Muziek / Algemeen / Nieuw in de top 40 - 2011
zoeken in:
0
geplaatst: 19 april 2011, 11:47 uur
Harco schreef:
Happiness is dus eigenlijk wel een StarGate-productie? 3FM blijft maar beweren dat het een Deadmau5-productie is.
Happiness is dus eigenlijk wel een StarGate-productie? 3FM blijft maar beweren dat het een Deadmau5-productie is.
Het is ook een Deadmau5-productie...
0
geplaatst: 19 april 2011, 13:21 uur
Hoe spreek je zoiets trouwens uit: Deadmouse of Deadmou-five...?
Wat een doelloze combinatie...

0
geplaatst: 19 april 2011, 14:15 uur
kaztor schreef:
Het is vooral treurig dat Alexis Jordan de volledige credits krijgt. Het zou gewoon Deadmau5 ft. Alexis Jordan moeten zijn. Overigens vind ik het eigenlijk wel een leuk nummer

0
geplaatst: 19 april 2011, 14:37 uur
kaztor schreef:
Hehe... Een jongen of (in dit geval) meisje trekt haar keel open en vervolgens vliegen er een zooi snelle jongens in overdrive om er een creatie omheen te bouwen.
Tekentafelartiesten.
(quote)
Hehe... Een jongen of (in dit geval) meisje trekt haar keel open en vervolgens vliegen er een zooi snelle jongens in overdrive om er een creatie omheen te bouwen.
Tekentafelartiesten.
En toch denk ik dat Katy Perry meer talent heeft dan ze laat zien. Ze heeft namelijk ook een unplugged show gedaan en daarin komt ze erg positief op me over!
Hier een trailer.
Plus dat ze er prachtig uitziet in die show.

0
geplaatst: 19 april 2011, 14:42 uur
Van alle female popstars die ik in dezelfde categorie vind vallen : Lady Gaga, Rihanna, Katy Perry, Ke$ha en Britney Spears (en waarschijnlijk nog een paar) komt Katy op mij als het meest oprecht en echt over. Ik vind haar een positieve uitstraling hebben en volgens mij heeft zij ook het minst het idee dat ze 'alles' is.
Nieuwe binnenkomers deze week :
#26 P!nk - Bad Influence
#32 Anouk - Down & Dirty
#34 Guus Meeuwis - Dit Lied
#37 Crystal Fighters - Plage
Nieuwe binnenkomers deze week :
#26 P!nk - Bad Influence
#32 Anouk - Down & Dirty
#34 Guus Meeuwis - Dit Lied
#37 Crystal Fighters - Plage
0
geplaatst: 27 april 2011, 17:52 uur
De Vlieg-met-Kaztor-door-de-voorgaande-weken-heen-show deel 1: Week 11:
#27: Nick & Simon - Wijzer (Dan Je Was)
Slaapliedje [4,5]
#32: Within Temptation - Faster
Nepmetal [4]
#34: Ilse DeLange - Carousel
Ilse DeLange [5]
#36: Avicii - Street Dancer
Simpel [2]
#38: Lucy Iris - Dear Diary
Leuke piano [6,5]
#39: Avril Lavigne - What The Hell
Kleurloos [5]
#27: Nick & Simon - Wijzer (Dan Je Was)
Slaapliedje [4,5]
#32: Within Temptation - Faster
Nepmetal [4]
#34: Ilse DeLange - Carousel
Ilse DeLange [5]
#36: Avicii - Street Dancer
Simpel [2]
#38: Lucy Iris - Dear Diary
Leuke piano [6,5]
#39: Avril Lavigne - What The Hell
Kleurloos [5]
0
geplaatst: 27 april 2011, 18:07 uur
Voor het nummer van Jessie J (week 13) was ik iets te mild, ik verlaag naar 6 (toch teveel een kopie van Umbrella van je-weet-wel-wie).
Week 14.
#26. Bruno Mars - The Lazy Song
Een aangenaam ritme en baslijn, wel is de melodie wat te simpel. Een (radio)vriendelijk nummer dat lekker wegluistert maar ook niet echt bijzonder.
Cijfer: 6,5
#28. Snoop Dogg & David Guetta - Sweat
Als ik de naam 'David Guetta' zie denk ik meteen aan autotune en platte beat. En ja hoor, hoe voorspelbaar kan je niet zijn, als je één David Guetta-nummer hebt gehoord heb je ze allemaal gehoord. Bovendien jat hij ook van anderen, ik hoor daar ook iets in van Don't You Want Me van Felix.
Cijfer: 2,5
#38. Armin van Buuren featuring Laura V - Drowning
Er zijn zoveel versies van maar ik heb deze maar genomen om er snel vanaf te zijn. Het doet mij totaal niets, het maakt mij niet vrolijk, het ontroert niet, het zet mij zelfs niet aan tot dansen. Behangmuziek, om het kort te zeggen.
Cijfer: 3
Week 14.
#26. Bruno Mars - The Lazy Song
Een aangenaam ritme en baslijn, wel is de melodie wat te simpel. Een (radio)vriendelijk nummer dat lekker wegluistert maar ook niet echt bijzonder.
Cijfer: 6,5
#28. Snoop Dogg & David Guetta - Sweat
Als ik de naam 'David Guetta' zie denk ik meteen aan autotune en platte beat. En ja hoor, hoe voorspelbaar kan je niet zijn, als je één David Guetta-nummer hebt gehoord heb je ze allemaal gehoord. Bovendien jat hij ook van anderen, ik hoor daar ook iets in van Don't You Want Me van Felix.
Er zijn zoveel versies van maar ik heb deze maar genomen om er snel vanaf te zijn. Het doet mij totaal niets, het maakt mij niet vrolijk, het ontroert niet, het zet mij zelfs niet aan tot dansen. Behangmuziek, om het kort te zeggen.
0
geplaatst: 27 april 2011, 19:39 uur
De Vlieg-met-Kaztor-door-de-voorgaande-weken-heen-show deel 2: Week 12:
#24: Anouk - Killer Bee
Girl-kopie [4,5]
#29: Don Fardon - I'm Alive
Heerlijke Tommy James & The Shondells-cover, 40 jaar oud en frisser en minder gedateerd dan zo'n beetje alle recente hits [9]
#30: Jennifer Lopez feat Pitbull - On The Floor
Verschrikkelijk [1]
#37: Alain Clark - Foxy Lady
Lekker plaatje [8]
#39: James Blunt - So Far Gone
Saai [4,5]
#24: Anouk - Killer Bee
Girl-kopie [4,5]
#29: Don Fardon - I'm Alive
Heerlijke Tommy James & The Shondells-cover, 40 jaar oud en frisser en minder gedateerd dan zo'n beetje alle recente hits [9]
#30: Jennifer Lopez feat Pitbull - On The Floor
Verschrikkelijk [1]
#37: Alain Clark - Foxy Lady
Lekker plaatje [8]
#39: James Blunt - So Far Gone
Saai [4,5]
0
geplaatst: 27 april 2011, 19:48 uur
De Vlieg-met-Kaztor-door-de-voorgaande-weken-heen-show deel 3: Week 13:
#20: Jessie J Feat. B.O.B. - Price Tag
Roept inmiddels woede-aanvallen op [2]
#34: Beth Ditto - I Wrote The Book
The Gossip is een stuk leuker [4,5]
#35: Cee Lo Green - Bright Lights, Bigger City
Toffe plaat, eigenlijk een stuk leuker dan Fuck You [8,5]
#20: Jessie J Feat. B.O.B. - Price Tag
Roept inmiddels woede-aanvallen op [2]
#34: Beth Ditto - I Wrote The Book
The Gossip is een stuk leuker [4,5]
#35: Cee Lo Green - Bright Lights, Bigger City
Toffe plaat, eigenlijk een stuk leuker dan Fuck You [8,5]
0
geplaatst: 27 april 2011, 20:15 uur
Week 15:
#30. Dotan - This Town
Lichtvoetig, vrolijk en radiovriendelijk popnummer, het klinkt mij wat te gelikt maar het nummer is aanstekelijk en blijft hangen en ik denk niet dat ik het snel beu ben gehoord.
Cijfer: 7
#33. Julian Perretta - Wonder Why
Weer een artiest die mij totaal onbekend is. Ook dit is gesneden voor op de radio te draaien en zingen kan hij beslist maar het klinkt mij te anoniem en daar slaat de verveling wel eens toe.
Cijfer: 5,5
#35. Milow - You and Me (In My Pocket)
Zijn stem is duidelijk herkenbaar en dat is al een sterke troef. Hij heeft terecht ook gekozen voor een sobere begeleiding al vind ik het melodisch een ietsje te simpel. Mooi nummer en smaakvol, dat wel maar niet zijn beste.
Cijfer: 7,5
#37. Racoon - No Mercy
Worden sober en natuurlijk geproduceerde nummers terug een meerderheid in de top-40? Laten wij het hopen! Ook dit mag ik, goed gezongen met een beetje soul (wel mocht de Engelse uitspraak iets beter) en een pakkende melodie, eigenlijk een pure popsong zonder meer.
#39. Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
Een prettige melodie en ritme heeft dat nummer maar de stem vind ik wat teveel overgeproduceerd. Die saxofoon vind ik leuk en maakt het nummer af.
#30. Dotan - This Town
Lichtvoetig, vrolijk en radiovriendelijk popnummer, het klinkt mij wat te gelikt maar het nummer is aanstekelijk en blijft hangen en ik denk niet dat ik het snel beu ben gehoord.
Cijfer: 7
#33. Julian Perretta - Wonder Why
Weer een artiest die mij totaal onbekend is. Ook dit is gesneden voor op de radio te draaien en zingen kan hij beslist maar het klinkt mij te anoniem en daar slaat de verveling wel eens toe.
Cijfer: 5,5
#35. Milow - You and Me (In My Pocket)
Zijn stem is duidelijk herkenbaar en dat is al een sterke troef. Hij heeft terecht ook gekozen voor een sobere begeleiding al vind ik het melodisch een ietsje te simpel. Mooi nummer en smaakvol, dat wel maar niet zijn beste.
#37. Racoon - No Mercy
Worden sober en natuurlijk geproduceerde nummers terug een meerderheid in de top-40? Laten wij het hopen! Ook dit mag ik, goed gezongen met een beetje soul (wel mocht de Engelse uitspraak iets beter) en een pakkende melodie, eigenlijk een pure popsong zonder meer.
#39. Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
Een prettige melodie en ritme heeft dat nummer maar de stem vind ik wat teveel overgeproduceerd. Die saxofoon vind ik leuk en maakt het nummer af.
0
geplaatst: 27 april 2011, 21:47 uur
LucM schreef:
Week 14.
Week 14.
Je moet eens de Avicii remix eens luisteren. Een wereld van verschil en die vind ik wel errug goed moet ik zeggen

0
geplaatst: 27 april 2011, 22:03 uur
De Avicii-remix heb ik zopas beluisterd, die bevalt mij een stuk beter, daarvoor geef ik een 6. Welke versie is nu de hit-versie?
0
geplaatst: 27 april 2011, 23:44 uur
Ik geloof de versie die jij gereviewed hebt maar dat weet ik niet zeker want ik hoor beide versies op de radio voorbijkomen. We gaan maar van de album track uit.
0
geplaatst: 28 april 2011, 16:41 uur
De Vlieg-met-Kaztor-door-de-voorgaande-weken-heen-show deel 4: Week 14:
#26: Bruno Mars - The Lazy Song
Reggae is de laatste jaren als bepalend genre in hitland zo goed als dood. Bruno Mars gaat daar geen verandering in brengen, maar geinig is het best. [5,5]
#28: Snoop Dogg & David Guetta - Sweat
Hij weer en een uitgerangeerde rapper. Vervelend. [3]
#38: Armin Van Buuren & Laura V. - Drowning
Laura V. ... Truus B., Miep A., Joke M.... En dan de muziek. Kan het allemaal nog anoniemer?
[4]
#26: Bruno Mars - The Lazy Song
Reggae is de laatste jaren als bepalend genre in hitland zo goed als dood. Bruno Mars gaat daar geen verandering in brengen, maar geinig is het best. [5,5]
#28: Snoop Dogg & David Guetta - Sweat
Hij weer en een uitgerangeerde rapper. Vervelend. [3]
#38: Armin Van Buuren & Laura V. - Drowning
Laura V. ... Truus B., Miep A., Joke M.... En dan de muziek. Kan het allemaal nog anoniemer?
[4]
0
geplaatst: 28 april 2011, 16:52 uur
De Vlieg-met-Kaztor-door-de-voorgaande-weken-heen-show deel 5: Week 15:
Happiness op #1...
Hurry, hurry, now quick, quick, quick, please take this song off the list, list, list!! (for my happiness!)
#30: Dotan - This Town
Ik dacht even dat John Mayer een nieuw alter ego bedacht had. Bovengemiddeld. [6]
#33: Julian Perretta - Wonder Why
Lente-achtig. [6,5]
#35: Milow - You And Me (In My Pocket)
Matig. [4,5]
#37: Racoon - No Mercy
Een verademing na dat acoustische gedweep van een aantal jaren terug. Lekker soulvol, doet me enigszins denken aan Stevie Wonder tegen het einde. [8,5]
#39: Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
Lekker upbeat terras-liedje dat gelukkig niet hype-gevoelig klinkt. [8]
Happiness op #1...
Hurry, hurry, now quick, quick, quick, please take this song off the list, list, list!! (for my happiness!)

#30: Dotan - This Town
Ik dacht even dat John Mayer een nieuw alter ego bedacht had. Bovengemiddeld. [6]
#33: Julian Perretta - Wonder Why
Lente-achtig. [6,5]
#35: Milow - You And Me (In My Pocket)
Matig. [4,5]
#37: Racoon - No Mercy
Een verademing na dat acoustische gedweep van een aantal jaren terug. Lekker soulvol, doet me enigszins denken aan Stevie Wonder tegen het einde. [8,5]
#39: Alexandra Stan - Mr. Saxobeat
Lekker upbeat terras-liedje dat gelukkig niet hype-gevoelig klinkt. [8]
0
geplaatst: 28 april 2011, 16:54 uur
Ach, zo erg is Happiness ook weer niet. Niks bijzonders, gewoon een aardig deuntje.
0
geplaatst: 28 april 2011, 17:11 uur
Mr. Saxobeat is bij mij erg gaan groeien (al kan ik het niet meerdere keren achter elkaar horen). Had overigens zo van Inna kunnen zijn, dat nummer.
0
geplaatst: 28 april 2011, 17:17 uur
De Vlieg-met-Kaztor-door-de-voorgaande-weken-heen-show deel 6: Week 16:
#3: Glennis Grace - Afscheid
Godsgruwelijk erg, dit. Een martelwerktuig, met de nadruk op 'tuig'
[1]
#26: Nicole Sherzinger - Don't Hold Your Breath
Mwah. [5,5]
#33: Marco Borsato & Lange Frans - Kom Maar Op
Nederlandstalige muziek anno 2011 [1]
#39: The Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough
More than enough! [1]
Godsgruwelijk erg, dit. Een martelwerktuig, met de nadruk op 'tuig'
[1]#26: Nicole Sherzinger - Don't Hold Your Breath
Mwah. [5,5]
Nederlandstalige muziek anno 2011 [1]
More than enough! [1]
0
geplaatst: 28 april 2011, 17:30 uur
De Vlieg-met-Kaztor-door-de-voorgaande-weken-heen-show deel 7: Week 17:
#26: P!nk - Bad Influence
Een vrouwelijke artieste die tenminste met echt leuke popmuziek komt [8,5]
#32: Anouk - Down & Dirty
Swingend en beter dan de vorige single die net een week of 4 uit is...
[7]
#34: Guus Meeuwis - Dit Lied
Vreselijk slechte zanger op tienderangs rockabilly-muziek. Shit-lied! [1]
#37: Crystal Fighters - Plague
Erg leuk upbeat folkliedje dat volgens mij vorig jaar al was verschenen [8,5]
Ronduit BELACHELIJK dat The Naked And Famous al 7 weken in de Tipparade staan...
#26: P!nk - Bad Influence
Een vrouwelijke artieste die tenminste met echt leuke popmuziek komt [8,5]
#32: Anouk - Down & Dirty
Swingend en beter dan de vorige single die net een week of 4 uit is...
[7]#34: Guus Meeuwis - Dit Lied
Vreselijk slechte zanger op tienderangs rockabilly-muziek. Shit-lied! [1]
#37: Crystal Fighters - Plague
Erg leuk upbeat folkliedje dat volgens mij vorig jaar al was verschenen [8,5]
Ronduit BELACHELIJK dat The Naked And Famous al 7 weken in de Tipparade staan...

0
geplaatst: 28 april 2011, 18:18 uur
Week 16.
Een cover van een nummer van Volumia die niets bijdraagt, integendeel, dit is nog een stuk slechter. Die uithalen ...
Nietszeggend overgeproduceerd en banaal nummer, er wordt geen moeite gedaan om een degelijke melodie te brengen.
Nederlandstalige muziek anno 2011 stelt inderdaad niet veel voor afgaande op wat ik tot nu toe heb gehoord. Dit nummer vind ik flauw met name de tekst en vooral de raps.
Zielloos en oervervelend nummer, vooral vocaal is het erg mager. Van deze band heb ik nu meer dan genoeg gehad.
Cijfer: 2
Nadat week 15 goed meeviel is deze week huilen met de pet.
Een cover van een nummer van Volumia die niets bijdraagt, integendeel, dit is nog een stuk slechter. Die uithalen ...
Nietszeggend overgeproduceerd en banaal nummer, er wordt geen moeite gedaan om een degelijke melodie te brengen.
Nederlandstalige muziek anno 2011 stelt inderdaad niet veel voor afgaande op wat ik tot nu toe heb gehoord. Dit nummer vind ik flauw met name de tekst en vooral de raps.
Zielloos en oervervelend nummer, vooral vocaal is het erg mager. Van deze band heb ik nu meer dan genoeg gehad.
Cijfer: 2
Nadat week 15 goed meeviel is deze week huilen met de pet.
0
geplaatst: 28 april 2011, 18:57 uur
Vanaf nu pak ik de zaken anders aan: Ik bespreek de binnenkomers in de Tipparade.
Die werkwijze bevalt me een stuk beter. Het 'release-gat' dat daardoor ontstaat vang ik enigszins op door Top 40-binnenkomers te bespreken die in de volgende weken nog in die lijst binnen zullen komen.
----------------------------------------------
Week 18:
Binnenkomers in de Tipparade:
#18: Beyonce - Run The World (Girls)
#26: Adele - Someone Like You
#27: David Guetta ft. Nicki Minaj & Flo Rida
- Where Dem' Girls At?
#28: Ben Saunders - Dry Your Eyes
#29: Pitbull feat. Ne-Yo & bla bla bla en bla di bla & ....zzzzzzzzz - Give Me Everything
#30: Gers Pardoel - Morgen Ben Ik Rijk
Beyonce denkt dat een fusion tussen Black Eyed Peas-achtige bliepjes-muziek en haar soulvolle stem een goede zet is. Helaas voor haar ben ik het daar niet mee eens. Het klinkt als een ernstig verkeersongeluk tussen moderne (sub)-genres [1,5]. Adele heeft het beter begrepen. Die kent haar sterke punten en bouwt daarop verder met een subtiele begeleiding in plaats van een circus-act. Haar bijdrage van deze week is niet voor alle stemmingen, maar in z'n soort is het top. Ze kan het direct op een podium brengen met haar piano zonder tierlantijnen [9]. Andere artiesten zetten gewoon liever een computer aan en gaan wat door een microfoon lopen schreeuwen [David Guetta etc.:1,5 & Pitbull etc.: 1]. Ben Saunders lijkt wat meer z'n eigen weg te gaan na die typische post-talentenjacht-single van een paar maanden terug. Dit bevalt me echt stukken meer. Echt een heerlijk terras-met-kouwe-rakker-liedje [8]. Tenslotte nog wat Hollands gefutvogel [1] en dan zijn we klaar met deze Tipparade-week.
Top 40 volgt hier direct na, anders kan het niet gepost worden.
Die werkwijze bevalt me een stuk beter. Het 'release-gat' dat daardoor ontstaat vang ik enigszins op door Top 40-binnenkomers te bespreken die in de volgende weken nog in die lijst binnen zullen komen.
----------------------------------------------
Week 18:
Binnenkomers in de Tipparade:
#18: Beyonce - Run The World (Girls)
#26: Adele - Someone Like You
#27: David Guetta ft. Nicki Minaj & Flo Rida
- Where Dem' Girls At?#28: Ben Saunders - Dry Your Eyes
#29: Pitbull feat. Ne-Yo & bla bla bla en bla di bla & ....zzzzzzzzz - Give Me Everything
#30: Gers Pardoel - Morgen Ben Ik Rijk
Beyonce denkt dat een fusion tussen Black Eyed Peas-achtige bliepjes-muziek en haar soulvolle stem een goede zet is. Helaas voor haar ben ik het daar niet mee eens. Het klinkt als een ernstig verkeersongeluk tussen moderne (sub)-genres [1,5]. Adele heeft het beter begrepen. Die kent haar sterke punten en bouwt daarop verder met een subtiele begeleiding in plaats van een circus-act. Haar bijdrage van deze week is niet voor alle stemmingen, maar in z'n soort is het top. Ze kan het direct op een podium brengen met haar piano zonder tierlantijnen [9]. Andere artiesten zetten gewoon liever een computer aan en gaan wat door een microfoon lopen schreeuwen [David Guetta etc.:1,5 & Pitbull etc.: 1]. Ben Saunders lijkt wat meer z'n eigen weg te gaan na die typische post-talentenjacht-single van een paar maanden terug. Dit bevalt me echt stukken meer. Echt een heerlijk terras-met-kouwe-rakker-liedje [8]. Tenslotte nog wat Hollands gefutvogel [1] en dan zijn we klaar met deze Tipparade-week.
Top 40 volgt hier direct na, anders kan het niet gepost worden.
0
geplaatst: 28 april 2011, 18:58 uur
Week 18 (2)
Binnenkomers in de Top 40:
#26: Lady GaGa - Judas
#34: Chris Brown & Benny Benassi - Beautiful People
#37: LMFAO feauturing... Ach, doe toch eens normaal, man! - Party Rock Anthem
Lady GaGa vind haar eigen Bad Romance blijkbaar zo gaaf dat ze het in een David Guetta-sausje dipt en nog maar eens een keer uitbrengt [3,5]. Je kent het verschijnsel wel dat wanneer je teveel bier drinkt iedereen -afhankelijk van jezelf- er goed uit gaat zien. Blijkbaar ging dat bij Chris Brown zo ver dat het in een slechte vorm van delirium tremens ontaarde, anders maak je niet zo'n intens lusteloze plaat [2]. Zou ik in eenzelfde situatie beland zijn en ik hoor daarbij deze zelf benoemde 'Party Rock Anthem', dan hoop ik dat er geen open ramen in de buurt zijn... [1]
Binnenkomers in de Top 40:
#26: Lady GaGa - Judas
#34: Chris Brown & Benny Benassi - Beautiful People
#37: LMFAO feauturing... Ach, doe toch eens normaal, man! - Party Rock Anthem
Lady GaGa vind haar eigen Bad Romance blijkbaar zo gaaf dat ze het in een David Guetta-sausje dipt en nog maar eens een keer uitbrengt [3,5]. Je kent het verschijnsel wel dat wanneer je teveel bier drinkt iedereen -afhankelijk van jezelf- er goed uit gaat zien. Blijkbaar ging dat bij Chris Brown zo ver dat het in een slechte vorm van delirium tremens ontaarde, anders maak je niet zo'n intens lusteloze plaat [2]. Zou ik in eenzelfde situatie beland zijn en ik hoor daarbij deze zelf benoemde 'Party Rock Anthem', dan hoop ik dat er geen open ramen in de buurt zijn... [1]
0
geplaatst: 28 april 2011, 19:03 uur
Woow, Judas lijkt inderdaad vrij veel op Bad Romance. Ik heb nu absoluut geen hoop meer op het album.
0
geplaatst: 28 april 2011, 19:07 uur
Je realiseert je wel dat je nog meer moet bespreken wanneer je de tipparade als refentie gebruikt
? Of heb je het idee dat je dan ook meer leuke nummers kan bespreken?Overigens vind ik de stijl dat je alle nummers in één alinea bespreekt wel een goed idee.
Beyoncé mag lekker ophoepelen van mij met d'r ''sample'' van Major Lazer, Pon Da Floor was een favorietje van mij van het album Guns Don't Kill People. Girls = ontzettend irritant nummer. Doet me een beetje aan dat Put a Ring On It nummer denken, al is dit dan toch wel iets beter.
0
geplaatst: 28 april 2011, 19:46 uur
NewYorkCityLight schreef:
Je realiseert je wel dat je nog meer moet bespreken wanneer je de tipparade als refentie gebruikt
? Of heb je het idee dat je dan ook meer leuke nummers kan bespreken?
Overigens vind ik de stijl dat je alle nummers in één alinea bespreekt wel een goed idee.
? Of heb je het idee dat je dan ook meer leuke nummers kan bespreken?Overigens vind ik de stijl dat je alle nummers in één alinea bespreekt wel een goed idee.
Ik probeer het prettig leesbaar te maken. Bij het 1980-topic ben ik al een tijdje bezig met zoiets, maar zo wispelturig als ik ben heb ik het weer eens aangescherpt.
De Tipparade lijkt me inderdaad een stuk leuker door de wat minder hitgerichte liedjes die er ook in voorkomen. Dan maakt het me niet uit om hier en daar een over-vercommercialiseerd wanproduct te bespreken (al is het met de net-niet-liedjes ook niet altijd feest).
Bedankt trouwens voor het compliment.

Jouw stukjes lees ik ook met plezier, al ben ik het niet altijd eens.
Oh, en ik kan het echt niet meer laten:
Al veels te lang in de Tipparade: The Naked And Famous - Young Blood en ze krijgen een dikke, vette 10!

0
geplaatst: 29 april 2011, 20:16 uur
Naked and Fmous verkopen te w einig tot niet en hebben alleen airplay dankzij 3FM
0
geplaatst: 29 april 2011, 21:18 uur
Kink FM draait ze ook wel, althans in februari nog. Daarna niet meer geluisterd... eerlijk gezegd vind ik het niet zo'n speciaal nummer, nogal een rip-off van MGMT/Empire of the Sun, etc.
* denotes required fields.