MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
O, ik dacht bedorven kebab . Nee ok dat had ik al gezien Maar dat groene en grijze snapte ik niet. Nu nog niet Maar mooi is het wel ja .

Haha ik dacht er nog aan om dat inderdaad als plaatje te nemen... Leuk dat je het mooi vindt. En over dat groene & grijze, dat is kunst. Dat snapt niemand.

Het album van Celph gaat zo te zien wel erg oldschool worden, gastoptredens van Sadat X, Diamond D, Grand Puba enz., maar ook van R.A. The Rugged Man, ben daar ook wel weer benieuwd naar. Komt die nog met een plaat dit jaar?

R.A. werkt aan een album, maar is niet bekend wanneer ie uitkomt.

Kid Cudi werkt ook een nieuw album, dat bijna af is. Man On The Moon II: The Legend Of Mr. Rager gaat het heten. Schijnt dat het donkerder en persoonlijker wordt. Ik kijk er erg naar uit.

Nice, Kid Cudi is erg dope. Hij heeft zo'n chille stem .

Ik vrees toch dat Buckwild niet de juiste producer is voor Celph. Wel vet om hem en Chino op één track te horen.

P-DawG
Er komt (zoals sommigen wellicht al wisten) een nieuwe Shad aan genaamd TSOL en dit is de eerste single

Damn! Harde productie, erg druk, maar pakt goed uit imo.

P-DawG
Inderdaad. Ze hadden de beat misschien wel iets zachter in mogen stellen eigenlijk, nu is Shad soms slecht verstaanbaar. Maar desondanks erg dope.

Dope! Was al benieuwd wanneer de eerste single zou komen! Ben benieuwd naar TSOL.

Een paar jaar geleden was Everliven Sound een heuse MuMe-hype; en binnenkort komt de opvolger eraan! En check hier de eerste track van hun opkomende mixtape, wat weer een opwarmertje voor hun tweede album Freedom 2 (wat een ge-inspireerde titel..).

Maar, als zo'n track al op de mixtape komt.. vind het best een leuk nummer!

Improvision
Volgens mij wordt die sample ook gebruikt hier: YouTube - Elzhi - Concrete Eyes (Prod. J Dilla)

P-DawG
Chrisseh schreef:
Een paar jaar geleden was Everliven Sound een heuse MuMe-hype; en binnenkort komt de opvolger eraan!
Nice! Het vorige album was namelijk erg dope.

Erg benieuwd naar Everliven Sound en Shad (nieuwe track klinkt erg goed weer!) inderdaad.

Nieuwe Everliven Sound komt 22 juni.

Er schijnt dit jaar nog Liquid Swords 2 te komen...
Bron

Edit: Voor diegene die echt onder stenen leeft, LS is natuurlijk van GZA.

Hopelijk is het beter dan het tweede deel van OBFCL. Maar wel groot nieuws uiteraard.

Killarmy komt ook met een nieuw album bij de weg:

Minus Killa Sin who is still currently in prison & refuses to be a part of the album, check it out!

For years, there have been whispers of a Killarmy reunion…whispers that at times seemed like nothing more than wishful thinking dreamt up by nostalgic fans who refused to accept that the era of grimey, militant hip-hop was over. Half the members of the group never seemed to be able to stay out of prison, and those that did often and mysteriously chose to stay out of the spotlight. For almost a decade, fans have patiently waited for a follow up to 2001’s excellent “Fear, Love & War”, (a criminally slept on album that unfortunately coincided with the collapse of Loud Records, and therefore never got the push it deserved). Well, it seems now that the wait is over! Die-hard fans will finally have their thirst for that militant shit quenched this year, as the seminal collective known as Killarmy will be releasing their much anticipated fourth group effort later this year. The triumphant return kicks off in June with the premier of “The Sound of Gunz”, a Bronze Nazareth laced masterpiece which will reintroduce the world to “The 6 Man Wetting”. There is also an accompanying video in the works to provide the visual thrills. Look for a big announcement from Killarmy coming very soon. I have been told directly that production duties will be handled by all of the Wu-Elements’ heavy hitters: RZA, True Master, Allah Mathematics, 4th Disciple & Bronze Nazareth. Also, there will be guest shots from Clan members, as well as Killa Beez. This album is shaping up to be one of the most anticipated Wu-related projects of all time.

Production will be handled by: Wu-Elements (RZA, 4th Disciple, Tru Master, Mathematics & Bronze Nazareth)

Ik blijf hoop houden.... GZA deed me ook de laatste jaren toch wat meer als Rae, en in combinatie met RZA (die ik toch miste de laatste tijd) zou het zomaar een goed album kunnen worden. Ook Killarmy kijk ik naar uit, de producties zullen zo te zien wel goed zitten. Misschien dat de Wu en fam ondanks de matige start met Wu-Massacre toch nog een belangrijke rol kan spelen binnen Hip-Hop.

Bedorvenkebab schreef:
Er schijnt dit jaar nog Liquid Swords 2 te komen...
Bron

Edit: Voor diegene die echt onder stenen leeft, LS is natuurlijk van GZA.

Dat kan gewoon niet beter zijn dan het eerste deel (een van de weinige albums dat van mij 5* heeft gekregen), maar ik hoop op een erg goed album.

GZA klinkt al jaren lustenloos, dus het zal mij benieuwen.

Rhythm & Poetry schreef:

Op OBFCL 2 klinkt hij toch weer erg energiek dus ik denk wel dat het goed komt. Ik twijfel meer aan The Rza

Rhythm & Poetry schreef:
Klopt, máár: zijn laatste gastoptredens (voor U-God en voor Rae) waren ouderwets hongerig.

Vond hem op het album van DJ Muggs & Planet Asia, Muggs en hemzelf natuurlijk, en op enkele tracks van het nieuwe Wu album (Rushing Elephants) ook goed klinken... Sommige daarvan zijn alweer wat jaartjes oud, maar ik vertrouw er op dat het beter wordt dan die van Rae.

nummer eminem is uit, I'm not afraid.. heel vet nummer

YouTube - Eminem - Not Afraid

9th Wonder en Buckshot gaan weer een album uitbrengen genaamd The Solution. Ik verwacht er na het laatste album met Murs geen bal van. Laatste album van 9th en Buckshot was wel het laatste album waar hij overtuigde, om vervolgens niks fatsoenlijks meer te produceren (op een paar beats op Skyzoo's laatste album na).

Ik heb echt heel veel zin in het nieuwe album van Sage Francis, als die dope is heb ik namelijk nog meer zin in zijn optreden @ de Melkweg.

Social_Mask
Rhythm & Poetry schreef:

Die heeft nooit anders gedaan..

Social_Mask schreef:
(quote)

Die heeft nooit anders gedaan..

En dat maakt hem juist zo goed.

raffael77
Voor de mensen die iets nieuws willen is hier een link van eigen beheer een geheel gratis album te downloaden.

Leonard Dstroy - leonarddstroy.bandcamp.com

P-DawG schreef:
Er komt (zoals sommigen wellicht al wisten) een nieuwe Shad aan genaamd TSOL en dit is de eerste single
(embed)

Pleuresvette beat!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:59 uur

geplaatst: vandaag om 08:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.