MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Mb.

Hebben we al zin in de nieuwe Souls of Mischief?

Rene1979
Ik denk niet dat deze mannen hun geweldige 93 till infinity gaan overtreffen met hun nieuwe project. Het is wel het jaar van de oudjes die nieuwe albums uitbrengen na een tijdje afwezigheid. Tot nu wist alleen Mos Def mij echt te overtuigen

Klinkt waaaanzinnig goed. Echt heerlijk. Album staat genoteerd.

Ik ben ook verrast. Album ga ik zeker checken.

Super lekker nummer, hé!

RedLightCityBoy
In januari of februari van 2010 zal ik mijn instrumentale winter EP genaamd: Lost Woods Never Found uitbrengen. De mastering en mixing zal gedaan worden door industrial producer Solid. Wanneer de EP uit is zal ik hem op het forum van musicmeter plaatsen. Later in 2010 wil ik een instrumentale CD uitbrengen genaamd: Raw Rainbow. Het idee is dat Raw staat voor de 'rauwheid' in de beats en Rainbow voor de zonnige/frisse/warme samples. Met een mix hiervan hoop ik aan een mooi resultaat te komen. Ik hou jullie op de hoogte en hopelijk zal het jullie bevallen!

mixtape van Lupe

Rene1979
Eeen album van een amsterdamse rapper kwam ik tegen genaamd redlight boogie

Harco
Oftewel Sugacane.

RedLightCityBoy
The Most Official

Sugacane heeft afgelopen week zn album Dirty Money Clean Hands in Amerika uitgebracht en hij komt over 1 of 2 weken hier in Nederland uit.
eerste single is Welcome Me In met Heltah Skeltah, is ook clip van geschoten door Teemong.

Ben zeker benieuwd. Heb nog de singel You Can't Fool Mine liggen thuis. Ga hem gelijk weer draaien. Vet nummer.

Rene1979
De cd klinkt goed.

ja, alleen vind ik het soms net iets te commercieel klinken en is het geschreeuw aan het begin van sommige nummers heel irritant.
toppers voor mij zijn welcome me in, runnin from god en timbs in the door

Rene1979

Murs and 9th wonder a.k.a. Murf & Beef Dog

eLZhi

leftovers loool

Rene1979 schreef:
(embed)

Murs and 9th wonder a.k.a. Murf & Beef Dog

I Used To Love HER... Again wil ik wel horen

dam

Nieuwe Reflection Eternal – Untitled f. Jay Electronica, Mos Def & J. Cole

Facking hell

Er komt een Doe or Die 2.

Emancipator komt met een nieuw album.

RedLightCityBoy
2nd Chamber schreef:
Nieuwe Reflection Eternal – Untitled f. Jay Electronica, Mos Def & J. Cole

Facking hell

oooh mine.

Jay Electronica ript al die rappers, ookal is iedereen goed bezig.

Jay Electronica kan Talib Kweli en Mos Def niet rippen, althans dat heeft hij nog nooit gedaan dus waarom nu wel?

RedLightCityBoy
Ieder zijn mening drol.

Die J Cole doet het ook niet slecht anders.

leuk dagje vandaag

Zal er dan toch een Reflection album komen die ik wel echt waardeer? Want dat nummer J.Cole klinkt erg goed.

RedLightCityBoy schreef:
Ieder zijn mening drol.

(embed)

Echt een eentonige kutproductie.

RedLightCityBoy
Deze fenomenale Cage diss (Emo Thug ) komt misschien op het nieuwe Cannibal Ox album die in 2010 zal verschijnen. In de intro hoor je ook: ''Ox 2, 2010''

hopelijk El-p beats, want dit is maar zwakjes

Harco
Ik heb in ieder geval zin in 2010:

Sean Price - Mic Tyson.
Sean Price, Guilty Simpson en Black Milk - Random Axe.
Ghostface, Raekwon en Method Man - The Wu-Massacre.
Marco Polo en Ruste Juxx - The eXXecution.
Smif-n-Wessun en Pete Rock - ?
Freeway en Jake One - The Stimilus Package.
Bun B - Trill OG.

Veel collabo's in ieder geval, haha. Komt Crystal Method van Method Man ook nog eens een keer uit, trouwens?

Verder gaan er ook nog geruchten over een samenwerking tussen P en Ill Bill, eentje tussen P en Statik Selektah en een CD/DVD genaamd Don Cornelius, King of the Apes. Maar in een interview met Puna zei hij weer dat hij een pauze gaat inlassen na Mic Tyson en Random Axe.

Albums van Clyde Carson en Crooked I kunnen ook leuk worden. Strong Arm Steady komt ook nog met een extra album, geloof ik. Hopelijk meer Mitchy Slick dan op In Search Of Stoney Jackson.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:39 uur

geplaatst: vandaag om 08:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.