Muziek / Algemeen / Televisieprogramma's over muziek (aankondigingen)
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2009, 12:11 uur
Snakeskin schreef:
Ze maakten zich ondergeschikt en stelden zich in dienst van van die andere megasterren die tijdens hun optreden te gast waren. Mick Jagger wist niet hoe gek hij moest doen om de aandacht maar naar zich toe te trekken.
Ze maakten zich ondergeschikt en stelden zich in dienst van van die andere megasterren die tijdens hun optreden te gast waren. Mick Jagger wist niet hoe gek hij moest doen om de aandacht maar naar zich toe te trekken.
Inderdaad. Genant gewoon die Jagger. Die moest zonodig ook nog even wat met zijn onderlijf draaien bij die zwarte zangeres. Is die man nog steeds 25?
Springsteen kwam ook al niet uit de verf met U2 als begeleiders. Als een amechtige stond ie daar met zijn arm over de gitaar te zwaaien alsof ie een kolenschep in zijn handen had.
Lof voor Bono die cool bleef, zichzelf en zijn partij in ieder geval goed zong.
0
geplaatst: 31 december 2009, 12:19 uur
@hdk-nl: Jouw reactie (en deze discussie) verdienen het om een keer uitgebreid en grondig op te reageren, in plaats van tijdens een vrij uurtje in de feestdagendrukte. Kom er nog op terug.
@Antonio:
Mooi omschreven. Dylans beste werk is sowieso een beetje onderbelicht in de top 2000, dat ze Rainy Day Women al een keer draaien is al heel wat.
Hoe zou het zijn met... Dr Alban?
Sorry, ik vind het toch wel een leuk programma verder.
@Antonio:
Mooi omschreven. Dylans beste werk is sowieso een beetje onderbelicht in de top 2000, dat ze Rainy Day Women al een keer draaien is al heel wat.Hoe zou het zijn met... Dr Alban?

Sorry, ik vind het toch wel een leuk programma verder.
0
geplaatst: 31 december 2009, 16:16 uur
Weet iemand al van wie Frits Barend weet wie de echte vader van Michael Jacksons kinderen is en wie dat dan is?
0
geplaatst: 31 december 2009, 16:29 uur
Antonio schreef:
Nicolette Kluijver keek bij het beluisteren van Bob Dylan vanavond alsof ze in een lege vitrine staarde...

Nicolette Kluijver keek bij het beluisteren van Bob Dylan vanavond alsof ze in een lege vitrine staarde...

Er zijn zoveel muzikanten en mensen die zeer veel van muziek af weten, en dan hijsen ze zo'n opgedirkte etalage-pop op een barkruk vooraan om de niet-muziekfan tevreden te stellen...
Verder ook een paar van die botox-gevallen bij de bar die vast heel veel van muziek weten, yeah right-o.. 
Ja, kom op zeg 'Wie was de zangeres van The Supremes?'
- 'Eeuuuh....... (man uit publiek: 'Diana Ross!')... Diana Ross..?'
En dan die blik: Diana wie...?
Mijn God, zeg....

Frits Barend... Altijd handig als er geen deurmat voor handen is..!
0
geplaatst: 31 december 2009, 16:34 uur
Ze herkende The Supremes niet eens, waarna ze maar met een excuus kwam over generatiekloof. Het enige wat ze herkende was Duffy.
En toen Tijl Beckand Rainy Day Women verderzong, kwam ze met een opmerking naar hem in de trant van: "hoe oud ben jij eigenlijk?"
Inderdaad echt heel jammer dat zij meedeed.
En toen Tijl Beckand Rainy Day Women verderzong, kwam ze met een opmerking naar hem in de trant van: "hoe oud ben jij eigenlijk?"Inderdaad echt heel jammer dat zij meedeed.
0
geplaatst: 31 december 2009, 16:37 uur
Hahaha, ja... 'hoe oud ben jij?'....
Nee, sorry. Vast de verkeerde deur genomen op weg naar de drogist!

Nee, sorry. Vast de verkeerde deur genomen op weg naar de drogist!

0
geplaatst: 31 december 2009, 16:53 uur
Tijl Beckand houdt trouwens overwegend van klassieke muziek, heb ik eens in de Volkskrant gelezen.
0
geplaatst: 31 december 2009, 18:36 uur
0
geplaatst: 31 december 2009, 18:41 uur
0
geplaatst: 31 december 2009, 18:50 uur
Na het horen van de muziek die ze maakten schaam ik me daar trouwens ook totaal niet voor *ril*
0
geplaatst: 31 december 2009, 21:49 uur
"Springsteen kwam ook al niet uit de verf met U2 als begeleiders. Als een amechtige stond ie daar met zijn arm over de gitaar te zwaaien alsof ie een kolenschep in zijn handen had"
Quote of the year! Nu het nog kan.Briljant
Quote of the year! Nu het nog kan.Briljant
0
geplaatst: 31 december 2009, 23:08 uur
Running On Empty schreef:
Het wachten is natuurlijk op het moment dat zoals elk jaar 'God Only Knows' van The Beach Boys ter sprake komt. Een prachtnummer natuurlijk, maar niet om dat elk jaar weer opnieuw tot vervelens toe te bespreken
Het wachten is natuurlijk op het moment dat zoals elk jaar 'God Only Knows' van The Beach Boys ter sprake komt. Een prachtnummer natuurlijk, maar niet om dat elk jaar weer opnieuw tot vervelens toe te bespreken
En ja hoor .....daar was ie weer vanavond ......

0
geplaatst: 1 januari 2010, 02:05 uur
The Scientist schreef:
ik ook niet hoor..
(quote)
ik ook niet hoor..
Schaam je!

Zelf vind ik de hitjes van The Supremes toch wel erg leuk.
Daar kan het natuurlijk ook mee te maken hebben.
0
geplaatst: 1 januari 2010, 12:24 uur
Running On Empty schreef:
(quote)
Haha, inderdaad, en ook Paul McCartney!
(Leuk, zo'n decennium-cross-over-quote.)
0
geplaatst: 1 januari 2010, 15:32 uur
Ik heb gisteren ook naar de top 2000-a-go-go gekeken. Eerder op de dag nog een reguliere uitzending via uitzending gemist (die aflevering waarin iemand "Summer of 96 oh nee 69" het beste dansnummer aller tijden noemt) en gisteren een deel van de marathon-uitzending.
Conclusies:
1. Beatles-medley was wel leuk
2. Daphne Bunskoek is toch wel erg leuk, zou ze nog single zijn?
3. Motown-stukje was wel tof, inclusief het interview met Martha van de Vandellas (schandalig trouwens dat de originele versie van Dancing in the Street niet in de lijst staat, maar de veel mindere cover van Bowie en Jagger wel). Geweldige vrouw ook.
4. Inderdaad *weer* een stukje over de Beach Boys (via Van Dyke Parks)
5. Mooi mini-memorandum over Ellie Greenwich
6. Erg mooi verhaal over Tom Bahler en zijn She's Out of My Life, dat pas 10 jaar na schrijven werd opgenomen door Michael Jackson.
Conclusies:
1. Beatles-medley was wel leuk
3. Motown-stukje was wel tof, inclusief het interview met Martha van de Vandellas (schandalig trouwens dat de originele versie van Dancing in the Street niet in de lijst staat, maar de veel mindere cover van Bowie en Jagger wel). Geweldige vrouw ook.
4. Inderdaad *weer* een stukje over de Beach Boys (via Van Dyke Parks)
5. Mooi mini-memorandum over Ellie Greenwich
6. Erg mooi verhaal over Tom Bahler en zijn She's Out of My Life, dat pas 10 jaar na schrijven werd opgenomen door Michael Jackson.
0
geplaatst: 1 januari 2010, 15:40 uur
Ik heb eigenlijk alleen het stukje met Hans Teeuwen gezien, en ik moest weer erg om hem lachen, maar daarnaast was ik ook aangenaam verrast door dat eigen nummer dat ie vertolkte.
0
geplaatst: 1 januari 2010, 15:56 uur
Ook nog een stukje, zoals eigenlijk elk jaar, Jools Holland gekeken. Daar was Boy George te gast! Nu wist ik wel dat hij aardig was aangekomen en nog steeds vreemd, maar dan anders vreemd als in de 80's, uit ziet maar zingen lukte echt niet meer. Hij leek qua stem meer op Tom Waits dan op de stem welke ik van hem kende. 

0
geplaatst: 1 januari 2010, 16:05 uur
Heb dat ook gezien. Eerlijk gezegd vond ik hem niet erg overtuigend overkomen... Beetje vergane glorie. Het laatste nummer geloof ik wilde hij al afsluiten terwijl de band nog even bezig was. 
Florence and the Machine en Rodrigo y Gabriela vond ik de hoogtepunten.

0
Antonio
geplaatst: 1 januari 2010, 17:38 uur
Volgens mij heeft ze met Wessel van Diepen, of is dat alweer uit ?
En al had ze wel een relatie, jij voelt daar toch niets van ?

Heb ook nog steeds een zwak voor Ilse De Lange (allen voor haar, niet de muziek) trouwens, wat een mooie, spontane vrouw is dat toch...
Daphne mag er ook best zijn en toevallig komt zij net als Ilse uit Almelo, dus wellicht moet ik daar maar gaan wonen of zo

0
geplaatst: 1 januari 2010, 17:45 uur
bertus99 schreef:
Inderdaad. Genant gewoon die Jagger. Die moest zonodig ook nog even wat met zijn onderlijf draaien bij die zwarte zangeres. Is die man nog steeds 25?
Springsteen kwam ook al niet uit de verf met U2 als begeleiders. Als een amechtige stond ie daar met zijn arm over de gitaar te zwaaien alsof ie een kolenschep in zijn handen had.
Behoorlijk oof-topic maar toch: Huh? Heb ik dan naar iets anders zitten kijken? Fergie en Jagger waren samen fantastisch met Gimme Shelter. En U2 en Bruce samen Still Haven't Found.. was geweldig hoor.
0
Sietse
geplaatst: 1 januari 2010, 18:15 uur
The Scientist schreef:
Na het horen van de muziek die ze maakten schaam ik me daar trouwens ook totaal niet voor *ril*
Minpunten voor The Scientist

0
Social_Mask
geplaatst: 1 januari 2010, 18:45 uur
herman schreef:
Conclusies:
Conclusies:
Pluspunten voor herman! En een heleboel ook!
0
geplaatst: 1 januari 2010, 18:52 uur
Daphne Bunskoek aantrekkelijk vinden is echt iets voor oude zielen. 

0
geplaatst: 1 januari 2010, 19:10 uur
LittleBox schreef:
Behoorlijk oof-topic maar toch: Huh? Heb ik dan naar iets anders zitten kijken? Fergie en Jagger waren samen fantastisch met Gimme Shelter. En U2 en Bruce samen Still Haven't Found.. was geweldig hoor.
(quote)
Ik moet ook zeggen dat U2 met Mick Jagger en Fergie (!) Gimme Shelter echt fantastisch neerzetten.
Samen met Bruce vond ik het ook wat minder, maar dat lag naar mijn mening niet aan Bruce maar aan de ineens supernerveuze Bono. Wat een plaatsvervangende schaamte roept deze man toch op, als hij niet in de microfoon zingt maar praat. Grappig vond ik dat Bruce na zo'n preekje 'm op de schouder sloeg en 'and now let's have some fun' uitriep.
0
geplaatst: 1 januari 2010, 19:50 uur
vigil schreef:
Ook nog een stukje, zoals eigenlijk elk jaar, Jools Holland gekeken. Daar was Boy George te gast! Nu wist ik wel dat hij aardig was aangekomen en nog steeds vreemd, maar dan anders vreemd als in de 80's, uit ziet maar zingen lukte echt niet meer. Hij leek qua stem meer op Tom Waits dan op de stem welke ik van hem kende.
Is ie uit de bak dan? Hij had recentelijk toch wat zitten flikflooien met drugs en bondage enzo?
0
geplaatst: 1 januari 2010, 20:06 uur
Hij heeft alleen een taakstraf (bij de vuilnisophaaldienst) gekregen voor zover ik weet.
0
geplaatst: 1 januari 2010, 20:52 uur
Nee, hij heeft wel echt in de gevangenis gezeten, Pentonville (dezelfde als Pete Doherty overigens). Hij was namelijk een paar maanden terug te gast bij Jonathan Ross en toen vertelde hij daar ook over. Hoe lang die heeft gezeten weet ik dan weer niet.
0
geplaatst: 1 januari 2010, 21:38 uur
herman schreef:
Heb dat ook gezien. Eerlijk gezegd vond ik hem niet erg overtuigend overkomen... Beetje vergane glorie. Het laatste nummer geloof ik wilde hij al afsluiten terwijl de band nog even bezig was.

Florence was idd prima!

0
geplaatst: 12 april 2010, 10:23 uur
In plaats van een tv-programma hier een zeer leuke dvd:
It Might Get Loud
Vreemd dat ik er op dit forum niks over terug vind.
Zoals u misschien al dacht is deze dvd een must voor elke serieuze muziekliefhebber. Het geeft de perfecte documentaire over 3 gitaristen (Jack White, Jimmy Page en The Edge) weer en hun drijfveren, achtergronden en pure passie. Zie hoe ze genieten van elkaars spel en zie ze lekker jammen met z'n drieën. We hebben echt genoten van deze dvd!
It Might Get Loud. Get it!!!
It Might Get Loud
Vreemd dat ik er op dit forum niks over terug vind.
Zoals u misschien al dacht is deze dvd een must voor elke serieuze muziekliefhebber. Het geeft de perfecte documentaire over 3 gitaristen (Jack White, Jimmy Page en The Edge) weer en hun drijfveren, achtergronden en pure passie. Zie hoe ze genieten van elkaars spel en zie ze lekker jammen met z'n drieën. We hebben echt genoten van deze dvd!
It Might Get Loud. Get it!!!
0
geplaatst: 12 april 2010, 12:48 uur
Heb ik al op Blu-ray, nog niet helemaal afgekeken (moet daarvoor de laptop van mijn ouders jatten), maar wat ik wel zag was wel erg interessant.
* denotes required fields.