Muziek / Algemeen / Spotify
zoeken in:
0
geplaatst: 25 november 2012, 21:12 uur
Ik luister Mass V af (nog een nummer van 9 minuten) en daarna ben ik er ook. 

0
geplaatst: 27 november 2012, 21:37 uur
Is wel gezellig, al is Don al even weg... maar op een dinsdag zowaar wat mensen
0
geplaatst: 28 november 2012, 14:31 uur
.. en ben er vanavond uiteraard ook weer, het is niet voor niets woensdag 

0
geplaatst: 28 november 2012, 19:32 uur
Ik zie dat je er bent, net als anderen, helaas is het nog wel vrij stil..
0
geplaatst: 28 november 2012, 19:52 uur
Ik kom na 20.30 ook nog effe kijken. Voordat het weer een Jazz avond wordt 

0
geplaatst: 28 november 2012, 22:10 uur
Mmm... mijn Spotify ligt er weer eens uit... of iemand probeert te voorkomen dat ik inlog en Jelle's free jazz omhoog stem haha. Volgende keer beter 

0
geplaatst: 28 november 2012, 22:13 uur
Ditmaal ligt het niet aan mij, want ik kan er wel gewoon op. 

0
geplaatst: 30 november 2012, 20:47 uur
We zijn nu met 3 Listeners op Soundrop (al is het wel erg stil) nog mensen die willen komen op Soundrop? 

0
geplaatst: 2 december 2012, 19:29 uur
Wie komt er vanavond op Soundrop? Ik ben er waarschijnlijk rond 20:30.
0
geplaatst: 4 december 2012, 11:58 uur
Zijn er vandaag overdag nog mensen, ik ben er iig vanmiddag wel.. vanavond denk ik ook wel trouwens, maar dat zie ik dan wel.
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:56 uur
Lijst maar weer eens ververst. Er waren iets van 200 nummers. Heb nu de bovenste 100 nummers van de MuMe Ladder toegevoegd.
Over een uur + vier ladders + herkansingsladder zijn de finaleplaatsen van de MuMe Ladder bekend. Zijn er mensen die het leuk vinden de totale finale te Soundroppen (voor zover de nummers erop staan)?
Over een uur + vier ladders + herkansingsladder zijn de finaleplaatsen van de MuMe Ladder bekend. Zijn er mensen die het leuk vinden de totale finale te Soundroppen (voor zover de nummers erop staan)?
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:57 uur
Wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij dat Soundrop? Ik heb zelf Spotify en gebruik het zelf om de MuMeladder te luisteren. Waar luisteren jullie samen naar en hoe werkt het?
0
geplaatst: 5 december 2012, 16:00 uur
Waar wij naar luisteren zijn nummers die de luisteraars van de room hebben toegevoegd. Die nummers kun je omhoog stemmen. Als je een Facebook of Twitter-account hebt kun je deelnemen.
0
geplaatst: 5 december 2012, 16:01 uur
Als je bij Spotify in het menu links op App Finder drukt en wat naar beneden scrollt, zie je Soundrop op 3 staan bij de Top Apps. Als je dan op Toevoegen klikt, komt Soundrop er links in het menu bij.
Als je naar die app gaat en zoekt op Musicmeter kom je uit in de "Room" waar ik (en Bart en Jelle) nu momenteel zitten.
Als je naar die app gaat en zoekt op Musicmeter kom je uit in de "Room" waar ik (en Bart en Jelle) nu momenteel zitten.
0
geplaatst: 5 december 2012, 16:12 uur
chevy93 schreef:
Lijst maar weer eens ververst. Er waren iets van 200 nummers. Heb nu de bovenste 100 nummers van de MuMe Ladder toegevoegd.
Zondagavond? EDIT: Ah shit, dan kan ik zelf helemaal niet.
0
geplaatst: 5 december 2012, 16:13 uur
We hebben 2 weken finale, dus laten we anders gewoon even wat antwoorden afwachten. Persoonlijk denk ik dat volgende week woensdag (of die daarop) de meeste mensen het beste uitkomt. En Lex kan best een keertje Criminal Minds overslaan.
0
geplaatst: 5 december 2012, 16:23 uur
Niks tegen Criminal Minds hé 
Maar ik zal kijken of er iets te regelen valt

Maar ik zal kijken of er iets te regelen valt

0
geplaatst: 5 december 2012, 16:25 uur
Er bestaat een mogelijkheid tot het opnemen van programma's, Lex.
0
geplaatst: 5 december 2012, 16:41 uur
Wat is Criminal Minds dan? Misschien Soundrop ik ook wel een keertje mee, maar dan moet het maar net uitkomen.
* denotes required fields.