menu

Muziek / Algemeen / Televisieprogramma's over muziek (aankondigingen)

zoeken in:
zalwelnikszijn!
Giel op vakantie?

avatar van Gretz
zalwelnikszijn! schreef:
Giel op vakantie?

Nee, mochten in het minuutje omdat Meat Is Murder 30 jaar geleden uitkwam.

De Wereld Draait Door - dewerelddraaitdoor.vara.nl

zalwelnikszijn!
Beter dan niks, zullen we maar zeggen.

"zanger Morrisey"

de smilie wordt node gemist.

avatar van Gretz
zalwelnikszijn! schreef:
Beter dan niks, zullen we maar zeggen.

"zanger Morrisey"

de smilie wordt node gemist.

Ja, echt secuur is hun redactie bepaalt niet.
(afbeelding)

Maar inderdaad, beter iets dan niets.

avatar van Shangri-la
Vanavond om 23.20 uur in het uur van de wolf op npo 2 de film 20.000 days on earth met Nick Cave.

avatar van heicro
Het Uur van de Wolf: Stevie Wonder- Soul Genius
Zender:
NPO 2
Datum:
19 februari 2015
Uitzendtijd:
23:00 - 00:00 uur

avatar van Stalin
Over Stevie Wonder gesproken...



Vrij obscuur die Gary Byrd.
Paar samenwerkingen met Stevie Wonder en nog een album als The Gary Byrd Experience.


Klinkt best lekker

avatar van heicro
Het Uur van de Wolf: Mr. Dynamite - The Rise of James Brown
Zender:
NPO 2
Datum:
20 februari 2015
Uitzendtijd:
23:15 - 00:57 uur

avatar van Sir Spamalot
Zondag 10 mei 2015 om 22u00 op Canvas: Headliners: Frank Zappa: A pioneer of the future of music.

Documentaire uit 2007 van Frank Scheffer over Frank Zappa. Wordt maandag trouwens herhaald.

avatar van Running On Empty
Morgenavond vrijdag 28/8 op BBC4, volledig concert van Mumford & Sons op Reading 2015.

avatar van GrafGantz
Dank voor de waarschuwing, ik zal zorgen dat ik iets anders te doen heb dan.

avatar van Running On Empty
Hahaha is goed. Ik kijk namelijk ook niet maar als je liefhebber bent is het best leuk toch?

avatar van Teunnis
GrafGantz schreef:
Dank voor de waarschuwing, ik zal zorgen dat ik iets anders te doen heb dan.

+1

avatar van Bruno_6
Vanavond zendt cancas '20,000 Days on Earth' uit. Aanvang om 22.55 uur.

avatar van Bruno_6
Vanavond zendt Canvas 'Daft Punk Unchained' uit. Aanvang om 22.50 uur.

avatar van GrafGantz
Bruno_6 schreef:
Vanavond zendt Canvas 'Daft Punk Unchained' uit. Aanvang om 22.50 uur.


Yup, dat was zeer zeker de moeite waard. Dank voor de tip, ook namens mijn vriendin

avatar van Bruno_6
GrafGantz schreef:
(quote)


Yup, dat was zeer zeker de moeite waard. Dank voor de tip, ook namens mijn vriendin


Graag gedaan.

Misschien kan dit je ook interesseren: Vanaf maandag 28 september start Canvas met de reeks 'Off the record'. Hierin overlopen enkele Belgische artiesten (Geoffrey Burton, Marie Daulne, Pascal Deweze, Melanie De BiasoTrixie Whitley, Lefto, Chantal Acda en tenslote Alex Callier) hun platenkast en vertellen ze welke albums hen gevormd of beïnvloed hebben.

http://www.canvas.be/off-th...

avatar van Slowgaze
GrafGantz schreef:
Dank voor de waarschuwing, ik zal zorgen dat ik iets anders te doen heb dan.


avatar van GrafGantz
Bruno_6 schreef:
Vanavond zendt Canvas 'Daft Punk Unchained' uit. Aanvang om 22.50 uur.


Voor de mensen die hem destijds gemist hebben, vanavond een herkansing om 22:25 uur op Ned 3 (ik weiger nog altijd om die debiele naam te gebruiken).

avatar van Rogyros
Vrijdag 11 december om 23.00 u op Canvas een documentaire over Springsteen geduren de periode dat hij The River schreef.

Zie:

The Ties That Bind (2015) - MovieMeter.nl

avatar van vigil
Nu op NPO Cultura Veronica's Nacht van de Popmuziek '83 (nog tot 23.00)

Net een zeer aardig concert van Spandau Ballet, ze gingen in 1983 net van best goed naar best slecht maar hier enkel (ik denk de net verschenen single) True verder erg goede opnames van Chant no.1 en To Cut a Long Story Short.

Nu bezig 10cc (net met een zeer fraaie I'm Mandy (Fly Me)

Cured
Ik heb de zender ook per ongeluk gevonden (zat door te zappen). Leuke achtergrond docu met Rinus en Cesar over de Golden Earring gezien over met name de ritmesectie.

buizen
Sssst....!
De Kersttoespraak van onze Koning is er op.

buizen
Zit al een tijdje te kijken naar een docu over (de Nederlander) Frans Duits.. Op NPO1. Je weet wel: die enorm dikke afschuwelijke levensliedzanger. Zo kun je er althans tegenaan kijken.
Maar heb de moeite genomen de docu te volgen en het is best een interessante schets over hoe zo'n man overleeft in de muziekbusiness, zijn drive en passies die toch wel oprecht lijken. Veel overeenkomsten met totaal andere genres; daar gaat het overleven en succes bereiken precies zo. Met ook die noodzakelijke factor: geluk.

Uitspraak van Frans:
"Ik blijf een sloper"



Stijn_Slayer
Een sloper van culturele verfijning, ja.

avatar van vin13
Hij spreekt drie talen en zingt er ook nog eens bij.

buizen
Vanavond op Canvas: Johnny Cash; American Rebel.
22.25 uur.

buizen
Nu op NPO2 een mooie reportage over Jaap van Zweden.
Onze topper die naar het New York Philharmonic gaat.

Zijn vrouw, over de spaarzame momenten dat ie wél thuis is: "Er gaat geen dag voorbij zonder partituur".

avatar van Broem
buizen schreef:

Zijn vrouw, over de spaarzame momenten dat ie wél thuis is: "Er gaat geen dag voorbij zonder partituur".


Bij ons gaat er toch ook geen dag voorbij zonder muziek (zegt mijn vrouw altijd)

avatar van Joshua68
Op Arte 22.50-0.25 uur. Documentaire-It Might Get Loud. Over drie mannen en hun liefde voor de gitaar: Jimmy Page, Jack White en The Edge. Arte

Gast
geplaatst: vandaag om 15:40 uur

geplaatst: vandaag om 15:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.