MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic

zoeken in:
Update:

De laatste (Fleet Foxes - (Fleet Foxes en Sun Gigant) van de vier is binnen! Allemaal binnen twee weken op de deurmat.

jeko
Ze weten wel hoe ze klanten moeten binden met al die kortingsbonnen. Vandaag weer twee, 2 euro korting vouchers die ik dan wel voor morgen moet gebruiken. Toch maar weer twee cdeetjes besteld!

Stijn_Slayer
Ja, alleen jammer van die 5 euro bon. Ik hoef geen DVD's en Games, en al helemaal niet uit zo'n beperkte selectie.

Ik kreeg van CDWOW i.p.v. de bestelde cd een lp geleverd. Volgens hun gegevens heb ik die blijkbaar besteld ondanks het feit dat ik bij mijn orderstatus alleen maar het type cd zie staan.
Nu kan die LP dus geretourneerd worden, maar dan moet ik wel zelf de kosten voorschieten, die krijg ik dan na aankomst aan hun kant terug in de vorm van een e-voucher. Het door CDWOW geleverde feeport adres wordt zonder TNT-klantennummer niet meer portvrij belevert sinds begin dit jaar.
Zijn er op het forum nog meer ervaringen met recente retournering aan CDWOW?

Stijn_Slayer
Ik had een regio vrije dvd besteld, krijg ik er één voor alle regio's behalve regio 2... Nu heb ik de DVD speler regiovrij gemaakt, dus ik kan 'm gewoon afspelen. Ik had een pissig mailtje gestuurd, maar ik moet de DVD per se retourneren. Dat gaat me allemaal veel te lang duren.

Ik denk er nog even over na, maar ik denk dat ik deze nu hou als ik toch alles kan afspelen.

Suez schreef:
Ik kreeg van CDWOW i.p.v. de bestelde cd een lp geleverd. Volgens hun gegevens heb ik die blijkbaar besteld ondanks het feit dat ik bij mijn orderstatus alleen maar het type cd zie staan.

Maar... CDWOW heeft toch alleen maar cd's?

wouter8 schreef:

Dat dacht ik ook, maar blijkbaar hebben we ongelijk.

wouter8 schreef:
(quote)

Nee, ook films, games en beautyartikelen.

Shangri-la schreef:
(quote)

Nee, ook films, games en beautyartikelen.

Dat snap ik, maar ik citeerde niet voor niets een opmerking van Suez over lp's. Ik bedoelde daarmee dat ze toch helemaal geen lp's hebben

nu op CD's 15% korting

sxesven
Niet CDWow dit keer, maar toch maar hier posten voor de koopjesjagers Op het moment een 3 voor €13,49 actie op Play met een hoop leuks ertussen. Veel Atlantic Jazz bijvoorbeeld, wat verdwaalde Joni Mitchell, best het bekijken even waard.

Weer drie kortingsbonnen van 2 euri gekregen vandaag

Ja, ik ook. Iedereen die lid is denk ik? Maar wat ik dan wel merk, dat ze prijzen van bepaalde cd's verhogen. Op mijn voorkeurslijst staat het album voor € 4,99, maar als ik op het album klik is de prijs € 9.99

CHIEP (crew)
De bons van deze week kon je zowaar combineren voor één album .
Foutje in hun systeem?

jeko
Oh, had ik dat geweten dan had ik denk ik één album gekocht met 6 euro korting i.p.v. de drie die ik nu besteld heb.

CHIEP (crew)
Mij hebben ze het ook pas gezegd nadat ik er al één had gebruikt.
Maar goed, die was z'n prijs wel waard .

Stijn_Slayer
Ik kon ze niet combineren.... Heb dan ook maar niks besteld.

Hmm vreemd, bij mij lukte het wel.

Stijn_Slayer
Vandaag?

Ja. wel bij cd-wow.nl, dus niet bij .com.

Koop al jaren bij cd-wow maar ontvang die bonnen nooit: zie nu pas dat ik me daarvoor moet aanmelden

Ehm.. waar dan?

Ik ben al ingeschreven omdat ik regelmatig bestel dus hij accepteert het niet via die link.
Nu heb ik de newsletter uitgeschakeld staan: ik neem aan dat het daar om draait en dat ik die moet inschakelen?

Ik denk het wel. Vrijwel alle mail die ik krijg van CDwow draait om vouchers, codes, etc.

Je moet je inderdaad op de newsletter abonneren en krijgt daarna direct al een waardebon. Daarna krijg je wekelijks bonnen en mooie aanbiedingen.

Knuppel dat ik ben

Shangri-la schreef:
Je moet je inderdaad op de newsletter abonneren en krijgt daarna direct al een waardebon. Daarna krijg je wekelijks bonnen en mooie aanbiedingen.

Direct?

Ik heb het aangevinkt maar ik heb geen bevestigingsmail, voucher of wat dan ook binnengekregen.
Ik voel me zelfs behoorlijk genept omdat ik toch al heel erg lang klant bij ze ben.

CD WOW! Nederland - cdwow.nl

En dan rechtsonder klikken. Maar het heeft waarschijnlijk weinig nut als je al een account hebt op de site. Ik zou zeggen: wacht gewoon de volgende aanbiedingen af. Op zeer regelmatige basis krijg ik van die kortingsbonnen toegestuurd. En bij iedere 10 bestellingen krijg je nog eens een extra kortingsbon met de gemiddelde prijs van je 10 voorgaande bestellingen.

aERodynamIC schreef:
(quote)

Direct?

Ik heb het aangevinkt maar ik heb geen bevestigingsmail, voucher of wat dan ook binnengekregen.
Ik voel me zelfs behoorlijk genept omdat ik toch al heel er lang klant bij ze ben.

Vreemd, toen ik abonnee van de nieuwsbrief werd kreeg ik gelijk een waardebon van 2 euro. Misschien is er iets misgegaan met je aanmelding.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:51 uur

geplaatst: vandaag om 02:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.