MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Spotify

zoeken in:
Ik heb het vandaag geprobeerd maar ze zeggen dat me kaartnummer niet juist is en ze vragen ook om een ander nummer maar daar snap ik niks van, iets van VSN? Het is trouwens toch 10 eu per maand?

Dat ligt er aan:

Voor 5 euro per maand heb je een unlimited account. Daarme kun je onbeperkt muziek streamen op je computer zonder reclame!

voor 10 euro per maand heb je een premium account. Daarmee kun je ook muziek luisteren op je smartphone of tablet. Bovendien kan het ook offline.

Wat betreft je kaartnummer zou ik zo 123 niet weten waar dit aan ligt. Ik betaal zelf via PayPal.

Dan zal ik het vandaag toch even regelen, 5 eu per maand heb ik er zeker voor over. Jammer dat je de muziek niet op je Ipod kan zetten via Spotify, veel onbekende albums kosten (te) veel geld in de winkel of zijn nauwelijks verkrijgbaar maar ik wil die ook op fiets, trein, vakantie etc kunnen luisteren. Ben ook slecht in het vinden van een goeie site waar ik het kan downloaden.

Jawel, je kunt de nummers ook op je ipod zetten. Maar dan moet je dus een premium account nemen. Volgens mij kun je hier zelfs een maand op proef proberen als ik me niet vergis.

Oke, het kan dus wel! Ook als ik geen internet heb op me Ipod?

Wie is er op Soundrop vanavond? Ik ben er waarschijnlijk rond 22:00.

Als je je een beetje inhoudt met metal, kom ik ook wel langs straks. Maar eerst schaatsen kijken .

Ja, hoor. Ik heb een shoegaze/post-punk/new waveband ontdekt met metalinvloeden (Vaura), dat mag toch wel?

Maar ik wilde sowieso vanavond voor wat meer niet-metal gaan.

Gaan we vanavond nog weer proberen een record te vestigen?

Om Michael Jackson te citeren: Ik zal er zijn

Om Michael Jackson te citeren: mama appelsap.

Verder kom ik straks wel langs. Maar nu eerst even werken: een avond Glow Eindhoven beleven tussen de bejaarden.

Om Sandokan-veld te citeren:

Sandokan-veld schreef:
Om Michael Jackson te citeren: Ik zal er zijn

Ik ben nu nog een vrij lang album aan het beluisteren (tot 22:00), daarna zal ik wel even langs komen.

Ik lig er vanavond vroeg in.
Dus om Michael Jackson te citeren: 'Leave me Alone'

Ik ben er zowaar ook.

@Bardt1980 You don't really care about us

Remember the Time.. dat er nog iemand was die post-rock omhoog stemde.

In welke van de drie musicmeter rooms zitten jullie?

als het goed is kom je er met deze link:
SOUNDROP – Musicmeter - open.soundrop.fm

edit, die lijkt alleen online te werken.. we zitten in de doorsnee room, als je even een MuMe room ingaat en mij vertelt in welke je zit kun je er via mijn profiel wel komen.

Die ene genaamd 'musicmeter'

Ik ben er

Ik weet het

Zijn er vanavond nog weer mensen? Ik ben er wel een heb vernomen dat ook rock-rick wel op zou komen dagen.

Waarschijnlijk ben ik er rond 22:30, rond die fase van de Verrukkelijke 500 van Orinoco Radio zit namelijk zeer weinig van mijn gading.

Ik kom in de dweilpauzes langs denk ik.

Vooruit dan maar, omdat er zonder mij anders ook niks aan is :-p

Ik geef het maar op, probeer bijna dagelijks premium aan te maken maar het lukt niet. Vandaag al een uur mee gekloot maar het wil gewoon niet lukken. Heb voor de rest nog nooit moeite gehad met online betalen of accounts aanmaken, ik snap er niks van...

Ik koop altijd gewoon zo'n kaartje bij de appie heijn.

Zijn er vanavond nog mensen in de soundrop room? Was afgelopen woensdag akelig stil

Gast
geplaatst: vandaag om 02:42 uur

geplaatst: vandaag om 02:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.