MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Spotify

zoeken in:
Volgens mij kan dat niet. Dat zou dan ergens op de Spotify-site moeten zijn, maar dan moet je je abonnement iedere maand stoppen en weer aanzetten.

Een optie is spotify is de app Soundrop. Misschien is het leuk om een musicmeter room daar aan te maken. Het geeft de mogelijkheid om te chatten over muziek, en tegelijkertijd je favoriete nummers te beluisteren, en aan anderen op te dringen

Ik ben benieuwd of er bezoekers komen.

Musicmeter – Soundrop - open.soundrop.fm

Erg leuk concept! Ik heb hem gelijk toegevoegd.

Dit is ook ideaal om een keertje met z'n allen wat te luisteren. Bv. de MuMe Ladder.

Nou, dat was een geslaagde eerste avond. Een mooie mengelmoes met van alles wat.

Beginnend met Henrietta van Yeasayer en eindigend met Child of Vision van Supertramp. Daartussen een mengelmoes met van alles wat.

Radio zonder irritante reclames en met een constant hoog niveau! En bovendien een boel gezelligheid.

Second that.

Grappig, ik kende de app nog niet. Meteen even toegevoegd. Dus als ik het goed begrijp kun je hier tracks op de lijst droppen?

Ik ben gisteren een kwartiertje aan het klooien geweest voordat ik het door had. Het werkt ongeveer zo:

Je kunt je aanmelden met facebook of twitter, en dan kun je tracks toevoegen, tracks 'omhoog stemmen' en chatten met andere luisteraars. De lijst speelt steeds opnieuw af, maar geeft prioriteit aan nieuw toegevoegde tracks, en vervolgens aan tracks die meerdere stemmen hebben weten te vergaren. Zo creëer je dus met een aantal gebruikers een eigen playlist.

Dat lijkt me wel leuk, dat Soundrop. Maar ik vind het wel stom dat je per se met Twitter of Facebook moet inloggen, wat ik geen van beiden heb...

Ach, ze zijn allebei zo aangemaakt.

Zo ook maar even aangemeld bij Soundrop

Ik ga dadelijk ook eens kijken naar dat Soundrop, makkelijk voor de CSL en sowieso leuk!

Doe maar niet, Spotify ligt al een tijdje plat.

En inmiddels al drie kwartier...

Hij doet het weer

Is het Misschien een idee om even een lijstje te maken wie wie is op Sounddrop?

Leuk dat er al flink wat mensen enthousiast zijn geworden. En ik ben ook weer in de lucht aldaar.

Ik ook. Maar het is nu stil.

Haha, ik heb me ook maar aangemeld. Zal wel heel leuk zijn als er veel mensen aanwezig zijn

Ja hij deed het net wel maar was te laat morgen dan maar weer

Gelukkig, hij doet 't weer. Twee idlers die volgens mij aan 't eten zijn, ofzo. Dan maar even zelf wat goede muziek toevoegen.

Het wordt al een zeer aardige playlist!

Soundrop werkt, erg gaaf! Nu is Freestyler van Bomfunk MC´s bezig en dat is niet echt een nummer dat ik iedere week draai. Wel een erg gaaf nummer!

Geen tijd gehad voor sounddrop vandaag, morgen dan weer

Voor de mensen die denken: Nou, op die Soundrop room van Musicmeter draaien ze maar tamme muziek, is er inmiddels ook Musicmeter extreem!!!

Musicmeter extreem!

Gewoon lekker afwisselen, ligt eraan waar ik zin in heb.

Soundrop werkt en is heerlijk!

Ja het is zeker leuk

Ik kom rond een uur of 8/half 9 weer meedoen in de Musicmeter Room. Het was erg leuk gisteren en er is vooral veel variatie. Zo kwam er Refused langs maar bijvoorbeeld ook Bob Dylan en Venetian Snares.

Ik heb er ook even rondgehangen net. Inderdaad leuk en gezellig met The Scientist, Sandokan en Kobe Bryant Fan. Lekker wat jazz geluisterd.

Ik heb gisteren anderhalf uur rondgehangen in de MuMe-extreem room. We waren maar met z´n 2 (ik en The Scientist) want 2 luisteraars haakten af bij Dlp 1.1 van William Basinski, die duurde namelijk 63 minuten. Ik vond het een erg mooi stuk. Ook kwam er Converge, Peter Brotzmann en Original Silence langs.

Vandaag kom ik weer eens kijken in de MuMe room.

tuktak
hoe werkt dat nou? ik keek gisteravond en toen stond ov - orthrelm op, nu kijk ik weer en begint die track overnieuw te spelen vanaf het begin (wat opzich wel een beetje teveel van het goede is 2 keer achter elkaar 3 kwartier )

Gast
geplaatst: vandaag om 08:13 uur

geplaatst: vandaag om 08:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.