MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Dit is echt héél slecht. Maar dan ook héél slecht. Wat een tijd- en beatverspilling van 9th..

Daily Operator

(afbeelding)

Die cover is wel HEEL dope

RedLightCityBoy
FlyLo schreef:
Dit is echt héél slecht. Maar dan ook héél slecht. Wat een tijd- en beatverspilling van 9th..

Doe je rugtas eens wat minder strak. Als David Banner niet eerst beroemd was geweest was vond je uhm zeker wel dope. Ik bedoel wat is er zooooo slecht aan? Hij rapt in ieder geval unieker dan een ... Surreal.

RedLightCityBoy
Stapler schreef:
alleen omdat ie bekend is werkt ie met hem samen echt..

nee.

RedLightCityBoy schreef:
(quote)

Doe je rugtas eens wat minder strak. Als David Banner niet eerst beroemd was geweest was vond je uhm zeker wel dope. Ik bedoel wat is er zooooo slecht aan? Hij rapt in ieder geval unieker dan een ... Surreal.

Ik had nog nooit van David Banner gehoord dus zo strak is die rugzak helemaal niet.

Harco
RedLightCityBoy schreef:
(quote)

Eindelijk weer eens niet zo'n dertien-in-een-dozijn rapper op Justus League beats.

De backpack/niet backpack discussie begint een beetje vervelend te worden, alsof je een backpacker moet zijn om David Banner wack te vinden...

U vraagt , wij draaien. Berichten verwijderd. Ik kijk uit naar een hip-hop discussie die niet uit de bocht vliegt

ik heb geen idee wat backpack inhoudt, maar ik vind David Banners stem totaal niet op die beat passen. hij rapt heel irritant.
en ik ken hem voor de rest ook niet.

Berichten die niet over aankomende hip-hop projecten gingen verwijderd. On topic aub!

Zojuist is er ook een nieuw album van NoCanDo gedropt. Lijkt me vet.

zijn stem past niet bij de producties

Oplossing: David Banner had de beat zelf moeten maken i.p.v. 9th wonder.
YouTube - RZA - straight up the block

Relax
Vind de beat van 9th Wonder juist erg tegenvallen, David doet erg goed zijn best.

Voor de liefhebbers: dit jaar komt ook Jean Grae met een nieuwe plaat, genaamd Cake or Death.

Nieuwe Little Brother ook, hun laatste

Chrisseh schreef:
Zojuist is er ook een nieuw album van NoCanDo gedropt. Lijkt me vet.

Is het ook, die gast heeft echt een geweldige stijl. Heel anders dan het gros van de rappers die tegenwoordig op een doorbraak hopen. Jimmy the Lock (zijn album) staat in de wachtrij voor MuMe. Het is onmogelijk om stil te zitten tijdens het beluisteren van deze plaat.

Voor de liefhebbers van funk wil ik The Whitefield Brothers - Earthology aanraden. Die is net uit, hiphopbijdrages van onder meer: Percee P, Mr. Lif en Edan.

ManMonster
Ik heb C-Rayz Walz onlangs gevraagd wanneer zijn 3de Urchin album ging uitkomen (eerste 2 waren The Dropping en Chorus Rhyme) en hij antwoorde
Long story but I have 10 albums coming out this year

En deze video:
DJ Lord Ron Feat. C Rayz Walz - Concrete Bars

10 albums!?!

Misschien een beetje laat, maar deze week zit de nieuwe cd van Baloji gratis bij de Knack. Kinshasa Succursale heet hij (gisteren even toegevoegd). Woensdag verschijnt het nieuwe nummer van Knack al, dus morgen allemaal nog snel even langs de krantenwinkel!

raffael77
C-Rayz Walz is altijd wel dope.

ik vind het jammer dat hij niet super actief is omdat hij toch wel enige tijd meegaat.

Medicine show part 2 komt einde van de maand al weer uit.(Madlib)

Ik las trouwens dat Jay Electronica deze maand naar Amsterdam komt. Weet iemand of dat de moeite waard is om naar toe te gaan? Ik ken namelijk alleen Exhibit C en Exhibit A. Maar hij wordt best ge-hyped, dus was benieuwd.

Ik zet dit maar bij aankomende hip-hop projecten aangezien het, ondanks dat het geen echt 'project is', toch er aan komt en bij gebrek aan beter topic

Ik ken alleen X-to-the-Z.Xzibit!!!

raffael77 schreef:
C-Rayz Walz is altijd wel dope.

ik vind het jammer dat hij niet super actief is omdat hij toch wel enige tijd meegaat.

Medicine show part 2 komt einde van de maand al weer uit.(Madlib)

C-Rayz Walz zelf is een erg sterke rapper, kan moeiteloos met de beste mee van de tijd. Jammer is dat hij vaak met matige rappers samenwerkt en ook de producers op zijn album kunnen er vaak niet heel veel van: Parallel Thought was de uitzondering.

Op het nieuwe project van Statik Selektah (100 Proof) kunnen alleen Evidence en Fashawn voor de hoogtepunten (eigenlijk: het hoogtepunt, het is dezelfde track) zorgen. Wat een matige producer is Statik als ik dit zo hoor.

Dan wordt 2010 maar het jaar van Evidence.

Wanneer gaat Cats & Dogs uitkomen?

Weer niet echt een project, maar: Definitive Jux 'stopt' ermee. Er staat dan wel dat ze gaan 'veranderen' als label, maar het lijkt er toch echt meer op dat Definitive Jux even in winterslaap gaat.

Verklaart ook meteen waarom het zo stil was rond Def Jux, wat eerst een bruisend label was. Vooral rot voor alle nieuwere artiesten, die wel gesigned waren maar nooit een echt album uit konden geven onder Def Jux (zoals Danny!, Junk Science, Cool Calm Pete).

Nouja, het zat er dus wel aan te komen. Jammer, het was een 'mooi' label.

Gaat El-P zich op de commercie richten? We zullen zien.

Groot nieuws! Ik heb gisteren de lyrical genius van Nederland, Def Rhymz natuurlijk, persoonlijk gesproken tijdens het uitgaan hier en over twee maanden komt zijn nieuwe album uit, onder zijn eigen label. Het worden twee lange en zware maanden, maar geduld moet dan maar weer een schone zaak zijn.

Jeeej! "Iedereen houdt van doekoe, iedereen houdt van geld!"

Ahem.

Voor de nieuwgewonnen fans van Ghettosocks: in 2010 zal hij waarschijnlijk samen met een andere Canadese rapper, Muneshine, een album droppen onder de naam Twin Peaks.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:32 uur

geplaatst: vandaag om 19:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.