Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2009, 21:03 uur
Moeten ook collabo's van Ill Bill en Vinnie Paz, Ill Bill en Muggs, Ill Bill en Crooked I (geproduceerd door Blue Sky Black Death) en Ill Bill en Raekwon (mixtape) uitkomen volgend jaar. De man heeft het maar druk. Ook staat er een album op de agenda van B-Real en Snoop, en zo zijn er dus nog wel meer platen die nog uit moeten komen zoals eerder gemeld (en een aantal die ik nu vergeet). Er zou trouwens toch ook nog een plaat van Planet Asia met Pete Rock uitkomen?
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 26 december 2009, 01:36 uur
2nd Chamber schreef:
hopelijk El-p beats, want dit is maar zwakjes
Ja? Ik vind deze beat echt heerlijk.
0
geplaatst: 26 december 2009, 02:00 uur
Het is ook echt alles behalve zwakjes, er gebeurt echt veel in die beat
. Wie heeft hem gemaakt?
. Wie heeft hem gemaakt?
0
geplaatst: 26 december 2009, 03:40 uur
2nd Chamber schreef:
Schrijf maar op je buik, Cage staat gewoon nog signed bij El-P's label i.t.t. Vast Aire.
0
geplaatst: 26 december 2009, 03:45 uur
Dus? Dan kan hij toch wel de nieuwe plaat van Cannibal Ox produceren?
0
geplaatst: 26 december 2009, 04:01 uur
Dat zou hetzelfde zijn als P. Diddy die een Tupac CD produced na Hit 'Em Up...
0
raffael77
geplaatst: 26 december 2009, 09:06 uur
Vraagt Vast Aire Madlib toch ff dan weet je zeker dat het goed komt met de beats aangezien ze wel vaker iets samen hebben gedaan.
Al moet ik zeggen dat ik deze beat helemaal niet verkeerd vind.
Al moet ik zeggen dat ik deze beat helemaal niet verkeerd vind.
0
raffael77
geplaatst: 26 december 2009, 09:09 uur
GarnalenPeller schreef:
Schrijf maar op je buik, Cage staat gewoon nog signed bij El-P's label i.t.t. Vast Aire.
(quote)
Dat zeg je wel maar Eastern Conference records waar High & Mighty bij zitten hebben die 3 various albums ook met mc's gedaan van Def Jux maar ze hadden ook problemen met elkaar.
0
Rene1979
geplaatst: 26 december 2009, 21:47 uur
Ik hoop ook op een nieuw Mighty Joseph project. Laat Vast Aire zich daar maar druk om maken. En uiteraard Can Ox, samen met Madlib of Oh No ofzo dan.. ipv EL-P
0
Relax
geplaatst: 28 december 2009, 16:29 uur
Eerste track van de groep Kolossaal is af.
De groep bevat mij (Opin) en de rapper R.J. (Ricardo Jermaine)
Het is meer een promo track voor de EP dan een EP track.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Kolossaal - Te Lang (Prod. by Khrysis)
http://www.speedyshare.com/files/20017007/Kolossaal_-_Te_Lang.mp3
De groep bevat mij (Opin) en de rapper R.J. (Ricardo Jermaine)
Het is meer een promo track voor de EP dan een EP track.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!
Kolossaal - Te Lang (Prod. by Khrysis)
http://www.speedyshare.com/files/20017007/Kolossaal_-_Te_Lang.mp3
0
Relax
geplaatst: 28 december 2009, 16:43 uur
Stapler schreef:
Maar op de EP gebruiken jullie toch wel eigen beats?
Maar op de EP gebruiken jullie toch wel eigen beats?
Ja tuurlijk, dit is opwarmertje om kennis te laten maken met ons.
0
geplaatst: 28 december 2009, 17:07 uur
Die beat is natuurlijk geweldig maar daar hebben jullie weinig aan gedaan
. Allereerst wil ik zeggen dat je beter de vocals heel ietsje harder kan zetten, dan word het toch makkelijker om jullie te volgen.
Het is natuurlijk zonde om bij rap niet kunnen horen wat iemand zegt.
Het refrein vind ik wel fijn al klinkt de melodie van: "Dit wil je horen. Kolossaal is geboren" ergens wel een beetje als een kinderliedje/blij popliedje, toch vind ik het wel leuk
. Ik vind R.J. het hardste komen, want hij heeft naar mijn mening een meer pakkende tekst. Al moet hij soms pauzes nemen zodat de tekst nog op de beat klopt maar hierdoor klinkt de flow niet meer fijn, voorbeeld: "En je coach probeert al vanaf het begin de handdoek in de ring te gooien". Dit doet hij vooral bij het woordje "al".
Al met al een leuk nummer alleen weinig vernieuwend, ik ben benieuwd naar je beats en de opvolgende raps.
PEAAACE
. Allereerst wil ik zeggen dat je beter de vocals heel ietsje harder kan zetten, dan word het toch makkelijker om jullie te volgen.Het is natuurlijk zonde om bij rap niet kunnen horen wat iemand zegt.
Het refrein vind ik wel fijn al klinkt de melodie van: "Dit wil je horen. Kolossaal is geboren" ergens wel een beetje als een kinderliedje/blij popliedje, toch vind ik het wel leuk
. Ik vind R.J. het hardste komen, want hij heeft naar mijn mening een meer pakkende tekst. Al moet hij soms pauzes nemen zodat de tekst nog op de beat klopt maar hierdoor klinkt de flow niet meer fijn, voorbeeld: "En je coach probeert al vanaf het begin de handdoek in de ring te gooien". Dit doet hij vooral bij het woordje "al".Al met al een leuk nummer alleen weinig vernieuwend, ik ben benieuwd naar je beats en de opvolgende raps.
PEAAACE
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 28 december 2009, 17:35 uur
Nou... jullie kunnen gewoon niet rappen. Alles wat bij rappen komt kijken beheersen jullie niet. Op sommige tekst gedeeltes na.
0
Relax
geplaatst: 28 december 2009, 17:37 uur
RedLightCityBoy schreef:
Nou... jullie kunnen gewoon niet rappen. Alles wat bij rappen komt kijken beheersen jullie niet. Op sommige tekst gedeeltes na.
Dat vind jij, misschien is het een love it or hate geval, of een groeier.
We hebben sowieso niet alles in deze track gestopt aangezien het niet voor de EP bedoeld is.
Plus we zijn nog jong.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 28 december 2009, 17:39 uur
Ja oke.. maar... flow... zonder flow of op de maat blijven is er toch niet veel aan?
0
Relax
geplaatst: 28 december 2009, 17:42 uur
Ik geef ook eerlijk toe, we hebben wat miniscule foutjes, R.J. die een stukje op zijn MF DOOM's rapt en ik die sloom flowt.
Njah bij deze, ik hoop dat je de volgende, waar we hart en ziel in stoppen wel digged.
Njah bij deze, ik hoop dat je de volgende, waar we hart en ziel in stoppen wel digged.

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 28 december 2009, 17:46 uur
Laten we het hopen ja. 
1 Tip: Probeer dat elke line de maat vult. Soms hoor je bijv. een line die iets te kort is om de maat te vullen en dan rap je iets slomer om dat gat te dichten. Dat soort lines moet je denk ik skippen en probeer om elke line even lang te krijgen.

1 Tip: Probeer dat elke line de maat vult. Soms hoor je bijv. een line die iets te kort is om de maat te vullen en dan rap je iets slomer om dat gat te dichten. Dat soort lines moet je denk ik skippen en probeer om elke line even lang te krijgen.
0
Daily Operator
geplaatst: 28 december 2009, 17:48 uur
RJ zijn flow is best wel matig.
En dat accent staat me niet aan
En dat accent staat me niet aan

0
geplaatst: 28 december 2009, 19:04 uur
hehe ik stoor me er niet aan
. Maar ik woon dan ook in de buurt van Apeldoorn.
Maar het is toch wel redelijk ABN-achtig.
. Maar ik woon dan ook in de buurt van Apeldoorn.Maar het is toch wel redelijk ABN-achtig.
0
geplaatst: 28 december 2009, 20:48 uur
Het refreintje is echt dope gedaan, props voor dat. Vooral aangezien refreintjes niet altijd je sterkste punt is ;p
RJ's verse, tjah ik heb niet eens op de tekst gelet, want zn flow is echt belabberd. Als ik jullie niet kende had ik hem dan al afgezet.
Jou verse voel ik nu iets meer, maar ik blijf alsnog dezelfde mening hebben. Ik denk dat een iets snellere beat beter bij je flow zal passen. Maareh, ik hoop dat RJ ff zn act together krijgt, en dat hij alsnog shinet op de rest van de EP.
RJ's verse, tjah ik heb niet eens op de tekst gelet, want zn flow is echt belabberd. Als ik jullie niet kende had ik hem dan al afgezet.
Jou verse voel ik nu iets meer, maar ik blijf alsnog dezelfde mening hebben. Ik denk dat een iets snellere beat beter bij je flow zal passen. Maareh, ik hoop dat RJ ff zn act together krijgt, en dat hij alsnog shinet op de rest van de EP.
0
Rene1979
geplaatst: 29 december 2009, 10:36 uur
Heb die kolosaal track ook gehoord....
Die eerste rapper weet niet wie t is. Die flowt echt heel slecht...
Tip: Tel je rijms als je ze schrijft op een beat...
Wat me ook opvalt is dat jullie geen maten afmaken..
Verder ben ik wel van de nederhop alleen spreekt dit me NOG niet aan.
Die eerste rapper weet niet wie t is. Die flowt echt heel slecht...
Tip: Tel je rijms als je ze schrijft op een beat...
Wat me ook opvalt is dat jullie geen maten afmaken..
Verder ben ik wel van de nederhop alleen spreekt dit me NOG niet aan.
* denotes required fields.