Muziek / Algemeen / Het grote webwinkeltopic
zoeken in:
0
geplaatst: 6 september 2007, 20:28 uur
idem hiero
** verheugt zich op een tweede exemplaar, want t is nog een verdomd goede CD ook **
** verheugt zich op een tweede exemplaar, want t is nog een verdomd goede CD ook **
0
geplaatst: 9 september 2007, 13:07 uur
Ik kan niet eens meer kiezen waarmee ik wil betalen. Nu moet ik met creditcard betalen, maar die heb ik niet. Iemand een idee hoe ik dat kan veranderen? De oude optie waaruit je kon kiezen bestaat niet meer, nu kom ik PayNova. *help*
0
geplaatst: 18 september 2007, 00:14 uur
Hello
Many thanks for confirming your preferred option. We shall now action your request as a priority.
With the recent sale of the business to Stomp Pty Limited we are confident that our normal, efficient service will soon resume.
It has been a difficult few months for our customers and staff alike and we are delighted that the business is getting back on track.
Thank you for your patience during this time and we hope that you will visit us again soon in light of the improvements and changes that lay ahead.
Kind regards
(als reactie op mijn keuze tussen twee methoden om mijn geld terug te storten)
Many thanks for confirming your preferred option. We shall now action your request as a priority.
With the recent sale of the business to Stomp Pty Limited we are confident that our normal, efficient service will soon resume.
It has been a difficult few months for our customers and staff alike and we are delighted that the business is getting back on track.
Thank you for your patience during this time and we hope that you will visit us again soon in light of the improvements and changes that lay ahead.
Kind regards
(als reactie op mijn keuze tussen twee methoden om mijn geld terug te storten)
0
geplaatst: 18 september 2007, 18:05 uur
Dat klinkt alsof ik ze toch in de gaten moet blijven houden, want die prijzen blijven een lokkertje.
0
VB1
geplaatst: 20 september 2007, 16:43 uur
Zijn er mensen die recentelijk hier een CD hebben besteld? Ik zou er namelijk graag een paar willen bestellen, maar wil er niet maanden op wachten.
0
geplaatst: 20 september 2007, 17:29 uur
10 dagen is de nieuwe Siouxsie verschenen, en die heb ik besteld voordat-ie uitkwam. Ik wacht in angst en spanning...
0
geplaatst: 20 september 2007, 17:33 uur
Dan wacht ik mee met sq, want dit is een recente release. Als dit goed gaat ga ik me misschien ook weer aan eentje bestellen (voorlopig niet meer in elk geval).
0
geplaatst: 20 september 2007, 18:15 uur
Ik heb een paar dagen geleden een mailtje gestuurd met de vraag of ze konden zeggen wanneer ik Kala van M.I.A. zou binnen krijgen en toen kreeg ik het antwoord dat deze binnen enkele dagen zou worden opgestuurd. Vandaag kreeg ik een bericht dat 'ie verzonden is. Het lijkt er dus op dat er weer wat activiteit is. 

0
geplaatst: 20 september 2007, 19:28 uur
Ja ik heb toch ook de verwachting dat het weer een beetje kan aantrekken, alsook geformuleerd in het cursieve stukje bij Blue Velvet hierboven. Ze blijven netjes en komen wel ná. Misschien is men daadwerkelijk aan het opklimmen uit een diep dal. Maar vooralsnog bestel ik er even één tegelijk en doe ik pas weer een nieuwe als ik de vorige binnen heb.
0
VB1
geplaatst: 20 september 2007, 20:27 uur
Jammer. Het lijkt er op dat het alleen maar mogelijk is via creditcard te betalen....
0
geplaatst: 21 september 2007, 10:25 uur
VB1 schreef:
Jammer. Het lijkt er op dat het alleen maar mogelijk is via creditcard te betalen....
Ik kan de optie om anders te betalen ook niet meer vinden. Ikzelf heb ook geen creditcard en wil graag met Ideal betalen. In het menu staat nog wel dat het wordt ondersteunt, maar ik kan de optie zelf niet meer vinden. Een mailtje is onderweg, maar heb na dik een week nog geen antwoord mogen ontvangen...
0
geplaatst: 21 september 2007, 17:20 uur
Op hun site staat het volgende te lezen:
We zijn zeer verheugd een nieuw begin voor CD WOW! te kunnen mededelen. CD WOW! heeft nieuwe eigenaren en dit betekent dat alles weer terug is naar de normale gang van zaken en zelfs nog meer is verbeterd. We hebben de komende weken fantastische promoties en prijsvragen voor u in de aanbieding. Schrijf u nu in als WOW!-lid en grijp u kans op gratis cadeaubonnen!
We zijn zeer verheugd een nieuw begin voor CD WOW! te kunnen mededelen. CD WOW! heeft nieuwe eigenaren en dit betekent dat alles weer terug is naar de normale gang van zaken en zelfs nog meer is verbeterd. We hebben de komende weken fantastische promoties en prijsvragen voor u in de aanbieding. Schrijf u nu in als WOW!-lid en grijp u kans op gratis cadeaubonnen!
0
titan (crew)
geplaatst: 21 september 2007, 18:22 uur
Ik heb de laatste weken nog een paar keer wat besteld en alles gewoon gekregen. De levertijd was wel veel langer (maar dat was de laatste tijd gebruikelijk). Hopelijk gaat het nu beter.
0
geplaatst: 21 september 2007, 19:13 uur
Heb de nog te verschijnen Beirut besteld: eens kijken hoe het nu gaat dan.....
0
VB1
geplaatst: 22 september 2007, 01:52 uur
Justinx schreef:
Ik kan de optie om anders te betalen ook niet meer vinden. Ikzelf heb ook geen creditcard en wil graag met Ideal betalen. In het menu staat nog wel dat het wordt ondersteunt, maar ik kan de optie zelf niet meer vinden. Een mailtje is onderweg, maar heb na dik een week nog geen antwoord mogen ontvangen...
(quote)
Ik wel..
Hello
Thanks for your e-mail.
The payment provider is experiencing a technical problem therefore we have temporarily removed this payment option from the site - we are talking to them currently in the hope that they can resolve the issue as soon as possible.
I am sincerely sorry for the inconvenience caused.
Kind Regards
Mark.R
0
geplaatst: 22 september 2007, 09:12 uur
ik volg de nieuwe ontwikkelingen met spanning.... Hoop dat het nu echt goed gaat komen!
0
geplaatst: 22 september 2007, 12:40 uur
Ook betalingen via creditcard lopen nu anders dan voorheen. Dat gaat via paynova en je krijgt nu een bevestiging van je bestelling maar ook van paynova dat je betaling akkoord is.
Ze zijn duidelijk op andere wijze verder gegaan.
Ze zijn duidelijk op andere wijze verder gegaan.
0
geplaatst: 28 september 2007, 15:10 uur
VB1 schreef:
Ik wel..
Hello
Thanks for your e-mail.
The payment provider is experiencing a technical problem therefore we have temporarily removed this payment option from the site - we are talking to them currently in the hope that they can resolve the issue as soon as possible.
Kind Regards
Mark.R
(quote)
Ik wel..
Hello
Thanks for your e-mail.
Kind Regards
Mark.R
Ach, ik heb net nog een mail gestuurd hoe het nu precies zit met de oude betaal mogelijkheden. Nja, ik weet in ieder geval nu hoe het zit. Afwachten geblazen dus. Wel jammer want ik heb net 3 maal 2 euro kortingsbonnen gekregen die al verlopen op 3 oktober... Beetje flauw.
0
geplaatst: 28 september 2007, 15:21 uur
Justinx schreef:
Ach, ik heb net nog een mail gestuurd hoe het nu precies zit met de oude betaal mogelijkheden. Nja, ik weet in ieder geval nu hoe het zit. Afwachten geblazen dus. Wel jammer want ik heb net 3 maal 2 euro kortingsbonnen gekregen die al verlopen op 3 oktober... Beetje flauw.
(quote)
Niet dat ik er iets aan zou hebben aangezien ik ook geen credit card heb, maar ik vraag me toch wel af waarom ik die kortingsbonnen dan niet heb gekregen

0
geplaatst: 28 september 2007, 15:33 uur
Beste WOW!-Lid,
We zijn zeer verheugd u goed nieuws te mededelen....Een nieuw begin voor CD WOW!
We weten dat sommige van u problemen heeft ondervonden de afgelopen maanden en dat sommige zaken niet aan onze kwaliteitsnorm voldeden. Onze oprecht excuses hiervoor.
CD WOW! heeft echter nu nieuwe eigenaars. Dit betekent dat alles weer terug is naar de normale gang van zaken en zelfs beter is geworden. We hebben fantastische prijsvragen en cadeaubonnen voor u in petto de komende weken.
Zoals u van CD WOW! gewend bent, willen we u graag bedanken voor uw loyaliteit. Vandaar dat we u graag een 3 x 2 Euro unieke Cadeaubon willen aanbieden. Hiermee krijgt u korting op een CD, DVD of Game naar keuze. Uw unieke Cadeaubon is:
Cadeaubon 1 : ***
Cadeaubon 2 : ***
Cadeaubon 3 : ***
Dank u wel voor uw loyaliteit en steun.
Het CD WOW! team
We zijn zeer verheugd u goed nieuws te mededelen....Een nieuw begin voor CD WOW!
We weten dat sommige van u problemen heeft ondervonden de afgelopen maanden en dat sommige zaken niet aan onze kwaliteitsnorm voldeden. Onze oprecht excuses hiervoor.
CD WOW! heeft echter nu nieuwe eigenaars. Dit betekent dat alles weer terug is naar de normale gang van zaken en zelfs beter is geworden. We hebben fantastische prijsvragen en cadeaubonnen voor u in petto de komende weken.
Zoals u van CD WOW! gewend bent, willen we u graag bedanken voor uw loyaliteit. Vandaar dat we u graag een 3 x 2 Euro unieke Cadeaubon willen aanbieden. Hiermee krijgt u korting op een CD, DVD of Game naar keuze. Uw unieke Cadeaubon is:
Cadeaubon 1 : ***
Cadeaubon 2 : ***
Cadeaubon 3 : ***
Dank u wel voor uw loyaliteit en steun.
Het CD WOW! team
Zo zag het mailtje eruit.
0
geplaatst: 28 september 2007, 15:53 uur
Heb ik ook gehad! Die cadeaubonnen van CD Wow zijn altijd zo kortlopend.
0
titan (crew)
geplaatst: 28 september 2007, 15:55 uur
Ik heb die mail ook gehad, jammer dat ik nu net niets nodig heb (althans, wat ik nog wil kopen hebben ze niet).
0
geplaatst: 28 september 2007, 17:19 uur
Ik heb nog nooit zo'n mail gehad: ben zeker toch altijd al een goede klant bij ze geweest, valt niks meer bij te slijmen of zo 

0
geplaatst: 28 september 2007, 19:43 uur
Lijkt me chaos in de administratie van cd-wow... Heb overigens een mail gestuurd met de vraag waarom ik geen cadeaubonnen heb gekregen als loyale cd-wowklant.
0
geplaatst: 28 september 2007, 19:50 uur
ik heb al wel eerder bonnen gewisseld, en dat ging toen prima. Maar ik heb ze nu ook niet gehad. Ik zal eens proberen of ik ze krijg als ik vraag hoe t met mijn bestelling is (Siouxsie).
0
geplaatst: 29 september 2007, 10:48 uur
Het is mogelijk om de drie vouches te laten verlengen wanneer de oude betaal mogenlijkheden er weer zijn. Dat is dan wel weer loyaal 

0
geplaatst: 11 oktober 2007, 13:42 uur
Heeft iemand inmiddels al weer besteld? De normale betaalmogelijkheden zijn in ieder geval weer beschikbaar. Ik ben benieuwd of we de bestelde albums nu weer binnen een week kunnen verwachten.
0
titan (crew)
geplaatst: 11 oktober 2007, 15:01 uur
Ik heb de afgelopen 2 weken 2 cd's besteld. Eentje is nu onderweg en bij de ander is de levering vertraagd.
* denotes required fields.