Genres / Hip-Hop / De MuMe-GOAT: Beste Track Editie
zoeken in:
1
geplaatst: 17 oktober 2023, 15:42 uur
Shelter: ja, eens wat betreft het niveau van die producties. Ik had niet scherp dat die ook ontbreken, al staat Rick Rubin er natuurlijk wel bij. Lastige vind ik wel dat volgens de credits het altijd ook met de Beastie Boys is geproduceerd, waarbij het dan de vraag is wie waar nu precies voor verantwoordelijk is geweest. En als je dan naar het overige werk kijkt, kom bij namen als Jack Johnson (Mario Caldato), Beck en (ja, ja) Hanson (Dust Brothers). Niet echt hiphop meer dus. Ms dat de Beastie Boys zelf opgenomen hadden kunnen worden, maar ik had het moeilijk gevonden dat te wegen tegen andere producers.
1
geplaatst: 17 oktober 2023, 18:04 uur
Shelter schreef:
Dit is veruit de makkelijkste keuze ooit hahaha.
Ik snap sowieso niet wat Big2 hier doet het is geen slechte producer maar ik vind hem heel standaard en weinig inspirerends zelfs in alleen NL. Dj Quick is een GOAT.
Dit is veruit de makkelijkste keuze ooit hahaha.
Ik snap sowieso niet wat Big2 hier doet het is geen slechte producer maar ik vind hem heel standaard en weinig inspirerends zelfs in alleen NL. Dj Quick is een GOAT.
Wat persoonlijke nostalgie en hij heeft toch wel een paar hitjes op z’n naam staan met, naar mijn mening, erg fijne producties. Uiteraard volledig kansloos tegen vrijwel iedereen hier, maar toch…
0
geplaatst: 17 oktober 2023, 19:35 uur
Shelter schreef:
Ik vind het meer opmerkelijk dat geen producer van de Beastie boys erbij zit. Toch een sound changer in de hiphop en tal van tracks die echt daaaaaamn waren.
(quote)
Ik vind het meer opmerkelijk dat geen producer van de Beastie boys erbij zit. Toch een sound changer in de hiphop en tal van tracks die echt daaaaaamn waren.
Er doen helaas wel meerdere producers niet mee die hadden kunnen wedijveren, en daarentegen anderen waarvan ik denk, wat doen die hier?
0
geplaatst: 17 oktober 2023, 19:44 uur
MF DOOM - Scott La Rock 13-5
Doom als producer misschien wel doper als mc. Scott te vroeg heengegaan, te weinig geproduceerd.
Big2 - DJ Quik 0-17
Christo - Easy Mo Bee 0-14
Gimme the loot!!
J.U.S.T.I.C.E. League - Kenny Segal 8-6
DJ Battlecat - DJ Screw 2-8
Kno - Figub Brazlevic 11-2
J. Rawls - RZA 2-15
Lone Catalysts super dope, maar Wu Tang hè. Als Bobby Digital wack.
Organized Noize - The Neptunes / Pharrell Williams 10-6
Goodie Mob, Outkast, twee vingers in de neus!
Doom als producer misschien wel doper als mc. Scott te vroeg heengegaan, te weinig geproduceerd.
Big2 - DJ Quik 0-17
Christo - Easy Mo Bee 0-14
Gimme the loot!!
DJ Battlecat - DJ Screw 2-8
J. Rawls - RZA 2-15
Lone Catalysts super dope, maar Wu Tang hè. Als Bobby Digital wack.
Organized Noize - The Neptunes / Pharrell Williams 10-6
Goodie Mob, Outkast, twee vingers in de neus!
0
geplaatst: 17 oktober 2023, 20:18 uur
MF DOOM - Scott La Rock 14-5
Big2 - DJ Quik 0-18
Christo - Easy Mo Bee 0-15
DJ Battlecat - DJ Screw 2-9
J. Rawls - RZA 2-16
Organized Noize - The Neptunes / Pharrell Williams 11-6
Big2 - DJ Quik 0-18
Christo - Easy Mo Bee 0-15
J. Rawls - RZA 2-16
Organized Noize - The Neptunes / Pharrell Williams 11-6
0
geplaatst: 18 oktober 2023, 09:42 uur
MF DOOM - Scott La Rock 14-6
Big2 - DJ Quik 0-19
Christo - Easy Mo Bee 0-16
J.U.S.T.I.C.E. League - Kenny Segal 8-7
Kno - Figub Brazlevic 12-2
J. Rawls - RZA 2-17
Organized Noize - The Neptunes / Pharrell Williams 11-7
Big2 - DJ Quik 0-19
J.U.S.T.I.C.E. League - Kenny Segal 8-7
Kno - Figub Brazlevic 12-2
J. Rawls - RZA 2-17
Organized Noize - The Neptunes / Pharrell Williams 11-7
0
geplaatst: 18 oktober 2023, 10:22 uur
MF DOOM - Scott La Rock 15-6
Big2 - DJ Quik 0-19 (pas)
Christo - Easy Mo Bee 0-16 (pas)
J.U.S.T.I.C.E. League - Kenny Segal 8-7 (pas)
DJ Battlecat - DJ Screw 2-9 (pas)
Kno - Figub Brazlevic 13-2
J. Rawls - RZA 2-18
Organized Noize - The Neptunes / Pharrell Williams 12-7
Best wel vaak dat ik te weinig ken van minstens een van de twee.
Big2 - DJ Quik 0-19 (pas)
J.U.S.T.I.C.E. League - Kenny Segal 8-7 (pas)
J. Rawls - RZA 2-18
Best wel vaak dat ik te weinig ken van minstens een van de twee.
1
geplaatst: 18 oktober 2023, 12:05 uur
MF DOOM - Scott La Rock 15-6 (reeds gestemd)
Big2 - DJ Quik 0-19 (reeds gestemd)
J.U.S.T.I.C.E. League - Kenny Segal 8-8
Effectieve lobby JayM! Ik wist niet dat Kenny Segal van die plaat van milo was. En de nummers die jij post zijn ook geweldig!
Kno - Figub Brazlevic 13-2 (pas)
J. Rawls - RZA 2-18 (reeds gestemd)
Organized Noize - The Neptunes / Pharrell Williams 12-7 (reeds gestemd)
Big2 - DJ Quik 0-19 (reeds gestemd)
J.U.S.T.I.C.E. League - Kenny Segal 8-8
Effectieve lobby JayM! Ik wist niet dat Kenny Segal van die plaat van milo was. En de nummers die jij post zijn ook geweldig!
Kno - Figub Brazlevic 13-2 (pas)
J. Rawls - RZA 2-18 (reeds gestemd)
Organized Noize - The Neptunes / Pharrell Williams 12-7 (reeds gestemd)
0
geplaatst: 18 oktober 2023, 15:27 uur
Onverwacht dat de JL en Kenny Segal battle zo close is. Blijkt dat JL toch meer credit op dit forum heeft dan gedacht.
Mocht de stand bij de deadline van morgen nog steeds gelijk staan, dan mag mag iedereen zoals gebruikelijk weer stemmen en telt de eerste stem.
Zet je alarm maar vast klaar JayM
Mocht de stand bij de deadline van morgen nog steeds gelijk staan, dan mag mag iedereen zoals gebruikelijk weer stemmen en telt de eerste stem.
Zet je alarm maar vast klaar JayM
1
geplaatst: 18 oktober 2023, 16:11 uur
Ik had gepast bij JL tegen Kenny Segal en wil graag de stand naar 9-8 voor J.U.S.T.I.C.E. League brengen omdat ik Kenny Segal heel akelig vind en er geen seconde naar kan luisteren. Zo voorkomen we alarm zetterij en dergelijke!
0
geplaatst: 18 oktober 2023, 16:31 uur
MF DOOM - Scott La Rock 15-6
Big2 - DJ Quik 0-19
J.U.S.T.I.C.E. League - Kenny Segal 9-8
J. Rawls - RZA 2-18
Bij deze dan de huidige stand van zaken.
Big2 - DJ Quik 0-19
J.U.S.T.I.C.E. League - Kenny Segal 9-8
J. Rawls - RZA 2-18
Bij deze dan de huidige stand van zaken.
0
geplaatst: 18 oktober 2023, 19:39 uur
Flipm0de schreef:
Onverwacht dat de JL en Kenny Segal battle zo close is. Blijkt dat JL toch meer credit op dit forum heeft dan gedacht.
Had ook niet verwacht dat JUSTICE Leaugue zo populair zou zijn (of iedereen is tegen Kenny). Wel terecht, aangezien ze toch productielijst hebben met daarop redelijk grote namen. Hun werk met Rick Ross vind sowieso erg tof.
3
geplaatst: 19 oktober 2023, 13:45 uur
Nietes.
ForWhomThePeteTolls schreef:
Ik had gepast bij JL tegen Kenny Segal en wil graag de stand naar 8-9 voor Kenny Segal brengen omdat ik Kenny Segal heel tof vind en er het liefst de hele dag naar luister.
Ik had gepast bij JL tegen Kenny Segal en wil graag de stand naar 8-9 voor Kenny Segal brengen omdat ik Kenny Segal heel tof vind en er het liefst de hele dag naar luister.
4
geplaatst: 19 oktober 2023, 14:17 uur
De VAR heeft het gecheckt en de stem van de heer Pete is geldig veklaard. Als Niek zijn stem mag updaten, dan mag Pete dat zeker ook. Dat betekent dat J.U.S.T.I.C.E. League voor een enorme verassing zorgt en door gaat naar ronde 2.
Waar eerder nog Metro Boomin' door vele anti-stemmen eruit ging (doet nog steeds pijn) is ditmaal Kenny het slachtoffer.
Gecondoleerd JayM en de rest van de Kenny Segal liefhebbers.
Morgen gaat ronde 2 van start.
Waar eerder nog Metro Boomin' door vele anti-stemmen eruit ging (doet nog steeds pijn) is ditmaal Kenny het slachtoffer.
4
geplaatst: 19 oktober 2023, 19:30 uur
Dit lijkt me de uitgelezen plek voor een eerbetoon aan een groot producer, die zonder meer in deze competitie behoorde: R.I.P. The 45 King
️
️
3
geplaatst: 19 oktober 2023, 19:53 uur
JayM schreef:
Dit lijkt me de uitgelezen plek voor een eerbetoon aan een groot producer, die zonder meer in deze competitie behoorde: R.I.P. The 45 King
️
️
1
geplaatst: 20 oktober 2023, 09:25 uur
JayM schreef:
️
Grappig. Had nog nooit van deze man gehoord, maar genoeg van hem gehoord zie/hoor ik nu. Wat googlen leert dat hij ook niet heel veel meer heeft geproduceerd, maar misschien is het dan juist des te knapper dat je toch zoveel bekende hiphoptracks op je naam hebt staan. Let Me Clear My Throat ben ik altijd zo goed op gegaan op feestjes Dit lijkt me de uitgelezen plek voor een eerbetoon aan een groot producer, die zonder meer in deze competitie behoorde: R.I.P. The 45 King
️ 
1
geplaatst: 20 oktober 2023, 14:12 uur
Flipm0de schreef:
De VAR heeft het gecheckt en de stem van de heer Pete is geldig veklaard. Als Niek zijn stem mag updaten, dan mag Pete dat zeker ook. Dat betekent dat J.U.S.T.I.C.E. League voor een enorme verassing zorgt en door gaat naar ronde 2.
Kunnen we voor het weekend begint nog ergens op stemmen? In het weekend zit ik niet/nauwelijks op computer of telefoon en zou het jammer vinden een stemronde te missen De VAR heeft het gecheckt en de stem van de heer Pete is geldig veklaard. Als Niek zijn stem mag updaten, dan mag Pete dat zeker ook. Dat betekent dat J.U.S.T.I.C.E. League voor een enorme verassing zorgt en door gaat naar ronde 2.

0
geplaatst: 20 oktober 2023, 15:24 uur
Niek schreef:
Had nog nooit van deze man gehoord, maar genoeg van hem gehoord zie/hoor ik nu. Wat googlen leert dat hij ook niet heel veel meer heeft geproduceerd, maar misschien is het dan juist des te knapper dat je toch zoveel bekende hiphoptracks op je naam hebt staan.
Hij heeft buiten de bekende nummers flink wat werk verzet, waaronder series vol met toffe beats. En dan ligt er waarschijnlijk nog ergens een volle kluis met werk wat nooit is uitgekomen.Had nog nooit van deze man gehoord, maar genoeg van hem gehoord zie/hoor ik nu. Wat googlen leert dat hij ook niet heel veel meer heeft geproduceerd, maar misschien is het dan juist des te knapper dat je toch zoveel bekende hiphoptracks op je naam hebt staan.
0
geplaatst: 20 oktober 2023, 16:02 uur
Ronde 2 gaat van start en we gaan het iets anders aanpakken. Vanaf nu gaan er 3 stemrondes per week zijn zijn met deadlines op maandag, woensdag, en vrijdag. Daarmee gaan de battles ook van 8 naar 4 per stemming.
Gaat het te snel, of te weinig battles, laat het weten
Deadline maandag om 11:59
Nujabes - Kutmasta Kurt 0-0
Edan - Stoupe the Enemy of Mankind 0-0
Big K.R.I.T. - DJ Premier 0-0
J.U.S.T.I.C.E. League - Organized Noize 0-0

-SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, Illa, JayM, Johnny Marr, jordidj1, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, McSavah, Minneapolis, MJ_DA_MAN, mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, panjoe, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Shelter, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf, ArthurDZ, Silky & Smooth, JRLA, ForWhomThePeteTolls,Niek
Gaat het te snel, of te weinig battles, laat het weten

Deadline maandag om 11:59
Nujabes - Kutmasta Kurt 0-0
Edan - Stoupe the Enemy of Mankind 0-0
Big K.R.I.T. - DJ Premier 0-0
J.U.S.T.I.C.E. League - Organized Noize 0-0

-SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, Illa, JayM, Johnny Marr, jordidj1, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, McSavah, Minneapolis, MJ_DA_MAN, mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, panjoe, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Shelter, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf, ArthurDZ, Silky & Smooth, JRLA, ForWhomThePeteTolls,Niek
0
geplaatst: 20 oktober 2023, 16:09 uur
Nujabes - Kutmasta Kurt 1-0
Edan - Stoupe the Enemy of Mankind 0-1
Big K.R.I.T. - DJ Premier 0-1
J.U.S.T.I.C.E. League - Organized Noize 0-1
Edan - Stoupe the Enemy of Mankind 0-1
Big K.R.I.T. - DJ Premier 0-1
J.U.S.T.I.C.E. League - Organized Noize 0-1
0
Glitch
geplaatst: 20 oktober 2023, 16:21 uur
Nujabes - Kutmasta Kurt 2-0
Edan - Stoupe the Enemy of Mankind 0-2
Big K.R.I.T. - DJ Premier 0-2
J.U.S.T.I.C.E. League - Organized Noize 0-2
Edan - Stoupe the Enemy of Mankind 0-2
Big K.R.I.T. - DJ Premier 0-2
J.U.S.T.I.C.E. League - Organized Noize 0-2
0
geplaatst: 20 oktober 2023, 16:30 uur
Nujabes - Kutmasta Kurt 3-0
Edan - Stoupe the Enemy of Mankind 1-2
Big K.R.I.T. - DJ Premier 0-3
J.U.S.T.I.C.E. League - Organized Noize 0-3
Een stuk taart.
Edan - Stoupe the Enemy of Mankind 1-2
Big K.R.I.T. - DJ Premier 0-3
J.U.S.T.I.C.E. League - Organized Noize 0-3
Een stuk taart.
0
geplaatst: 20 oktober 2023, 16:40 uur
Nujabes - Kutmasta Kurt 4-0
Edan - Stoupe the Enemy of Mankind 2-2
Big K.R.I.T. - DJ Premier 0-4
J.U.S.T.I.C.E. League - Organized Noize 0-3 (pas)
Edan - Stoupe the Enemy of Mankind 2-2
Big K.R.I.T. - DJ Premier 0-4
J.U.S.T.I.C.E. League - Organized Noize 0-3 (pas)
0
geplaatst: 20 oktober 2023, 16:45 uur
Nujabes - Kutmasta Kurt 5-0
Edan - Stoupe the Enemy of Mankind 3-2
Big K.R.I.T. - DJ Premier 0-5
J.U.S.T.I.C.E. League - Organized Noize 0-4
Edan - Stoupe the Enemy of Mankind 3-2
Big K.R.I.T. - DJ Premier 0-5
J.U.S.T.I.C.E. League - Organized Noize 0-4
0
geplaatst: 20 oktober 2023, 16:49 uur
Nujabes - Kutmasta Kurt 6-0