MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Spotify

zoeken in:
Ja, je moet em wel tot het eind luisteren, en wachten tot het volgende nummer begint ..

Ben ook actief, moet het wel nog uitpuzzelen hoe het werkt.

Ik ben ook wel eens even langs geweest maar ik ben vnl te vinden in de Indie Folk 'room'.

Geweldige app. Dank voor de tip die ik hier opdeed. Jammer dat het op de telefoon (Android 4.0) niet helemaal lekker werkt. Ik word er regelmatig uitgeknikkerd of de app loopt vast. Herkenbaar voor anderen?

De app wordt bekender, daarnet zaten we met 13 Listeners, lekker gezellig!

Ik kan ook meeluisteren in die sounddrop groep, weet nog niet helemaal hoe het werkt enzo maar leuk initiatief!

Eruit gegooid en ik kom er even niet meer in.

Hee, dat helpt!

Even een Room gemaakt op Soundrop voor degene die ook wel eens een volledige plaat willen beluisteren: Musicmeter Album is de naam geworden.
Jammer genoeg kon je geen maken waar je alleen kunt adden. Neem zeker eens een kijkje.

Ik vind Soundrop erg leuk. De Mume-room heeft meestal erg goede muziek maar bij dips ga ik richting MuMe Extreem om lekker even te beuken met wat explosieve free-jazz of metal!

MusicMeter Album kan soms ook wel leuk zijn, maar dan kan ik net zo goed een CD opzetten. De variatie is juist zo leuk aan de MuMe-room.

Maar de bedoeling van die room is juist dat je tegelijk naar hetzelfde luistert, CSL, dus.

Overigens is Spotify eruit gegooid bij mij.. het probleem van de afgelopen dagen is nu een permanente offline mode geworden.

Offline issue after update - The Spotify Community - community.spotify.com
en
keeps on going offline - Error Code 102, 112, 117,... - Page 8 - The Spotify Community - community.spotify.com

@ Chevy: Ik heb hetzelfde, laat me weten als je een oplossing hebt gevonden.

Ik vind soundrop ook erg leuk, ben regelmatig te vinden in de MuMe-room, de andere 2 rooms bezoek ik zo goed als nooit omdat ik een album van een uur of een nummer van dezelfde lengte liever op zet als ik daar zelf zin in heb en niet als het toevallig langskomt op soundrop.

Sandokan-veld schreef:
@ Chevy: Ik heb hetzelfde, laat me weten als je een oplossing hebt gevonden.
Het probleem houdt aan... als ik via het internet van mijn mobiel inlog, doet hij 't wel. Duidelijk ergens een probleem met mijn eigen wifi (en nee, geen firewall en die standaard bullshit die ze nu al 2 dagen verspreiden...)

Een tijdelijke oplossing of definitief? In ieder geval kan ik weer luisteren!

1. Open the Control Panel.
2. Open up Network and Internet and go to the Network and Sharing Center.

3. Click on Change adapter settings on the left hand panel.

4. This will bring up a list of adapters present on your computer. Most people will have a Local Area Connection while laptop users will add a Wireless Network Connection... right click on Local Area Connection and click on Properties.
5. If prompted by UAC, click on Yes.

6. Highlight Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4) and click on properties.

7. In the properties window you will see a few radio boxes with both of them saying Obtain an IP/DNS Address Automatically....we will leave the IP address alone and will change the Obtain DNS....to use the following:

In the Preferred DNS server boxes enter this sequence: 208.67.222.222
In the Alternate DNS server boxes enter this sequence: 208.67.220.220

8. Check the validate settings upon exit (Optional) check box, click OK, and then Close to finish. (See screenshot above)
9. Windows will check your settings (if you checked the option above) and you will be finished!

Zo soundrop is toch erg leuk hoor, net lekker met Chevy en relaxex gepraat.

Was gezellig

Mmm. Bij mij zijn de problemen schijnbaar ook opgelost, en ik heb helemaal niets gedaan.

Even afkloppen. In ieder geval bedankt voor je stappenplan, als ik nog problemen heb zal ik het eens op die manier proberen.

Gisteren ben ik nog 45 minuten op Soundcloud geweest, ik was samen met Bart (Bardt1980). We hebben er wat hardere muziek doorheen gejast van onder andere Black Flag, Helmet, Kvelertak, Refused en Incubus. Ik moet even kijken hoeveel luistertijd ik nog heb, misschien kom ik vanavond ook weer eens in de room. Ik hoop dat het dan wat drukker is.

Nu op dit moment 7 luisteraars met o.a. arrie, Arcade Monkeys en Deric Raven

Ik ga nu film kijken dus ik denk dat ik rond een uur of 10/half 11 er ben.

(afbeelding)
vs.

(afbeelding)

Is Soundcloud niet een concurrent van Spotify?

Zal wel geweest zijn omdat ik net op Soundcloud was geweest.

Ik heb bij Soundrop een room aangemaakt voor nummers uit het topic Alternatieve Top 152. Van de totaal 456 nummers van de laatste drie edities heb ik er zo'n 280 op Spotify teruggevonden. Het is een gevarieerde playlist met minder bekende nummers geworden. Voor de liefhebber!

MuMe Alt152 – Soundrop - open.soundrop.fm

remcodulac schreef:
Ik heb bij Soundrop een room aangemaakt voor nummers uit het topic Alternatieve Top 152. Van de totaal 456 nummers van de laatste drie edities heb ik er zo'n 280 op Spotify teruggevonden. Het is een gevarieerde playlist met minder bekende nummers geworden. Voor de liefhebber!

MuMe Alt152 – Soundrop - open.soundrop.fm
Ik heb mij niet eerder bemoeid met het topic, maar de room bevat veel fijne nummers! Ik zal nog geregeld langskomen, maar het is moeilijk kiezen met al die verschillende rooms.

Zo ik heb een room aangemaakt dat de mumeladder gaat uitzenden als het bekdn wordt gemaakt

Het staat onder Mumeladder 2012 in soundrop

Het is de laatste tijd wel erg rustig op sounddrop
Ik weet niet of dit aan het mooie weer ligt, anders is het misshien een idee om een vaste sounddrop-avond in de week te organiseren? Of heeft iemand een beter idee? Zou zonde zijn van dit mooie medium.

Ik zit er de laatste tijd niet meer op omdat ik mijn uren niet wil kwijtraken om de Mumeladder te doen

Ik vind het wel een goed idee, zo'n soundrop-avond. Woensdag?

Wat Arthur zegt.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:02 uur

geplaatst: vandaag om 10:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.