MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Spotify

zoeken in:
Sorry mensen, kan er helaas vanavond niet bij zijn. Hopelijk wordt/was het nog wel druk.

Waarom vergeet ik dit steeds

Nog mensen die nu willen/kunnen komen op Soundrop?

Ik kom rond 4 uur weer eens op Soundrop.

Ik ben er nu.

Ik heb nu nog Trentemoller opstaan, ik kom rond half 5 ongeveer.
Die nieuwe Lay-Out vind ik wel echt vreselijk.

Die heb ik nog niet gezien. Ik lees op veel websites dat die layout inderdaad lelijk is.

Lelijk en vooral onhandig, omdat je de hele tijd moet klikken om van de Playlist naar de berichten te gaan. Terwijl de vorige veel compacter was en alles mooi in een schermpje pastte.

Het is wennen, maar die nieuwe lay-out vind ik wel beter. Vooral omdat de chatfunctie beter geïntegreerd is met wat er op dat moment speelt. Als iemand wat toevoegt, is dat beter/mooier zichtbaar.

Punt met de playlist had ik ook, maar je hoeft eigenlijk nooit in de playlist te kijken, bedacht ik me.

6 Luisteraars op dit moment

En het is enorm gezellig!
Nee, eigenlijk zijn we nu allen gewoon depressief.

Ik zit nu op soundrop, maar het is helemaal veranderd en ik vind het chatgesprek niet meer

Rechts moet je eens klikken.
We draaien gezellige muziek hoor.

De muziek die op moment van schrijven wordt gedraaid vind ik anders behoorlijk slecht

Ik ben er vanaf morgen weer elke avond wel even.

ArthurDZ schreef:
De muziek die op moment van schrijven wordt gedraaid vind ik anders behoorlijk slecht
Oh, ze zaten er dus nog steeds?

Dat viel wel mee, maar de (post-)metal e.d. ijlde wel een beetje na. Viel overigens best mee qua herrie en slecht was het toch zeker niet. Af en toe niet mijn ding, maar dat weten we dan ook weer.

Komen er vanavond nog mensen op Soundrop? Ik ben er waarschijnlijk rond half 9.

Na Mass III en Mass IIII kom ik ook op Soundrop.

Ik kom waarschijnlijk ook nog eens. Na Autechre en Oathbreaker.

Hij doet ut niet...

Bij mij een paar uur geleden ook niet, nu weer wel.

Nog mensen die even willen Soundroppen?

Op mijn nieuwe pc staat een nieuwe versie van Windows Media Player die ik helemaal niet lekker vind werken. Nu kan ik iTunes downloaden, maar aangezien ik toch al Spotify heb geïnstalleerd ben ik aan het overwegen om de muziek die op mijn computer staat via Spotify te gaan afspelen.

Ik hoop dat hier wat ervaringsdeskundigen rondscharrelen die mij kunnen helpen met de volgende vragen:
1. is het mogelijk om de tracktitels handmatig aan te passen? Spotify linkt al mijn nummers volgens mij aan nummers uit hun database, en daar staan wel eens interpunctiefouten in of toevoegingen als ' - Full' of '(album version)' en zo wil ik mijn muziek niet scrobbelen.
2. Kun je Spotify opdracht geven om 1 nummer af te spelen, zonder dat ze er automatisch je hele database achterplakken?

Alvast bedankt voor de hulp!

Geen antwoord op de vraag (op uw vragen weet ik het antwoord niet, maar enkel Spotify gebruiken lijkt me allesbehalve handig), maar ik ben sinds kort overgestapt van Itunes naar MusicBee. Nu pas besef ik wat een bucht iTunes eigenlijk is. MusicBee is supersnel, superhandig, superoverzichtelijk en je kan alles naar wens aanpassen. Het doet werkelijk alles wat ik wil. Aanrader!

Naar mijn weten kun je dT gewoon bij Spotify instellen. Sowieso kun je een tracklist maken linksbovenin. Ik hebruik al een tijd Spotify ter vervanging van iTunes e nhet werk prima.

Vind het jammer dat je soms best lang moet wachten tot je een nieuw album kan beluisteren op Spotify terwijl sommige er wel meteen opstaan.

Achja, geduld is een schone zaak dan maar?

Komt iemand nog op Soundrop vandaag?

Als ik op mijn kot gearriveerd ben zal ik wel eens kijken of er nog wat te beleven valt op de Soundrop, maar dat zal pas binnen een uurtje ofzo zijn..

Ik ga dadelijk even wat anders beluisteren, even wachten totdat er meer mensen zijn.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:16 uur

geplaatst: vandaag om 14:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.