Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 november 2009, 11:59 uur
Je kan die nieuwsbrieven ook gewoon uitvinken.....
0
geplaatst: 27 november 2009, 12:51 uur
Stijn_Slayer schreef:
Dat is nou precies waar die hele discussie over direct mail, bellen etc over gaat: het is absurd dat je iets uit moet vinken, het is ^^%**&^ niet meer dan normaal dat je krijgt wat je aanvinkt/opgeeft.
Neem aan dat je wel eens uit eten gaat - dan krijg je toch ook een menu om aan te geven wat je wilt; ooit meegemaakt in kroeg of restaurant dat je iets uit moest vinken.
Opt-in zou de rule moet zijn voor elke weldenkende goed functionerende website - ook e-commerce uit Chingapoor!
0
geplaatst: 27 november 2009, 13:26 uur
Je maakt me niet wijs dat je maar 1 e-mailadres bezit. Ik heb een hotmailaccount waar die rommel allemaal op binnenkomt, paar keer per week eventjes legen en globaal checken of ik niets bijzonders gemist heb (de aanbiedingen om m'n mannelijkheid fiks te vergroten vliegen me om de oren) en ik ben weer up to date. M'n gewone meelboks komt nooit iets van reclame op binnen, er is geen bedrijf of instelling die dat adres heeft.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 27 november 2009, 14:21 uur
Mjuman schreef:
Dat is nou precies waar die hele discussie over direct mail, bellen etc over gaat: het is absurd dat je iets uit moet vinken, het is ^^%**&^ niet meer dan normaal dat je krijgt wat je aanvinkt/opgeeft.
Neem aan dat je wel eens uit eten gaat - dan krijg je toch ook een menu om aan te geven wat je wilt; ooit meegemaakt in kroeg of restaurant dat je iets uit moest vinken.
Opt-in zou de rule moet zijn voor elke weldenkende goed functionerende website - ook e-commerce uit Chingapoor!
(quote)
Je kan ook overdrijven. Je doet net alsof je wekenlang brieven heen en weer moet sturen voor je die nieuwsbrief niet meer krijgt
.Voor zover ik het me herinner kon je bij het aanmaken van een account al direct kiezen of je de nieuwsbrieven wel of niet wilt hebben. Andere sites doen dat ook zo.
0
geplaatst: 27 november 2009, 18:22 uur
Stijn_Slayer schreef:
Voor zover ik het me herinner kon je bij het aanmaken van een account al direct kiezen of je de nieuwsbrieven wel of niet wilt hebben. Andere sites doen dat ook zo.
Voor zover ik het me herinner kon je bij het aanmaken van een account al direct kiezen of je de nieuwsbrieven wel of niet wilt hebben. Andere sites doen dat ook zo.
Maar dat staat standaard op ja en dat is ook bij bijna alle sites zo, ben daar ook niet zo'n voorstander van.
0
geplaatst: 28 november 2009, 13:28 uur
gaucho schreef:
Een enkele keer koop ik een speciale aanbieding, waar je de coupons niet bij kunt gebruiken. Gisteren Sheer heart attack van Queen gekocht voor € 4,99. Daar hoef ik niet lang over na te denken, couponnetje of niet.
Een enkele keer koop ik een speciale aanbieding, waar je de coupons niet bij kunt gebruiken. Gisteren Sheer heart attack van Queen gekocht voor € 4,99. Daar hoef ik niet lang over na te denken, couponnetje of niet.
Daar heb ik ooit 43 gulden voor betaald

0
geplaatst: 28 november 2009, 13:39 uur
Tegenwoordig hebben die cd's uit Maleisië vaak van die vreselijke zilveren hologram stickers op de boekjes zitten. Ik weet dat wie voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten niet moet zeuren maar ik denk er meer en meer over om hier en daar te twijfelen om bepaalde cd's dan bij cd-wow te bestellen....
0
geplaatst: 29 november 2009, 13:10 uur
Heeft er iemand ervaring met amazon.com??
Ik wil graag 2 CD's bestellen die echt alleen maar daar te krijgen zijn
.
Ze zijn allebei $13, weet iemand hoeveel euro dat ongeveer is?
Ik wil graag 2 CD's bestellen die echt alleen maar daar te krijgen zijn
.Ze zijn allebei $13, weet iemand hoeveel euro dat ongeveer is?
0
geplaatst: 29 november 2009, 13:22 uur
Je kunt bij amazon zorgen dat je bestelling in euro's genoteerd staan dan weet je het precies 
Maar 13 dollar is ongeveer 8,70 euro.
Ik ben altijd erg tevreden over amazon.

Maar 13 dollar is ongeveer 8,70 euro.
Ik ben altijd erg tevreden over amazon.
0
geplaatst: 29 november 2009, 13:35 uur
Wow dat vind ik nog best goedkoop voor CD's die zo moeilijk te krijgen zijn.
Bedankt voor het snelle antwoord!
Bedankt voor het snelle antwoord!
0
geplaatst: 29 november 2009, 13:55 uur
Ik neem aan dat je er nog wel verzendkosten bij moet rekenen maar dan nog wordt het niet zo heel erg duur.
Daarom is het handig dat wanneer je je bestelling plaatst je dat in euro's doet want dan weet je exact wat je gaat betalen inclusief de verzendkosten.
Daarom is het handig dat wanneer je je bestelling plaatst je dat in euro's doet want dan weet je exact wat je gaat betalen inclusief de verzendkosten.
0
geplaatst: 29 november 2009, 14:38 uur
Je kunt gewoon ook bij Amazon.co.uk bestellen - soms wil het zelfs voordeliger zijn om daar te bestellen. Bestellen via affilates is ALTIJD goedkoper via co.uk; kosten zijn dat altijd ca 1,79 GBP (= ca. 2 euro) per lp of cd. Bestel je via Amazon zelf: zijn de kosten een vast bedrag per order, + een bedrag per cd of lp; pas bij 3 cd's ben je dan vaak goedkoper uit; maar, zoals gezegd, affliates (button: "buy new and used from..." ) werken vaak met beduidend lagere prijzen .
0
geplaatst: 29 november 2009, 14:49 uur
Ik heb ook eerst op co.uk gekeken maar daar zijn ze allebei niet te koop. Dus dan maar via Amazon.com.
En krijg je via een affiliatie geen 2e hands? Dat dacht ik altijd.
0
geplaatst: 29 november 2009, 14:55 uur
NewYorkCityLight schreef:
Dat staat er dan altijd duidelijk bij.
0
geplaatst: 29 november 2009, 16:03 uur
aERodynamIC schreef:
(quote)
Ai - bestellen bij affiliate in US is beduidend duurder: ca 3 euro per cd; Amazon gewoon bestellen: ca 3,25 per order en dan nog ca 1,75 per item.
0
geplaatst: 30 november 2009, 10:20 uur
Wie wil er nog een of twee coupons hebben van € 1,50 per stuk (alleen vandaag geldig)? PM maar.
0
geplaatst: 3 december 2009, 18:08 uur
Heeft hier iemand weleens zijn bestelling geannuleerd?
Zoja, hoelang duurde het voor je je geld terug kreeg?
danku,,
Zoja, hoelang duurde het voor je je geld terug kreeg?
danku,,
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 december 2009, 18:10 uur
Eén keer (ging om een groot bedrag van 74 euro). Ik kreeg binnen drie uur een mailtje dat de order geannuleerd werd, en binnen drie of vier dagen had ik het geld terug.
0
geplaatst: 3 december 2009, 18:12 uur
Stijn_Slayer schreef:
Eén keer (ging om een groot bedrag van 74 euro). Ik kreeg binnen drie uur een mailtje dat de order geannuleerd werd, en binnen drie of vier dagen had ik het geld terug.
Ik had Fifa 10 besteld voor €43,00,
maar na 2 weken had ik hem nog niet, dus had ik maar geannuleerd.
En nu zit ik op mijn geld te wachten.:S
0
geplaatst: 3 december 2009, 18:14 uur
Ze verkopen nu ook vinyl, niet echt goedkoop trouwens. Ben benieuwd of ze dat ook gratis verzenden.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 3 december 2009, 18:14 uur
@ Kitipan: Als die al verzonden is krijg je geen geld terug, ik weet niet of dat het geval is?
De levertijd is altijd iets van twee weken, als hij niet op voorraad is duurt het dus nog langer.
De levertijd is altijd iets van twee weken, als hij niet op voorraad is duurt het dus nog langer.
0
geplaatst: 3 december 2009, 18:20 uur
Stijn_Slayer schreef:
@ Kitipan: Als die al verzonden is krijg je geen geld terug, ik weet niet of dat het geval is?
Hij is nog niet verzonden, hij stond op backorder.
En op de site staat al dat ie geannuleerd is.
0
geplaatst: 3 december 2009, 18:37 uur
0
haveman
geplaatst: 7 december 2009, 20:52 uur
In De Site > Algemeen > Feedback, klachten en andere opmerkingen:
Ik heb voor het eerst wat cd's besteld bij cdwow met verschillende levertijd.
Een aantal zijn op 1 en 2 december al verzonden en er staan er nog twee in backorder.
Weet iemand of ze pas bezorgd worden als alles compleet is?
Alvast bedankt!
Ik heb voor het eerst wat cd's besteld bij cdwow met verschillende levertijd.
Een aantal zijn op 1 en 2 december al verzonden en er staan er nog twee in backorder.
Weet iemand of ze pas bezorgd worden als alles compleet is?
Alvast bedankt!
0
geplaatst: 8 december 2009, 08:31 uur
Ja, en ze kunnen wel even onderweg zijn, want ze kunnen overal vandaan komen.
0
geplaatst: 10 december 2009, 09:11 uur
trebremmit schreef:
Ze verkopen nu ook vinyl, niet echt goedkoop trouwens. Ben benieuwd of ze dat ook gratis verzenden.
Vinyl wordt ook gratis verzonden.
* denotes required fields.