Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 4 december 2013, 20:48 uur
Ja, ik kom straks ook nog wel even langs. Rond 21:45 ben ik er. 

0
geplaatst: 4 december 2013, 22:57 uur
0
geplaatst: 4 december 2013, 23:25 uur
Ha, jij ook al. Alleen waarom jij er 94 keer naar geluisterd heb? 

0
geplaatst: 4 december 2013, 23:42 uur
Ik had ook John Cage'jes staan in de Witte Trui en in de afspeellijsten die ik gebruikte voor Song van het Jaar. Ik skip het nummer nu vrijwel direct (denk intussen niet meer dat spotify op pauze staat of dat de verbinding weg is), maar het wil nog wel eens gebeuren dat ik in slaap val voordat m'n playlist/wachtrij is afgelopen.
Het zijn er wel een stuk meer dan ik dacht. Op last.fm verwijder ik ze direct, dat is in deze statistieken helaas niet mogelijk.
0
geplaatst: 9 december 2013, 23:06 uur
Gisteren kon ik niet, waarschijnlijk ben ik woensdag weer aanwezig op Soundrop. 

0
geplaatst: 11 december 2013, 19:26 uur
Wie is er vanavond aanwezig op Soundrop? Ik in ieder geval wel, rond 22:00. 

0
geplaatst: 11 december 2013, 20:17 uur
Led Zeppelin vanaf vandaag op Spotify - Nederland - TROUW

Met Led Zeppelin aan boord wordt het aantal bands dat niet in Spotify te vinden is, steeds kleiner. Grote acts als The Beatles, AC/DC, Rammstein en Tool ontbreken nog, maar het is de vraag voor hoe lang. De eerste twee albums van LedZep staan inmiddels op de streamingdienst en de band heeft al ruim 13.000 volgers.

Met Led Zeppelin aan boord wordt het aantal bands dat niet in Spotify te vinden is, steeds kleiner. Grote acts als The Beatles, AC/DC, Rammstein en Tool ontbreken nog, maar het is de vraag voor hoe lang. De eerste twee albums van LedZep staan inmiddels op de streamingdienst en de band heeft al ruim 13.000 volgers.
0
geplaatst: 11 december 2013, 22:05 uur

Ik kom er zo aan, ik moet nog een track van Hexvessel en dan is de EP afgelopen.
0
geplaatst: 12 december 2013, 10:29 uur
Vraagje, er was toch ook een €5 abonnement? Op de website van Spotify staat nu alleen nog het €10 abonnement.
0
Rizz
geplaatst: 12 december 2013, 11:02 uur
Ja, dat was Spotify Unlimited, 5 euro per maand. Zie het ook niet meer staan, kan er ook geen nieuws over vinden dat het is verdwenen.
0
geplaatst: 12 december 2013, 12:33 uur
Waarschijnlijk om te voorkomen dat iedereen dat abonnement afsluit ipv de 10 euro versie nu je ook gratis gebruik kan maken van je tablet(/telefoon?)
0
geplaatst: 12 december 2013, 16:15 uur
Ik heb Unlimited. Las vandaag op nu.nl dat mobiel/tablet gratis wordt, maar dat je óf 10 euro moet betalen voor geen reclame óf wel reclame en gratis. Las niets over wat er gebeurt als je een Unlimited-account hebt.
0
geplaatst: 13 december 2013, 20:42 uur
Hmm.. zo te zien is het enige verschil tussen Unlimited en een Free account geworden dat je geen reclames meer tussendoor krijgt.
Gezien mijn steeds minder wordende Spotify-gebruik vraag ik me af of het het nog wel interessant is om 5 euro/maand te dokken, alleen maar om geen reclame te krijgen.
De verdere restricties van Spotify Free lijken weggehaald te zijn op de desktop.
Mijn mobiel gebruik ik toch nooit voor Spotify, dus de voordelen daar heb ik niets aan.
Hier een interessant topic: Unlimited, apparently a thing of the past. - Page 3 - The Spotify Community - community.spotify.com
Gezien mijn steeds minder wordende Spotify-gebruik vraag ik me af of het het nog wel interessant is om 5 euro/maand te dokken, alleen maar om geen reclame te krijgen.
De verdere restricties van Spotify Free lijken weggehaald te zijn op de desktop.
Mijn mobiel gebruik ik toch nooit voor Spotify, dus de voordelen daar heb ik niets aan.
Hier een interessant topic: Unlimited, apparently a thing of the past. - Page 3 - The Spotify Community - community.spotify.com
0
geplaatst: 15 december 2013, 19:53 uur
Wie is er vanavond op Soundrop is aanwezig? Ik ben er waarschijnlijk rond 22:00. 

0
geplaatst: 17 december 2013, 00:14 uur
chevy93 schreef:
Ik heb Unlimited. Las vandaag op nu.nl dat mobiel/tablet gratis wordt, maar dat je óf 10 euro moet betalen voor geen reclame óf wel reclame en gratis. Las niets over wat er gebeurt als je een Unlimited-account hebt.
Wellicht dat ik mijn premium abbo dan ga opzeggen. Ben sowieso niet zo te spreken over Spotify omdat ik de laatste tijd veel gecensureerde albums tegenkom.
0
geplaatst: 22 december 2013, 18:14 uur
Vanavond een zeldzame zondagavond thuis, nog mensen die op soundrop rondhangen?
0
geplaatst: 22 december 2013, 21:15 uur
Oef, dat is wel een beetje laat voor een werkende oude lul als ik... 

0
geplaatst: 24 december 2013, 13:28 uur
Weet iemand hoe je de volgorde van een afspeellijst tegenovergesteld beluisterd of de volgorde omdraait. Ik was van plan om de MuMe top 2000 vanaf nummer 1 te beluisteren. Met mijn telefoon kan het bijvoorbeeld wel, maar op de pc is daar geloof ik geen mogelijkheid voor.
0
geplaatst: 24 december 2013, 13:46 uur
Alle nummers in een nieuwe afspeellijst doen en dan sorteren op de toevoegdatum.
* denotes required fields.