MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Dat valt wel mee. Laatste plaat is dan wel vrolijk te noemen i.t.t. de andere sobere albums maar je hoort altijd wel dat het Ant is. Murs lijkt me iig beter bij Aesop passen dan Slug.

Hoewel, Slug en Murs zijn allebei niet vies van onvervalste humor. Ik moet niet echt lachen om een Aesop Rock. Maar qua rap stijl snap ik het. Chemistry betreft is het gewoon goed.

Felt - Protagonists

Klink als het openingsnummer.
En met de productie zit het alvast goed dus.

Is dat een Aesop Rock beat?

Vind het aardig zwak. Ik kan niet in de beat komen en t refrein is ruk.

Social_Mask
Serieus? Vind het echt geweldig, en het refrein typisch Slug.

Was in het begin sceptisch wat betreft Aesop als producer - nou sceptisch, ik wist niet wat te verwachten. Maar van mij mag de rest van het album wel deze sound hebben, met wat variatie natuurlijk.

Niek schreef:
Vind het aardig zwak. Ik kan niet in de beat komen en t refrein is ruk.

Vind ik ook, niet echt een beat dat mij zin geeft in dat album.

Met de beat is niks mis, de raps daarentegen laten te wensen over.

Frostyx
50 Cent is uitgesteld.
Ik ga in hongerstaking.

Frostyx schreef:
50 Cent is uitgesteld.
Ik ga in hongerstaking.
Ik ga een feestje vieren.

Frostyx
Ik ook, dan drink ik wel heel veel en eet ik minder.

Frostyx schreef:
50 Cent is uitgesteld.
Ik ga in hongerstaking.

Ramadan?

Ik denk dat 50 cent pas na relapse 2 komt van Slimmie.

Jeej! The Gift of Gab komt met een nieuw (solo)album. Had liever een Blackalicious album gezien, maar ach. Het album gaat Escape 2 Mars heten, en onder andere Brother Ali en Del The Funkee ... zullen featuren. Wordt ge-released op 27 oktober. Check hier alvast een nummer.

Verder komt One.Be.Lo ook met een nieuw album genaamd B.A.B.Y. , en heeft Blu zojuist via zijn MySpace een instrumental-mixtape gedropt, als opwarmertje voor zijn nieuwe album.

GoG . Al twee perfecte gastartiesten en hopelijk komt Chali 2na er ook nog op.

raffael77
Nieuwe van PUTS komt 13 oktober uit

(afbeelding)

raffael77 schreef:
Nieuwe van PUTS komt 13 oktober uit

(afbeelding)

Hopelijk wordt die iets verfrissender dan "Fun DMC", wat ik na "O.S.T." en "Stepfather" toch wel een stapje terug vond...

Ik zag deze video staan met Masta Ace als featuring, dus moest ik het wel ff checken. Dat 2e nummer is erg dope, die beat is erg nice.
Het nieuwe album van Bekay krijgt de naam 'Hunger Pains' en komt 10 november uit.

Ja die zag ik ook Osiris, vond het een aangenaam nummer. Alleen Bekay is maar een matige mc, dus daarom verwacht ik niet heel veel van het album.

Bekay was vroeger een matige MC die teveel emotie bracht en daardoor te veel op Eminem leek. Maar nu lijkt hij gegroeid te zijn, ik ben benieuwd naar Hunger Pains.

Ook een lekker nummer:

Zijn debuut album The Salvation komt uit op 29 september met o.a. producties van 9th Wonder, Just Blaze, Black Milk. Nottz en Needlz

Skyzoo - The Salvation (2009)

Mb.
Masta Ace featured tegenwoordig best veel volgens mij, dus echt bezonder vind ik dat niet meer. Die Bekay heeft trouwens echt een rotkop; dat moest even gezegd worden.

Dit word de titel FELT: A Tribute to Rosie Perez

(afbeelding)

Wat een lelijke doos...

Harco
Haha, ze speelde ook in Do the Right Thing en de all-time klassieker White Men Can't Jump.

Vroeger niet

Of wacht, die foto is van vroeger haha

Harco schreef:
Haha, ze speelde ook in Do the Right Thing en de all-time klassieker White Men Can't Jump.
Haha, precies! Ze staat vooral bekend om haar ty-pisch-e accentje. Ongelovelijk grappig.

Frostyx

Ik wacht er vol smart op.
Die footage van Devil Son (alternative versie) op het einde is van een optreden in Amsterdam '98.

Voor de MJ's onder ons. Een shit-load aan R.A. The Rugged Man (voor zijn productieve begrippen) de komende tijd. R.A. The Rugged Man Talks New Film And Music Projects | Hip Hop News > HipHopDX.com

Ergens had ik gezegd dat hij dat biggie nummer releasen.

Bedankt, maar ik wist dus al wel over zijn komende platen (die Best of-plaat staat btw in de wachtrij).

Gast
geplaatst: vandaag om 21:32 uur

geplaatst: vandaag om 21:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.