MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
ManMonster schreef:

Er komt waarschijnlijk een nieuw Perceptionists album dit jaar

"Black Dialogue" was wel vet ja...

MJ_DA_MAN schreef:
Ill Bill en Crooked I (geproduceerd door Blue Sky Black Death)
Ik heb zojuist te horen gekregen van BSBD dat dat album helaas is gecancelled . Maar goed, zag ik ook al wel een beetje aankomen.

Hoe zit het met Outkast? Komt daar nog iets van dit jaar?
Behalve van Big Boi zijn er ook al een tijd geruchten over het nieuwe solo album van Andre3000, én nog een OutKast project.

Verder kreeg ik net een mailtje dat een paar leden van het collectief Nuclear Family (o.a. van de groepen Junk Science en Iller Than Theirs) weer actief zijn. In de lente zal A Miraculous Kind of Machine van Junk Science uitkomen, en verder meer van Iller Than Theirs en meer van Baje One (MC van JS). Jeej.

Mb.
Haji P - Neighborhood Kid! Ik wacht echt met smacht af. Haji P komt sowieso hard. Animate Objects komen volgens mij ook met een nieuw album, inclusief nieuw lid (die wat tegenvalt, van wat ik gehoord heb tot nu toe). Maar genoeg fanboy shit nu... ik kijk ook uit naar een nieuwe Outkast!

Rene1979
Zojuist de nieuwe Awol One toegevoegd.
Dit is de " Single " Lekker cdtje tot nu toe.

Een beetje oud, maar dit smaakt naar meer.

9th Wonder komt in 2010 met een nieuwe plaat genaamd Death Of A Popstar; het slechte nieuws is dat dit een collabo-plaat met David Banner is . Misschien scoor ik nu een punt hoger bij het backpack-topic.

RedLightCityBoy
Aight. David Banner over 9th beats lijkt me juist hard.

Hopsin is alweer bezig met een nieuw album, hieronder een voorproefje van een nummer

Is er al nieuws over The Roots en het nieuwe album?

Vroeg ik mij onlangs ook af maar niks meer over gevonden. Vorig jaar (op de geplande datum) zei ?uestlove dat het album begin dit jaar gedropt zou worden..
Hun website is ook nog steeds niet geupdate

Tijdje terug ergens gelezen dat die ergens in maart uitkomt.

vind wel geen bron meer :/

P-DawG
Zolang het maar een dope album wordt mogen ze er van mij rustig de tijd voor nemen. Maar niet te lang natuurlijk.

Er zit meestal ongeveer 2 jaar tussen een album bij The Roots.

P-DawG
meestal..

RedLightCityBoy schreef:
Deze fenomenale Cage diss (Emo Thug ) komt misschien op het nieuwe Cannibal Ox album die in 2010 zal verschijnen. In de intro hoor je ook: ''Ox 2, 2010''
(embed)

Ik weet niet of ik wel een Cannibal OX wil horen zonder El-P. Zijn beats maakte het gewoon veel beter. Voor mij leunt The Cold Vein vooral op de geweldige atmosferische beats.

ManMonster

(afbeelding)

Ik had er al een tijd geleden over gelezen, maar werd er pas weer aan herinnerd toen ik hem een paar uur geleden op een blogspot zag rondspoken: het nieuwe album van Intuition, genaamd Girls Like Me. Ben zeer benieuwd.

Hier praat Kurupt over The Four Horseman (Canibus, Kurupt, Ras Kass, Killah Priest), en als we hem moeten geloven gaan ze nu écht weer beginnen aan een nieuwe album. Het zal mij benieuwen.

Chrisseh schreef:
Ik had er al een tijd geleden over gelezen, maar werd er pas weer aan herinnerd toen ik hem een paar uur geleden op een blogspot zag rondspoken: het nieuwe album van Intuition, genaamd Girls Like Me. Ben zeer benieuwd.

Net het nummer Buzzkill van dat album gecheckt, en dat is echt een vervelende track. Matige bijdrage van Slug ook, maar dat is niet het ergste. Die beat is vrij kansloos en dat refrein werkt aardig op mijn zenuwen.

Nas zijn verse is uitstekend, maar voor de rest vind ik het maar matig :/

wat vaker luisteren misschien..

MJ_DA_MAN schreef:
Hier praat Kurupt over The Four Horseman (Canibus, Kurupt, Ras Kass, Killah Priest), en als we hem moeten geloven gaan ze nu écht weer beginnen aan een nieuwe album. Het zal mij benieuwen.
(embed)

Ik hoop dat Chino er zich ook mee zal bemoeien. Al zijn ze allen aardig uitgeblust qua flow en teksten. De Soul On Ice Ras Kass is niet meer.

Dat is logisch dat je in de loop de jaren minder kan worden, maar Killah Priest is nog steeds in topvorm. Hij is als wijn; hoe ouder, hoe beter.

Rhythm & Poetry schreef:

Net het nummer Buzzkill van dat album gecheckt, en dat is echt een vervelende track. Matige bijdrage van Slug ook, maar dat is niet het ergste. Die beat is vrij kansloos en dat refrein werkt aardig op mijn zenuwen.
Mee eens, dat is jammer genoeg niet het nummer dat het had moeten zijn (Slug + Intuition..). Refrein is inderdaad niet al te best. De beats zijn sowieso veel meer aanwezig, ze zijn een stuk minder subtiel zoals op het vorige album. Moet toch zeggen dat nieuwe album zo slecht nog niet is, Intuition blijft een aardige MC.

Brotha Lynch Hung schreef:
Over the years, I felt that fans wanted to hear Season of the Siccness 100 times over, cause I've heard it so much! I always felt that I didn't wanna move baccwards. Then I made "Lynch by Inch" That was an album that I worked on in a rush cause I just signed a new Deal for distro! And the fans had already been sayin that I don't come out enough! (And It's true) But it wasn't because I didn't want to. I'm the type of nigga that after the Blacc Market shit I was like I'd rather not come out til My deal is right. So Be it! Now I signed with Strange!, I'm bacc in a great studio, A great Machine behind me! So I took my time to come up with somethin that no rapper has ever done! Ama tell yaw so you know where it came from first! I said fuccit!! Ama make a audio Book! It's a movie that last's 3 albums, I went out and got Actors, like First Degree! Ron Danzy (he was on BET before) Don Rob, one of my Madesicc homies, and others that are on my album and we made 1-3rd of my movie. You have to wait to get all the albums to know what's gonna happen at the end. These are the names of the albums that you have to get to complete the whole movie. 1, "Dinner and a Movie" 2. " "Tha Coathanga Strangla" 3. Mann-a-bal-Lector! Each album gets darker!!! (Just like a Movie). Out!!

Oh Trav hope you don't mind I told them this!

I'm "Strange Bitch"!

Van Brotha Lynch Hung kunnen we dus 3 albums verwachten waarvan de eerste 23 maart uitkomt. Hier is een cut van het album.

Hier kun je 3 snippets beluisteren en dit is de cover.

(afbeelding)
Ik heb mijn Dinner And A Movie al gepre-ordered en ontvang hem dus gehandtekend en met een gratis t-shirt.

Ook gaat Lynch een album maken met G-Macc genaamd Ganggreen.

X-Raided gaat weer een album uitgeven, genaamd BLOC BIZNIZ. Komt 16 maart uit. X-Raided zelf zou in 4 jaar vrijkomen uit de gevangenis.

(afbeelding)

C.O.S. gaat ook een album uitbrengen. A Novel By Me

(afbeelding)

Ook gaat er een nieuw Doomsday Productions album uitkomen.

En ook nog
Kutt Calhoun - Raw & Un-Kutt
Tech N9ne - Collabos album
Krizz Kaliko - Shock Treatment
Prozak - Hitchcock of Hip Hop

En natuurlijk Uni-5: The World's Enemy van Bone Thugs N Harmony

RedLightCityBoy
MJ_DA_MAN schreef:
9th Wonder komt in 2010 met een nieuwe plaat genaamd Death Of A Popstar; het slechte nieuws is dat dit een collabo-plaat met David Banner is . Misschien scoor ik nu een punt hoger bij het backpack-topic.

Shit is aan:

Harco
Haha, hoe baas is dit? Wat een combinatie. En als alles van dit niveau is, wordt het hard.

Die plaatjes bij 0:54. All I did was HAHA LAUGH!

Damn die David Banner heeft echt niks wttf moet 9th met deze gast? alleen omdat ie bekend is werkt ie met hem samen echt..

raffael77
Het is niet dat hij zo dramatisch slecht klinkt maar zijn stem past niet bij de producties. Het lijkt net of hij constant sneller dan de beat wil rappen.

Ik heb de nieuwe van Madlib besteld.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:25 uur

geplaatst: vandaag om 16:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.