Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
P-DawG
geplaatst: 6 februari 2010, 12:26 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Groot nieuws! Ik heb gisteren de lyrical genius van Nederland, Def Rhymz natuurlijk, persoonlijk gesproken tijdens het uitgaan hier en over twee maanden komt zijn nieuwe album uit, onder zijn eigen label. Het worden twee lange en zware maanden, maar geduld moet dan maar weer een schone zaak zijn.
Haha episch. Groot nieuws! Ik heb gisteren de lyrical genius van Nederland, Def Rhymz natuurlijk, persoonlijk gesproken tijdens het uitgaan hier en over twee maanden komt zijn nieuwe album uit, onder zijn eigen label. Het worden twee lange en zware maanden, maar geduld moet dan maar weer een schone zaak zijn.
Rockte hij zijn sneeuwbril nog steeds met kracht?
0
geplaatst: 6 februari 2010, 14:33 uur
Twitter van Pharoahe Monch
http://twitter.com/pharoahemonch
Monch & Exile
Nog hopen op een Black Milk beat ofzo en die collab met Nas.
Kijk ernaar uit!
-W.A.R. coming soon. JUST got confirmation on my favorite wu - tang member so im waiting on that verse, and one other guest
-W.A.R. PROD BY-- EXILE, M-PHASES, FATIN, MARCO POLO, NOTTZ, SAMIYAM, ---- THESE DUDES BEATS PUSHED MY LYRICS BEYOND COMPREHENSION.
-W.A.R. PROD BY-- EXILE, M-PHASES, FATIN, MARCO POLO, NOTTZ, SAMIYAM, ---- THESE DUDES BEATS PUSHED MY LYRICS BEYOND COMPREHENSION.
http://twitter.com/pharoahemonch
Monch & Exile

Nog hopen op een Black Milk beat ofzo en die collab met Nas.
Kijk ernaar uit!
0
geplaatst: 6 februari 2010, 14:44 uur
Yeah, Muneshine is ook dope. Kan een leuke samenwerking worden met G-Socks.
0
geplaatst: 6 februari 2010, 15:59 uur
P-DawG schreef:
Uiteraard, die draagt ie nog steeds altijd als hij hier opstap gaat (en hij is hier vaak).(quote)
Haha episch.
0
Social_Mask
geplaatst: 6 februari 2010, 16:46 uur
Def Rhymz is toch wel een held, hoor. Ik heb volgens mij nog zijn single liggen, dat nummer met 'iedereen houdt van doekoe, iedereen houdt van geld. Maar geld maakt niet gelukkig, maar mijn vriend Def Rhymz wel.' - overigens briljant bedacht. En alle goden nog aan toe, dat was destijds ook helemaal zo. Def Rhymz kon mij plezieren en hoe! Toch maar eens eens dat nummer opzetten, om de good old times te doen herleven.
Ben overigens best benieuwd naar een nieuwe Monch. Heb lang kunnen genieten van zijn laatste album, dat wel aan kracht inboette naarmate tijd verliep.
Ben overigens best benieuwd naar een nieuwe Monch. Heb lang kunnen genieten van zijn laatste album, dat wel aan kracht inboette naarmate tijd verliep.
0
geplaatst: 6 februari 2010, 17:21 uur
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
als hij hier opstap gaat (en hij is hier vaak). Kunnen we hieruit concluderen dat hij nog heel gewoon is gebleven?
0
geplaatst: 6 februari 2010, 17:41 uur
Eerder dat hij roem heeft verloren, want zo'n tien jaar geleden was het toch wel een vrij groot ''artiest'' in Nederland die echt niet zomaar even op een normale manier uit kon gaan.
0
Mb.
geplaatst: 6 februari 2010, 19:56 uur
Maar zelfs onder die barre omstandigheden rockt hij zijn sneeuwbril nog met trots. 

0
ManMonster
geplaatst: 11 februari 2010, 16:03 uur
Cage gaat terug naar zijn roots:
http://twitter.com/chrispalko
Goed nieuws vind ik!
Dingen als Depart From Me zouden dus als ik het goed begrijp er ook nog steeds komen maar dan onder Chris Palko maar niet meer als Cage.
Feeling like my MPD has taken over I can tell you there will be a night and day difference in Cage and Chris Palko records.
I still want to push it in your earholes angry or sad.Hate or Love it but I do miss doing evil stuff like Movies For The Blind so I have started again.
New Cage record will be a continuation of Movies For The Blind. Think crossroads after Movies For The Blind and NOT choosing the Hell's Winter path.
Chris Palko record will depart Depart From Me.
Already killed my step dad, pcp distro,time traveling in dreams and onslaughts of sex,heavy clockwork orange themes what else can Cage do?
I still want to push it in your earholes angry or sad.Hate or Love it but I do miss doing evil stuff like Movies For The Blind so I have started again.
New Cage record will be a continuation of Movies For The Blind. Think crossroads after Movies For The Blind and NOT choosing the Hell's Winter path.
Chris Palko record will depart Depart From Me.
Already killed my step dad, pcp distro,time traveling in dreams and onslaughts of sex,heavy clockwork orange themes what else can Cage do?
http://twitter.com/chrispalko
Goed nieuws vind ik!
Dingen als Depart From Me zouden dus als ik het goed begrijp er ook nog steeds komen maar dan onder Chris Palko maar niet meer als Cage.
0
geplaatst: 16 februari 2010, 12:22 uur
11 mei komt er eindelijk weer een nieuwe plaat van Sage Francis, genaamd Li(f)e.
0
geplaatst: 16 februari 2010, 23:58 uur
DAAAM son! Hoe dope is die cover
.
Laat het album alsjeblieft ook zo dope worden
.
.Laat het album alsjeblieft ook zo dope worden
.
0
FightForMore
geplaatst: 17 februari 2010, 00:58 uur
Die artwork sla ik zeker op, dope!!! 
Nu maar hopen dat het album dope word en deze heb ik zeker in mn collectie!!

Nu maar hopen dat het album dope word en deze heb ik zeker in mn collectie!!
0
geplaatst: 17 februari 2010, 00:58 uur
Huh? ging 'ie niet Three the Hard Way ofzo heten?
Laat het album alsjeblieft ook zo dope worden .
Ik hoop het ook, maar als ik daarboven in het hoekje zo het label bekijk... Ik vrees zure gastartiesten en tweedehands beats die Jay-Z niet wilde. Dat zou nou jammer zijn.
0
FightForMore
geplaatst: 17 februari 2010, 02:03 uur
Dit is btw het derde album die uitkomt dit jaar, vandaag kwam een ander album van Wu-Tang clan uit.
0
geplaatst: 17 februari 2010, 15:22 uur
Uh, en waar heeft u het over?
En het album gaat idd Three the Hard Way heten, dus ik snap de cover ook niet helemaal.
En het album gaat idd Three the Hard Way heten, dus ik snap de cover ook niet helemaal.
0
geplaatst: 17 februari 2010, 15:23 uur
GarnalenPeller schreef:
Ik vrees zure gastartiesten en tweedehands beats die Jay-Z niet wilde. Dat zou nou jammer zijn.
Héle grote onzin, gelukkig.Ik vrees zure gastartiesten en tweedehands beats die Jay-Z niet wilde. Dat zou nou jammer zijn.
0
geplaatst: 17 februari 2010, 15:41 uur
Ik hoop iig dat deze cover in gebruik word genomen, super dope!
0
FightForMore
geplaatst: 17 februari 2010, 17:21 uur
MJ_DA_MAN schreef:
1)het eerste album is deze
Het tweede is dus Three the Hard Way en de derde was die met de cover, maar aangezien er op Wikipedia staat aangeduid dat het de cover is van Three the Hard way zijn het er maar 2.
Btw, het R.E.D album (The Game) heeft al direct een minpunt, Lady Gaga doet mee....
The R.E.D. Album - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
0
geplaatst: 17 februari 2010, 17:25 uur
Die eerste is geen album te noemen, gewoon een remix-CD van Mathematics waar Wu verder niks mee te maken heeft.
0
geplaatst: 17 februari 2010, 18:13 uur
0
geplaatst: 17 februari 2010, 18:27 uur
RZA en Mathematics zijn o.a. de producers en de drie heren gaan echt niet rappen met Jay-Z-achtige beats en artiesten.
0
FightForMore
geplaatst: 17 februari 2010, 18:42 uur
Weet er iemand waar dat je het Three The Hard Way-album kunt kopen ? Google vind geen deftige site's en het album is nergens te vinden in de releases van grote winkels....
0
geplaatst: 17 februari 2010, 18:51 uur
FightForMore schreef:
Btw, het R.E.D album (The Game) heeft al direct een minpunt, Lady Gaga doet mee....
Is niet bevestigd, Game wil met Lady Gaga werken (wat een mongool). That's it.
* denotes required fields.