Genres / Hip-Hop / De MuMe-GOAT: Beste Track Editie
zoeken in:
0
geplaatst: 16 augustus 2023, 18:13 uur
- Redman - André 3000 3-3
- Kool Keith - Elzhi 4-1
- Raekwon - Evidence 4-2
- MF DOOM - El-P 6-0
- Kool Keith - Elzhi 4-1
- Raekwon - Evidence 4-2
- MF DOOM - El-P 6-0
0
geplaatst: 16 augustus 2023, 18:31 uur
Redman - André 3000 3-4
Lastig maar hij gaat nipt naar Andre 3000.
Kool Keith - Elzhi 4-2
Ook lastig en gaat nipt naar Elzhi omdat ik het alternatievere werk van KK niet kan waarderen en nagenoeg alles van Elzhi vet vind
Raekwon - Evidence 5-2
Nipt omdat ik Evidence eigenlijk een hele goede mc vindt maar zijn stemgeluid is niet iets wat ik heel lang kan aanhoren. Raekwon is de second best van Wu voor mij, Ghostfacekillah staat er net boven.
MF DOOM - El-P 7-0
Eitje, MF Doom een stuk beter. El-P is een leuke producer maar als mc niet echt mijn ding.
Lastig maar hij gaat nipt naar Andre 3000.
Kool Keith - Elzhi 4-2
Ook lastig en gaat nipt naar Elzhi omdat ik het alternatievere werk van KK niet kan waarderen en nagenoeg alles van Elzhi vet vind
Raekwon - Evidence 5-2
Nipt omdat ik Evidence eigenlijk een hele goede mc vindt maar zijn stemgeluid is niet iets wat ik heel lang kan aanhoren. Raekwon is de second best van Wu voor mij, Ghostfacekillah staat er net boven.
MF DOOM - El-P 7-0
Eitje, MF Doom een stuk beter. El-P is een leuke producer maar als mc niet echt mijn ding.
1
JRLA (crew)
geplaatst: 16 augustus 2023, 19:25 uur
Shelter schreef:
Volgens mij moet je mijn bericht nog eens lezen want ik reageerde neit op jou maar iemand anders en kwam juist tot de conclusie dat we niet zomaar vanuit moeten gaan dat iemand een mening niet respecteert van anders denkenden omdat die niet doorgaat met stemmen. Ik melde ook juist dat ik die discussie of iemand voldoende hedendaagse hiphop luistert of niet of andersom niet wilde voeren
(quote)
Volgens mij moet je mijn bericht nog eens lezen want ik reageerde neit op jou maar iemand anders en kwam juist tot de conclusie dat we niet zomaar vanuit moeten gaan dat iemand een mening niet respecteert van anders denkenden omdat die niet doorgaat met stemmen. Ik melde ook juist dat ik die discussie of iemand voldoende hedendaagse hiphop luistert of niet of andersom niet wilde voeren
Was niet naar jou, voelde mij wel gesteund maar meer in zijn algemeenheid. Dus sorry als je het anders heb opgevat.
1
JRLA (crew)
geplaatst: 16 augustus 2023, 19:27 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Het dames breiclubje is klaar met discussiëren en Kendrick heeft Kool G Rap uitgeschakeld... IK weet niet goed wat te zeggen, maar jammer vind ik het absoluut.
Volgende 4, deadline op Vrijdag 18-8-2023 om 17.59.59
- Redman - André 3000 1-0
Easy peasy, Andre is op veel vlakken eigenlijk superieur. Ik vind echter Redman een serieuze kandidaat in deze competitie... Waar ik bij Andre 3000 2½ goed album ken, en dan is hij daar nog maar voor de helft verantwoordelijk voor. Redman's first 4 album-stretch is van een dusdanig niveau dat die voor iedereen serieuze tegenstand is!
- Kool Keith - Elzhi 1-0
Keith is top 3 voor mij, heeft veel meer laten zien dan Elzhi. Gamechanger avant la lettre, trendsetter, icoon, grappige persoonlijkheid, zoveel meer diepte in zijn catalogus ook nog eens (en ja, de wat vreemdere en minder dope albums kun je daar ook bij rekenen). Hij is zelfs de maker van het enige trap-album ooit dat ik met plezier kan beluisteren!
- Raekwon - Evidence 0-1
Mr. Slow Flow, op gevoel in dit geval... Dit ligt wel dicht bij elkaar voor mij persoonlijk. Waar ik Evidence het voordeel geeft omdat hij een stuk consistenter is!
- MF DOOM - El-P 1-0
Omdat DOOM!
De tags (JRLA zeg het maar als ik je er tussenuit moet halen... Voor zij die zin hebben om te stemmen!
-SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, hoi123, Illa, JayM, jerome988, Johnny Marr, jordidj1, JRLA, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, McSavah, Minneapolis, MJ_DA_MAN (ik tag je stiekem toch), mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, panjoe, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Shelter, Silky & Smooth, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf
Het dames breiclubje is klaar met discussiëren en Kendrick heeft Kool G Rap uitgeschakeld... IK weet niet goed wat te zeggen, maar jammer vind ik het absoluut.
Volgende 4, deadline op Vrijdag 18-8-2023 om 17.59.59
- Redman - André 3000 1-0
Easy peasy, Andre is op veel vlakken eigenlijk superieur. Ik vind echter Redman een serieuze kandidaat in deze competitie... Waar ik bij Andre 3000 2½ goed album ken, en dan is hij daar nog maar voor de helft verantwoordelijk voor. Redman's first 4 album-stretch is van een dusdanig niveau dat die voor iedereen serieuze tegenstand is!
- Kool Keith - Elzhi 1-0
Keith is top 3 voor mij, heeft veel meer laten zien dan Elzhi. Gamechanger avant la lettre, trendsetter, icoon, grappige persoonlijkheid, zoveel meer diepte in zijn catalogus ook nog eens (en ja, de wat vreemdere en minder dope albums kun je daar ook bij rekenen). Hij is zelfs de maker van het enige trap-album ooit dat ik met plezier kan beluisteren!
- Raekwon - Evidence 0-1
Mr. Slow Flow, op gevoel in dit geval... Dit ligt wel dicht bij elkaar voor mij persoonlijk. Waar ik Evidence het voordeel geeft omdat hij een stuk consistenter is!
- MF DOOM - El-P 1-0
Omdat DOOM!
De tags (JRLA zeg het maar als ik je er tussenuit moet halen... Voor zij die zin hebben om te stemmen!
-SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, hoi123, Illa, JayM, jerome988, Johnny Marr, jordidj1, JRLA, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, McSavah, Minneapolis, MJ_DA_MAN (ik tag je stiekem toch), mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, panjoe, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Shelter, Silky & Smooth, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf
Kunt u mijn tag eruit halen?
0
geplaatst: 16 augustus 2023, 19:31 uur
Redman - André 3000 4-4
Kool Keith - Elzhi 5-2
Raekwon - Evidence 6-2
MF DOOM - El-P 8-0
Kool Keith - Elzhi 5-2
Raekwon - Evidence 6-2
MF DOOM - El-P 8-0
0
geplaatst: 16 augustus 2023, 19:32 uur
Redman - André 3000 5-4
Kool Keith - Elzhi 6-2
Raekwon - Evidence 7-2
MF DOOM - El-P 9-0
Kool Keith - Elzhi 6-2
Raekwon - Evidence 7-2
MF DOOM - El-P 9-0
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 augustus 2023, 19:56 uur
Redman - André 3000 5-4 pas
Kool Keith - Elzhi 6-2 pas
Raekwon - Evidence 8-2
MF DOOM - El-P 10-0
Eerste twee battles boeien me eerlijk gezegd te weinig, vier rappers die me totaal niet liggen. De andere twee zijn voor mij overduidelijk, hoewel ik een bekende El-P appreciator ben.
Kool Keith - Elzhi 6-2 pas
Raekwon - Evidence 8-2
MF DOOM - El-P 10-0
Eerste twee battles boeien me eerlijk gezegd te weinig, vier rappers die me totaal niet liggen. De andere twee zijn voor mij overduidelijk, hoewel ik een bekende El-P appreciator ben.
0
geplaatst: 16 augustus 2023, 20:07 uur
Redman - André 3000 6-4
Kool Keith - Elzhi 6-3
Raekwon - Evidence 8-3
MF DOOM - El-P 11-0
Lastige ronde, waarvan de eerste 3 ook zomaar anders hadden kunnen uitvallen.
Kool Keith - Elzhi 6-3
Raekwon - Evidence 8-3
MF DOOM - El-P 11-0
Lastige ronde, waarvan de eerste 3 ook zomaar anders hadden kunnen uitvallen.
0
geplaatst: 16 augustus 2023, 20:30 uur
Redman - André 3000 6-5
Kool Keith - Elzhi 6-4
Raekwon - Evidence 9-3
MF DOOM - El-P 12-0
Kool Keith - Elzhi 6-4
Raekwon - Evidence 9-3
MF DOOM - El-P 12-0
0
geplaatst: 16 augustus 2023, 20:31 uur
Redman - André 3000 6-6
Kool Keith - Elzhi 6-5
Raekwon - Evidence 9-4
MF DOOM - El-P 13-0 (kut)
Kool Keith - Elzhi 6-5
Raekwon - Evidence 9-4
MF DOOM - El-P 13-0 (kut)
0
geplaatst: 16 augustus 2023, 20:40 uur
Redman - André 3000 7-6
Kool Keith - Elzhi 7-5
Raekwon - Evidence 10-4
MF DOOM - El-P 14-0
Kool Keith - Elzhi 7-5
Raekwon - Evidence 10-4
MF DOOM - El-P 14-0
0
geplaatst: 16 augustus 2023, 20:52 uur
Redman - André 3000 7-7
Kool Keith - Elzhi 7-5 (pas)
Raekwon - Evidence 11-4
MF DOOM - El-P 14-1
Kool Keith - Elzhi 7-5 (pas)
Raekwon - Evidence 11-4
MF DOOM - El-P 14-1
0
geplaatst: 16 augustus 2023, 21:51 uur
Redman - André 3000 8-7
Kool Keith - Elzhi 8-5
Raekwon - Evidence 12-4
MF DOOM - El-P 15-1
Kool Keith - Elzhi 8-5
Raekwon - Evidence 12-4
MF DOOM - El-P 15-1
0
geplaatst: 17 augustus 2023, 01:48 uur
Redman - André 3000 8-8
Kool Keith - Elzhi 9-5 !!!
Raekwon - Evidence 13-4
MF DOOM - El-P 16-1
Kool Keith - Elzhi 9-5 !!!
Raekwon - Evidence 13-4
MF DOOM - El-P 16-1
0
geplaatst: 17 augustus 2023, 10:27 uur
Redman - André 3000 8-9
Kool Keith - Elzhi 10-5
Raekwon - Evidence 14-4
MF DOOM - El-P 17-1
Kool Keith - Elzhi 10-5
Raekwon - Evidence 14-4
MF DOOM - El-P 17-1
0
geplaatst: 17 augustus 2023, 10:40 uur
Redman - André 3000 8-10
Kool Keith - Elzhi 11-5
Raekwon - Evidence 15-4
MF DOOM - El-P 18-1
Kool Keith - Elzhi 11-5
Raekwon - Evidence 15-4
MF DOOM - El-P 18-1
0
geplaatst: 17 augustus 2023, 15:15 uur
Redman - André 3000 8-11
Kool Keith - Elzhi 11-6
Raekwon - Evidence 15-5
MF DOOM - El-P 18-2
Kool Keith - Elzhi 11-6
Raekwon - Evidence 15-5
MF DOOM - El-P 18-2
0
geplaatst: 18 augustus 2023, 10:23 uur
Redman - André 3000 8-12
Kool Keith - Elzhi 12-6
Raekwon - Evidence 16-5
MF DOOM - El-P 19-2
Kool Keith - Elzhi 12-6
Raekwon - Evidence 16-5
MF DOOM - El-P 19-2
0
geplaatst: 18 augustus 2023, 22:14 uur
deze 4 battles ook weer voorbij, op weg naar de volgende 4:
Deadline is zondag 20-7-2023 om 21.59.59
* J-Live - Guru 0-1
Moeilijk, maar Guru's werk met Preemo is dusdanig overtuigend dat hij dit wel wint. J-Live is Hip Hop voor fijnproevers, voor volwassenen... Preemo is advanced level though!
* Ghostface Killah - Common 0-1
Ja, beide hebben een inconsistente catalogus, ik vind echter dat Common veel diverser is qua thema's. Niet de meest charismatische stem, zeker niet in vergelijking met GFK. Echter zijn highs zijn hoger dan wat ik ooit van GFK heb vernomen. Ik kom maximaal tot 2 albums die de titel classic verdienen bij Ghost, Common heeft het dubbele... Gevoelsmatig kies ik hier voor Common, want het is echt closer dan het misschien overkomt.
* Rakim - Phife Dawg 1-0
Rest In Peace Phife, dit geweld is echter te machtig... Uitleg overbodig!
* GZA - Sean Price 0-1
Sean Price, de beste rapper van deze eeuw, without a doubt. Ligt me veel meer met zijn humoristische bars... Geen slecht woord over Genius, maar ik keer niet vaak terug naar zijn albums behalve Liquid Swords!
Tagjes: -SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, hoi123, Illa, JayM, jerome988, Johnny Marr, jordidj1, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, McSavah, Minneapolis, MJ_DA_MAN (ik tag je stiekem toch), mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, panjoe, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Shelter, Silky & Smooth, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf
Deadline is zondag 20-7-2023 om 21.59.59
* J-Live - Guru 0-1
Moeilijk, maar Guru's werk met Preemo is dusdanig overtuigend dat hij dit wel wint. J-Live is Hip Hop voor fijnproevers, voor volwassenen... Preemo is advanced level though!
* Ghostface Killah - Common 0-1
Ja, beide hebben een inconsistente catalogus, ik vind echter dat Common veel diverser is qua thema's. Niet de meest charismatische stem, zeker niet in vergelijking met GFK. Echter zijn highs zijn hoger dan wat ik ooit van GFK heb vernomen. Ik kom maximaal tot 2 albums die de titel classic verdienen bij Ghost, Common heeft het dubbele... Gevoelsmatig kies ik hier voor Common, want het is echt closer dan het misschien overkomt.
* Rakim - Phife Dawg 1-0
Rest In Peace Phife, dit geweld is echter te machtig... Uitleg overbodig!
* GZA - Sean Price 0-1
Sean Price, de beste rapper van deze eeuw, without a doubt. Ligt me veel meer met zijn humoristische bars... Geen slecht woord over Genius, maar ik keer niet vaak terug naar zijn albums behalve Liquid Swords!
Tagjes: -SprayIt-, 3dwardVan3, 7744leon, aerobag, bart1989, berend94, Chrisseh, Dwejkk_, ecktepatrick, Elohim,Ernie, Flipm0de, FlyLo, Frank West, Fred B., GarnalenPeller, Geerten, Gehenna, Glaciers of Ice, Glitch, gweah, Gyzzz, Harderwiek, hoi123, Illa, JayM, jerome988, Johnny Marr, jordidj1, Kalikula, Kill_illuminati, KILLERBEE99, Koenr, Kos, lambfv4.0, LarsHiphop, lowieke, madmadder, MAS, McSavah, Minneapolis, MJ_DA_MAN (ik tag je stiekem toch), mjk87, MVW, niels94, Nr.4, Osiris Apis, overmars89, panjoe, Ploppesteksel, principal2000, Psycholamp, Ralph., Reint, Revo, shaadiq haynes, Shelter, Silky & Smooth, Slowgaze, thgryda, Ward, waxs, WeztSide, Yestsida, zaaf
0
Glitch
geplaatst: 18 augustus 2023, 22:26 uur
- J-Live - Guru 0-1 (pas)
- Ghostface Killah - Common 1-1 (duidelijk)
- Rakim - Phife Dawg 2-0 (jammer maar duidelijk)
- GZA - Sean Price 0-2 (zeer duidelijk)
- Ghostface Killah - Common 1-1 (duidelijk)
- Rakim - Phife Dawg 2-0 (jammer maar duidelijk)
- GZA - Sean Price 0-2 (zeer duidelijk)
0
geplaatst: 18 augustus 2023, 22:30 uur
- J-Live - Guru 0-2
- Ghostface Killah - Common 1-2
- Rakim - Phife Dawg 2-1
- GZA - Sean Price 0-3
Komt nu wel meer neer op de vraag welke rapper ik eerder op zou zetten i.p.v. welke ik echt beter vind. Vandaar mijn keuzes.
- Ghostface Killah - Common 1-2
- Rakim - Phife Dawg 2-1
- GZA - Sean Price 0-3
Komt nu wel meer neer op de vraag welke rapper ik eerder op zou zetten i.p.v. welke ik echt beter vind. Vandaar mijn keuzes.
0
geplaatst: 18 augustus 2023, 22:33 uur
- J-Live - Guru 0-3
- Ghostface Killah - Common 1-3
- Rakim - Phife Dawg 3-1
- GZA - Sean Price 1-3
- Ghostface Killah - Common 1-3
- Rakim - Phife Dawg 3-1
- GZA - Sean Price 1-3
0
geplaatst: 18 augustus 2023, 22:33 uur
Pfoeh, Ghost vs Common is zowat de finale voor mij... nog even een nachtje over slapen jwz... ik stem morgen.
0
geplaatst: 18 augustus 2023, 22:54 uur
- J-Live - Guru 0-4
- Ghostface Killah - Common 2-3
- Rakim - Phife Dawg 4-1
- GZA - Sean Price 1-4
- Ghostface Killah - Common 2-3
- Rakim - Phife Dawg 4-1
- GZA - Sean Price 1-4
0
geplaatst: 18 augustus 2023, 22:57 uur
- J-Live - Guru 0-5
- Ghostface Killah - Common 3-3
- Rakim - Phife Dawg 4-2
- GZA - Sean Price 2-4
GZA - Sean Price is de enige die close is wmb
- Rakim - Phife Dawg 4-2
- GZA - Sean Price 2-4
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 augustus 2023, 23:09 uur
- J-Live - Guru 1-5
- Ghostface Killah - Common 4-3
- Rakim - Phife Dawg 5-2
- GZA - Sean Price 2-5
Makkie, pech voor Phife deze loting w.m.b.
- Ghostface Killah - Common 4-3
- Rakim - Phife Dawg 5-2
- GZA - Sean Price 2-5
Makkie, pech voor Phife deze loting w.m.b.
1
geplaatst: 18 augustus 2023, 23:31 uur
Koenr schreef:
- J-Live - Guru 0-5
- Rakim - Phife Dawg 4-2
- GZA - Sean Price 2-4
- J-Live - Guru 0-5
- Rakim - Phife Dawg 4-2
- GZA - Sean Price 2-4
https://64.media.tumblr.com/0896c9f5ed9905956b28d6f19f10dfac/tumblr_mq9v2uyOXW1qhhxf6o3_500.gif
0
geplaatst: 18 augustus 2023, 23:37 uur
- J-Live - Guru 1-6
- Ghostface Killah - Common 4-4
- Rakim - Phife Dawg 5-3
- GZA - Sean Price 3-5
Guru blijft geluk hebben met z'n battles. Geen van de 6 andere in deze ronde kan die aan tippen
- Ghostface Killah - Common 4-4
- Rakim - Phife Dawg 5-3
- GZA - Sean Price 3-5
Guru blijft geluk hebben met z'n battles. Geen van de 6 andere in deze ronde kan die aan tippen
0
geplaatst: 19 augustus 2023, 02:04 uur
J-Live - Guru 1-7
Ghostface Killah - Common 5-4
Rakim - Phife Dawg 6-3
GZA - Sean Price 3-6
Ghostface Killah - Common 5-4
Rakim - Phife Dawg 6-3
GZA - Sean Price 3-6
0
geplaatst: 19 augustus 2023, 03:22 uur
J-Live - Guru 1-8
Guru zet ik eerder op maar wel in combinatie met primo wat voor een mc battle niet helemaal eerlijk is. J-Live is technisch beter maar Guru edged hem toch.
Ghostface Killah - Common 6-4
Dit is de lastigste. GfK voor mij de beste van Wu, common heeft buiten solo werk vrijwel alleen goede gastbijdrages gedaan op andere albums. Alleen vind ik dat Common hier en daar wat question able albums en tracks heeft gedropt waar GfK 90% top was. Daarom toch GfK.
Rakim - Phife Dawg 6-4
Ik las dat deze zo duidelijk zal zijn maar voor mij een hele kluif. Rakim is de meester, vette flow, geweldige teksten, technisch top en een hele goede delivery. Maar Phife heb ik zelf altijd een geweldige rapper gevonden in ATCQ, Q-tip zonder Phife is ook een stuk minder. De raps zijn smart, delivery is fantastisch, stemgeluid zeer herkenbaar op een toffe manier, goede flow wat zeg ik uitstekende flow...echt een head nodder puur kwa flow. Ik ga voor youth sentiment en voor mij waar het begon met hiphop dus toch Phife.
GZA - Sean Price 3-7
GZA is de meester op liquid Swords, de absolute meester. Maar los van dat legendary album is het een goede rapper maar geen geweldige. SP heeft verschillende goede albums gemaakt en vooral tracks, komt standaard dope als gast rapper ook. Ik lees overal hoe technisch SP is en dat was me niet eens zo opgevallen, ga nu toch wat meer opletten bij hem. SP voor mij heeft die delivery, energie, flow. Daardoor zet ik hem veel sneller op. SP for the win
Guru zet ik eerder op maar wel in combinatie met primo wat voor een mc battle niet helemaal eerlijk is. J-Live is technisch beter maar Guru edged hem toch.
Ghostface Killah - Common 6-4
Dit is de lastigste. GfK voor mij de beste van Wu, common heeft buiten solo werk vrijwel alleen goede gastbijdrages gedaan op andere albums. Alleen vind ik dat Common hier en daar wat question able albums en tracks heeft gedropt waar GfK 90% top was. Daarom toch GfK.
Rakim - Phife Dawg 6-4
Ik las dat deze zo duidelijk zal zijn maar voor mij een hele kluif. Rakim is de meester, vette flow, geweldige teksten, technisch top en een hele goede delivery. Maar Phife heb ik zelf altijd een geweldige rapper gevonden in ATCQ, Q-tip zonder Phife is ook een stuk minder. De raps zijn smart, delivery is fantastisch, stemgeluid zeer herkenbaar op een toffe manier, goede flow wat zeg ik uitstekende flow...echt een head nodder puur kwa flow. Ik ga voor youth sentiment en voor mij waar het begon met hiphop dus toch Phife.
GZA - Sean Price 3-7
GZA is de meester op liquid Swords, de absolute meester. Maar los van dat legendary album is het een goede rapper maar geen geweldige. SP heeft verschillende goede albums gemaakt en vooral tracks, komt standaard dope als gast rapper ook. Ik lees overal hoe technisch SP is en dat was me niet eens zo opgevallen, ga nu toch wat meer opletten bij hem. SP voor mij heeft die delivery, energie, flow. Daardoor zet ik hem veel sneller op. SP for the win
* denotes required fields.