al kun je er wel een tendens in bespeuren, zoals Marco aangeeft. De allergoedkoopste exemplaren (vaak € 5,99 of minder) willen nog wel eens uit Australië of Zuid-Amerika komen. Maar het is ook vaak genoeg voorgekomen dat ik voor die prijzen keurige Europese of Amerikaanse persingen kreeg.
Meestal kun je op de achterflap of op de CD wel zien waar hij vandaan komt. Tijdens hun actieperiode afgelopen zomer had ik zelfs een paar spotgoedkope titels (Deep Purple, Jimi Hendrix) die in Argentinië waren geperst. Qua muziek merk je daar niets van, maar soms is het artwork nét even van wat mindere kwaliteit.
Het lastige is dat je dat niet kunt zien wanneer je bestelt; je moet maar afwachten wat je krijgt. Al kun je er wel een tendens in bespeuren, zoals Marco aangeeft. De allergoedkoopste exemplaren (vaak € 5,99 of minder) willen nog wel eens uit Australië of Zuid-Amerika komen. Maar het is ook vaak genoeg voorgekomen dat ik voor die prijzen keurige Europese of Amerikaanse persingen kreeg.
0
geplaatst: 24 september 2009, 11:55 uur
Dit is inderdaad een Argentijnse persing, dus dan zal het daar aan liggen denk ik. Wel raar, ik heb voor de rest alleen nog maar Europese persingen gekregen, ook voor die prijs.
Zal wel geluk hebben zijn geweest dan
Zal wel geluk hebben zijn geweest dan

0
geplaatst: 24 september 2009, 12:07 uur
wouter8 schreef:
(What's the story) Morning Glory? van Oasis. De titels op de achterkant waren heel erg vaag en op de rug van de cd idem. Hoort dit bij de cd of moet ik me toch echt zorgen gaan maken?
(What's the story) Morning Glory? van Oasis. De titels op de achterkant waren heel erg vaag en op de rug van de cd idem. Hoort dit bij de cd of moet ik me toch echt zorgen gaan maken?
Ik heb geen Argentijnse persing maar bij die van mij is het ook zo vaag. Dus het lijkt me dat dat hoort ja

0
geplaatst: 24 september 2009, 22:01 uur
Iedereen overigens bekend met de website www.bangCD.com??
Werkt hetzelfde als CD-wow met dezelfde goede service. Prijzen kunnen net iets verschillen.
Wellicht is dit al eerder langsgekomen, maar ik had geen zin op 20 bladzijden te zoeken...
Werkt hetzelfde als CD-wow met dezelfde goede service. Prijzen kunnen net iets verschillen.
Wellicht is dit al eerder langsgekomen, maar ik had geen zin op 20 bladzijden te zoeken...
* denotes required fields.