Genres / Hip-Hop / De MuMe-GOAT: Beste Track Editie
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2023, 12:58 uur
Breeze Brewin - Phife Dawg 0-6
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 5-1 geen stem
Akrobatik - Count Bass D 3-1
Vast Aire - Bun B 4-2
Phife is always on point.
Akrobatik verkies ik boven Count Bass D. Count vind ik beter in beats maken.
Vaste Aire is een legende alleen al wegens The Cold Vein.
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 5-1 geen stem
Akrobatik - Count Bass D 3-1
Vast Aire - Bun B 4-2
Phife is always on point.
Akrobatik verkies ik boven Count Bass D. Count vind ik beter in beats maken.
Vaste Aire is een legende alleen al wegens The Cold Vein.
0
geplaatst: 22 juni 2023, 13:17 uur
Breeze Brewin - Phife Dawg 0-7
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 6-1
Akrobatik - Count Bass D 4-1
Vast Aire - Bun B 5-2
Hoewel Breeze Brewin en Bun B zeker hun sporen hebben verdiend voor mij erg eenvoudige keuzes waarbij Phife en G Rap eindronde kandidaten zijn.
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 6-1
Akrobatik - Count Bass D 4-1
Vast Aire - Bun B 5-2
Hoewel Breeze Brewin en Bun B zeker hun sporen hebben verdiend voor mij erg eenvoudige keuzes waarbij Phife en G Rap eindronde kandidaten zijn.
0
geplaatst: 22 juni 2023, 13:44 uur
Breeze Brewin - Phife Dawg 0-8
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 7-1
Akrobatik - Count Bass D 4-1 (geen stem)
Vast Aire - Bun B 5-3
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 7-1
Akrobatik - Count Bass D 4-1 (geen stem)
Vast Aire - Bun B 5-3
1
geplaatst: 22 juni 2023, 14:30 uur
Breeze Brewin - Phife Dawg 0-9
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 8-1
Akrobatik - Count Bass D 5-1
Vast Aire - Bun B 5-4
Bun verdient mijn stem alleen al door deze verse
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 8-1
Akrobatik - Count Bass D 5-1
Vast Aire - Bun B 5-4
Bun verdient mijn stem alleen al door deze verse
0
zaaf
geplaatst: 22 juni 2023, 14:51 uur
Breeze Brewin - Phife Dawg 0-10
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 9-1
Akrobatik - Count Bass D 6-1
Vast Aire - Bun B 6-4
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 9-1
Akrobatik - Count Bass D 6-1
Vast Aire - Bun B 6-4
0
geplaatst: 22 juni 2023, 15:43 uur
Breeze Brewin - Phife Dawg 0-11
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 10-1
Akrobatik - Count Bass D 6-2
Vast Aire - Bun B 7-4
Easy
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 10-1
Akrobatik - Count Bass D 6-2
Vast Aire - Bun B 7-4
Easy
0
geplaatst: 22 juni 2023, 17:22 uur
Breeze Brewin - Phife Dawg 1-11
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 11-1
Akrobatik - Count Bass D 6-3
Vast Aire - Bun B 7-5
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 11-1
Akrobatik - Count Bass D 6-3
Vast Aire - Bun B 7-5
0
geplaatst: 22 juni 2023, 18:29 uur
Breeze Brewin - Phife Dawg 1-12
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 12-1
Akrobatik - Count Bass D 7-3
Vast Aire - Bun B 7-6
Alle 4 makkelijke keuzes voor mij deze keer.
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 12-1
Akrobatik - Count Bass D 7-3
Vast Aire - Bun B 7-6
Alle 4 makkelijke keuzes voor mij deze keer.
0
geplaatst: 22 juni 2023, 19:37 uur
Breeze Brewin - Phife Dawg 1-13
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 13-1
Akrobatik - Count Bass D 8-3
Vast Aire - Bun B 7-7
Phife is de makkelijkste, vette flow, hele toffe tracks gemaakt, goede teksten, delivery etc etc.
Veel mensen vinden Q-tip het essentiële lid van ATCQ maar ik vind dat Q-tip zonder Phife echt een heel stuk minder is.
Kool G Rap got it all easy win.
Akrobatik vind ik een onderschatte mc, die heeft echt mooie tracks gemaakt met vette lyrics. Hele herkenbare stem en goede delivery. Count Bass is zeker vet, maar ik geef deze toch aan Akrobatik.
Geef hem toch aan Bun B, maar lastig. Vooral ook omdat de stijlen zo uiteenlopen.
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 13-1
Akrobatik - Count Bass D 8-3
Vast Aire - Bun B 7-7
Phife is de makkelijkste, vette flow, hele toffe tracks gemaakt, goede teksten, delivery etc etc.
Veel mensen vinden Q-tip het essentiële lid van ATCQ maar ik vind dat Q-tip zonder Phife echt een heel stuk minder is.
Kool G Rap got it all easy win.
Akrobatik vind ik een onderschatte mc, die heeft echt mooie tracks gemaakt met vette lyrics. Hele herkenbare stem en goede delivery. Count Bass is zeker vet, maar ik geef deze toch aan Akrobatik.
Geef hem toch aan Bun B, maar lastig. Vooral ook omdat de stijlen zo uiteenlopen.
0
geplaatst: 22 juni 2023, 20:12 uur
Heb het de laatste weken druk, dus wat minder actief op MUME. Bedankt voor de tags Pete, wordt gewaardeerd!
Breeze Brewin - Phife Dawg 1-13 PAS (maar gok dat ik Phife zou kiezen)
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 13-1 PAS (maar gok dat ik G Rap zou kiezen)
Akrobatik - Count Bass D 8-3 9-3
Vast Aire - Bun B 7-8 easy
Breeze Brewin - Phife Dawg 1-13 PAS (maar gok dat ik Phife zou kiezen)
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 13-1 PAS (maar gok dat ik G Rap zou kiezen)
Akrobatik - Count Bass D 8-3 9-3
Vast Aire - Bun B 7-8 easy
1
JRLA (crew)
geplaatst: 22 juni 2023, 21:06 uur
Breeze Brewin - Phife Dawg 1-14
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 14-1
Akrobatik - Count Bass D 10-3
Vast Aire - Bun B 8-8
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 14-1
Akrobatik - Count Bass D 10-3
Vast Aire - Bun B 8-8
0
geplaatst: 23 juni 2023, 14:20 uur
Breeze Brewin - Phife Dawg 1-15
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 15-1
Akrobatik - Count Bass D 10-4
Vast Aire - Bun B 9-8
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 15-1
Akrobatik - Count Bass D 10-4
Vast Aire - Bun B 9-8
1
geplaatst: 23 juni 2023, 20:29 uur
Ik wil hier wel gaan stemmen, maar mijn voorkeur is zo voor de hand liggen dat het niet leuk meer is. Phife en Kool G in dit geval zonder enige kennis van de andere kandidaten.
Ik ben overigens amper nog actief op MuMe.
1
geplaatst: 23 juni 2023, 20:42 uur
Een paar tough matchups.
Breeze Brewin - Phife Dawg 1-16
Phife wint deze (uiteraard), maar Breezly Brewin is een lyrical mc par excellence. Check Prince Paul - A Prince Among Thieves en genoemde Juggaknots.
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 16-1
Top 5 GOAT contestant!
Akrobatik - Count Bass D 10-5
Ik ben fan van Dwight, zowel qua producties als mc.
Vast Aire - Bun B 10-8
Zo moeilijk, nee niet uit Nijmegen, maar dit is verdomd lastig. Het verdict beslist richting Vast Aire.
Breeze Brewin - Phife Dawg 1-16
Phife wint deze (uiteraard), maar Breezly Brewin is een lyrical mc par excellence. Check Prince Paul - A Prince Among Thieves en genoemde Juggaknots.
Kool G Rap - G Man (Slew Dem) 16-1
Top 5 GOAT contestant!
Akrobatik - Count Bass D 10-5
Ik ben fan van Dwight, zowel qua producties als mc.
Vast Aire - Bun B 10-8
Zo moeilijk, nee niet uit Nijmegen, maar dit is verdomd lastig. Het verdict beslist richting Vast Aire.
2
geplaatst: 23 juni 2023, 20:52 uur
principal2000 schreef:
Ik wil hier wel gaan stemmen, maar mijn voorkeur is zo voor de hand liggen dat het niet leuk meer is. Phife en Kool G in dit geval zonder enige kennis van de andere kandidaten.
Stem gezellig mee. In een later stadium komen die voor de hand liggende keuzes tegenover elkaar (soms ook al snel) en dan is het opeens een stuk moeilijker.Ik wil hier wel gaan stemmen, maar mijn voorkeur is zo voor de hand liggen dat het niet leuk meer is. Phife en Kool G in dit geval zonder enige kennis van de andere kandidaten.
0
geplaatst: 23 juni 2023, 22:27 uur
principal2000 schreef:
Tof als je later mee gaat stemmen, G... Voor de hand liggen doet het nu ook niet altijd als je ziet dat KRS verloor van Little Simz (echt, wtf?). In ieder geval voel je zeker niet geremd omdat de keuzes makkelijk zijn voor jou. Vast Aire - Bun B gaat er echt nog wel om... En het is gewoon geinig om MCs te matchen in iets dergelijks.
1
geplaatst: 24 juni 2023, 16:59 uur
Niet thuis, loketten gesloten. In een paar uurtjes de volgende ronde.
1
geplaatst: 24 juni 2023, 19:08 uur
Volgende 4 battles, voor degene die zich afvragen hoe ver we gaan dit zijn 41 tot en met 44 van de eerste Knock out ronde (64 battles)
- Aceyalone - The Notorious B.I.G. 1-0
Niet omdat ik denl dat Aceyalone beter is, ik draai hem veel meer en haal er veel meer plezier uit dan Biggie's uitgekauwde tracks.
- Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-1
Mike Shinoda? Really??
- Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 0-0
Ken het niet goed genoeg, en weet van wat ik gehoord heb dat beide heren niet echt mijn kopje thee zijn.
- Mos Def - Prodigy 0-1
Bandana P met een landslide of 3, Mos Def klinkt bij vlagen alsof die je in slaap probeert te brengen. Prodigy was in zijn toptijd iemand met een onmiskenbare stijl die zeker toen totaal bij mijn persona aansloot!
Mensjes die getagd zijn en ook andere mensjes kunnen stemmen tot Dinsdag 27-6-2023 00.00 (oftewel tot en met Maandag 26-6 23.59:59 van dit jaar)
-SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, hoi123, Illa, JayM, jerome988, Johnny Marr, jordidj1, JRLA, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, McSavah, Minneapolis, MJ_DA_MAN, mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, panjoe, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Shelter, Silky & Smooth, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf
- Aceyalone - The Notorious B.I.G. 1-0
Niet omdat ik denl dat Aceyalone beter is, ik draai hem veel meer en haal er veel meer plezier uit dan Biggie's uitgekauwde tracks.
- Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-1
Mike Shinoda? Really??
- Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 0-0
Ken het niet goed genoeg, en weet van wat ik gehoord heb dat beide heren niet echt mijn kopje thee zijn.
- Mos Def - Prodigy 0-1
Bandana P met een landslide of 3, Mos Def klinkt bij vlagen alsof die je in slaap probeert te brengen. Prodigy was in zijn toptijd iemand met een onmiskenbare stijl die zeker toen totaal bij mijn persona aansloot!
Mensjes die getagd zijn en ook andere mensjes kunnen stemmen tot Dinsdag 27-6-2023 00.00 (oftewel tot en met Maandag 26-6 23.59:59 van dit jaar)
-SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, hoi123, Illa, JayM, jerome988, Johnny Marr, jordidj1, JRLA, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, McSavah, Minneapolis, MJ_DA_MAN, mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, panjoe, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Shelter, Silky & Smooth, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf
0
geplaatst: 24 juni 2023, 19:58 uur
- Aceyalone - The Notorious B.I.G. 2-0
- Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-2
- Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 0-0 pas
- Mos Def - Prodigy 1-1
Biggie heeft mij nooit zo aangesproken, en zijn iconische status kan ik dan ook nooit helemaal volgen. Prima flow en tekstueel redelijk, maar doordat zijn postuur zoveel in zijn stem doorklinkt kan ik er nooit echt van genieten - alsof hem iets in de weg zit. Aceyalone is interessant genoeg om deze dan te winnen, zij het nipt.
De tweede wint CL Smooth en dik ook. Toch een hele eigen rapper met een overtuigende kalmte en zijdezachte flow. Zijn albums (met Pete Rock) vind ik vaak wat lang, maar Mike Shinoda is totaal geen partij.
Derde ken ik beide niet (goed genoeg).
Mos Def en Prodigy allebei top in hun hoogtijdagen, en hoewel Mos Def zeker later de plank vaak heeft misgeslagen (Prodigy trouwens ook) vind ik hem een stuk veelzijdiger. Daarnaast is zijn verse op 'Respiration' misschien wel mijn favo couplet van welke hiphoptrack dan ook.
- Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-2
- Mos Def - Prodigy 1-1
Biggie heeft mij nooit zo aangesproken, en zijn iconische status kan ik dan ook nooit helemaal volgen. Prima flow en tekstueel redelijk, maar doordat zijn postuur zoveel in zijn stem doorklinkt kan ik er nooit echt van genieten - alsof hem iets in de weg zit. Aceyalone is interessant genoeg om deze dan te winnen, zij het nipt.
De tweede wint CL Smooth en dik ook. Toch een hele eigen rapper met een overtuigende kalmte en zijdezachte flow. Zijn albums (met Pete Rock) vind ik vaak wat lang, maar Mike Shinoda is totaal geen partij.
Derde ken ik beide niet (goed genoeg).
Mos Def en Prodigy allebei top in hun hoogtijdagen, en hoewel Mos Def zeker later de plank vaak heeft misgeslagen (Prodigy trouwens ook) vind ik hem een stuk veelzijdiger. Daarnaast is zijn verse op 'Respiration' misschien wel mijn favo couplet van welke hiphoptrack dan ook.
0
geplaatst: 24 juni 2023, 20:21 uur
- Aceyalone - The Notorious B.I.G. 2-1
- Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-3
- Mos Def - Prodigy 1-2
- Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-3

- Mos Def - Prodigy 1-2
1
geplaatst: 24 juni 2023, 20:22 uur
Aceyalone - The Notorious B.I.G. 2-2
- Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-4
- Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 1-0
- Mos Def - Prodigy 1-3
- Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-4
- Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 1-0
- Mos Def - Prodigy 1-3
0
zaaf
geplaatst: 24 juni 2023, 20:22 uur
- Aceyalone - The Notorious B.I.G. 3-2
- Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-5
- Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 2-0
- Mos Def - Prodigy 2-3
- Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-5
- Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 2-0
- Mos Def - Prodigy 2-3
0
geplaatst: 24 juni 2023, 20:48 uur
- Aceyalone - The Notorious B.I.G. 3-3
- Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-6
- Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 2-1
- Mos Def - Prodigy 2-4
- Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-6
- Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 2-1
- Mos Def - Prodigy 2-4
0
geplaatst: 24 juni 2023, 21:23 uur
Aceyalone - The Notorious B.I.G. 3-4
Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-7
Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 2-2
Mos Def - Prodigy 2-5
Biggie is een muzikale held sowieso. Met Aceyalone heb ik niks.
Mike Shinoda heb ik net even gecontroleerd of dat inderdaad degene is die ik dacht dat het was. En nu ben ik nog meer in de war over waarom die hier tussen staat. Is er ijzersterke muziek van de beste man die ik gewoon helemaal heb gemist?
Open Mike Eagle heeft met vorige jaar overtuigd met zijn album, krijgt mijn stem.
Mos Def vs Prodigy vind ik wel een lastige, maar Prodigy toch wel degene waar ik meer van geniet dan van Mos Def.
Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-7
Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 2-2
Mos Def - Prodigy 2-5
Biggie is een muzikale held sowieso. Met Aceyalone heb ik niks.
Mike Shinoda heb ik net even gecontroleerd of dat inderdaad degene is die ik dacht dat het was. En nu ben ik nog meer in de war over waarom die hier tussen staat. Is er ijzersterke muziek van de beste man die ik gewoon helemaal heb gemist?
Open Mike Eagle heeft met vorige jaar overtuigd met zijn album, krijgt mijn stem.
Mos Def vs Prodigy vind ik wel een lastige, maar Prodigy toch wel degene waar ik meer van geniet dan van Mos Def.
0
geplaatst: 24 juni 2023, 21:24 uur
Aceyalone - The Notorious B.I.G. 4-4
Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-8
Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 2-3
Mos Def - Prodigy 3-5
Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-8
Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 2-3
Mos Def - Prodigy 3-5
0
Glitch
geplaatst: 24 juni 2023, 21:25 uur
Aceyalone - The Notorious B.I.G. 4-5
Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-9
Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 2-3 pas
Mos Def - Prodigy 3-6
Het weinige dat ik van Aceyalone ken is wel leuk, maar Biggie is classic. Grappig om Mike Shinoda hier te zien, maar heeft met Fort Minor nog wel wat leuk hiphopwerk gemaakt. Ook te horen op een supervette track met Celph Titled ergens, duurt niet lang. The Battle, dacht ik, ironisch genoeg? Toch wint C.L. Smooth, terwijl ik dat niet eens zo'n goede rapper vind.
Open Mike Eagle en Edward Scissortongue hadden voor mij beiden niet echt naar de volgende ronde gehoeven. Prodigy en Mos Def is een interessante battle. Twee totaal andere mc's. P wint het omdat zijn stijl me meer ligt en omdat ik bij Mos Def altijd denk "verdorie, Talib is beter".
Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-9
Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 2-3 pas
Mos Def - Prodigy 3-6
Het weinige dat ik van Aceyalone ken is wel leuk, maar Biggie is classic. Grappig om Mike Shinoda hier te zien, maar heeft met Fort Minor nog wel wat leuk hiphopwerk gemaakt. Ook te horen op een supervette track met Celph Titled ergens, duurt niet lang. The Battle, dacht ik, ironisch genoeg? Toch wint C.L. Smooth, terwijl ik dat niet eens zo'n goede rapper vind.
Open Mike Eagle en Edward Scissortongue hadden voor mij beiden niet echt naar de volgende ronde gehoeven. Prodigy en Mos Def is een interessante battle. Twee totaal andere mc's. P wint het omdat zijn stijl me meer ligt en omdat ik bij Mos Def altijd denk "verdorie, Talib is beter".
0
geplaatst: 24 juni 2023, 21:59 uur
Aceyalone - The Notorious B.I.G. 4-6
Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-10
Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 2-4
Mos Def - Prodigy 4-6
Fort Minor (Mike Shinoda) is toch niet zo onbekend?
Mike Shinoda - C.L. Smooth 0-10
Edward Scissortongue - Open Mike Eagle 2-4
Mos Def - Prodigy 4-6
Fort Minor (Mike Shinoda) is toch niet zo onbekend?
* denotes required fields.