MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / De MuMe-GOAT: Beste Track Editie

zoeken in:
JRLA (crew)
Shelter schreef:
(quote)

Wow ik moet wel zeggen dat juist op Hard to Earn ik primo echt top vind hahaha. Maar zeker weten heeft hij ook een wat eentonige stijl, maar bij Wu vind ik het prominenter maar wellicht ook omdat ze (te) veel hebben uitgebracht.

Ja klopt, op Hard to Earn was hij op z'n prime..

Prime albums wat betreft beats van Preemo zijn wat mij betreft de eerste 2 Jeru albums, Jeru's stijl is ookwel supercomplementair aan die stijl. Ik noem expres allebei de albums, want ik kan maar niet uitmaken voor mezelf welke ik beter geproduceerd vind... "The Sun Rises In The East" zoveel meer gedraaid en absoluut mijn favoriet van de 2, maar die productie op Wrath... Damn!

ForWhomThePeteTolls schreef:
Prime albums wat betreft beats van Preemo zijn wat mij betreft de eerste 2 Jeru albums, Jeru's stijl is ookwel supercomplementair aan die stijl. Ik noem expres allebei de albums, want ik kan maar niet uitmaken voor mezelf welke ik beter geproduceerd vind... "The Sun Rises In The East" zoveel meer gedraaid en absoluut mijn favoriet van de 2, maar die productie op Wrath... Damn!

Ik vind Wrath beter als Sun Rises, beide zijn dope as fuck maar die eerste op een of andere manier vind ik origineler. Sowieso is Jeru underrated.
Nooit echt vergeleken met gangstarr maar eigenlijk heb je wel gelijk dat Jeru veel meer "past". Hard To Earn vind ik nog steeds de beste prima producties though

Silky & Smooth schreef:
Zeker een terechte winnaar en dikke thanks Flipm0de! Ik keek stiekem toch wel steeds uit naar volgende rondes!
Ik ook ja . Bedankt Flipm0de!

Thanks voor het organiseren, Flipm0de!

Voor de liefhebber hier nog een (recente) mega Primo-Spotify-playlist.

MJ_DA_MAN schreef:
Thanks voor het organiseren, Flipm0de!

Voor de liefhebber hier nog een (recente) mega Primo-Spotify-playlist.

Die eerste track, Any type of way met Big Daddy Kane, staat hier wekelijks op sowieso. Gruwelijke track.

It's All Real van Pitch Black toch wel de meest memorabele voor mij, wat een ontiegelijk harde en geile beat. Ookal zit er nog minder afwisseling in dan de gemiddelde Preemo-beat... Ik ga daar echt hard op!

It's All Real van Pitch Black toch wel de meest memorabele voor mij, wat een ontiegelijk harde en geile beat. Ookal zit er nog minder afwisseling in dan de gemiddelde Preemo-beat... Ik ga daar echt hard op!

Ook keihard ja. Wonderbaarlijk hoe dat soort tracks gewoon niet gaan vervelen.

Thanks Flipm0de! Wat is het volgende... faffie mumblerappers?

Er ging een idee rond om een "meest underrated album" spel te doen, waarbij alleen albums met minder dan 50 stemmen op MuMe genomineerd mogen worden. Andere criteria kan ook, maar dat moeten we dan ff vaststellen.

Als daar animo voor is wil ik zoiets best wel organiseren.

Flipm0de schreef:
Er ging een idee rond om een "meest underrated album" spel te doen, waarbij alleen albums met minder dan 50 stemmen op MuMe genomineerd mogen worden. Andere criteria kan ook, maar dat moeten we dan ff vaststellen.

Heb al een ruime shortlist klaarstaan…

JayM schreef:
(quote)
Guru kwam volgens mij uit Boston en Premier uit Houston.

Houston Fifth ward, Geto Boys turf. Haalde ze even door de war.

Flipmode, bedankt voor de effort!
En we hebben een mooie en ook verdiende winnaar!!

JayM schreef:
(quote)
Heb al een ruime shortlist klaarstaan…
Staat MHz daar al op?

Niek schreef:
Staat MHz daar al op?
Weet niet welke je daarmee bedoelt, dus ga uit van niet.

Flipm0de schreef:

Lijkt mij ook vet!

Ben ik ook bij! Leuk, hoewel de kans groot is dat sommige de albums niet kennen, en paar nieuwe albums per week luisteren is wel uitdaging denk ik

Aight, tof! We zien tijdens de nominatie ronde wel hoeveel animo er is, als we de 128 albums halen zou nice zijn, maar ook met 64 kunnen we er iets moois van maken.

Vanaf maandag kunnen we dan wel de nominaties starten, dus zet de lijstjes maar vast klaar.

Enige criteria voor de nominaties: het album mag niet meer dan 50 stemmen op MuMe hebben.

Flipm0de schreef:
Aight, tof! We zien tijdens de nominatie ronde wel hoeveel animo er is, als we de 128 albums halen zou nice zijn, maar ook met 64 kunnen we er iets moois van maken.

Vanaf maandag kunnen we dan wel de nominaties starten, dus zet de lijstjes maar vast klaar.

Enige criteria voor de nominaties: het album mag niet meer dan 50 stemmen op MuMe hebben.

En als het album niet op MuMe staat?

Dan is het te obscuur

Harderwiek schreef:
Dan is het te obscuur

Haha, even serieusneemmodus: dan doe ik maar niet mee met nomineren...

Flipm0de schreef:

Cool, I’m in!

(quote)

Haha, even serieusneemmodus: dan doe ik maar niet mee met nomineren...

Jawel Pete!!

Haha ja sowieso meedoen! Ben benieuwd en heb in deze donkere dagen wel wat behoeften aan verscholen hiphop parels!

Flipm0de schreef:

Check! Jij ook, Pete! Snel die albums bij MuMe inleveren dan!

Silky & Smooth schreef:
(quote)

Begrijp me niet verkeerd, maar ik weet begod nog niet welke albums ik zou nomineren. Zelf toevoegen stuit ik altijd op bepaalde dingen... Ben best wel een digibeet, en dat voor een autist... Helaas maar waar. Ik gok namelijk dat de meeste albums die ik wil inbrengen nog niet op de site staat. En hoe gaat het als mensen het album daadwerkelijk nog niet kennen?? Dat kan lang duren als het per 4 battles gaat en men kent er bijvoorbeeld 4 of 5 niet... Ik vind het idee zeer dope, maar ben erg sceptisch...

Silky & Smooth schreef:
(quote)

Is het trouwens niet gewoon zo, dat een album dat niet op de site staat ook geen 50 stemmen heeft... Ik zie jullie in de rechtzaal

Ik ben aan het toevoegen, voeg er gelijk een zooi toe! Toch makkelijker tegenwoordig dan eerst...

Edit, irritant om er meerdere te doen en te lui voor.

Besloten om daar niet aan te beginnen, sorry. Het lijkt misschien kwade wil... Dat is het echter niet!

Gast
geplaatst: vandaag om 01:03 uur

geplaatst: vandaag om 01:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.