Genres / Hip-Hop / Hip Hop Album Top 10s (nu: the best of 2022)
zoeken in:
0
geplaatst: 7 oktober 2021, 13:25 uur
Tja, had graag toch nog zeker de albums van Cannibal Ox en Aesop Rock willen checken. Hoeveel tijd krijgen we nog, beste JayM?
4
geplaatst: 7 oktober 2021, 15:37 uur
Johnny Marr schreef:
Tja, had graag toch nog zeker de albums van Cannibal Ox en Aesop Rock willen checken. Hoeveel tijd krijgen we nog, beste JayM?
Tja, had graag toch nog zeker de albums van Cannibal Ox en Aesop Rock willen checken. Hoeveel tijd krijgen we nog, beste JayM?
Daar heb je 20 jaar de tijd voor gehad...
3
geplaatst: 7 oktober 2021, 15:45 uur
Johnny Marr schreef:
Tja, had graag toch nog zeker de albums van Cannibal Ox en Aesop Rock willen checken. Hoeveel tijd krijgen we nog, beste JayM?
Tja, had graag toch nog zeker de albums van Cannibal Ox en Aesop Rock willen checken. Hoeveel tijd krijgen we nog, beste JayM?
Gewoon onbeluisterd op 1 en 2 zetten, zal niemand je kwalijk nemen
1
geplaatst: 7 oktober 2021, 16:01 uur
Johnny Marr schreef:
Tja, had graag toch nog zeker de albums van Cannibal Ox en Aesop Rock willen checken. Hoeveel tijd krijgen we nog, beste JayM?
wil 2001 dit weekend afronden, dus dat moet lukken.Tja, had graag toch nog zeker de albums van Cannibal Ox en Aesop Rock willen checken. Hoeveel tijd krijgen we nog, beste JayM?
1
geplaatst: 9 oktober 2021, 08:35 uur
1
geplaatst: 9 oktober 2021, 09:59 uur
01. Cannibal Ox - The Cold Vein
02. Aesop Rock - Labor Days
03. CunninLynguists - Will Rap for Food
04. cLOUDDEAD - cLOUDDEAD
05. Techno Animal - The Brotherhood of the Bomb
06. Quimera - Sólo los Solo
07. Hideki Naganuma - Jet Set Radio
08. Saul Williams - Amethyst Rock Star
09. Sabotage - Rap é Compromisso
10. Opgezwolle - Spuugdingen op de Mic
02. Aesop Rock - Labor Days
03. CunninLynguists - Will Rap for Food
04. cLOUDDEAD - cLOUDDEAD
05. Techno Animal - The Brotherhood of the Bomb
06. Quimera - Sólo los Solo
07. Hideki Naganuma - Jet Set Radio
08. Saul Williams - Amethyst Rock Star
09. Sabotage - Rap é Compromisso
10. Opgezwolle - Spuugdingen op de Mic
2
geplaatst: 9 oktober 2021, 12:51 uur
Heb Lucy Ford: The Atmosphere EP's onder 2001 staan gebaseerd op Spotify, al schaart MuMe het onder 2000.
Laat het aan de baas JayM over om te oordelen - heb alvast een 10b track erbij gedaan mocht het moeten opschuiven.
1. Jay-Z - The Blueprint
2. Masta Ace - Disposable Arts
3. Nas - Stillmatic
4. Aesop Rock - Labor Days
5. Atmosphere - Lucy Ford: The Atmosphere EP’s
6. Immortal Technique - Revolutionairy Vol. 1
7. CunninLynguists - Will Rap For Food
8. Jay Dee - Welcome to Detroit
9. Sage Francis - Sick Of Waiting Tables
10. MHz - Table Scraps
(10b. N.E.R.D. - In Search Of)
Laat het aan de baas JayM over om te oordelen - heb alvast een 10b track erbij gedaan mocht het moeten opschuiven.
1. Jay-Z - The Blueprint
2. Masta Ace - Disposable Arts
3. Nas - Stillmatic
4. Aesop Rock - Labor Days
5. Atmosphere - Lucy Ford: The Atmosphere EP’s
6. Immortal Technique - Revolutionairy Vol. 1
7. CunninLynguists - Will Rap For Food
8. Jay Dee - Welcome to Detroit
9. Sage Francis - Sick Of Waiting Tables
10. MHz - Table Scraps
(10b. N.E.R.D. - In Search Of)
0
geplaatst: 9 oktober 2021, 13:11 uur
Flipm0de schreef:
Heb Lucy Ford: The Atmosphere EP's onder 2001 staan gebaseerd op Spotify, al schaart MuMe het onder 2000.
Laat het aan de baas JayM over om te oordelen - heb alvast een 10b track erbij gedaan mocht het moeten opschuiven.
MuMu zit er wederom naast, dus bij deze goedgekeurd.Heb Lucy Ford: The Atmosphere EP's onder 2001 staan gebaseerd op Spotify, al schaart MuMe het onder 2000.
Laat het aan de baas JayM over om te oordelen - heb alvast een 10b track erbij gedaan mocht het moeten opschuiven.
0
geplaatst: 9 oktober 2021, 15:14 uur
Wie is eigenlijk de Dart Adams van MuMe?? Je weet wel, zo'n pedante gozer die alle releasedata beter weet dan welk medium dan ook.
1
geplaatst: 9 oktober 2021, 15:29 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Wie is eigenlijk de Dart Adams van MuMe?? Je weet wel, zo'n pedante gozer die alle releasedata beter weet dan welk medium dan ook.
Geen idee, maar als je hem vindt laat hem dan eens kritisch de hip hop database nalopen.(quote)
Wie is eigenlijk de Dart Adams van MuMe?? Je weet wel, zo'n pedante gozer die alle releasedata beter weet dan welk medium dan ook.
2
geplaatst: 9 oktober 2021, 15:45 uur
Mag ik 'm morgen nog droppen, JayM? Heb beide albums beluisterd maar ik wil ze morgen nog een tweede luisterbeurt gunnen voor een uitvoerig oordeel.
Vooral The Cold Vein is een hele kluif, maar het is wel de moeite waard!
Vooral The Cold Vein is een hele kluif, maar het is wel de moeite waard!
1
geplaatst: 9 oktober 2021, 16:13 uur
Johnny Marr schreef:
Mag ik 'm morgen nog droppen, JayM? Heb beide albums beluisterd maar ik wil ze morgen nog een tweede luisterbeurt gunnen voor een uitvoerig oordeel.
Vooral The Cold Vein is een hele kluif, maar het is wel de moeite waard!
Yep, helemaal goed. Voor jou en de anderen, morgenavond gaat 2001 afgerond worden, dus tot die tijd veel luisterplezierMag ik 'm morgen nog droppen, JayM? Heb beide albums beluisterd maar ik wil ze morgen nog een tweede luisterbeurt gunnen voor een uitvoerig oordeel.
Vooral The Cold Vein is een hele kluif, maar het is wel de moeite waard!
1
geplaatst: 9 oktober 2021, 16:51 uur
Komt-ie. Het jaar met twee van de allerbeste hiphopalbums aller tijden:
1. Cannibal Ox - The Cold Vein
2. Aesop Rock - Labor Days
3. Atmosphere - Lucy Ford: The Atmosphere EP's
4. Techno Animal - The Brotherhood of the Bomb
5. Gorillaz - Gorillaz
6. Opgezwolle - Spuugdingen op de Mic
7. CunninLynguists - Will Rap for Food
8. Buck 65 - Man Overboard
9. Jay-Z - The Blueprint
10. Oliver Hart - The Many Faces of Oliver Hart
1. Cannibal Ox - The Cold Vein
2. Aesop Rock - Labor Days
3. Atmosphere - Lucy Ford: The Atmosphere EP's
4. Techno Animal - The Brotherhood of the Bomb
5. Gorillaz - Gorillaz
6. Opgezwolle - Spuugdingen op de Mic
7. CunninLynguists - Will Rap for Food
8. Buck 65 - Man Overboard
9. Jay-Z - The Blueprint
10. Oliver Hart - The Many Faces of Oliver Hart
2
geplaatst: 9 oktober 2021, 17:16 uur
Pfoe, 2001 is voor mij een flinke kluif om een sterke top-10 neer te zetten. Top-5 was redelijk makkelijk neergezet (alhoewel, is NERD echt hiphop?), maar vond dit een stuk lastiger dan afgelopen paar weken.
Honourable mentions (tracks):
Typical Cats - Cliche
Qwazaar - I Tried
Top-10:
10. Jay-Z - The Blueprint
09. Masta Ace - Disposable Arts
08. Asheru & Blue Black - Soon Come
07. Gorillaz - Gorillaz
06. Immortal Technique - Revolutionary Volume 1
05. Opgezwolle - Spuugdingen op die Mic
04. NERD - In Search Of...
03. Aesop Rock - Labor Days
02. Cunninlynguists - Will Rap for Food
01. Cannibal Ox - The Cold Vein
Honourable mentions (tracks):
Typical Cats - Cliche
Qwazaar - I Tried
Top-10:
10. Jay-Z - The Blueprint
09. Masta Ace - Disposable Arts
08. Asheru & Blue Black - Soon Come
07. Gorillaz - Gorillaz
06. Immortal Technique - Revolutionary Volume 1
05. Opgezwolle - Spuugdingen op die Mic
04. NERD - In Search Of...
03. Aesop Rock - Labor Days
02. Cunninlynguists - Will Rap for Food
01. Cannibal Ox - The Cold Vein
1
geplaatst: 9 oktober 2021, 19:43 uur
Correctie als die van Atmosphere onder 2001 valt.
2001:
01. Cannibal Ox - The Cold Vein
02. Aesop Rock - Labor Days
03. Atmosphere - Lucy Ford: The Atmosphere EP's
04. CunninLynguists - Will Rap for Food
05. Asheru & Blue Black of the Unspoken Heard - Soon Come
06. Dilated Peoples - Expansion Team
07. Masta Ace - Disposable Arts
08. Quantic - The 5th Exotic
09. The Beatnuts - Take It Or Squeeze It
10. Mission - One
2001:
01. Cannibal Ox - The Cold Vein
02. Aesop Rock - Labor Days
03. Atmosphere - Lucy Ford: The Atmosphere EP's
04. CunninLynguists - Will Rap for Food
05. Asheru & Blue Black of the Unspoken Heard - Soon Come
06. Dilated Peoples - Expansion Team
07. Masta Ace - Disposable Arts
08. Quantic - The 5th Exotic
09. The Beatnuts - Take It Or Squeeze It
10. Mission - One
3
geplaatst: 10 oktober 2021, 17:00 uur
1. Jay-Z - The Blueprint
2. Opgezwolle - Spuugdingen op de Mic
3. Cannibal Ox - The Cold Vein
4. Aesop Rock - Labor Days
5. Nas - Stillmatic
6. Jay-Z - Unplugged
7. Gorillaz - Gorillaz
8. Missy Elliott - Miss E... So Addictive
9. N.E.R.D. - In Search Of...
10. D12 - Devil's Night
2. Opgezwolle - Spuugdingen op de Mic
3. Cannibal Ox - The Cold Vein
4. Aesop Rock - Labor Days
5. Nas - Stillmatic
6. Jay-Z - Unplugged
7. Gorillaz - Gorillaz
8. Missy Elliott - Miss E... So Addictive
9. N.E.R.D. - In Search Of...
10. D12 - Devil's Night
6
geplaatst: 10 oktober 2021, 17:24 uur
De beste 20 van 2001 :
18. Wu-tang Clan - Iron Flag
/ 14 pnt / genoemd door lowieke, MAS, Gyzzz
18. cLOUDDEAD - cLOUDDEAD
/ 14 pnt / genoemd door MJ_DA_MAN, aerobag, Koenr
18. Eyedea & Abilities - First Born
/ 14 pnt / genoemd door Harderwiek, -SprayIt-, zaaf
17. Missy Elliott - Miss E so addictive
/ 17 pnt / genoemd door lowieke, MAS, Johnny Marr
16. Sólo los Solo - Quimera
/ 18 pnt / genoemd door aerobag, zaaf, Koenr
15. Asheru & Blue Black of the Unspoken Heard - Soon Come
/ 19 pnt / genoemd door Rene1979, MAS, JayM, Osiris Apis, Chrisseh
14. Techno Animal - The Brotherhood of the Bomb
/ 21 pnt / genoemd door aerobag, Koenr, niels94
12. Jay Dee - Welcome 2 Detroit
/ 22 pnt / genoemd door Silky & Smooth, zaaf, bennerd, MAS, JayM, Flipm0de
12. Dilated Peoples - Expansion Team
/ 22 pnt / genoemd door panjoe, Harderwiek, Silky & Smooth, Nr.4, JayM, Osiris Apis
11. Immortal Technique - Revolutionary Volume 1
/ 29 pnt / genoemd door ForWhomThePeteTolls, MJ_DA_MAN, Harderwiek, -SprayIt-, Flipm0de, Chrisseh
18. Wu-tang Clan - Iron Flag
/ 14 pnt / genoemd door lowieke, MAS, Gyzzz
18. cLOUDDEAD - cLOUDDEAD
/ 14 pnt / genoemd door MJ_DA_MAN, aerobag, Koenr
18. Eyedea & Abilities - First Born
/ 14 pnt / genoemd door Harderwiek, -SprayIt-, zaaf
17. Missy Elliott - Miss E so addictive
/ 17 pnt / genoemd door lowieke, MAS, Johnny Marr
16. Sólo los Solo - Quimera
/ 18 pnt / genoemd door aerobag, zaaf, Koenr
15. Asheru & Blue Black of the Unspoken Heard - Soon Come
/ 19 pnt / genoemd door Rene1979, MAS, JayM, Osiris Apis, Chrisseh
14. Techno Animal - The Brotherhood of the Bomb
/ 21 pnt / genoemd door aerobag, Koenr, niels94
12. Jay Dee - Welcome 2 Detroit
/ 22 pnt / genoemd door Silky & Smooth, zaaf, bennerd, MAS, JayM, Flipm0de
12. Dilated Peoples - Expansion Team
/ 22 pnt / genoemd door panjoe, Harderwiek, Silky & Smooth, Nr.4, JayM, Osiris Apis
11. Immortal Technique - Revolutionary Volume 1
/ 29 pnt / genoemd door ForWhomThePeteTolls, MJ_DA_MAN, Harderwiek, -SprayIt-, Flipm0de, Chrisseh
10
geplaatst: 10 oktober 2021, 17:29 uur
En de 10 die daar ruim bovenuit steken:
10. Gorillaz - Gorillaz
/ 31 pnt / genoemd door panjoe, Harderwiek, lowieke, Silky & Smooth, niels94, Chrisseh
9. Nas - Stillmatic
/ 33 pnt / genoemd door Harderwiek, lowieke, Silky & Smooth, Nr.4, bennerd, Flipm0de, Johnny Marr
8. J-Live - The Best Part
/ 36 pnt / genoemd door ForWhomThePeteTolls, Rene1979, panjoe, zaaf, JayM
7. N*E*R*D - In Search Of...
/ 50 pnt / nummer 1 van lowieke, genoemd door MJ_DA_MAN, Harderwiek, Silky & Smooth, zaaf, Gyzzz, JayM, Chrisseh, Johnny Marr
6. Jay-Z - The Blueprint
/ 62 pnt / nummer 1 van Silky & Smooth, Nr.4, Flipm0de, Johnny Marr, genoemd door Rene1979, MJ_DA_MAN, aerobag, MAS, JayM, niels94, Chrisseh
5. Opgezwolle - Spuugdingen op de Mic
/ 70 pnt / nummer 1 van MAS, genoemd door panjoe, -SprayIt-, Nr.4, bennerd, Gyzzz, JayM, Koenr, niels94, Chrisseh, Johnny Marr
4. Masta Ace - Disposable Arts
/ 84 pnt / genoemd door ForWhomThePeteTolls, Rene1979, MJ_DA_MAN, panjoe, Harderwiek, -SprayIt-, Silky & Smooth, Nr.4, zaaf, MAS, JayM, Osiris Apis, Flipm0de, Chrisseh
3. CunninLynguists - Will Rap for Food
/ 94 pnt / genoemd door ForWhomThePeteTolls, MJ_DA_MAN, panjoe, Harderwiek, aerobag, -SprayIt-, Silky & Smooth, Nr.4, zaaf, bennerd, MAS, Gyzzz, Osiris Apis, Koenr, Flipm0de, niels94, Chrisseh
2. Aesop Rock - Labor Days
/ 136 pnt / nummer 1 van aerobag, genoemd door MJ_DA_MAN, panjoe, Harderwiek, lowieke, -SprayIt-, Silky & Smooth, zaaf, bennerd, Gyzzz, JayM, Osiris Apis, Koenr, Flipm0de, niels94, Chrisseh, Johnny Marr
1. Cannibal Ox - The Cold Vein
/ 141 pnt / nummer 1 van ForWhomThePeteTolls, panjoe, Harderwiek, -SprayIt-, zaaf, Gyzzz, JayM, Osiris Apis, Koenr, niels94, genoemd door Rene1979, aerobag, lowieke, bennerd, Johnny Marr
10. Gorillaz - Gorillaz
/ 31 pnt / genoemd door panjoe, Harderwiek, lowieke, Silky & Smooth, niels94, Chrisseh
9. Nas - Stillmatic
/ 33 pnt / genoemd door Harderwiek, lowieke, Silky & Smooth, Nr.4, bennerd, Flipm0de, Johnny Marr
8. J-Live - The Best Part
/ 36 pnt / genoemd door ForWhomThePeteTolls, Rene1979, panjoe, zaaf, JayM
7. N*E*R*D - In Search Of...
/ 50 pnt / nummer 1 van lowieke, genoemd door MJ_DA_MAN, Harderwiek, Silky & Smooth, zaaf, Gyzzz, JayM, Chrisseh, Johnny Marr
6. Jay-Z - The Blueprint
/ 62 pnt / nummer 1 van Silky & Smooth, Nr.4, Flipm0de, Johnny Marr, genoemd door Rene1979, MJ_DA_MAN, aerobag, MAS, JayM, niels94, Chrisseh
5. Opgezwolle - Spuugdingen op de Mic
/ 70 pnt / nummer 1 van MAS, genoemd door panjoe, -SprayIt-, Nr.4, bennerd, Gyzzz, JayM, Koenr, niels94, Chrisseh, Johnny Marr
4. Masta Ace - Disposable Arts
/ 84 pnt / genoemd door ForWhomThePeteTolls, Rene1979, MJ_DA_MAN, panjoe, Harderwiek, -SprayIt-, Silky & Smooth, Nr.4, zaaf, MAS, JayM, Osiris Apis, Flipm0de, Chrisseh
3. CunninLynguists - Will Rap for Food
/ 94 pnt / genoemd door ForWhomThePeteTolls, MJ_DA_MAN, panjoe, Harderwiek, aerobag, -SprayIt-, Silky & Smooth, Nr.4, zaaf, bennerd, MAS, Gyzzz, Osiris Apis, Koenr, Flipm0de, niels94, Chrisseh
2. Aesop Rock - Labor Days
/ 136 pnt / nummer 1 van aerobag, genoemd door MJ_DA_MAN, panjoe, Harderwiek, lowieke, -SprayIt-, Silky & Smooth, zaaf, bennerd, Gyzzz, JayM, Osiris Apis, Koenr, Flipm0de, niels94, Chrisseh, Johnny Marr
1. Cannibal Ox - The Cold Vein
/ 141 pnt / nummer 1 van ForWhomThePeteTolls, panjoe, Harderwiek, -SprayIt-, zaaf, Gyzzz, JayM, Osiris Apis, Koenr, niels94, genoemd door Rene1979, aerobag, lowieke, bennerd, Johnny Marr
1
geplaatst: 10 oktober 2021, 17:39 uur
Met het oog op 2000 en de jaren '90...waar ik hiervoor soms moest schrapen voor een gedegen top10, wordt het vanaf nu janken geblazen welke er niet mee mogen. Tissues, bier en andere hulpmiddelen zullen hard nodig zijn..
2
Rene1979
geplaatst: 10 oktober 2021, 18:17 uur
Jaren 90 ga ik zeker janken om top 10’s te maken.. Dus zullen er soms eerder 20 worden haha..
5
Rene1979
geplaatst: 10 oktober 2021, 18:26 uur
Hier is dan mijn 2000 lijst… Royal Fam viel er helaas net af net als Encore..
1. Quasimoto - The Unseen (2000)
2. Deltron 3030 - Deltron 3030 (2000)
3. Slum Village - Fantastic, Vol. 2 (2000)
4. Talib Kweli & Hi-Tek - Train of Thought (2000)
5. Afu-Ra - Body of the Life Force (2000)
6. Big L - The Big Picture (2000)
7. Common - Like Water for Chocolate (2000)
8. Dilated Peoples - The Platform (2000)
9. Ghostface Killah - Supreme Clientele (2000)
10. Jurassic 5 - Quality Control (2000)
1. Quasimoto - The Unseen (2000)
2. Deltron 3030 - Deltron 3030 (2000)
3. Slum Village - Fantastic, Vol. 2 (2000)
4. Talib Kweli & Hi-Tek - Train of Thought (2000)
5. Afu-Ra - Body of the Life Force (2000)
6. Big L - The Big Picture (2000)
7. Common - Like Water for Chocolate (2000)
8. Dilated Peoples - The Platform (2000)
9. Ghostface Killah - Supreme Clientele (2000)
10. Jurassic 5 - Quality Control (2000)
0
geplaatst: 10 oktober 2021, 18:30 uur
Rene1979 schreef:
Jaren 90 ga ik zeker janken om top 10’s te maken.. Dus zullen er soms eerder 20 worden haha..
Jaren 90 ga ik zeker janken om top 10’s te maken.. Dus zullen er soms eerder 20 worden haha..
Same, misschien wel top 40's om Radio Veronica te eren!
6
geplaatst: 10 oktober 2021, 18:57 uur
1. Quasimoto - The Unseen (2000)
2. Talib Kweli & Hi-Tek - Train of Thought (2000)
3. dead prez - Let's Get Free (2000)
4. Deltron 3030 - Deltron 3030 (2000)
5. Solesides Greatest Bumps (2000)
6. Atoms Family - The Prequel (2000)
7. Jedi Mind Tricks - Violent by Design (2000)
8. Wu-Tang Clan - The W (2000)
9. Eminem - The Marshall Mathers LP (2000)
10. Common - Like Water for Chocolate (2000)
2. Talib Kweli & Hi-Tek - Train of Thought (2000)
3. dead prez - Let's Get Free (2000)
4. Deltron 3030 - Deltron 3030 (2000)
5. Solesides Greatest Bumps (2000)
6. Atoms Family - The Prequel (2000)
7. Jedi Mind Tricks - Violent by Design (2000)
8. Wu-Tang Clan - The W (2000)
9. Eminem - The Marshall Mathers LP (2000)
10. Common - Like Water for Chocolate (2000)
3
geplaatst: 10 oktober 2021, 19:26 uur
1. Outkast - Stankonia
2. Talib & Hi-tek - train of thought
3. Eminem - Marshall Mathers LP
4. Quasimoto - the Unsee
5. Snoop Dogg - tha last meal
6. Wu-tang - the W
7. Jurassic 5 - quality control
8. Aesop Rock - Float
9. Ghostface - supreme clientele
10 & 10. Nelly - Country Grammar, Xzibit - restless
Zelfde verhaal als bij 2001... Toentertijd genoot ik er intens van.
2. Talib & Hi-tek - train of thought
3. Eminem - Marshall Mathers LP
4. Quasimoto - the Unsee
5. Snoop Dogg - tha last meal
6. Wu-tang - the W
7. Jurassic 5 - quality control
8. Aesop Rock - Float
9. Ghostface - supreme clientele
10 & 10. Nelly - Country Grammar, Xzibit - restless
Zelfde verhaal als bij 2001... Toentertijd genoot ik er intens van.
1
geplaatst: 10 oktober 2021, 21:31 uur
Me toch weer laten verleiden om Cannibal Ox nog weer eens te draaien, maar het blijft een plaat waar ik weinig mee kan merk ik wederom. Vanaf morgen het jaar 2000, dat wordt afgaande op m'n scores voor de albums het beste jaar tot nu toe. Al zal ook hier jeugdsentiment meespelen.
4
geplaatst: 10 oktober 2021, 21:56 uur
2000, het jaar van Den en Dal
1. Deltron 3030 - Deltron 3030
2. Automator - A Much Better Tomorrow
3. Common - Like Water for Chocolate
4. Jedi Mind Tricks - Violent By Design
5. OutKast - Stankonia
6. Masters of Illusion - Kutmasta Kurt Presents Masters of Illusion
7. Slum Village - Fantastic Vol. 2
8. Ghostface Killah - Supreme Clientele
9. dead prez - Let's get free
10. Quasimoto - The Unseen
HMS
Aesop Rock - Float
Binary Star - Masters Of The Universe
Del Tha Funkee Homosapien - Both Sides Of The Brain
DJ Krush - Code4109
Grammatik - Światła Miasta
Jurassic 5 - Quality Control
People Under The Stairs - Question In The Form Of An Answer
Reflection Eternal - Train Of Thought
Ugly Duckling - Journey to Anywhere
Zion I - Mind Over Matter
1. Deltron 3030 - Deltron 3030
2. Automator - A Much Better Tomorrow
3. Common - Like Water for Chocolate
4. Jedi Mind Tricks - Violent By Design
5. OutKast - Stankonia
6. Masters of Illusion - Kutmasta Kurt Presents Masters of Illusion
7. Slum Village - Fantastic Vol. 2
8. Ghostface Killah - Supreme Clientele
9. dead prez - Let's get free
10. Quasimoto - The Unseen
HMS
Aesop Rock - Float
Binary Star - Masters Of The Universe
Del Tha Funkee Homosapien - Both Sides Of The Brain
DJ Krush - Code4109
Grammatik - Światła Miasta
Jurassic 5 - Quality Control
People Under The Stairs - Question In The Form Of An Answer
Reflection Eternal - Train Of Thought
Ugly Duckling - Journey to Anywhere
Zion I - Mind Over Matter
3
geplaatst: 10 oktober 2021, 22:17 uur
1. Deltron 3030 - Deltron 3030
2. Quasimoto - The Unseen
3. Jedi Mind Tricks - Violent By Design
4. Reflection Eternal - Train Of Thought
5. KMD - Black Bastards
6. Grammatik - Światła Miasta
7. OutKast - Stankonia
8. Ghostface Killah - Supreme Clientele
9. Automator - A Much Better Tomorrow
10. Slum Village - Fantastic, Vol. 2
2. Quasimoto - The Unseen
3. Jedi Mind Tricks - Violent By Design
4. Reflection Eternal - Train Of Thought
5. KMD - Black Bastards
6. Grammatik - Światła Miasta
7. OutKast - Stankonia
8. Ghostface Killah - Supreme Clientele
9. Automator - A Much Better Tomorrow
10. Slum Village - Fantastic, Vol. 2
* denotes required fields.