MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
raffael77 schreef:
Ik heb inmiddels een clip van hem gezien en is erg zwak kwa productie.

dan maar ff wachten op nieuwe Stropstrikkers.

Komt er een nieuwe Strop strikkers?

Nog 3 weken en dan The Blueprint 3.

raffael77
Idd komt er een nieuwe stropstrikkers en hier is een link naar hun pagina en het is een verwijzing naar iets nieuws denk ik.

http://www.stropstrikkers.nl/

Harco
Jae doet niet mee, geloof ik.

Ik neem aan dat hij wel voor een gastbijdrage zorgt.

raffael77
Misschien is het Skafa en Klaas wel alleen

Harco
Dat is het ook.

raffael77 schreef:
Idd komt er een nieuwe stropstrikkers en hier is een link naar hun pagina en het is een verwijzing naar iets nieuws denk ik.
http://www.stropstrikkers.nl/

http://www.musicmeter.nl/artist/26915/messages/

Ik vond Skafa op vocaal gebied het beste lid.

Persoonlijk vind ik Jae'Mel beter, maar dat kan ook komen omdat ik via hem op stropstrikkers kwam en ook zijn Striklie Boombap album met Herb erg dope vind.

Murs + Slug - Felt 3
De producer houden ze nog geheim.

Felt 3 (MURS & Slug) is in de maak. Bron: Murs and Slug Unveil Felt 3 Details | Hip Hop News > HipHopDX.com

Who will this album be a tribute to?

For now, many fans have speculated that it could be actress Rosie Perez or politician SARAH PALIN.

Het zal wel iemand zijn waarvan niemand het verwacht.

Karen van K3?

Ill
raffael77 schreef:
Ik heb inmiddels een clip van hem gezien en is erg zwak kwa productie.

Zijn nieuwe tape 'Bolimia: Ik ben Vol van mezelf' komt ergens in oktober dacht ik... Aangezien hij bij Noah's Ark zit zullen er vast leuke producties van bijv. SirOJ of FS Green tussen zitten. Zijn 2de tape gaat trouwens 'Anorexia: We doen het nog eens dunnetjes over' heten.

ManMonster
GarnalenPeller schreef:
Murs + Slug - Felt 3
De producer houden ze nog geheim.

Aesop Rock gaat het producen: http://twitter.com/AesopRockWins/status/3325562638

Interessant. Ben erg benieuwd naar het resultaat.

Ik haat Mixtapes, gewoonrecht een verkrachting van talent. Kan die Kraantje Pappie niet iets beters doen.

Ill
Ik ben ook geen fan van mixtapes.. Blame it on Kempi, aangezien hij ermee begonnen is..

Harco
Uh, nee?

Het is natuurlijk niet zo, maar Kempi heeft het wel zelf gezegd

Mixtapes zijn een vitaal onderdeel van hiphop...

Inderdaad, alhoewel ik het natuurlijk eerst gehoord moet hebben.

Improvision
Aesop Rock heeft in het verleden al veel van zijn eigen werk geproduceerd hoor.

Improvision schreef:
Aesop Rock heeft in het verleden al veel van zijn eigen werk geproduceerd hoor.

Ik denk dat ze Aesop Rock gewoon geen goede producer vinden.

Jawel hoor, maar zijn stijl past totaal niet bij Murs en Slug. Maar zoals ik al zei: eerst maar eens horen wat hij ervan bakt.

Social_Mask
Van Murs zou ik het niet echt weten, maar Slug heeft al vaker bewezen op verschillende soorten stijlen van beats goed uit de voeten te kunnen. Kijk maar naar die Atmosphere platen, qua sound verschillen die ook van elkaar.

Weet niet precies wat voor een producer Aesop is, maar ik had toch wel liever Ant gehad.

Social_Mask schreef:
Kijk maar naar die Atmosphere platen, qua sound verschillen die ook van elkaar.
Dat valt wel mee. Laatste plaat is dan wel vrolijk te noemen i.t.t. de andere sobere albums maar je hoort altijd wel dat het Ant is. Murs lijkt me iig beter bij Aesop passen dan Slug.

ManMonster
Aesop Rock klinkt als producer een klein beetje zoals Blockhead vind ik en heeft voor Murs iig al het nummer 'you're dead to me' geproduceerd ( staat op Definitive Jux Presents III).
Vette avatar trouwens Social_Mask, The Dropping is dope!

Ik ben waarschijnlijk de enige die vindt dat Ant en Slug niet zo goed bij elkaar passen qua stijl?

Denk het wel. Vind Ant trouwens nóg beter bij Brother Ali passen. Ook zie ik graag een Sage Francis-plaat met Ant op de markt komen.

LesaneCrooks
FlyLo schreef:
Ik ben waarschijnlijk de enige die vindt dat Ant en Slug niet zo goed bij elkaar passen qua stijl?

Si .

Gast
geplaatst: vandaag om 19:54 uur

geplaatst: vandaag om 19:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.