Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 10 april 2014, 18:49 uur
Zo, het uiterlijk heeft even een oplawaai gekregen!
Het is de snelheid wel heel duidelijk ten goede gekomen, zeg.
Persoonlijk vind ik het te zwart. Zeker op mijn laptop met reflectie.
Het is de snelheid wel heel duidelijk ten goede gekomen, zeg.

Persoonlijk vind ik het te zwart. Zeker op mijn laptop met reflectie.
0
geplaatst: 10 april 2014, 20:12 uur
Het ziet er echt fraai uit! De update was ook razendsnel gedownload.
0
tuktak
geplaatst: 10 april 2014, 20:15 uur
De optie om albums op te slaan is iig een grote verbetering!
0
geplaatst: 10 april 2014, 20:30 uur
Absoluut! Tot nu toe maakte ik steeds een nieuwe afspeellijst als ik een album wilde bewaren, met als gevolg dat ik inmiddels meer dan 100 afspeellijsten had. Die heb ik dus nu allemaal opgeslagen onder "jou muziek".
Het nieuwe design vind ik erg mooi geworden. De albumart komt erg mooi naar voren, dat was ook de bedoeling van de makers dacht ik.
Het nieuwe design vind ik erg mooi geworden. De albumart komt erg mooi naar voren, dat was ook de bedoeling van de makers dacht ik.
0
geplaatst: 10 april 2014, 21:52 uur
Ziet er mooi uit, maar ben ik de enige bij wie de zoekfunctie het niet meer doet? 
Heb er wel een beetje spijt van dat ik de nieuwe versie heb gedownload.

0
geplaatst: 10 april 2014, 22:02 uur
Zoekfunctie doet het nog.
Alles is wel nog steeds even traag als het het laatste jaar altijd al was.
Alles is wel nog steeds even traag als het het laatste jaar altijd al was.
0
geplaatst: 10 april 2014, 22:07 uur
Die doet het gewoon bij mij. Geen problemen hier. Maar vind het uiterlijk toch wat aan de donkere kant. En dat het sneller is geworden, kan ik ook niet zeggen.
0
geplaatst: 10 april 2014, 22:10 uur
Zie op Twitter dat bij meer mensen de zoekfunctie het niet meer doet. Even response afwachten maar.
0
geplaatst: 10 april 2014, 22:38 uur
In de webversie hebben grote afspeellijsten (zoals de Ladder) moeite met laden. Soms lukt het, meestal loopt-ie erop vast. Meer mensen dat probleem?
0
geplaatst: 12 april 2014, 10:15 uur
herman schreef:
Ziet er mooi uit, maar ben ik de enige bij wie de zoekfunctie het niet meer doet?
sinds vandaag werkt de zoekfunctie hier ook niet meer, gisteren werkte het nog prima.Ziet er mooi uit, maar ben ik de enige bij wie de zoekfunctie het niet meer doet?

edit: werkt al weer
0
geplaatst: 14 april 2014, 17:49 uur
Zo te zien hebben ze de laatste dagen wat subtiele wijzigingen doorgevoerd, want bovengenoemde problemen (die ik soms had) heb ik nu zelden. Loopt echt als een trein!
Enige hekelpunt blijft toch wel die irritante balk met afspeellijsten als je een zoekopdracht doet.
Enige hekelpunt blijft toch wel die irritante balk met afspeellijsten als je een zoekopdracht doet.
0
geplaatst: 6 augustus 2014, 14:49 uur
Wie is die Japanner eigenlijk op het 'geen resultaten voor...'-scherm?
0
geplaatst: 4 september 2014, 18:42 uur
En toen was ik ook (pas) overstag. Spotify overal in mijn huis y'all!
0
geplaatst: 9 oktober 2014, 16:59 uur
Zijn er meer mensen die de laatste dagen problemen hebben met de "Jouw Muziek" sectie in de Spotify app op de desktop (apple)? Ik kan met regelmaat mijn albums niet laden. Er verschijnt dan de foutmelding "Kon jouw muziek niet laden" in beeld. Als het wel lukt kan ik meestal niet sorteren op toevoegingsdatum. Dan verschijnt er dezelfde foutmelding. Het enige wat wel laadt zijn de losse nummers. In de web-player hetzelfde verhaal. Vreemd genoeg geen enkel probleem in de app op m'n iPhone. Met afspelen van nummers heb ik geen probleem.
0
geplaatst: 10 oktober 2014, 09:50 uur
Ik heb het ook. Precies hetzelfde als jij beschrijft. Kan ook geen nieuwe albums toevoegen aan mijn muziek. Heel irritant. Vind overigens de interface van Spotify sowieso maar matig. Wat dat betreft vind ik iTunes een verademing.
0
geplaatst: 10 oktober 2014, 19:16 uur
Hier geen Mac, maar wel eens last van het geschetste probleem. Echter duurt het bij mij zelden langer dan een minuut, voordat het opgelost is.
0
geplaatst: 20 oktober 2014, 14:49 uur
Spotify introduceert familiebundel met goedkopere accounts | nu.nl/internet | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Iedereen met een premium-abonnement kan dus €2,50/maand besparen door iemand anders te vinden die ook een premium-abonnement heeft of wil.
Iedereen met een premium-abonnement kan dus €2,50/maand besparen door iemand anders te vinden die ook een premium-abonnement heeft of wil.

0
geplaatst: 3 november 2014, 18:03 uur
Taylor Swift haalt liedjes van Spotify | Tech | de Volkskrant
Niet de eerste artiest die Spotify boycot, wel de grootste in aantallen luisteraars.
Niet de eerste artiest die Spotify boycot, wel de grootste in aantallen luisteraars.
0
geplaatst: 3 november 2014, 19:46 uur
Gretz schreef:
Wel de grootste in aantallen luisteraars.
Wel de grootste in aantallen luisteraars.
Er schijnt in de jaren '60 een aardig bandje in Liverpool te zijn geweest en die willen ook niet op Spotify
.
0
geplaatst: 3 november 2014, 20:08 uur
Edgar18 schreef:
Er schijnt in de jaren '60 een aardig bandje in Liverpool te zijn geweest en die willen ook niet op Spotify
.
(quote)
. Het ging in de discussie volgens mij meer om de nog actieve artiesten, die wel op Spotify hebben gestaan maar intussen zijn vertrokken omdat ze vinden dat de vergoeding niet hoog genoeg is (zoals Thom Yorke/Radiohead).
0
geplaatst: 3 november 2014, 20:46 uur
Excuus, behalve In Rainbows staat alles van Radiohead er wel op natuurlijk.
0
geplaatst: 5 november 2014, 12:07 uur
De Amerikaanse zangeres vindt de vergoeding van 1 dollarcent per gestreamde song te weinig.
Volgens de dienst werden haar songs in de afgelopen dertig dagen zo'n 16 miljoen keer gedraaid.
Dat is in 30 dagen 160.000 euro verdiend. Alleen omdat een paar hitsige pubers via Spotify streamt.
0
geplaatst: 5 november 2014, 18:55 uur
chevy93 schreef:
(quote)
(quote)
Dat is in 30 dagen 160.000 euro verdiend. Alleen omdat een paar hitsige pubers via Spotify streamt. Ik vind Shake It Off ook erg leuk en luister er ook naar, ben ik nu een hitsige puber?

Het verband tussen hitsig en Taylor Swift ontgaat mij overigens volledig.
0
geplaatst: 12 november 2014, 19:27 uur
Raar probleem hier
Sinds vanmiddag rond 16:30 gebeurt er niets meer wanneer ik in Spotify op de naam van een artiest klik. Spotify is dus vrijwel onbruikbaar, want een artiest aanklikken om af te spelen lukt niet meer. Heb zowel Spotify drie keer herstart als mijn PC één keer, maar het probleem blijft.
Typ ik bijvoorbeeld Queen in de zoekbar, dan blijft het scherm grijs. Ik kan mijn eigen profiel niet laden, krijg dan het roterende zoek-symbool te zien. Een bestaande afspeellijst selecteren werkt wel. Maar zodra ik op de naam van de band klik, gaat het hele scherm op zwart/grijs.
Heeft iemand anders dit ook? Is het herkenbaar?
Sinds vanmiddag rond 16:30 gebeurt er niets meer wanneer ik in Spotify op de naam van een artiest klik. Spotify is dus vrijwel onbruikbaar, want een artiest aanklikken om af te spelen lukt niet meer. Heb zowel Spotify drie keer herstart als mijn PC één keer, maar het probleem blijft.Typ ik bijvoorbeeld Queen in de zoekbar, dan blijft het scherm grijs. Ik kan mijn eigen profiel niet laden, krijg dan het roterende zoek-symbool te zien. Een bestaande afspeellijst selecteren werkt wel. Maar zodra ik op de naam van de band klik, gaat het hele scherm op zwart/grijs.
Heeft iemand anders dit ook? Is het herkenbaar?
0
geplaatst: 12 november 2014, 19:46 uur
Dat heb ik ook af en toe maar naar een paar minuutjes doet ie het weer gewoon.
* denotes required fields.