Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 24 december 2013, 13:55 uur
Gewoon bovenaan op toegevoegd kliken en dan draaien ze om bij mij.
0
geplaatst: 24 december 2013, 13:59 uur

edit: arcade monkeys In de officiële afspeellijst zijn de nummers niet op die volgorde toegevoegd, maar het werkt dus wel in een nieuwe afspeellijst.
0
geplaatst: 24 december 2013, 15:44 uur
chevy93 schreef:
Hmm.. zo te zien is het enige verschil tussen Unlimited en een Free account geworden dat je geen reclames meer tussendoor krijgt.
Gezien mijn steeds minder wordende Spotify-gebruik vraag ik me af of het het nog wel interessant is om 5 euro/maand te dokken, alleen maar om geen reclame te krijgen.
De verdere restricties van Spotify Free lijken weggehaald te zijn op de desktop.
Mijn mobiel gebruik ik toch nooit voor Spotify, dus de voordelen daar heb ik niets aan.
Hier een interessant topic: Unlimited, apparently a thing of the past. - Page 3 - The Spotify Community - community.spotify.com
Hmm.. zo te zien is het enige verschil tussen Unlimited en een Free account geworden dat je geen reclames meer tussendoor krijgt.
Gezien mijn steeds minder wordende Spotify-gebruik vraag ik me af of het het nog wel interessant is om 5 euro/maand te dokken, alleen maar om geen reclame te krijgen.
De verdere restricties van Spotify Free lijken weggehaald te zijn op de desktop.
Mijn mobiel gebruik ik toch nooit voor Spotify, dus de voordelen daar heb ik niets aan.
Hier een interessant topic: Unlimited, apparently a thing of the past. - Page 3 - The Spotify Community - community.spotify.com
Het viel me vandaag toen ik weer eens een kaart kocht ook op. Maar dit artikel vond ik: Spotify stopt met Unlimited-abonnement - AD.nl
Onderaan staat er dan weer wel dat via je account het toch nog mogelijk is, ga ik eens checken en anders maar Premium, heb ik nog betere kwaliteit ook.

0
geplaatst: 24 december 2013, 15:47 uur
Edit: Net Unlimited geactiveerd. Vreemde situatie toch. Spotify schaft het af, maar toch kan je via je account het nog verkrijgen.
0
geplaatst: 24 december 2013, 16:05 uur
Het is nog beschikbaar, maar alleen voor de oude landen. Nieuwe landen waar Spotify geïntroduceerd is het niet meer mogelijk.
0
Ponty Mython
geplaatst: 24 december 2013, 20:23 uur
En dan straks ook nog lekker muziek rippen van Spotify, dankzij een behulpzame Tweaker. Merry Christmas!!
Tweaker maakt script voor rippen muziek van Spotify - IT Pro - Nieuws - Tweakers
Tweaker maakt script voor rippen muziek van Spotify - IT Pro - Nieuws - Tweakers
0
geplaatst: 25 december 2013, 10:18 uur
Kan handig zijn om te samplen, al is rippen even illegaal volgens mij dan het downloaden van je nummers, voor de rest zie ik het nu er ook niet van in. Even Spotify openklikken en je kan toch ook luisteren?
0
geplaatst: 25 december 2013, 10:42 uur
Wie maakt er tijdens de feestdagen gebruik van spotify om een playlist te maken en die via je stereo ten gehore te brengen aan de visite.
Heb net een Kerst playlist gemaakt van 12 uur voor vanmiddag en vanavond.
0
geplaatst: 25 december 2013, 11:40 uur
kobe bryant fan schreef:
Kan handig zijn om te samplen, al is rippen even illegaal volgens mij dan het downloaden van je nummers
Kan handig zijn om te samplen, al is rippen even illegaal volgens mij dan het downloaden van je nummers
Oftewel, totaal legaal.
0
geplaatst: 25 december 2013, 15:15 uur
thelion schreef:
Wie maakt er tijdens de feestdagen gebruik van spotify om een playlist te maken en die via je stereo ten gehore te brengen aan de visite.
Ik vrees toch dat het hier de Top 2000 is die zal schallen uit de boxen bij de diverse plekken.Wie maakt er tijdens de feestdagen gebruik van spotify om een playlist te maken en die via je stereo ten gehore te brengen aan de visite.
0
geplaatst: 29 december 2013, 18:50 uur
Wie is er vanavond aanwezig op Soundrop? Ik ben er waarschijnlijk rond 22:30.
0
geplaatst: 29 december 2013, 19:15 uur
Ik wil wel een keertje mee komen luisteren, heb toch geen plannen vanavond. Hoe kom ik erin?
0
geplaatst: 29 december 2013, 19:19 uur
Via Spotify kun je naar de App Finder en daar Soundrop opzoeken, om mee te chatten moet je de app aan Facebook of Twitter linken. Zonder Spotify kon je eerst ook meeluisteren, maar dat is inmiddels uitgeschakeld.
Meestal is het echt een smeltkroes van alles en nog wat: metal, rock, jazz, electronic, folk enzovoort.
Meestal is het echt een smeltkroes van alles en nog wat: metal, rock, jazz, electronic, folk enzovoort.
0
geplaatst: 29 december 2013, 19:24 uur
Ik heb de app inmiddels. Welk kanaal moet ik straks hebben? 

0
geplaatst: 29 december 2013, 19:27 uur
Welke Musicmeter?
Ik vind Musicmeter Album, Musicmeter Extreem en Mumeladder 2012. 
Ik vind Musicmeter Album, Musicmeter Extreem en Mumeladder 2012. 
0
geplaatst: 29 december 2013, 19:28 uur
In ieder geval geen van die drie. Hij heet gewoon Musicmeter.
0
geplaatst: 29 december 2013, 19:43 uur
Bekend probleem.. als het goed is zie je in de extreem-room mijn naam wel staan.. als je daarop klikt kun je als het goed is andere rooms van mij zien en in de goede room komen.
0
geplaatst: 29 december 2013, 19:46 uur
Ik ben inmiddels via de link van Don in de juiste room gekomen. Ik snap nog niet helemaal hoe het werkt, maar kijk zo wel even toe.
0
geplaatst: 29 december 2013, 22:49 uur
Drie man. Met spoed gezocht: nog iemand.
Omschrijving: houdt niet van metal.
Omschrijving: houdt niet van metal.
0
geplaatst: 29 december 2013, 22:50 uur
Haha. 
Ik zal er wel wat andere genres er in gooien. Behalve jazz, want dat vind je ook niks.

Ik zal er wel wat andere genres er in gooien. Behalve jazz, want dat vind je ook niks.

0
geplaatst: 29 december 2013, 22:52 uur
0
geplaatst: 1 januari 2014, 20:37 uur
Ik kom wel even. Ik moet tussendoor alleen wel aan een opdracht werken.
* denotes required fields.