MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / De MuMe-GOAT: Beste Track Editie

zoeken in:
DJ Premier - Ant 5-2
Marley Marl - RZA 0-7
Madlib - Dr. Dre 7-0
Q-Tip - Large Professor 6-1

DJ Premier - Ant 5-3
Marley Marl - RZA 0-8
Madlib - Dr. Dre 7-1
Q-Tip - Large Professor 7-1

Ant kan dit vast niet meer winnen
RZA mag dit spelletje winnen van mij
Dr Dre puur voor de iconishe beats
Q-Tip mag dit spelletje ook winnen van mij

DJ Premier - Ant 6-3
Marley Marl - RZA 0-9
Madlib - Dr. Dre 7-2
Q-Tip - Large Professor 8-1

Had Madlib vs. Dre een stuk meer in balans verwacht. Dre heeft met zijn eigen albums en al het werk voor NWA, Snoop, The D.O.C., Eminem, en de rest van het interscope team, toch wel een enorm grote hoeveelheid aan toffe beats.

DJ Premier - Ant 6-4
Marley Marl - RZA 0-10
Madlib - Dr. Dre 7-3
Q-Tip - Large Professor 9-1

panjoe (moderator)
DJ Premier - Ant 7-4
Marley Marl - RZA 0-11
Madlib - Dr. Dre 8-3
Q-Tip - Large Professor 10-1

Wel duidelijke winnaars voor mij.

DJ Premier - Ant 8-4
Marley Marl - RZA 0-12
Madlib - Dr. Dre 9-3
Q-Tip - Large Professor 11-1

DJ Premier - Ant 9-4
Marley Marl - RZA 0-13
Madlib - Dr. Dre 9-4 (Hoe is Dr. Dre dit aan het verliezen??)
Q-Tip - Large Professor 12-1

JRLA (crew)
DJ Premier - Ant 9-5
Marley Marl - RZA 0-14
Madlib - Dr. Dre 9-5
Q-Tip - Large Professor 12-2

Wie weet is de gezamenlijke uitslag van de rapper/producer editie gewoon 'Madvillain'...

DJ Premier - Ant 10-5
Marley Marl - RZA 0-15
Madlib - Dr. Dre 9-6
Q-Tip - Large Professor 12-3

Primo overduidelijk. Ant boven Primo verkiezen...dan verschillen de beleving van hiphop echt enorm met die van mij en mijn omgeving. Geinig wel.
RZA en Marley Marl vind ik close, maar dat vinden wij samen duidelijk niet.
Dre heeft voor mij toch veel meer impact en zeker zo veel classic material als Madlib.
Large Pro is een king. Gaat boven Tip voor mij.

DJ Premier - Ant 11-5
Marley Marl - RZA 0-16 Alhoewel de Juice Crew-producer wel een punt had verdiend.
Madlib - Dr. Dre 9-7
Q-Tip - Large Professor 13-3 Shit-loting
Buiten het gegeven dat de rol van Tip in The Ummah groter is dan bij menigeen bekend:
Q-Tip Helped Shape the Production on Mobb Deep The Infamous

Ik heb toevallig onlangs iets gezien (of gelezen) waarin de grote, deels onbekende rol van Q-tip bij ATCQ, J Dilla en inderdaad ook Infamous werd uitgelegd. Heb alleen geen idee meer wat of waar dat was… bijzonder irritant.

DJ Premier - Ant 12-5
Marley Marl - RZA 0-17
Madlib - Dr. Dre 9-8
Q-Tip - Large Professor 13-4

DJ Premier - Ant 13-5
Marley Marl - RZA 0-18
Madlib - Dr. Dre 9-9
Q-Tip - Large Professor 14-4

Hallo DRE!!!!

MAS
DJ Premier - Ant 14-5
Marley Marl - RZA 0-19
Madlib - Dr. Dre 9-10
Q-Tip - Large Professor 15-4

DJ Premier - Ant 15-5
Marley Marl - RZA 0-20
Madlib - Dr. Dre 10-10
Q-Tip - Large Professor 16-4

DJ Premier - Ant 16-5
Marley Marl - RZA 0-21
Madlib - Dr. Dre 10-11
Q-Tip - Large Professor 16-5

Glitch
DJ Premier - Ant 17-5
Marley Marl - RZA 0-22
Madlib - Dr. Dre 10-12
Q-Tip - Large Professor 17-5

DJ Premier - Ant 18-5
Marley Marl - RZA 1-22 (Schandalig eigenlijk wel, RZA heeft in zijn carriere zo veel bagger uitgebracht... Maar goed, ik weet dat ik hierin vaak een roepende in de woestijn ben)
Madlib - Dr. Dre 11-12
Q-Tip - Large Professor 17-6

ForWhomThePeteTolls schreef:
Schandalig eigenlijk wel, RZA heeft in zijn carriere zo veel bagger uitgebracht... Maar goed, ik weet dat ik hierin vaak een roepende in de woestijn ben

Vraag is, wat is belangrijker? de hoogtepunten of de consistentie?

Ik heb zoiets van, als ik pak 'm beet de 25 beste beats van beide tegenover elkaar zet, wie heeft dan de vetste set?

DJ Premier - Ant 19-5
Marley Marl - RZA 1-23
Madlib - Dr. Dre 12-12
Q-Tip - Large Professor 18-6

DJ Premier - Ant 19-6
Marley Marl - RZA 1-24
Madlib - Dr. Dre 12-12, te moeilijk joh, dikke pas, ga hier echt niet tussen kiezen gek
Q-Tip - Large Professor 18-6 ken mss wel wat te weinig van LP dus ga ook deze passen

Ben momenteel de serie Wu-Tang: An American Saga aan het bekijken, heel leuk. RZA mag het hele zooitje wel winnen van mij. Wat een eindbaas!

Johnny Marr schreef:
DJ Premier - Ant 19-6
Marley Marl - RZA 1-24
Madlib - Dr. Dre 12-12, te moeilijk joh, dikke pas, ga hier echt niet tussen kiezen gek
Q-Tip - Large Professor 18-6 ken mss wel wat te weinig van LP dus ga ook deze passen

Ben momenteel de serie Wu-Tang: An American Saga aan het bekijken, heel leuk. RZA mag het hele zooitje wel winnen van mij. Wat een eindbaas!

Gvd ik ben daar ook vd week aan begonnen!

DJ Premier - Ant 20-6
Primo by a mile!

Marley Marl - RZA 1-25
Nipt RZA

Madlib - Dr. Dre 12-13
De Dre omdat ik het goede werk van Dre beter vind dan het goede werk van Madlib (het slechtere werk van Dre is overigens ook slechter dan het slechtere werk van Madlib)

Q-Tip - Large Professor 18-7
Hij gaat het nooit meer winnen, maar LP vind ik de betere producer.

Ralph. schreef:
(quote)

Gvd ik ben daar ook vd week aan begonnen!

Zalig hé, net het eerste seizoen uitgekeken. Vooral ODB is schitterend gecast.

Word, dope serie: aan de andere kant... RZA is belachelijk slecht gecast, toont geen emotie tijdens het acteren, praat te monotoon waar het niet hoort, expressieloos, geen uitstraling...

ForWhomThePeteTolls schreef:
RZA is belachelijk slecht gecast, toont geen emotie tijdens het acteren, praat te monotoon waar het niet hoort, expressieloos, geen uitstraling...

Daar volg ik je wel deels aan, hij lijkt er totaal niet op Maar tweede seizoen is nog steeds dope? Want dan begint het natuurlijk pas...

Johnny Marr schreef:
Maar tweede seizoen is nog steeds dope? Want dan begint het natuurlijk pas...
Het 2de seizoen is net zo dope en tegelijkertijd even slecht als het eerste. Wat een hoop bagger die ik desondanks trouw blijf kijken . Bereid je alvast maar voor op het 3de waar de balans nog verder zoekraakt wanneer Dirt McGirt, Lex Diamonds en Genius langskomen

Een ware remontada van Dr. Dre! Na 7-0 achterstand toch nog de winst weten te pakken en daarmee Madlib naar huis stuurt. In de halve finale nu alleen nog maar producers over die hun furore voornamelijk in de jaren '90 maakten.

Buiten het stemmen ook erg benieuwd wat jullie favoriete beats zijn van de halve finalisten, dus laat je horen

Deadline is maandag om 11:59.

Q-Tip - DJ Premier 0-0
Dr. Dre - RZA 0-0

-SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, Illa, JayM, Johnny Marr, jordidj1, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, McSavah, MJ_DA_MAN, mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, panjoe, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Shelter, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf, ArthurDZ, Silky & Smooth, JRLA, ForWhomThePeteTolls, Niek, JLjuju

Gast
geplaatst: vandaag om 14:19 uur

geplaatst: vandaag om 14:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.