Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 11 december 2009, 18:11 uur
Ik koop niks meer bij cdwow na een soap van 43 afleveringen over een dvd die ik had besteld die uiteindelijk een blu ray-disc bleek te zijn die ik thuis niet kon afspelen die geseald was en waarvan de verpakking door mij niet was geopend en die ik dus terug wilde sturen maar cdwow twijfelde of ik de disc toch niet stiekem had gedraaid maar dat kon niet want hij was geseald en het plastic zat nog om de verpakking maar cdwow geloofde dat niet waarna ik na bidden en smeken de disc toch terug mocht sturen naar een vaag adres op zo'n eilandje dat een belastingparadijs is waar de disc uiteindelijk niet aankwam of althans niet kon worden teruggevonden door de medewerkers van cdwow waarna er nog een stuk of twintig emailtjes volgden en ik de heer zij geloofd en geprezen uiteindelijk toch mijn geld terugkreeg.

Oh ja, ik had tegelijkertijd een cd besteld waarover ik wekelijks enkele malen een email kreeg met de mededeling dat hij op backorder stond. En dat een paar weken lang, waarna de bestelling door cdwow werd geannuleerd. Terwijl die cd, zo bleek al snel, volop te koop was bij onder meer Amazon. Die webwinkel heeft trouwens mijn voorkeur: zeer lage prijzen en adequate service. (Ik heb daar geen aandelen, overigens).

Oh ja, ik had tegelijkertijd een cd besteld waarover ik wekelijks enkele malen een email kreeg met de mededeling dat hij op backorder stond. En dat een paar weken lang, waarna de bestelling door cdwow werd geannuleerd. Terwijl die cd, zo bleek al snel, volop te koop was bij onder meer Amazon. Die webwinkel heeft trouwens mijn voorkeur: zeer lage prijzen en adequate service. (Ik heb daar geen aandelen, overigens).
0
geplaatst: 15 december 2009, 16:35 uur
Bij mij idem: dit jaar ca. 20 bestellingen geplaats, waarbij 17 bestellingen een vertraging hadden. Normaal geeft dit niet, maar verschillende albums waren al weken in de winkel te koop.
Op dit moment weer 2 klachten lopen: DVD Ice Age 3 in verkeerde regio binnengekregen (had regio 2 besteld, krijg 3 binnen) en de nieuwste van Neil Young die ik wil annuleren vanwege verschillende malen vertraging.
Al 4 mailtjes en 3x de online klachtenformulier ingevuld, maar reageren ho maar. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, want anders zal ik de dvd in ieder geval via Marktplaats moeten verkopen.
Voortaan dus alleen nog maar Amazon, Kroeze, Cosmox en BOL.com, want aan CD-WOW is alles behalve de WOW-faktor te merken.
Op dit moment weer 2 klachten lopen: DVD Ice Age 3 in verkeerde regio binnengekregen (had regio 2 besteld, krijg 3 binnen) en de nieuwste van Neil Young die ik wil annuleren vanwege verschillende malen vertraging.
Al 4 mailtjes en 3x de online klachtenformulier ingevuld, maar reageren ho maar. Ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen, want anders zal ik de dvd in ieder geval via Marktplaats moeten verkopen.
Voortaan dus alleen nog maar Amazon, Kroeze, Cosmox en BOL.com, want aan CD-WOW is alles behalve de WOW-faktor te merken.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 15 december 2009, 17:33 uur
Na meer dan een maand wachten (nog nooit gebeurd) op de best of van Snow Patrol, was ik er maar vanuit gegaan dat hij niet meer zou aankomen. Ze hebben gisteren een nieuw exemplaar opgestuurd en wat zat er nu vandaag in mijn bus? 
Binnenkort zal ik dus mogen ontdekken wat dat terugstuurbeleid juist inhoudt.

0
geplaatst: 15 december 2009, 18:41 uur
CHIEP schreef:
Op dit moment bij CD-WOW: "nada reactie op mail noch formulier..."

0
geplaatst: 16 december 2009, 17:14 uur
Sjesis, nu krijg ik een mail van CD-WOW dat ik de order niet kan annuleren, omdat de cd ineens onderweg is.... Net een pissige mail weer teruggestuurd (leuk om het even van me af te schrijven
):
Is CD-WOW completely ignore anything what the customer is sending or does CD-WOW know nothing about customer satisfaction????
On Sunday December 13th I send via email AND complaint form on Internet a message that I want to CANCEL this order. On December 15th I again received a message of CD-WOW that this order is still delayed, so the order WASN'T SHIPPED YET AND MY REQUEST FOR CANCELLING THIS ORDER WAS ON TIME!!!!!
In the message below the order seems suddenly be shipped????
In the future there will be no cancelling of orders, because I will not place any order anymore due to NEGLIGENCE, CUSTOMER MISTREATMENT + IGNORING THE COMPLAINTS SUBMITTED BY THE CUSTOMER.
Good luck and just keep ignoring the customer. That's the only thing CD-WOW is good at.
Wat een balle tent zeg...
):Is CD-WOW completely ignore anything what the customer is sending or does CD-WOW know nothing about customer satisfaction????
On Sunday December 13th I send via email AND complaint form on Internet a message that I want to CANCEL this order. On December 15th I again received a message of CD-WOW that this order is still delayed, so the order WASN'T SHIPPED YET AND MY REQUEST FOR CANCELLING THIS ORDER WAS ON TIME!!!!!
In the message below the order seems suddenly be shipped????
In the future there will be no cancelling of orders, because I will not place any order anymore due to NEGLIGENCE, CUSTOMER MISTREATMENT + IGNORING THE COMPLAINTS SUBMITTED BY THE CUSTOMER.
Good luck and just keep ignoring the customer. That's the only thing CD-WOW is good at.
Wat een balle tent zeg...
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 16 december 2009, 17:58 uur
Ik heb er ook al drie maanden één in bestelling staan, telkens vertraagd. Maar die kostte bijna niks, ik zie wel of die komt of niet.
In het verleden heb ik er wel mee te maken gehad. Die pre-order functie van ze werkt vooral voor geen meter.....
In het verleden heb ik er wel mee te maken gehad. Die pre-order functie van ze werkt vooral voor geen meter.....
0
DreamHead
geplaatst: 21 december 2009, 22:38 uur
Daar gaan we weer,
3 cd,s besteld bij CDWOW. 2 verzonden op 26 november, en een op 25 november. Ik zit dus al ruim 3 weken te wachten en heb nog steeds niks.
Gisteren een mailtje verstuurd naar de klantenservice over de stand van zaken maar nog geen antwoord gekregen.
Uit ervaring week ik dat als je langer dan 4 weken moet wachten na verzending dat je naar je cd,s kunt fluiten.
Heb al wel een paar keer een nieuw exemplaar toegestuurd gekregen, daar deden ze niet moeilijk over.
Afwachten maar weer op mijn mail
3 cd,s besteld bij CDWOW. 2 verzonden op 26 november, en een op 25 november. Ik zit dus al ruim 3 weken te wachten en heb nog steeds niks.
Gisteren een mailtje verstuurd naar de klantenservice over de stand van zaken maar nog geen antwoord gekregen.
Uit ervaring week ik dat als je langer dan 4 weken moet wachten na verzending dat je naar je cd,s kunt fluiten.
Heb al wel een paar keer een nieuw exemplaar toegestuurd gekregen, daar deden ze niet moeilijk over.
Afwachten maar weer op mijn mail

0
geplaatst: 22 december 2009, 20:54 uur
Voor soms moeilijk verkrijgbare new wave titels (maar ook andere genre's), op zowel CD als DVD, is wellicht RED SUN RECORDS een optie.
Heb er zelf ook al wat mooi spul vandaan gehaald.
Het is een on-line shop opererend vanuit Makkum (Frl.)
Heb er zelf ook al wat mooi spul vandaan gehaald.
Het is een on-line shop opererend vanuit Makkum (Frl.)
0
geplaatst: 31 december 2009, 19:26 uur
Ik vind het heel bijzonder dat er zo verschrikkelijk veel klachten over CD WOW zijn terwijl ik al 3 jaar lang zonder problemen bestel.
+/- 30 cd's in totaal in goede staat voor super prijzen.
Wel even geduld hebben maar ik hoef mijn cd's niet perse de dag na de release te hebben.
+/- 30 cd's in totaal in goede staat voor super prijzen.
Wel even geduld hebben maar ik hoef mijn cd's niet perse de dag na de release te hebben.
0
geplaatst: 31 december 2009, 20:01 uur
Bij deze mijn ervaring met cdwow 
Half november 2009 dit topic doorgelezen en dacht: ik probeer het gewoon een keer bij cdwow om wat cd's te bestellen want de grote pluspunten zijn:
- lage prijzen van veel recente cd's (maar ook oudere cd's);
- geen verzendkosten.
Op 28 november 2009 een bestelling gedaan en meteen maar 15 stuks. Het zijn de volgende titels (sorry voor de hoofdletters; heb even gekopieerd uit mijn besteloverzicht bij cdwow):
EUROPE - LAST LOOK AT EDEN EP [CD]
ROBBIE WILLIAMS - REALITY KILLED THE VIDEO STAR [CD]
W.A.S.P. - BABYLON [CD]
EUROPE - LAST LOOK AT EDEN [CD]
ALICE IN CHAINS - BLACK GIVES WAY TO BLUE [CD]
SLAYER - HELL AWAITS [CD]
PEARL JAM - BACKSPACER [CD]
BLACK CROWES - BEFORE THE FROST...UNTIL THE FREEZE [CD]
SLAYER - SHOW NO MERCY [CD]
BON JOVI - THE CIRCLE [CD]
STRYPER - BEST OF STRYPER [CD]
SLAYER - WORLD PAINTED BLOOD [CD]
WITHIN TEMPTATION - AN ACOUSTIC NIGHT AT THE THEATRE [CD]
FOO FIGHTERS - GREATEST HITS [CD]
SLAYER - SOUTH OF HEAVEN [CD]
Zoals je ziet: van alles wat: recente cd's en wat oudjes. Betaald via creditcard en keurig op de hoogte gehouden per email met de status van mijn bestelling.
Vervolgens worden op 3 december 2009 de eerste cd's verzonden (10 stuks) en dan krijg je dus 10 mailtjes: voor iedere cd eentje. Ach, beetje overdadig maar ze houden je netjes op de hoogte.
Op 4 december 2009 werden er weer 3 verzonden en dus weer 3 mailtjes. Op 9 en 10 december 2009 beide data nog eentje en alle 15 waren nu onderweg: nu dus de brievenbus in de gaten houden
En toen werd het wachten! Op zaterdag 12 december 2009 kwamen de eerste 7 binnen. Slechts 8 dagen na verzending door cdwow en z'n 2 weken na het plaatsen van mijn bestelling. Allemaal in een eigen verpakking dus de brievenbus bleef ratelen.
Wel goed verpakt trouwens in een bubbel-envelopje. Blijkbaar verzonden vanuit Zurich want meer stond er niet op de enveloppen. Misschien dat ze vanuit Maleisië naar Zurich worden verzonden en dan opnieuw verpakt en dan door worden gestuurd naar Nederland? Ik weet het niet. Geen probleem: ze zijn er en in goede staat.
Maandag 14 december 2009 vielen er nog 3 in de brievenbus. Woensdag 15 december 2009 weer eentje. Zaterdag de 21ste 2 stuks. Donderdag de 24ste nog 1 en de laatste van de 15 stuks kwam vandaag binnen: 31 december.
Van de 15 was er maar 1 zogenaamde versie uit Maleisië (zit een irritant hologram op): die van Within Temptation. De rest was de "gewone" Europese versie zoals die bijvoorbeeld ook bij de MediaMarkt of Free Record Shop ligt.
De cd's van Pearl Jam en The Black Crowes zijn digipacks (dus geen jewel case) en dat stond er niet bij toen ik ze bestelde. Wel leuk maar het gaat om het principe: je moet krijgen wat je hebt besteld. Bij The Black Crowes cd zit een code waar je op hun website nog een complete live cd kan downloaden: zeer leuk!
Conclusie: 15 cd's besteld, de eerste kwam na zo'n 2 weken en de laatste was na 1 maand binnen. Niet heel snel allemaal natuurlijk maar daar staat dus tegenover dat al de cd's die ik heb besteld minder dan 10 euro per stuk waren. Veelal stukken goedkoper dan in Nederland en op 15 cd's scheelt dat best veel. Dat wachten neem ik dan voor lief en best geinig dat zo af en toe er weer een cd op de mat ligt;-)
Bovendien is december wereldwijd een drukke maand qua post en dan vind ik het allemaal best te doen wat cdwow heeft gepresteerd richting mijn kant. Grotendeels in de lijn met de ervaringen van anderen hier. Ik bedoel dan met name de levertijd.
Ik vind cdwow wel een aanrader voor wat betreft cd's. OK, ik heb nog maar 1x besteld maar zal ook bij volgende bestellingen hier mijn ervaringen posten. Iedere ervaring is er eentje zal ik maar zeggen.

Half november 2009 dit topic doorgelezen en dacht: ik probeer het gewoon een keer bij cdwow om wat cd's te bestellen want de grote pluspunten zijn:
- lage prijzen van veel recente cd's (maar ook oudere cd's);
- geen verzendkosten.
Op 28 november 2009 een bestelling gedaan en meteen maar 15 stuks. Het zijn de volgende titels (sorry voor de hoofdletters; heb even gekopieerd uit mijn besteloverzicht bij cdwow):
EUROPE - LAST LOOK AT EDEN EP [CD]
ROBBIE WILLIAMS - REALITY KILLED THE VIDEO STAR [CD]
W.A.S.P. - BABYLON [CD]
EUROPE - LAST LOOK AT EDEN [CD]
ALICE IN CHAINS - BLACK GIVES WAY TO BLUE [CD]
SLAYER - HELL AWAITS [CD]
PEARL JAM - BACKSPACER [CD]
BLACK CROWES - BEFORE THE FROST...UNTIL THE FREEZE [CD]
SLAYER - SHOW NO MERCY [CD]
BON JOVI - THE CIRCLE [CD]
STRYPER - BEST OF STRYPER [CD]
SLAYER - WORLD PAINTED BLOOD [CD]
WITHIN TEMPTATION - AN ACOUSTIC NIGHT AT THE THEATRE [CD]
FOO FIGHTERS - GREATEST HITS [CD]
SLAYER - SOUTH OF HEAVEN [CD]
Zoals je ziet: van alles wat: recente cd's en wat oudjes. Betaald via creditcard en keurig op de hoogte gehouden per email met de status van mijn bestelling.
Vervolgens worden op 3 december 2009 de eerste cd's verzonden (10 stuks) en dan krijg je dus 10 mailtjes: voor iedere cd eentje. Ach, beetje overdadig maar ze houden je netjes op de hoogte.
Op 4 december 2009 werden er weer 3 verzonden en dus weer 3 mailtjes. Op 9 en 10 december 2009 beide data nog eentje en alle 15 waren nu onderweg: nu dus de brievenbus in de gaten houden

En toen werd het wachten! Op zaterdag 12 december 2009 kwamen de eerste 7 binnen. Slechts 8 dagen na verzending door cdwow en z'n 2 weken na het plaatsen van mijn bestelling. Allemaal in een eigen verpakking dus de brievenbus bleef ratelen.
Wel goed verpakt trouwens in een bubbel-envelopje. Blijkbaar verzonden vanuit Zurich want meer stond er niet op de enveloppen. Misschien dat ze vanuit Maleisië naar Zurich worden verzonden en dan opnieuw verpakt en dan door worden gestuurd naar Nederland? Ik weet het niet. Geen probleem: ze zijn er en in goede staat.
Maandag 14 december 2009 vielen er nog 3 in de brievenbus. Woensdag 15 december 2009 weer eentje. Zaterdag de 21ste 2 stuks. Donderdag de 24ste nog 1 en de laatste van de 15 stuks kwam vandaag binnen: 31 december.

Van de 15 was er maar 1 zogenaamde versie uit Maleisië (zit een irritant hologram op): die van Within Temptation. De rest was de "gewone" Europese versie zoals die bijvoorbeeld ook bij de MediaMarkt of Free Record Shop ligt.
De cd's van Pearl Jam en The Black Crowes zijn digipacks (dus geen jewel case) en dat stond er niet bij toen ik ze bestelde. Wel leuk maar het gaat om het principe: je moet krijgen wat je hebt besteld. Bij The Black Crowes cd zit een code waar je op hun website nog een complete live cd kan downloaden: zeer leuk!

Conclusie: 15 cd's besteld, de eerste kwam na zo'n 2 weken en de laatste was na 1 maand binnen. Niet heel snel allemaal natuurlijk maar daar staat dus tegenover dat al de cd's die ik heb besteld minder dan 10 euro per stuk waren. Veelal stukken goedkoper dan in Nederland en op 15 cd's scheelt dat best veel. Dat wachten neem ik dan voor lief en best geinig dat zo af en toe er weer een cd op de mat ligt;-)
Bovendien is december wereldwijd een drukke maand qua post en dan vind ik het allemaal best te doen wat cdwow heeft gepresteerd richting mijn kant. Grotendeels in de lijn met de ervaringen van anderen hier. Ik bedoel dan met name de levertijd.
Ik vind cdwow wel een aanrader voor wat betreft cd's. OK, ik heb nog maar 1x besteld maar zal ook bij volgende bestellingen hier mijn ervaringen posten. Iedere ervaring is er eentje zal ik maar zeggen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 2 januari 2010, 12:51 uur
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
De 24e was een cd verzonden, die was de 30e binnen. De 28e is er ook een cd verzonden, die had ik vandaag al binnen.
De 24e was een cd verzonden, die was de 30e binnen. De 28e is er ook een cd verzonden, die had ik vandaag al binnen.
0
geplaatst: 2 januari 2010, 13:45 uur
Ik heb er 3 CD's besteld op de 17e. De 1e werd 18 dec verzonden, de 2e werde de 28e verzonden & de 3e de 29e stond iig op de site want een bevestegings mail kreeg ik niet. En nog steeds zit ik te wachten op de 1e
. Ik had een mailtje verzonden en ze zeiden dat ze leveringsproblemen hadden met europa
en als ik een nieuwe e-mail verstuur krijg ik geen bevestegings mail meer dat ze m'n mail ontvangen hebben .
. Ik had een mailtje verzonden en ze zeiden dat ze leveringsproblemen hadden met europa
en als ik een nieuwe e-mail verstuur krijg ik geen bevestegings mail meer dat ze m'n mail ontvangen hebben .
0
geplaatst: 2 januari 2010, 13:53 uur
Geloof me maar, ze komen echt wel aan. Volgens mij had ik je via PM ook al uitgelegd dat die verzendmails niets zeggen bij CD-Wow (ik heb laatst een CD ontvangen waarvan ik niet eens een mail heb ontvangen dat ie verzonden was). Pas al je na een maand of anderhalf nog niets hebt ontvangen moet je contact opnemen met ze.
0
geplaatst: 2 januari 2010, 15:01 uur
Ja klopt je had het uitgelegd maar ik poste het toch vanwegen het bericht boven mij. Alsnog bedankt
.
.
0
geplaatst: 2 januari 2010, 15:24 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Geloof me maar, ze komen echt wel aan. Volgens mij had ik je via PM ook al uitgelegd dat die verzendmails niets zeggen bij CD-Wow (ik heb laatst een CD ontvangen waarvan ik niet eens een mail heb ontvangen dat ie verzonden was). Pas al je na een maand of anderhalf nog niets hebt ontvangen moet je contact opnemen met ze.
1,5 maand is gewoon te lang - je betaling hebben ze nl al lang; je credit card of je paypal wordt belast bij bestelling: dus gewoon boter bij de vis - al zal dat in het geval van CDWOW wel eens panga kunnen zijn. ; -)
Nooit langer dan 3 weken wachten met reclameren - je hebt betaald en je staat in je recht. Wat dat betreft heeft Amazon een vele beter blazoen dan CD NouNou.
0
geplaatst: 2 januari 2010, 16:15 uur
Al meer dan dertig cd's besteld bij cdwow en alles is altijd in prima staat aangekomen, soms duurt het wat langer maar dat vind ik niet erg, gewoon een beetje geduld hebben.
0
geplaatst: 3 januari 2010, 14:23 uur
Het valt mij op dat de levertijden de laatste tijd veel korter zijn geworden. Waar het in het verleden nog wel eens 2 weken kon duren, heb ik de meeste voorradige cd's nu binnen 5-6 dagen in huis!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 januari 2010, 11:18 uur
Ik begin nou toch echt stiekem te geloven dat de levertijden echt verkort zijn. Vandaag weer twee cd's ontvangen met een levertijd van 6 en 7 dagen (zie ook mijn bericht van 2 januari).
0
geplaatst: 6 januari 2010, 11:43 uur
Zou zeer positief zijn. Kwamen de CD's uit de buurt (Zwitserland misschien?) of uit de andere kant van de wereld?
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 6 januari 2010, 11:56 uur
Zwitserland (dat duurde anders 2 weken). Ik zie dat ze er nu een stickertje met 'priority' opgeplakt hebben, dat was me nog niet eerder opgevallen. Wellicht heeft dat er mee te maken.
0
geplaatst: 6 januari 2010, 11:56 uur
Dat hangt ervan af wat je bestelt. Normaal verkrijgbare CD's die in Europa zijn geperst, komen meestal uit Zwitserland. Andere uit de VS en weer andere uit Hong Kong.
Heb nog niets gemerkt van een kortere levertijd, maar ik heb er de laatste weken dan ook nauwelijks iets besteld. Al is dat priority-stickertje me ook opgevallen.
Overigens kwam ik er gisteren achter dat ik mijn laatste tegoedbon, gekregen na de aankoop van 10 CD's, had laten verlopen. Ik was een dag te laat om 'm te besteden. De regels in de 'terms & conditions' zijn er duidelijk over: het is de verantwoordelijkheid van de koper om ze binnen de gestelde termijn te verzilveren', 'ongebruikte coupons kunnen niet gerestitueerd worden' etc.
Maar ik dacht: laat ik er toch eens een mailtje aan wagen; het ging toch om acht harde euro's. Uitgelegd hoe het zat en gezegd dat ik er begrip voor heb als het niet zou kunnen, maar misschien dat het toch mogelijk was om... etc etc.
Ik kreeg dezelfde dag nog een mailtje terug dat 'as a one time goodwill gesture, we have extended the expiry date of the voucher till 10/01/2010'. Ik heb 'm dus meteen maar benut. Ik vind dat toch wel klasse hoor.
Ik lees inderdaad dat een hoop mensen problemen hebben met CD Wow, maar afgezien van hun levertijden (die ik gewoon incalculeer) heb ik niets dan prettige ervaringen gehad. De klantenservice is in elk geval goed bereikbaar en doorgaans inschikkelijk.
Heb nog niets gemerkt van een kortere levertijd, maar ik heb er de laatste weken dan ook nauwelijks iets besteld. Al is dat priority-stickertje me ook opgevallen.
Overigens kwam ik er gisteren achter dat ik mijn laatste tegoedbon, gekregen na de aankoop van 10 CD's, had laten verlopen. Ik was een dag te laat om 'm te besteden. De regels in de 'terms & conditions' zijn er duidelijk over: het is de verantwoordelijkheid van de koper om ze binnen de gestelde termijn te verzilveren', 'ongebruikte coupons kunnen niet gerestitueerd worden' etc.
Maar ik dacht: laat ik er toch eens een mailtje aan wagen; het ging toch om acht harde euro's. Uitgelegd hoe het zat en gezegd dat ik er begrip voor heb als het niet zou kunnen, maar misschien dat het toch mogelijk was om... etc etc.
Ik kreeg dezelfde dag nog een mailtje terug dat 'as a one time goodwill gesture, we have extended the expiry date of the voucher till 10/01/2010'. Ik heb 'm dus meteen maar benut. Ik vind dat toch wel klasse hoor.
Ik lees inderdaad dat een hoop mensen problemen hebben met CD Wow, maar afgezien van hun levertijden (die ik gewoon incalculeer) heb ik niets dan prettige ervaringen gehad. De klantenservice is in elk geval goed bereikbaar en doorgaans inschikkelijk.
0
geplaatst: 6 januari 2010, 16:08 uur
@gaucho: dat is inderdaad wel een heel sympathiek gebaar zeg
Helaas zie ik dat mijn gratis te besteden voucher (na bestellen van 10 producten) onlangs ook verlopen is. 24/12, damn it.. En dat terwijl ik laatst nog besteld heb
Helaas zie ik dat mijn gratis te besteden voucher (na bestellen van 10 producten) onlangs ook verlopen is. 24/12, damn it.. En dat terwijl ik laatst nog besteld heb

0
geplaatst: 6 januari 2010, 16:26 uur
gaucho schreef:
De klantenservice is in elk geval goed bereikbaar en doorgaans inschikkelijk.
De klantenservice is in elk geval goed bereikbaar en doorgaans inschikkelijk.
Daarom bestel ik niet vaak meer bij play.com: die zijn echt heel erg slecht bereikbaar.
0
geplaatst: 6 januari 2010, 18:22 uur
aERodynamIC schreef:
Daarom bestel ik niet vaak meer bij play.com: die zijn echt heel erg slecht bereikbaar.
(quote)
Da's ook mijn ervaring. Volgens mij staat er op hun website niet eens een e-mailadres voor contact. Je kunt ze dacht ik alleen telefonisch bereiken en zelfs dat valt nog niet mee.
0
geplaatst: 6 januari 2010, 20:18 uur
Precies: ik kreeg alleen in gesprek en dat was het. Ik heb mijn klacht dan ook maar laten varen wat eigenlijk zeer irritant is natuurlijk.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 7 januari 2010, 12:32 uur
Na zeer lange tijd nog eens iets bij Bang besteld en die zijn er duidelijker ook niet sneller op geworden: een maand en vier dagen, jawadde.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 11 januari 2010, 11:50 uur
Het staat nu ook vermeld bij cdwow dat de levertijd 5-7 dagen is, voorheen was dit 7-10.
* denotes required fields.