Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 24 januari 2010, 10:07 uur
Dit is echt héél slecht. Maar dan ook héél slecht. Wat een tijd- en beatverspilling van 9th..
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 24 januari 2010, 11:51 uur
FlyLo schreef:
Dit is echt héél slecht. Maar dan ook héél slecht. Wat een tijd- en beatverspilling van 9th..
Doe je rugtas eens wat minder strak. Als David Banner niet eerst beroemd was geweest was vond je uhm zeker wel dope.
Ik bedoel wat is er zooooo slecht aan? Hij rapt in ieder geval unieker dan een ... Surreal.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 12:15 uur
RedLightCityBoy schreef:
Doe je rugtas eens wat minder strak. Als David Banner niet eerst beroemd was geweest was vond je uhm zeker wel dope.
Ik bedoel wat is er zooooo slecht aan? Hij rapt in ieder geval unieker dan een ... Surreal.
(quote)
Ik bedoel wat is er zooooo slecht aan? Hij rapt in ieder geval unieker dan een ... Surreal. Ik had nog nooit van David Banner gehoord dus zo strak is die rugzak helemaal niet.
0
Harco
geplaatst: 24 januari 2010, 13:16 uur
RedLightCityBoy schreef:
(quote)
Ik bedoel wat is er zooooo slecht aan? Hij rapt in ieder geval unieker dan een ... Surreal. Eindelijk weer eens niet zo'n dertien-in-een-dozijn rapper op Justus League beats.
0
geplaatst: 24 januari 2010, 13:30 uur
De backpack/niet backpack discussie begint een beetje vervelend te worden, alsof je een backpacker moet zijn om David Banner wack te vinden...
0
geplaatst: 24 januari 2010, 14:17 uur
U vraagt , wij draaien. Berichten verwijderd. Ik kijk uit naar een hip-hop discussie die niet uit de bocht vliegt 

0
geplaatst: 24 januari 2010, 14:35 uur
ik heb geen idee wat backpack inhoudt, maar ik vind David Banners stem totaal niet op die beat passen. hij rapt heel irritant.
en ik ken hem voor de rest ook niet.
en ik ken hem voor de rest ook niet.
0
geplaatst: 25 januari 2010, 15:13 uur
Berichten die niet over aankomende hip-hop projecten gingen verwijderd. On topic aub!
0
geplaatst: 26 januari 2010, 15:47 uur
Zojuist is er ook een nieuw album van NoCanDo gedropt. Lijkt me vet.
0
geplaatst: 26 januari 2010, 23:46 uur
zijn stem past niet bij de producties
Oplossing: David Banner had de beat zelf moeten maken i.p.v. 9th wonder.
YouTube - RZA - straight up the block

0
Relax
geplaatst: 27 januari 2010, 09:56 uur
Vind de beat van 9th Wonder juist erg tegenvallen, David doet erg goed zijn best.
0
geplaatst: 28 januari 2010, 10:11 uur
Voor de liefhebbers: dit jaar komt ook Jean Grae met een nieuwe plaat, genaamd Cake or Death.
0
geplaatst: 28 januari 2010, 13:55 uur
Chrisseh schreef:
Is het ook, die gast heeft echt een geweldige stijl. Heel anders dan het gros van de rappers die tegenwoordig op een doorbraak hopen. Jimmy the Lock (zijn album) staat in de wachtrij voor MuMe. Het is onmogelijk om stil te zitten tijdens het beluisteren van deze plaat.
Voor de liefhebbers van funk wil ik The Whitefield Brothers - Earthology aanraden. Die is net uit, hiphopbijdrages van onder meer: Percee P, Mr. Lif en Edan.
0
ManMonster
geplaatst: 1 februari 2010, 16:26 uur
Ik heb C-Rayz Walz onlangs gevraagd wanneer zijn 3de Urchin album ging uitkomen (eerste 2 waren The Dropping en Chorus Rhyme) en hij antwoorde

En deze video:
DJ Lord Ron Feat. C Rayz Walz - Concrete Bars
10 albums!?!
Long story but I have 10 albums coming out this year

En deze video:
DJ Lord Ron Feat. C Rayz Walz - Concrete Bars
10 albums!?!

0
geplaatst: 1 februari 2010, 18:38 uur
Misschien een beetje laat, maar deze week zit de nieuwe cd van Baloji gratis bij de Knack. Kinshasa Succursale heet hij (gisteren even toegevoegd). Woensdag verschijnt het nieuwe nummer van Knack al, dus morgen allemaal nog snel even langs de krantenwinkel! 

0
raffael77
geplaatst: 1 februari 2010, 21:27 uur
C-Rayz Walz is altijd wel dope.
ik vind het jammer dat hij niet super actief is omdat hij toch wel enige tijd meegaat.
Medicine show part 2 komt einde van de maand al weer uit.(Madlib)
ik vind het jammer dat hij niet super actief is omdat hij toch wel enige tijd meegaat.
0
geplaatst: 1 februari 2010, 23:14 uur
Ik las trouwens dat Jay Electronica deze maand naar Amsterdam komt. Weet iemand of dat de moeite waard is om naar toe te gaan? Ik ken namelijk alleen Exhibit C en Exhibit A. Maar hij wordt best ge-hyped, dus was benieuwd.
Ik zet dit maar bij aankomende hip-hop projecten aangezien het, ondanks dat het geen echt 'project is', toch er aan komt
en bij gebrek aan beter topic
Ik zet dit maar bij aankomende hip-hop projecten aangezien het, ondanks dat het geen echt 'project is', toch er aan komt
en bij gebrek aan beter topic
0
geplaatst: 2 februari 2010, 11:15 uur
raffael77 schreef:
C-Rayz Walz zelf is een erg sterke rapper, kan moeiteloos met de beste mee van de tijd. Jammer is dat hij vaak met matige rappers samenwerkt en ook de producers op zijn album kunnen er vaak niet heel veel van: Parallel Thought was de uitzondering.
0
geplaatst: 2 februari 2010, 13:05 uur
Op het nieuwe project van Statik Selektah (100 Proof) kunnen alleen Evidence en Fashawn voor de hoogtepunten (eigenlijk: het hoogtepunt, het is dezelfde track) zorgen. Wat een matige producer is Statik als ik dit zo hoor.
Dan wordt 2010 maar het jaar van Evidence.
Dan wordt 2010 maar het jaar van Evidence.

0
geplaatst: 3 februari 2010, 17:11 uur
Weer niet echt een project, maar: Definitive Jux 'stopt' ermee. Er staat dan wel dat ze gaan 'veranderen' als label, maar het lijkt er toch echt meer op dat Definitive Jux even in winterslaap gaat.
Verklaart ook meteen waarom het zo stil was rond Def Jux, wat eerst een bruisend label was. Vooral rot voor alle nieuwere artiesten, die wel gesigned waren maar nooit een echt album uit konden geven onder Def Jux (zoals Danny!, Junk Science, Cool Calm Pete).
Nouja, het zat er dus wel aan te komen. Jammer, het was een 'mooi' label.
Verklaart ook meteen waarom het zo stil was rond Def Jux, wat eerst een bruisend label was. Vooral rot voor alle nieuwere artiesten, die wel gesigned waren maar nooit een echt album uit konden geven onder Def Jux (zoals Danny!, Junk Science, Cool Calm Pete).
Nouja, het zat er dus wel aan te komen. Jammer, het was een 'mooi' label.
0
geplaatst: 3 februari 2010, 17:55 uur
0
geplaatst: 6 februari 2010, 11:43 uur
Groot nieuws! Ik heb gisteren de lyrical genius van Nederland, Def Rhymz natuurlijk, persoonlijk gesproken tijdens het uitgaan hier en over twee maanden komt zijn nieuwe album uit, onder zijn eigen label. Het worden twee lange en zware maanden, maar geduld moet dan maar weer een schone zaak zijn.
0
geplaatst: 6 februari 2010, 12:11 uur
Jeeej! "Iedereen houdt van doekoe, iedereen houdt van geld!"
Ahem.
Voor de nieuwgewonnen fans van Ghettosocks: in 2010 zal hij waarschijnlijk samen met een andere Canadese rapper, Muneshine, een album droppen onder de naam Twin Peaks.
Ahem.
Voor de nieuwgewonnen fans van Ghettosocks: in 2010 zal hij waarschijnlijk samen met een andere Canadese rapper, Muneshine, een album droppen onder de naam Twin Peaks.
* denotes required fields.