Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 20 oktober 2013, 23:36 uur
toch 5 users + 1 spookuser weer... je mist wel iets Tsjeffie... het verschil met Limewire is dat dat ook wel zo'n verschrikkelijk slecht programma was dat het wel moest verdwijnen.
0
geplaatst: 21 oktober 2013, 15:02 uur
Dat hangt er wel vanaf wie er waren. In het kader van .. en vervolgens hoor je vage metal van Don Cappucino ben ik blij dat ik het mis. 

0
geplaatst: 21 oktober 2013, 15:03 uur
chevy93 schreef:
Dat hangt er wel vanaf wie er waren. In het kader van .. en vervolgens hoor je vage metal van Don Cappucino ben ik blij dat ik het mis.
Maar de vage jazz van Jelle wil je toch niet missen?

0
geplaatst: 23 oktober 2013, 23:22 uur
Ik ben nog onderweg naar huis na Deafheaven, maar kom zo nog wel even langs.
0
geplaatst: 23 oktober 2013, 23:25 uur
Ik zit in Budapest maar ik stem op Jelle's vage jazznominatie
0
geplaatst: 24 oktober 2013, 01:58 uur
Ik heb liever dat je een Budapest dan dat ik het moet ontgelden.
0
geplaatst: 24 oktober 2013, 12:14 uur
Gisteren niet aanwezig op Soundrop vanwege het concert van Deafheaven wat trouwens fantastisch was. Maak je geen zorgen, deze zondag weer vage metal. 

0
geplaatst: 3 november 2013, 16:36 uur
Wie is er vanavond op Soundrop?
Ik ben er vroeger dan normaal, rond 20:00/20:30. Om 22:35 ga ik de docu Searching For Sugar Man kijken op TV.
Ik ben er vroeger dan normaal, rond 20:00/20:30. Om 22:35 ga ik de docu Searching For Sugar Man kijken op TV.

0
geplaatst: 3 november 2013, 16:45 uur
Ik zal er vanavond ook nog eens bijzijn, denk ik. Vanaf 21u ongeveer.
0
geplaatst: 3 november 2013, 16:58 uur
Misschien laat op de avond, eerst maar eens Billy Bragg zien in de Melkweg.
Als de nadruk op metal komt te liggen, ben ik trouwens ook vrij snel weer weg...
Als de nadruk op metal komt te liggen, ben ik trouwens ook vrij snel weer weg...
0
geplaatst: 6 november 2013, 00:35 uur
dit was toch het spotify topic? 
raar geval heb ik . afgelopen tijd Matt Elliott geluisterd op Spotify. tot zondag - ochtend toen er op eens maar 2 albums beschikbaar waren van hem . smiddags waren er weer 5 en nu dinsdag//woensdfag weer 2. De melding die ik krijg als ik de ontbrekende albums opvraag is. not available in your country. waar of een gammel netwerk?

raar geval heb ik . afgelopen tijd Matt Elliott geluisterd op Spotify. tot zondag - ochtend toen er op eens maar 2 albums beschikbaar waren van hem . smiddags waren er weer 5 en nu dinsdag//woensdfag weer 2. De melding die ik krijg als ik de ontbrekende albums opvraag is. not available in your country. waar of een gammel netwerk?
0
geplaatst: 6 november 2013, 10:42 uur
Wie van jullie gebruikt er ook Deezer in plaats van Spotify?
Mij bevalt dat ook prima, vooral ook omdat je mp3's offline op kan slaan op je telefoon.
Mij bevalt dat ook prima, vooral ook omdat je mp3's offline op kan slaan op je telefoon.
0
geplaatst: 6 november 2013, 11:50 uur
Maar dat kan ook met Spotify, niet als mp3, maar nummers/albums/afspeellijsten zijn offline beschikbaar.
Wel vind ik de webversie van Spotify geregeld traag met het inladen van discografieen als je een artiest aanklikt bijvoorbeeld, of bij het openen van een album voordat hij alle songs laat zien. Anderen ook?
Wel vind ik de webversie van Spotify geregeld traag met het inladen van discografieen als je een artiest aanklikt bijvoorbeeld, of bij het openen van een album voordat hij alle songs laat zien. Anderen ook?
0
geplaatst: 7 november 2013, 10:56 uur
Weet iemand wat het maximale aantal uren of nummers dat je mag luisteren op Spotify per week? Ik kreeg Dinsdag namelijk een melding dat ik dat had bereikt en dat ik moet wachten tot volgende week
, heb weliswaar zowel Maandag als Dinsdag zon 8 uur muziek geluisterd via Spotify dus het zal wel rond de 15 uur liggen.
, heb weliswaar zowel Maandag als Dinsdag zon 8 uur muziek geluisterd via Spotify dus het zal wel rond de 15 uur liggen.
0
geplaatst: 7 november 2013, 11:07 uur
Volgens mij is het maar 10 uur per maand tegenwoordig.
Maar hey, voor het luttele bedrag van 5 euro per maand kun je onbeperkt muziek luisteren
Maar hey, voor het luttele bedrag van 5 euro per maand kun je onbeperkt muziek luisteren

* denotes required fields.